woeps! sorry de quote vergeten neer te zetten,ik was net wakkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
Dat is een triest tekstje niet door hem geschreven, en bovendien is 'ie de laatste paar regels vergeten.![]()
google maar eens.
We hadden dan geen bergen/heuvels, maar ongelukjes met zelfgebouwde constructies hoorden erbij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:28 schreef YuckFou het volgende:
We bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de
eerste rit, bergafwaarts,achter, dat we geen rem hadden. Na enige ongelukken konden we daar prima mee omgaan.
Als we in de zomer na urenlang bustrap spelen met de buurtkinderen thuis kwamen was het soms al na 11 en donker. Vader en moeder zeiden dan: "was jij nog niet naar bed? nou ga dan maar snel je tanden poetsen"quote:'s Morgens gingen we naar buiten om te spelen. We bleven de hele dag weg en moesten pas thuis zijn als de straatlantaarns aangingen.Niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon mee. We sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. Het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. Kan jij je nog zgn. "ongelukken" herinneren? We hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. Daar moesten we mee leven. Volwassenen interesseerden zich daar niet voor.
Vrienden en vindingrijk met de materialen en omgeving.quote:Playstation, Nintendo, X-box,Videogames,64 TV-zenders, Videofilm, Surround-Sound, een eigen TV, computer en Internet-chatrooms. Wat wij hadden waren VRIENDEN.
Als ik bij vriendjes lang ging liep je altijd door de achterdeur naar binnen en als er niemand thuis was liep je bij het volgende vriendje naar binnen.quote:We gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen.We gingen naar hun huis en belden aan. Of we gingen soms gewoon naar binnen zonder aan te bellen. En dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten. Niemand bracht ons en niemand haalde ons weer.
En nog niks fatsoenlijks te zien!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef appelsientje het volgende:
.. tegenwoordig kan je zappen tot je erbij neer valt.
Bij mijn ouders hangt dat touwtje er 25 jaar later nog steeds uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef Kresj het volgende:
Een touwtje uit je brievenbus hangen om als kind makkelijk naar binnen te kunnen. Hoef je nu niet meer te proberen als je geen 'bezoek' wilt...
Ja, oorlogje in de bossen. En dan allemaal iemand kiezen die je wilde zijn van Tour of Duty. Ik was altijd Baker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:11 schreef Individual het volgende:
Vrienden en vindingrijk met de materialen en omgeving.
1979 hier en dat stukje is prachtig! Wat is er in 30 jaar veel veranderd zeg!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef DragonFire het volgende:
up up down down left right left right B A
ja hoor ik gebruik het nog - voor het online spelen van een triviant-spelletje....quote:
de munten in de telefooncel mis ik welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben van 1981 en ik kan het me nog herinneren. Geen mobiel, nog munten in de telefooncel. En Rotterdam was zo ver bij Dordt vandaan. Nu werk ik in Rotterdam en ben ik er zo
Zo, een serieuze ouwe lul, en ik maar denken dat Tong erg was!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef TheFrankey het volgende:
ben 81 en kan mij ook vinden in het eerdere stuk.
Ben van 81 bedoelde ik. :-)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zo, een serieuze ouwe lul, en ik maar denken dat Tong erg was!
Wat dacht je van donkerblauw met witte letters?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef TheFrankey het volgende:
Ow en trouwens ook geen nl logo op het kenteken. Gewoon geel met zwart.
en toen kwam het legendarische omnummerenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef mr_cucumber het volgende:
weet nog dat we een (even het netnummer niet meerkenen) vier cijferig telefoonnummer hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |