Inderdaad een treurig verhaal.quote:En hier verder
quote:
Een laffe kut mongool heeft gister met zijn dronken kop een motorrijder kapot gereden, en is hem daarna met nog 2 inzittenden gesmeerd.
Was er gister bij en het was geen pretje.
quote:
Leeuwarden: verkeersongeval met dodelijke afloop
Een 24-jarige man uit Leeuwarden is vrijdagavond omstreeks 21.10 uur ten gevolge van een verkeersongeval overleden. De motorrijder reed over de Junokade in de richting van de Plutoweg toen hij vermoedelijk een zogenaamde ‘wheelie’ maakte. Ook reden er twee andere auto’s op de Junokade. Tijdens het maken van de ‘wheelie’ ziet de motorrijder de andere twee auto’s niet. Op dat moment haalde een andere personenauto met een 20-jarige Leeuwarder en een 29-jarige stadsgenoot de twee andere auto’s in en belandde op het linkerdeel van de weg waardoor een aanrijding met de motorrijder het gevolg is. Door de frontale aanrijding werd de man van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verderop tegen het hekwerk. Het slachtoffer is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. Ter plaatse bleek dat de twee inzittenden van de personenauto die werd aangereden, weg waren gereden van de plek van de aanrijding. Na onderzoek konden de twee worden aangehouden voor betrokkenheid bij het ongeval. Zij zijn voor nader onderzoek ingesloten op het politiebureau. Daarbij wordt ook onderzocht of de inzittenden onder invloed van alcohol of drugs verkeerden. Door het Bureau Verkeers Ongevalsanalyse wordt het onderzoek voortgezet naar de toedracht van het ongeval.
quote:
LEEUWARDEN -
Een motorrijder is vrijdagavond rond negen uur dodelijk verongelukt op de Junokade in Leeuwarden. Volgens getuigen maakte het slachtoffer een wheely waarbij hij frontaal werd aangereden door een auto die bezig was een andere auto in te halen.
Het slachtoffer werd door de botsing van de motor geslingerd en kwam meters verder tegen een hek terecht. Hij raakte daaronder bekneld. Hulp van de brandweer en geneeskundige hulp mocht niet baten. Hij overleed ter plaatse. De identiteit van het slachtoffer was vrijdagavond nog niet bekend.
quote:
LEEUWARDEN -
Een twintigjarige Leeuwarder zit vast na een motorongeluk waarbij vrijdagavond de 24-jarige R. de W. uit Leeuwarder overleed. De jongen bestuurde de auto waar De W. frontaal tegenaan botste.
De bestuurder ging er na het ongeluk samen met zijn passagier meteen vandoor, zonder zich om het slachtoffer te bekommeren. Hij bleek een rijontzegging te hebben vanwege het rijden onder invloed.
De Leeuwarder wordt vandaag voorgeleid aan de officier van justitie. Zijn 29-jarige bijrijder is inmiddels vrijgelaten. Hij heeft wel een proces-verbaal gekregen vanwege het verlaten van de plek van het ongeval.
De W. botste even na negenen tijdens een stunt frontaal met zijn motor op de auto. Hij werd hierdoor gelanceerd en belandde meters verder onder een hekwerk. Hij kreeg een spijl in zijn hoofd en stierf ter plekke.
Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.
En vlak na het ongeluk is die sukkel uitgestapt, bij het slachtoffer gaan kijken en weggerend. Net als de 2 inzittenden. Hij heeft gewoon iemand kapot gereden. De held. Ik zal zijn naam maar niet posten hier.
Motorrijder komt om bij ongeval
Klacht: roekeloos rijden
Klacht: rijden zonder rijbewijs
Klacht: rijden met drank op
Klacht: wegrennen na ongeluk
Anti klacht: r.i.p R.
Ik neem aan dat je het over mijn stuk hebt of bedoel je het eerste stuk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Pakspul het volgende:
Wat moet je anders? Wachten tot de politie komt en boeten voor wat je hebt gedaan?
over de TT, meer moeite neem ik nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mijn stuk hebt of bedoel je het eerste stuk?
Met je kanus in me anusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Pakspul het volgende:
Wat moet je anders? Wachten tot de politie komt en boeten voor wat je hebt gedaan?
Uiteraard, maar aangezien er in deel 2 is gereageerd door iemand die de bestuurder van de Astra zeer goed kent, had het ongeluk wel voorkomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Infinti het volgende:
Motorrijder was zelf ook schuldig wegens roekeloos rijgedrag. Dit soort ongelukken gebeuren dagelijks dat deze nog de krant halen
Dit ongeluk is natuurlijk wel bijzonder, want dader vlucht, heeft alcohol op, geen rijbewijs en een `jongere' overlijdt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Infinti het volgende:
Motorrijder was zelf ook schuldig wegens roekeloos rijgedrag. Dit soort ongelukken gebeuren dagelijks dat deze nog de krant halen
Klacht: roekeloos rijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Davoice het volgende:
Ze waren allebei fout bezig. De automobilist had een ontzegging wegens rijden onder invloed en de motorrijder maakte een wheelie.
Ik denk dat die automobilist ook behoorlijk in paniek was.
Het is een tragisch ongeluk. En vooral heel erg voor de nabestaanden van de motorrijder.
Maar wat was de klacht?
Ik til er zwaarder aan dat hij drank ophad, terwijl zijn rijbewijs op dat moment was invordert voor zo'n feit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef Sinat het volgende:
Het valt allemaal een beetje in herhaling.
Mijn mening is nog steeds dat het doorrijden na een ongeval veel zwaarder weegt dan het roekeloos (wheelie) rijden van de motorrijder! Weglopen/rijden vanwege de 'schrik' is complete onzin natuurlijk! Ongeacht de schuldvraag moet je geen mensen aan hun lot overlaten/laten doodbloeden/ etc...
Zonder het roekeloze rijgedrag was er waarschijnlijk geen ongeluk geweest om van weg te lopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef Sinat het volgende:
Mijn mening is nog steeds dat het doorrijden na een ongeval veel zwaarder weegt dan het roekeloos (wheelie) rijden van de motorrijder! Weglopen/rijden vanwege de 'schrik' is complete onzin natuurlijk! Ongeacht de schuldvraag moet je geen mensen aan hun lot overlaten/laten doodbloeden/ etc...
Zonder rijbewijs had hij niet mogen rijden, en was hij er niet eens geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef NRaider het volgende:
[..]
Zonder het roekeloze rijgedrag was er waarschijnlijk geen ongeluk geweest om van weg te lopen.
Motorrijder was al dood en verder stonden er genoeg mensen omheen die ook gelijk konden helpenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef Sinat het volgende:
Maar dan nog loop je niet naar mamma van een plaats delict.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Motorrijder was al dood en verder stonden er genoeg mensen omheen die ook gelijk konden helpen
Nee, persoonlijk was ik ook naar spanje/ frankrijk geredenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Maar dan nog loop je niet naar mamma van een plaats delict.
Roekeloos rijden geld ook voor R. dan he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Klacht: roekeloos rijden
Klacht: rijden zonder rijbewijs
Klacht: rijden met drank op
Klacht: wegrennen na ongeluk
Anti klacht: r.i.p R.
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Roekeloos rijden geld ook voor R. dan he?
Zolang een wheelie nog steeds onder artikel 5 van de Wegenverkeerswet valt, en je direct na een wheelie nog geen fatsoenlijke controle over je motor hebt, zijn we snel uitgediscussieerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mjah, TS van het originele topic vond het niet roekeloos nl.
Ik denk niet dat de veroorzaker in staat was om vast te stellen dat de motorrijder definitief dood was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Motorrijder was al dood en verder stonden er genoeg mensen omheen die ook gelijk konden helpen
Dus kan je als dader met een gerust hart vertrekken ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij hebt je hersens thuis laten liggen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zoals hier maar weer eens gebleken is is dat dat dus niets helpt. Triangeljosties stappen toch wel achter het stuur.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kunnen we als maatschappij gewoon bepaalde lieden niet verbieden een rijbewijs te halen. We weten allang wie een potentiele risicofactor gaan vormen en de Nederlandse wegen zitten overvol.
Volgens die Marcelloooo heeft de veroorzaker wel degelijk gezien dat hij niet meer leefde, gezien de plas bloed is hij in paniek geraakt en naar mammie gevlucht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:42 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de veroorzaker in staat was om vast te stellen dat de motorrijder definitief dood was.
Als er veel bloed naast iemand ligt kan dat er ernstig uitzien, maar hoeft dat niet perse te betekenen dat slachtoffer al dood is. Daarover kan iemand die geen arts is in ieder geval niet oordelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgens die Marcelloooo heeft de veroorzaker wel degelijk gezien dat hij niet meer leefde, gezien de plas bloed is hij in paniek geraakt en naar mammie gevlucht.
In dit geval scheen z'n hoofd geperforeerd te zijn, dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:27 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als er veel bloed naast iemand ligt kan dat er ernstig uitzien, maar hoeft dat niet perse te betekenen dat slachtoffer al dood is. Daarover kan iemand die geen arts is in ieder geval niet oordelen.
Een mens kan meer dan een halve liter bloed kwijtraken zonder dat dat levensgevaarlijk is. Een half pak melk gevuld met bloed dus. Dat kun je over 1 vierkante meter uitsmeren.
Lijkt me niet duidelijk. Ik mag aannemen dat motorrijder een helm droeg. In dat geval kun je echt niet zien hoe diep een spijl in z'n hoofd zit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In dit geval scheen z'n hoofd geperforeerd te zijn, dat lijkt me vrij duidelijk.
Mee eensch, als je zo'n vent bent dat je zonder rijbevoegdheid gaat rijden, moet je ook voor de gevolgen instaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef Sinat het volgende:
Tja als er toch niks meer aan te doen is, lijkt et me trouwens niet eens zo heel onverstandig om weg te gaan (vrienden van die motorrijder die gek worden etc) en hij heeft zichzelf daarna toch aangegeven bij et politiebureau dus wat is et probleem nouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus kan je als dader met een gerust hart vertrekken ofzo?
Hou alsjeblieft je mond als er alleen maar poep uit komt.
Ik was al thuis toen ik dat typte. Mijn gedachtes gaan dieper dan die van jullie. Maar dat maakt niet uit! Kan je ook niks aan doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jij hebt je hersens thuis laten liggen?
Het probleem is dat je de plaats van een ongeval niet mag verlaten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tja als er toch niks meer aan te doen is, lijkt et me trouwens niet eens zo heel onverstandig om weg te gaan (vrienden van die motorrijder die gek worden etc) en hij heeft zichzelf daarna toch aangegeven bij et politiebureau dus wat is et probleem nou
Gelukkig komt er geen poep uit mn mond dus hoef ik ook niet mn mond te houden
Het is gewoon verboden de plaats van het ongeval te verlaten, wat ook de reden is. En het zou helemaal bizar worden natuurlijk als je 'm gewoon ff peert 'omdat het slachtoffer toch al dood is'. Sowieso is het niet aan de gemiddelde auto-bestuurder om iemand dood te verklaren, en het is de wereld op zn kop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tja als er toch niks meer aan te doen is, lijkt et me trouwens niet eens zo heel onverstandig om weg te gaan (vrienden van die motorrijder die gek worden etc) en hij heeft zichzelf daarna toch aangegeven bij et politiebureau dus wat is et probleem nou
Gelukkig komt er geen poep uit mn mond dus hoef ik ook niet mn mond te houden
Nee, natuurlijk heeft hij het niet gewild. Dat zegt toch ook niemand?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach ik weet niet
Jullie kunnen hem hier wel helemaal belachelijk gaan maken alleen raymond heeft et zelfs heus ook niet zo gewild
et is gewoon fuckt up wat er gebeurd is
En voor raymond begint alles nu pas.. ik heb ook wel eens iets gedaan waar ik achteraf dacht van hoe kon ik dat ooit in mn gare hoofd halen en nog steeds schaam ik me de kk als ik eraan terug denk.. Nee ik zou zeker niet graag in raymonds schoenen staan![]()
En naar mijn inzien is die motorrijder net zo schuldig hieraan als raymond, al moet ik wel zeggen dat als je je rijbewijs is ingenomen en je hebt ook nog gedronken dat et dan ind niet verstandig is om te gaan rijden.
Ach wat is dronken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft hij het niet gewild. Dat zegt toch ook niemand?
Maar ja, hij is wel diegene die dronken met zonder rijbewijs is gaan rijden.
En die motorrijder was ook niet zo handig bezig met een wheelie, maar ja, je verwacht ook geen inhaalactie zoals die gaymond uitvoerde.
Ben je nou aan het trollen, of ben je echt zo stom?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach wat is dronken.
Na 2 biertjes zou ik zogenaamd ook niet meer mogen rijden terwijl dat echt nog wel kan dan
Je hebt blijkbaar weinig van het verhaal opgestoken... Hopelijk ben je toch slim genoeg om niet achter het stuur te kruipen na 2 biertjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach wat is dronken.
Na 2 biertjes zou ik zogenaamd ook niet meer mogen rijden terwijl dat echt nog wel kan dan
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach wat is dronken.
Als je dit echt meent, dan hoop ik dat er binnenkort een boom oversteektquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach na 2 biertjes kan je serieus echt nog wel rijden hoor![]()
Als ik kankerstoned ben kan ik ook nog wel rijden gewoon stoel beetje naar achter en chillin'
Zie daar het scenario voor een ongeluk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik kankerstoned ben kan ik ook nog wel rijden gewoon stoel beetje naar achter en chillin'
Hij is aan het trollen, wacht maar tot het ooit echt gebeurt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je dit echt meent, dan hoop ik dat er binnenkort een boom oversteekt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat hoop ik wel ja, dat hij aan het trollen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij is aan het trollen, wacht maar tot het ooit echt gebeurt....
Et is maar net hoe goed je tegen drank/ blowtje kan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je dit echt meent, dan hoop ik dat er binnenkort een boom oversteekt
Reageer serieus of reageer nietquote:
Er zijn honderden onderzoeken naar geweest die allemaal uitwijzen dat je anders reageert na 2 biertjes/1 joint.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et is maar net hoe goed je tegen drank/ blowtje kan.
Je hebt mensen die in 1x gekke dingen gaan doen maar ik durf te wedden dat ik ALLES nog net zo goed kan na 2 biertjes/ 1 jointje als gewoon nuchter
Ja wat nou onderzoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn honderden onderzoeken naar geweest die allemaal uitwijzen dat je anders reageert na 2 biertjes/1 joint.
Waarom ga ik hier op in?
Waarom moet ik serieus reageren op een troll post?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Reageer serieus of reageer niet
Dat was ook de conclusie, idioot. Mensen denken dat ze hetzelfde reageren, terwijl dat dus niet zo is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wat nou onderzoeken
Ik ben daar volgensmij nooit op onderzocht
En zoals ik al zei iedereen reageert er anders op. Ik kan nog steeds etzelfde blijven gewoon.
Dus ik zie et probleem echt niet.
Uhuh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wat nou onderzoeken
En zoals ik al zei iedereen reageert er anders op. Ik kan nog steeds etzelfde blijven gewoon.
d00dquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh.
Dat vind jezelf, ws. door de mate van je drugs/alcoholgebruik.
Je lichaam went eraan en jij denkt dat je lichaam gewoon in normale staat verkeerd.
Ws. zit je nu gewoon te trollen, maar wanneer je serieus bent en je met alcohol of drugs de auto instapt dan gun ik je een enkeltje boomstam. Ohja raak a.u.b. geen onschuldige mensen. Tnx.
Sorryquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Edit: Doe niet dat plaatje en stop met dat getroll.
Braafquote:
quote:LEEUWARDEN -
De twintigjarige Leeuwarder die vrijdagavond betrokken was bij het ongeval op de Junokade in zijn woonplaats, blijft twee weken langer vastzitten. De man is maandagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Bij het ongeval kwam de 24-jarige motorrijder R. de W. uit Leeuwarden om het leven. De auto was het inhalen en botste tegen hem aan.
Zijn 29-jarige passagier is inmiddels vrijgelaten. Het slachtoffer wordt donderdagmiddag in Goutum gecremeerd.
Tis mn maat nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Braaf![]()
Trouwens, zou je ons op de hoogte kunnen houden van de strafvervolging van je maat?
Ik ben wel benieuwd hoe de procedure verder gaat.
Als ik zie hoe jij al reageert zonder een joint of bier op, dan zouden ze je sowieso je rijbewijs moeten afnemen, erger kan het inderdaad toch niet worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wat nou onderzoeken
Mensen die et topic niet kunnen volgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Echt onzinexcuus nummer één 'Ja met bier/drugs op ben ik net zo scherp'.
Is gewoon wetenschappelijk bewezen dat het NIET zo is, bij niemand. Het enige wat je voelt is je zelfoverschatting door drugs of alcohol en daardoor DENK je dat alles wel prima gaat en je de man bent.
Verder wat Bo_Wa zegt, ik hoop dat er snel een boom of tunnelwand op je pad komt als je ook écht serieus zo dom bent dat je je echt poeppraat gelooft en er ook zo naar handelt
Ik heb geeneens mn rijbewijsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij al reageert zonder een joint of bier op, dan zouden ze je sowieso je rijbewijs moeten afnemen, erger kan het inderdaad toch niet worden.
er is maar één iemand die het hier niet volgt, en dat ben jij ouwe straatsoldaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die et topic niet kunnen volgen![]()
Houden zo...quote:Ik heb geeneens mn rijbewijs![]()
En dan rijd je wel?quote:
Oh nee, ik snap het al, je bent zo'n stoer 15-jarig jochie dat zich als ubermensch voordoet op het internet. Laat maarquote:Als ik kankerstoned ben kan ik ook nog wel rijden gewoon stoel beetje naar achter en chillin'
Je zet jezelf alleen maar meer voor lulquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
er is maar één iemand die het hier niet volgt, en dat ben jij ouwe straatsoldaat![]()
[..]
Houden zo...
en jij ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:35 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En dan rijd je wel?
[..]
Oh nee, ik snap het al, je bent zo'n stoer 15-jarig jochie dat zich als ubermensch voordoet op het internet. Laat maar
Nee, ik loop niet stoer te doen dat ik met een paar pils en een jointje nog net zo scherp ben als zonder die middeltjes, het is namelijk gewoon wetenschappelijk bewezen dat het wel degelijk iets uitmaakt. Waarom denk je dat het verboden is verdovende middelen in het verkeer te gebruiken?quote:
Sommige mensen zien et gewoon nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
Loveless vond ik eigenlijk wel oké, maar nu niet meer. Zo lang blijven doorgaan
Net als je moederquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sommige mensen zien et gewoon niet
Het is idd ook gewoon zonde van m'n energiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
Loveless vond ik eigenlijk wel oké, maar nu niet meer. Zo lang blijven doorgaan
Ja, dat snapte ik ook welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En die je moeder grap gaat helemaal tever![]()
Edit: ik had et dus over die user niet over die gare grap van een malloot met een banaan in zn oor
Oke zal ik de grap dan maar vertellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is idd ook gewoon zonde van m'n energie
I know, ik had je post vóór de edit van Bo_Wa wel gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke zal ik de grap dan maar vertellen![]()
Ik was aan et trollen![]()
![]()
![]()
!!!
Waarom blijf je dan doorgaan, amateur?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I know, ik had je post vóór de edit van Bo_Wa wel gezien
Waarom ga je er dan alsnog een hele blz serieus over doorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I know, ik had je post vóór de edit van Bo_Wa wel gezien
Verveling op werk, beetje trollen voeren enzo, verder te stil op FOKquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan doorgaan, amateur?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan alsnog een hele blz serieus over door
En dan moet je nu niet zeggen dat je mij aan trollen was cause that ain't the truth bitch!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verveling op werk, beetje trollen voeren enzo, verder te stil op FOK
Lastig he, alle fokkertjes zijn op vakantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was niet aan het trollen![]()
Maar goed, dit is het enige topic met beetje actie
precies, en ik maar werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Lastig he, alle fokkertjes zijn op vakantie.
Ja dag faalhaas. Probeer het nou maar niet goed te pratenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
precies, en ik maar werken![]()
En overigens meende ik idd wel serieus wat ik zei, ik had de post van B-S wel gezien waar hij al aangaf te trollen, maar er zijn genoeg debielen die wel zo denken als hij nu scherste
En nu weer ontopic, want modjes vervelen zich ook, en als ze dit lezen gooien ze een slotje op het topic en dan kunnen we niet meer klagen over domme motor en autorijders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dag faalhaas. Probeer het nou maar niet goed te praten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dag faalhaas. Probeer het nou maar niet goed te praten
Net alsof nog niet alles al 3 keer gezegd isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
En nu weer ontopic, want modjes vervelen zich ook, en als ze dit lezen gooien ze een slotje op het topic en dan kunnen we niet meer klagen over domme motor en autorijders.
Neuh precies, kickje naar NWS of GC ofzo voor de nieuwsberichten en updates van 'getuigen' hierover...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof nog niet alles al 3 keer gezegd is
Zolang marcelloooo niet meer komt, gebeurt er niets.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof nog niet alles al 3 keer gezegd is
Zolang marcelloooo niet meer komt, gebeurt er niets.
Je hebt wel gelijk indquote:
Er is hier maar een die zichzelf voor lul zet, en dat ben jij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je zet jezelf alleen maar meer voor lul![]()
[..]
en jij ook![]()
Kijk, maak er maar lekker levenslang van, en geef hem als kadootje een pot vaseline mee, kan hij goed gebruiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef _Michiel_ het volgende:
Z'n voorarrest is weer met 30 dagen verlengt... Soms begrijpt justitie toch wat je moet doen met moordenaars
![]()
http://www.leeuwardercour(...)+ongeval+langer+vast
Doe dat maar niet. Dat kost de belastingbetaler 5.9 miljoen euroquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kijk, maak er maar lekker levenslang van, en geef hem als kadootje een pot vaseline mee, kan hij goed gebruiken.
Ik weet niet wat meer kost, deze recidivist in de maatschappij met alle gevolgen van dien (jij betaalt ook mee aan het uitkeren van verzekeringsgeld) of lekker lang opsluiten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Dat kost de belastingbetaler 5.9 miljoen euro
Dan kost zo'n brokkenpiloot ons onze lidmaatschap van de EU. Lijkt me ook niet zo'n strak plan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Persoonlijk pleit ik voor een vuurpeloton.
Heb geduld, hij wordt bij vrijlating wel gepakt, is het niet door de maatschappij (strafblad) dan door het feit dat hij de eerste 20 jaar heel erg goed achter zich om moet kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Dan kost zo'n brokkenpiloot ons onze lidmaatschap van de EU. Lijkt me ook niet zo'n strak plan.
Bestuurder van Astra was en dronken en had geen rijbewijs en reed op de verkeerde weghelft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Wie was nou dronken? Wie had nou geen rijbewijs?
Ik snap er niks van, maar een wheelie doen op een motor is vragen om problemen.
tragisch ongeval dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bestuurder van Astra was en dronken en had geen rijbewijs en reed op de verkeerde weghelft.
Motorrijder maakt een wheelie en klapt er vol op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |