quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach wat is dronken.
Na 2 biertjes zou ik zogenaamd ook niet meer mogen rijden terwijl dat echt nog wel kan dan
Als je dit echt meent, dan hoop ik dat er binnenkort een boom oversteektquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach na 2 biertjes kan je serieus echt nog wel rijden hoor![]()
Als ik kankerstoned ben kan ik ook nog wel rijden gewoon stoel beetje naar achter en chillin'
Zie daar het scenario voor een ongeluk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik kankerstoned ben kan ik ook nog wel rijden gewoon stoel beetje naar achter en chillin'
Hij is aan het trollen, wacht maar tot het ooit echt gebeurt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je dit echt meent, dan hoop ik dat er binnenkort een boom oversteekt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat hoop ik wel ja, dat hij aan het trollen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij is aan het trollen, wacht maar tot het ooit echt gebeurt....
Et is maar net hoe goed je tegen drank/ blowtje kan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je dit echt meent, dan hoop ik dat er binnenkort een boom oversteekt
Reageer serieus of reageer nietquote:
Er zijn honderden onderzoeken naar geweest die allemaal uitwijzen dat je anders reageert na 2 biertjes/1 joint.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et is maar net hoe goed je tegen drank/ blowtje kan.
Je hebt mensen die in 1x gekke dingen gaan doen maar ik durf te wedden dat ik ALLES nog net zo goed kan na 2 biertjes/ 1 jointje als gewoon nuchter
Ja wat nou onderzoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn honderden onderzoeken naar geweest die allemaal uitwijzen dat je anders reageert na 2 biertjes/1 joint.
Waarom ga ik hier op in?
Waarom moet ik serieus reageren op een troll post?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Reageer serieus of reageer niet
Dat was ook de conclusie, idioot. Mensen denken dat ze hetzelfde reageren, terwijl dat dus niet zo is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wat nou onderzoeken
Ik ben daar volgensmij nooit op onderzocht
En zoals ik al zei iedereen reageert er anders op. Ik kan nog steeds etzelfde blijven gewoon.
Dus ik zie et probleem echt niet.
Uhuh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wat nou onderzoeken
En zoals ik al zei iedereen reageert er anders op. Ik kan nog steeds etzelfde blijven gewoon.
d00dquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh.
Dat vind jezelf, ws. door de mate van je drugs/alcoholgebruik.
Je lichaam went eraan en jij denkt dat je lichaam gewoon in normale staat verkeerd.
Ws. zit je nu gewoon te trollen, maar wanneer je serieus bent en je met alcohol of drugs de auto instapt dan gun ik je een enkeltje boomstam. Ohja raak a.u.b. geen onschuldige mensen. Tnx.
Sorryquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Edit: Doe niet dat plaatje en stop met dat getroll.
Braafquote:
quote:LEEUWARDEN -
De twintigjarige Leeuwarder die vrijdagavond betrokken was bij het ongeval op de Junokade in zijn woonplaats, blijft twee weken langer vastzitten. De man is maandagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Bij het ongeval kwam de 24-jarige motorrijder R. de W. uit Leeuwarden om het leven. De auto was het inhalen en botste tegen hem aan.
Zijn 29-jarige passagier is inmiddels vrijgelaten. Het slachtoffer wordt donderdagmiddag in Goutum gecremeerd.
Tis mn maat nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Braaf![]()
Trouwens, zou je ons op de hoogte kunnen houden van de strafvervolging van je maat?
Ik ben wel benieuwd hoe de procedure verder gaat.
Als ik zie hoe jij al reageert zonder een joint of bier op, dan zouden ze je sowieso je rijbewijs moeten afnemen, erger kan het inderdaad toch niet worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wat nou onderzoeken
Mensen die et topic niet kunnen volgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Echt onzinexcuus nummer één 'Ja met bier/drugs op ben ik net zo scherp'.
Is gewoon wetenschappelijk bewezen dat het NIET zo is, bij niemand. Het enige wat je voelt is je zelfoverschatting door drugs of alcohol en daardoor DENK je dat alles wel prima gaat en je de man bent.
Verder wat Bo_Wa zegt, ik hoop dat er snel een boom of tunnelwand op je pad komt als je ook écht serieus zo dom bent dat je je echt poeppraat gelooft en er ook zo naar handelt
Ik heb geeneens mn rijbewijsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij al reageert zonder een joint of bier op, dan zouden ze je sowieso je rijbewijs moeten afnemen, erger kan het inderdaad toch niet worden.
er is maar één iemand die het hier niet volgt, en dat ben jij ouwe straatsoldaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die et topic niet kunnen volgen![]()
Houden zo...quote:Ik heb geeneens mn rijbewijs![]()
En dan rijd je wel?quote:
Oh nee, ik snap het al, je bent zo'n stoer 15-jarig jochie dat zich als ubermensch voordoet op het internet. Laat maarquote:Als ik kankerstoned ben kan ik ook nog wel rijden gewoon stoel beetje naar achter en chillin'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |