abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:32:20 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71604376
Ik neem aan dat de discussie nog niet ten einde was. Hierbij de OP van het vorig topic:
quote:
En hier verder
quote:
Een laffe kut mongool heeft gister met zijn dronken kop een motorrijder kapot gereden, en is hem daarna met nog 2 inzittenden gesmeerd.
Was er gister bij en het was geen pretje.
quote:
Leeuwarden: verkeersongeval met dodelijke afloop
Een 24-jarige man uit Leeuwarden is vrijdagavond omstreeks 21.10 uur ten gevolge van een verkeersongeval overleden. De motorrijder reed over de Junokade in de richting van de Plutoweg toen hij vermoedelijk een zogenaamde ‘wheelie’ maakte. Ook reden er twee andere auto’s op de Junokade. Tijdens het maken van de ‘wheelie’ ziet de motorrijder de andere twee auto’s niet. Op dat moment haalde een andere personenauto met een 20-jarige Leeuwarder en een 29-jarige stadsgenoot de twee andere auto’s in en belandde op het linkerdeel van de weg waardoor een aanrijding met de motorrijder het gevolg is. Door de frontale aanrijding werd de man van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verderop tegen het hekwerk. Het slachtoffer is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. Ter plaatse bleek dat de twee inzittenden van de personenauto die werd aangereden, weg waren gereden van de plek van de aanrijding. Na onderzoek konden de twee worden aangehouden voor betrokkenheid bij het ongeval. Zij zijn voor nader onderzoek ingesloten op het politiebureau. Daarbij wordt ook onderzocht of de inzittenden onder invloed van alcohol of drugs verkeerden. Door het Bureau Verkeers Ongevalsanalyse wordt het onderzoek voortgezet naar de toedracht van het ongeval.
quote:
LEEUWARDEN -
Een motorrijder is vrijdagavond rond negen uur dodelijk verongelukt op de Junokade in Leeuwarden. Volgens getuigen maakte het slachtoffer een wheely waarbij hij frontaal werd aangereden door een auto die bezig was een andere auto in te halen.

Het slachtoffer werd door de botsing van de motor geslingerd en kwam meters verder tegen een hek terecht. Hij raakte daaronder bekneld. Hulp van de brandweer en geneeskundige hulp mocht niet baten. Hij overleed ter plaatse. De identiteit van het slachtoffer was vrijdagavond nog niet bekend.
quote:
LEEUWARDEN -
Een twintigjarige Leeuwarder zit vast na een motorongeluk waarbij vrijdagavond de 24-jarige R. de W. uit Leeuwarder overleed. De jongen bestuurde de auto waar De W. frontaal tegenaan botste.

De bestuurder ging er na het ongeluk samen met zijn passagier meteen vandoor, zonder zich om het slachtoffer te bekommeren. Hij bleek een rijontzegging te hebben vanwege het rijden onder invloed.

De Leeuwarder wordt vandaag voorgeleid aan de officier van justitie. Zijn 29-jarige bijrijder is inmiddels vrijgelaten. Hij heeft wel een proces-verbaal gekregen vanwege het verlaten van de plek van het ongeval.

De W. botste even na negenen tijdens een stunt frontaal met zijn motor op de auto. Hij werd hierdoor gelanceerd en belandde meters verder onder een hekwerk. Hij kreeg een spijl in zijn hoofd en stierf ter plekke.
Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.

En vlak na het ongeluk is die sukkel uitgestapt, bij het slachtoffer gaan kijken en weggerend. Net als de 2 inzittenden. Hij heeft gewoon iemand kapot gereden. De held. Ik zal zijn naam maar niet posten hier.

Motorrijder komt om bij ongeval

Klacht: roekeloos rijden
Klacht: rijden zonder rijbewijs
Klacht: rijden met drank op
Klacht: wegrennen na ongeluk
Anti klacht: r.i.p R.
Inderdaad een treurig verhaal.

Verder mijn laatste post:

quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij geeft het dan in ieder geval nog toe
Was ook eenmalig, schrok me lam. Politie hielp gelukkig goed(auto total loss) en blaastest wees niks uit. Gewoon domme pech (ik zal in paniek tijdens de slip, [was winter] best het gaspedaal hebben ingedrukt) en niemand gewond. Ik zou mezelf nooit meer in de spiegel kunnen aankijken indien dit gebeurd was (en ik had niet gedronken). Sindsdien rij ik bij voorbaat niet meer langs havenwegen. Gewoon, hoef er ook niet aan herinnerd te worden.
Voor de rest ben ik nog nooit geflitst of bekeurd of wat dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:44:54 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71604428
Wat moet je anders? Wachten tot de politie komt en boeten voor wat je hebt gedaan?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:34:59 #3
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71604452
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Pakspul het volgende:
Wat moet je anders? Wachten tot de politie komt en boeten voor wat je hebt gedaan?
Ik neem aan dat je het over mijn stuk hebt of bedoel je het eerste stuk?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:35:11 #4
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_71604460
Lief
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_71604474
tvp
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_71604488
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over mijn stuk hebt of bedoel je het eerste stuk?
over de TT, meer moeite neem ik nooit
pi_71604519
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Pakspul het volgende:
Met je kanus in me anus
Huh?
pi_71604600
Gaat het weer door
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:39:12 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_71604624
Die motorrijder is gewoon stom bezig geweest. Zonder zijn achterlijke gedrag was er niets gebeurd.
pi_71604732
Lekker voor die motorrijder. dan moet hij maar geen wheelies maken op de openbare weg. Het is niet voor niks verboden. Maar de automobilist had nooit door mogen rijden, want ook dat is verboden. Ik denk dat die automobilist zich met die doorrij-actie zich dieper in de nesten heeft gewerkt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71604743
Motorrijder was zelf ook schuldig wegens roekeloos rijgedrag. Dit soort ongelukken gebeuren dagelijks dat deze nog de krant halen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:09:14 #12
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71605598
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Infinti het volgende:
Motorrijder was zelf ook schuldig wegens roekeloos rijgedrag. Dit soort ongelukken gebeuren dagelijks dat deze nog de krant halen
Uiteraard, maar aangezien er in deel 2 is gereageerd door iemand die de bestuurder van de Astra zeer goed kent, had het ongeluk wel voorkomen kunnen worden.

tevens tvp.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:14:22 #13
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_71605760
ja
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:15:03 #14
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_71605776
Ze waren allebei fout bezig. De automobilist had een ontzegging wegens rijden onder invloed en de motorrijder maakte een wheelie.

Ik denk dat die automobilist ook behoorlijk in paniek was.
Het is een tragisch ongeluk. En vooral heel erg voor de nabestaanden van de motorrijder.

Maar wat was de klacht?
One man can make a difference, Davoice makes the difference
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:16:08 #16
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71607891
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Infinti het volgende:
Dit ongeluk is natuurlijk wel bijzonder, want dader vlucht, heeft alcohol op, geen rijbewijs en een `jongere' overlijdt.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71607954
Ah, meld
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71608003
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Davoice het volgende:
Ze waren allebei fout bezig. De automobilist had een ontzegging wegens rijden onder invloed en de motorrijder maakte een wheelie.

Ik denk dat die automobilist ook behoorlijk in paniek was.
Het is een tragisch ongeluk. En vooral heel erg voor de nabestaanden van de motorrijder.

Maar wat was de klacht?
Klacht: roekeloos rijden
Klacht: rijden zonder rijbewijs
Klacht: rijden met drank op
Klacht: wegrennen na ongeluk
Anti klacht: r.i.p R.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:46:22 ]
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71608162
Het valt allemaal een beetje in herhaling.

Mijn mening is nog steeds dat het doorrijden na een ongeval veel zwaarder weegt dan het roekeloos (wheelie) rijden van de motorrijder! Weglopen/rijden vanwege de 'schrik' is complete onzin natuurlijk! Ongeacht de schuldvraag moet je geen mensen aan hun lot overlaten/laten doodbloeden/ etc...
pi_71608561
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef Sinat het volgende:

Mijn mening is nog steeds dat het doorrijden na een ongeval veel zwaarder weegt dan het roekeloos (wheelie) rijden van de motorrijder! Weglopen/rijden vanwege de 'schrik' is complete onzin natuurlijk! Ongeacht de schuldvraag moet je geen mensen aan hun lot overlaten/laten doodbloeden/ etc...
Ik til er zwaarder aan dat hij drank ophad, terwijl zijn rijbewijs op dat moment was invordert voor zo'n feit.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:34:43 #21
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71608576
quote:

Zonder het roekeloze rijgedrag was er waarschijnlijk geen ongeluk geweest om van weg te lopen.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
pi_71608824
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef NRaider het volgende:

[..]

Zonder het roekeloze rijgedrag was er waarschijnlijk geen ongeluk geweest om van weg te lopen.
Zonder rijbewijs had hij niet mogen rijden, en was hij er niet eens geweest.
pi_71609406
quote:

Motorrijder was al dood en verder stonden er genoeg mensen omheen die ook gelijk konden helpen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:56:40 #24
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71609685
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Motorrijder was al dood en verder stonden er genoeg mensen omheen die ook gelijk konden helpen
Maar dan nog loop je niet naar mamma van een plaats delict.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71610034
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Maar dan nog loop je niet naar mamma van een plaats delict.
Nee, persoonlijk was ik ook naar spanje/ frankrijk gereden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')