Af en toe wel zegt m'n vriendin, maar leg eens uit hoe de echte Aziaten het doen, Yi-Long?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaat dat nooit prikken in je ogen dan!?
Iedere wedstrijd meerdere malen slordig balverlies, weinig toegevoegde waarde, en positioneel zwak, noem ik IDD 'matig'. Blijkbaar wil jij het 'goed' noemen. Dan doe je dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Urby komt idd wat nonchalant over, maar zeer zeer matige voetballer slaat echt helemaal nergens op.
Die ogen zitten al half dicht he!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Af en toe wel zegt m'n vriendin, maar leg eens uit hoe de echte Aziaten het doen, Yi-Long?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die ogen zitten al half dicht he!?![]()
Ik vind hem zo wisselvallig als de pest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Urby komt idd wat nonchalant over, maar zeer zeer matige voetballer slaat echt helemaal nergens op.
Tegen Groningen was het ook weer 3 keer niets. Liet zich 2 keer makkelijk van de bal af zetten en verloor hem een keer of 4 op de meest knullige manieren. Lijkt totaal niet te beseffen dat hij staat te voetballen soms.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind hem zo wisselvallig als de pest.
Ja... En dan heeft hij weer na een kwartier een gedachte als 'Goh, laat ik even mijn best gaan doen'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Groningen was het ook weer 3 keer niets. Liet zich 2 keer makkelijk van de bal af zetten en verloor hem een keer of 4 op de meest knullige manieren. Lijkt totaal niet te beseffen dat hij staat te voetballen soms.
Dat ik vind dat Ajax als ploeg beter wordt met het vertrek van een speler en de komst van een andere speler wil niet zeggen dat ik dan ook denk dat ze het op de ranglijst evengoed als danwel beter gaan doen dan vorig seizoen. Er zijn nog 17 clubs in de eredivisie. Ik verwacht dat 3 daarvan hoger zullen eindigen dan ons. Hoe jammer ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht even, dit klopt zoals gewoonlijk weer van geen kant. Om verschillende redenen.
1) Eerst zeg je dat De Zeeuw een versterking is, maar toch zakken ze een plek ten opzichte van vorig jaar.
2) Vermaelen, die jij als zwakke schakel zag is weg. Dus zou het juist beter moeten gaan achterin.
3) Van Basten is weg. Jol houdt van jonge talenten en kan veel uit een groep halen. Dus again, het zou beter moeten gaan.
Waarom zou Ajax in godsnaam vierde worden.. Weet jij zelf wel wat je zegt of raaskal je elke dag gewoon maar iets randoms?
Er is een verschil in hopen en verwachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als Ajax-fan ga je er altijd van uit dat je club kampioen wordt, en zeker als je club er absoluut niet op achter uit is gegaan tov vorig seizoen (Wat Dr.Daggla ook aangeeft). Gelukkig ben je geen ajax fan
Ik zie Ajax wel 1ste of 2de worden. Heeft toch een van de allerbeste selecties van de eredivisie, en dit seizoen ook een goede coach.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat ik vind dat Ajax als ploeg beter wordt met het vertrek van een speler en de komst van een andere speler wil niet zeggen dat ik dan ook denk dat ze het op de ranglijst evengoed als danwel beter gaan doen dan vorig seizoen. Er zijn nog 17 clubs in de eredivisie. Ik verwacht dat 3 daarvan hoger zullen eindigen dan ons. Hoe jammer ook.
[..]
Er is een verschil in hopen en verwachten.
Wij zijn niet de enige club die beter is geworden ten opzichte van het vorige seizoen.
Dus jij vindt Twente ons grootste rivaal. (Ik zeg ons terwijl ik geen idee heb of jij wel voor Ajax bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie Ajax wel 1ste of 2de worden. Heeft toch een van de allerbeste selecties van de eredivisie, en dit seizoen ook een goede coach.
Twente heeft ook een uitstekende selectie, en een prima coach.
PSV is even afwachten wat er nog gaat gebeuren qua transfers enzo. In principe hebben ze vooral aanvallend ontzettend goede spelers. Verdedigend heb ik er wat minder vertrouwen in, en hoe Rutten het gaat doen is ook even afwachten. Op zich vind ik Rutten een hele goede coach, maar soms na zo'n ontslag zie je dat coaches een 'klap' hebben gekregen en dus wat minder vertrouwen hebben en krijgen enzo.
Daarnaast vind ik dat PSV de laatste jaren qua opstelling gewoon vreemde beslissingen neemt. Lazovic en Koevermans zouden bij mij altijd gewoon in de basis beginnen, maar zitten nu gewoon steeds op de bank.
AZ hou ik geen rekening mee voor het kampioenschap. Daarvoor vind ik Koeman simpelweg niet goed genoeg.
Groningen en Heerenveen hebben leuke teams, en spelen altijd wel leuk voetbal ook. Die eindigen waarschijnlijk wel weer in de top 6.
En verder zie je de laatste jaren dat je steeds vaker ook van 'de kleintjes' kunt verliezen, dus dat is ook een fijne ontwikkeling voor de redelijk neutrale toeschouwer.
Oh, dat gebeurd wel, hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef Schanulleke het volgende:
Benieuwd hoe Twente dit gaat managen deze week. Hoop dat ze extra gemotiveerd tegen PSV van leer trekken.
Ik hoop op 7.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Nou, hopelijk hebben we psv na de 16e al meteen op 8-9 punten achterstand dan.
quote:Evander Sno wil vertrekken bij Ajax, zo meldt het Algemeen Dagblad. Hij ziet geen toekomst meer in Amsterdam en wil graag een nieuw avontuur aangaan.
Zijn zaakwaarnemer, Chiel Dekker, verklaart: '"Evander is 22 jaar. Op die leeftijd moet je voetballen. We horen graag wat Ajax met hem wil." Het Duitse Hertha BSC heeft aangegeven Sno graag voor één seizoen te willen huren van de Amsterdammers. Maar volgens Hertha-manager Michael Preetz ligt de prioriteit van de Duitse club bij een verdediger, zo liet hij dinsdag weten tegenover BZ-Berlin.
Sno kwam vorig seizoen over van Celtic, maar hij wist zich niet in het basiselftal van De Godenzonen te spelen. Hij mocht elf keer aantreden in de hoofdmacht, en wist daarin één maal het net te vinden.
Vrijdag spreekt de clubleiding met Suarez over een mogelijke contractopwaardering:quote:Zeljko Petrovic wordt niet op korte termijn aan de technische staf van Ajax toegevoegd. De club voerde dinsdag wel een kennismakingsgesprek met de voormalig assistent van Martin Jol.
"Op dit moment zit onze technische staf vol, dus we hebben nu geen functie voor hem", zegt algemeen directeur Rick van den Boog in het AD. "Maar we oriënteren ons wel op trainers die in de toekomst interessant kunnen zijn. Waarom zou je wel spelers voor Ajax scouten, maar geen trainers? Petrovic is momenteel niet verbonden aan een club. Dus kun je in alle openheid eens met elkaar kennismaken."
Petrovic was vorig seizoen assistent van Jol bij Hamburger SV. De twee kennen elkaar al sinds Jol bij RKC Waalwijk werkte (2000-2004).
Bronnen:quote:Het goede optreden van Luis Suarez in dienst van Ajax levert de Uruguayaan een loonsverhoging op. Algemeen directeur Rik van den Boog en trainer Martin Jol gaan eind deze week met Suarez praten over een 'upgrading' van diens contract.
"Als iemand top presteert, een voortrekkersrol vervult, moet dat worden beloond", zegt Van den Boog tegen Telesport. "Zijn contract wordt aangepast."
Het gaat overigens niet om een verlenging. "Luis staat nog drie jaar onder contract. Het is wat mij betreft een klap erop en lekker doorgaan. We hebben geen zin in slepende onderhandelingen over contractverlenging."
Ik heb niet 1 club waarvoor ik ben. Ik hou gewoon van leuk aanvallend creatief voetbal, en als Ajax dat speelt dan ben ik voor Ajax, en als Twente of Heerenveen dat spelen, dan ben ik ook voor die clubs.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dus jij vindt Twente ons grootste rivaal. (Ik zeg ons terwijl ik geen idee heb of jij wel voor Ajax bent?) Op zich ben ik het grotendeels eens met je.. alleen verwacht ik ook wel dat PSV mee zal doen dit seizoen. Rutten zal t denk ik niet zo geweldig doen maar in t algemeen zijn ze wel stabiel. Denk dat het tussen die 3 zal gaan. AZ zie ik ook niet kampioen worden, zeker niet met Koeman.
Apart. Begreep dus inderdaad dat hij in de Arena was gisteren. Kan me niet voorstellen dat het voor niks is geweest, ondanks wat Van den Boog zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Dvm86 het volgende:
Geen functie voor Petrovic:
Tegen PSV was Honda anders uitstekend bezig, verdedigend gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:33 schreef DemonDEFO het volgende:
Honda is aanvallend erg goed, maar verdedigend vind ik hem echt waardeloos. Wint weinig duels, pakt weinig ballen af en blijft net iets te vaak voorin hangen.
Ik ben benieuwd of Atouba tegen RKC speelt. Ik wil wel eens goed kunnen zien wat voor een trucendoos hij heeft.
Ik denk dat dat een beetje onmogelijk wordt, al zou het natuurlijk wel uber zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef DurQ het volgende:
Ik ga het bericht hier niet postten, maar het gerucht gaat dat Ajax bezig is met Christian Chivu
Hij is geloof ik niet meer eerste keus daar in Milaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje onmogelijk wordt, al zou het natuurlijk wel uber zijn
In dat geval...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hij is geloof ik niet meer eerste keus daar in Milaan?
Bron?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef DurQ het volgende:
Ik ga het bericht hier niet postten, maar het gerucht gaat dat Ajax bezig is met Christian Chivu
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus gewoon gratis geld weggeven omdat we geen zin hebben in onderhandelingen?![]()
Goed nieuws.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Petrovic
Honda is ook niet nodig, niet nog zo'n lichtgewicht op het middenveld
Kijk eens naar de lengte van het middenveld van Barcelona zou ik zeggen, een middenvelder hoeft niet groot te zijn. Sterker nog, om technisch en verzorgd voetbal te spelen is een klein lijf misschien wel een voordeel. Cruijff zweert er bij in ieder geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Petrovic
Honda is ook niet nodig, niet nog zo'n lichtgewicht op het middenveld
Chivu zou echtzijn
Mjah, Cruijff loopt al jaren te gillen van de zijlijn en doet weinig meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lengte van het middenveld van Barcelona zou ik zeggen, een middenvelder hoeft niet groot te zijn. Sterker nog, om technisch en verzorgd voetbal te spelen is een klein lijf misschien wel een voordeel. Cruijff zweert er bij in ieder geval.
Absurd dat Suarez zo laag op de salarisschaal staat. Echt onbegrijpelijk. Dit had afgelopen winter al geregeld moeten zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...
Voetbaltechnisch klopt het nog altijd wel wat hij zegt. Hij moet zich gewoon niet meer teveel bemoeien met de poppetjes die in de organisatie rondlopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, Cruijff loopt al jaren te gillen van de zijlijn en doet weinig meer.
Voor Ajax werkte het, zeker afgelopen seizoen, niet in ieder geval. Dat kan ook liggen aan hoe goed die middenvelders zijn, die van Barcelona zijn wel uitzonderlijk goed natuurlijk.
Dat is het kromme bij Ajax, eigen jeugd krijgt veel sneller een verhoging, naar prestaties wordt nauwelijke gekeken dan heb ik de indruk anders zou ik ook niet weten hoe het kan dat Stekel en Urby grootverdieners zijn in de selectiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Absurd dat Suarez zo laag op de salarisschaal staat. Echt onbegrijpelijk. Dit had afgelopen winter al geregeld moeten zijn.
quote:Tegen hoofdklasser VVSB begon Atouba in de basis. De Kameroener deed een uur mee, maakte een goede indruk en trakteerde het publiek ook nog op een aantal technische hoogstandjes.
Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...
Het vormt natuurlijk ook een signaal naar andere spelers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
Dat is wel waar, we moeten maar zien hoe het uitpaktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het vormt natuurlijk ook een signaal naar andere spelers.
Klopt, maar ik wil gewoon zo graag dat hij 1 jaartje bijtekent zodat hij er volgend jaar ook nog bij is.. dit jaar wordt hij nog iets beter en volgend jaar zit hij denk ik op zijn beste kunnen en dat wil ik ook nog graag zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...
Hoogstwaarschijnlijk... 9 van de 10 keer...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...
Denk dat als we kampioen worden, en dus CL hebben, Suarez ook nog best is kan blijven. we spelen immers CL, hij heeft een lekker loon (lijkt me althans), en heeft het naar zijn zin. Dan weet ik niet hoe het lopende seizoen zal gaan etc, maar ik denk dat er toch wel een goede kans in dat hij blijft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En dan heeft hij nog maar een 1 jarig contract en vangen we niet meer dan 10miljoen voor hem...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat als we kampioen worden, en dus CL hebben, Suarez ook nog best is kan blijven. we spelen immers CL, hij heeft een lekker loon (lijkt me althans), en heeft het naar zijn zin. Dan weet ik niet hoe het lopende seizoen zal gaan etc, maar ik denk dat er toch wel een goede kans in dat hij blijft.
En verder ligt het natuurlijk ook aan transfers van andere clubs.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bron?
Zou wel een stunt zijn als je dan ineens met Chivu en Huntelaar komt aanzetten.![]()
Helaas...![]()
Maar ik neem het bericht wel met een flinke korrel zoutquote:Cristian Chivu in beeld voor terugkeer bij Ajax'
Woensdag 05-08-2009 om 07:28
Martin Jol wil zijn selectie versterken met Cristian Chivu. Dat meldt de website AjaxMedia.nl. De oefenmeester van Ajax heeft de club de opdracht gegeven om contact op te nemen met Internazionale en met de zaakwaarnemer van Chivu.
Het is nog altijd de vraag of de verdediger haalbaar is voor Ajax. Chivu, geboren op 26 oktober 1980, speelde van 1999 tot 2003 voor Ajax. Hij verruilde de Amsterdamse club voor AS Roma. Na vier seizoenen werd de Roemeen overgenomen door Internazionale
Dan zijn we een jaar verder en staat Luis vast wel open voor contractverlengingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En dan heeft hij nog maar een 1 jarig contract en vangen we niet meer dan 10miljoen voor hem...
Idd, die komt sowieso nog niet terug, hoe graag wij dat ook zien, maybe als hij 32-33 is ofsow.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Houniet het volgende:
Kap nou eens met dat Chivu geneuzel man.
Inderdaad, Stam zei ook 'ja' . Seedorf zei bijna ja, wellicht dat er nog goede opties over zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is in elk geval wel druk bezig met het beleid 'Nee heb je, ja kun je krijgen'. Prima ontwikkeling.
Kleine kans, Burdisso gaat eerder wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef DurQ het volgende:
[..]
[..]
Maar ik neem het bericht wel met een flinke korrel zout
Ik las daar op AN onlangs wat over. Het schijnt dat Lemic nog een appeltje te schillen heeft met Danny Blind (omtrent Sulejmani?). Welnu heeft Lemic een balletje opgegooid (mogelijk bij Chelsea) om hem te kopen en te verhuren aan Twente.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
Lees in het Twente-topic dat Obradovic aan de tukkers wordt gelinkt.
Later:quote:Er is weer contact geweest tussen Ajax en Partizan.
....quote:Iemand heeft namens FC Twente ook een visje uithangen bij Partizan.
quote:Laat ik het zo zeggen: als het aan Lemić ligt, komt Obradović nooit naar Ajax.
Lang verhaal met gevoelig info, komt er op neer dat hij letterlijk nog een rekening open heeft staan bij ene D. Blind.
Snap overigens niet dat de Nederlandse media niet meer achter dit verhaal aanzit. Zijn die echt zo pro-Ajax in Holland?
Wat willen ze er mee bereiken dan? Van der Vaart en Huntelaar hebben beide al aangegeven niet naar Ajax terug te willen keren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:58 schreef MassimO het volgende:
Ajax onderzoekt haalbaarheid spelers topclubs
5 augustus 2009 RvN
Berichtgeving over interesse van Ajax voor diverse spelers van topclubs zoals Van der Vaart en Huntelaar berust op het informeren van Ajax naar de haalbaarheid van deze spelers. Ajax zou bij diverse clubs hebben geïnformeerd naar spelers die daar naar verwachting weinig aan spelen toekom. Een woordvoerder daarover in de nieuwe uitgave van Voetbal International: 'Wij willen weten of dit soort spelers een haalbare kaart is. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het ffinancieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet in kaart hebben gebracht en later blijkt dat het wel mogelijk was.'
ajax.network.to
Dan mag jij de bron eens vermelden van Huntelaar die dat zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat willen ze er mee bereiken dan? Van der Vaart en Huntelaar hebben beide al aangegeven niet naar Ajax terug te willen keren.
VdV wel, maar Huntelaar heb ik dat niet zien zeggen. Ajax kon zijn salaris niet ophoesten, toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat willen ze er mee bereiken dan? Van der Vaart en Huntelaar hebben beide al aangegeven niet naar Ajax terug te willen keren.
Hij wil geen salaris inleveren en Ajax kan niet aan zijn eisen voldoen. Met andere woorden: Hij wil nog niet terugkeren naar Ajax. Daarnaast zou het natuurlijk ook een enorme failer zijn vind Huntelaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dan mag jij de bron eens vermelden van Huntelaar die dat zegt.
Van der Vaart heeft nee gezegd, nadat Ajax hem heeft gepolst. Stel dat hij bij Fenerbahce belandt, zonder dat Ajax het probeert en Rafael vrolijk meldt dat 'ie ook best naar Ajax had gewild. Je kunt het maar beter geprobeerd hebben, en een "nee" verkocht te krijgen, dan dat je achteraf hoort dat 'ie best had willen komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Real verzocht hebben een kwart van zijn salaris te betalen, wat er op neer komt dat er 3 miljoen overblijft voor Ajax. Hoe deze constructie precies werkt weet ik niet. Een ding is zeker. Mocht Ajax besluiten een bod van 10 miljoen te doen, dan moet het bod van een andere partij minimaal 17 miljoen bedragen om het bod van Ajax te evenaren. Vind het toch wel mooi bedacht, die constructie van 7 miljoen door Ajax, had alleen niet verwacht dat hij al zo spoedig ter uitvoering zou worden gebracht. Het is Real in ieder geval een doorn in het oog.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
VdV wel, maar Huntelaar heb ik dat niet zien zeggen. Ajax kon zijn salaris niet ophoesten, toch?
Ik was op vakantie, dus heb beperkt dingen gelezen.
En wat ze willen bereiken staat gewoon in het bericht.
Hij zei dat hij er geen trek in had nav de interesse van Ajax, Einstein.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij wil geen salaris inleveren en Ajax kan niet aan zijn eisen voldoen. Met andere woorden: Hij wil nog niet terugkeren naar Ajax. Daarnaast zou het natuurlijk ook een enorme failer zijn vind Huntelaar.
Maar goed, in het artikel staat ook de naam van Van der Vaart en die heeft het openlijk gezegd. Het hele bericht klopt dus van geen kant.
Begrijpend lezen ist auch ein Fachquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij wil geen salaris inleveren en Ajax kan niet aan zijn eisen voldoen. Met andere woorden: Hij wil nog niet terugkeren naar Ajax. Daarnaast zou het natuurlijk ook een enorme failer zijn vind Huntelaar.
Maar goed, in het artikel staat ook de naam van Van der Vaart en die heeft het openlijk gezegd. Het hele bericht klopt dus van geen kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |