Er is hier maar een die zichzelf voor lul zet, en dat ben jij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je zet jezelf alleen maar meer voor lul![]()
[..]
en jij ook![]()
Kijk, maak er maar lekker levenslang van, en geef hem als kadootje een pot vaseline mee, kan hij goed gebruiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef _Michiel_ het volgende:
Z'n voorarrest is weer met 30 dagen verlengt... Soms begrijpt justitie toch wat je moet doen met moordenaars
![]()
http://www.leeuwardercour(...)+ongeval+langer+vast
Doe dat maar niet. Dat kost de belastingbetaler 5.9 miljoen euroquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kijk, maak er maar lekker levenslang van, en geef hem als kadootje een pot vaseline mee, kan hij goed gebruiken.
Ik weet niet wat meer kost, deze recidivist in de maatschappij met alle gevolgen van dien (jij betaalt ook mee aan het uitkeren van verzekeringsgeld) of lekker lang opsluiten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Dat kost de belastingbetaler 5.9 miljoen euro
Dan kost zo'n brokkenpiloot ons onze lidmaatschap van de EU. Lijkt me ook niet zo'n strak plan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Persoonlijk pleit ik voor een vuurpeloton.
Heb geduld, hij wordt bij vrijlating wel gepakt, is het niet door de maatschappij (strafblad) dan door het feit dat hij de eerste 20 jaar heel erg goed achter zich om moet kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Dan kost zo'n brokkenpiloot ons onze lidmaatschap van de EU. Lijkt me ook niet zo'n strak plan.
Bestuurder van Astra was en dronken en had geen rijbewijs en reed op de verkeerde weghelft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Wie was nou dronken? Wie had nou geen rijbewijs?
Ik snap er niks van, maar een wheelie doen op een motor is vragen om problemen.
tragisch ongeval dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bestuurder van Astra was en dronken en had geen rijbewijs en reed op de verkeerde weghelft.
Motorrijder maakt een wheelie en klapt er vol op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |