abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 15:49:46 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_72012249
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee, het was gekleurde suiker met een smaakje.
Basterdsuiker

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:53:56 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72012359
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Dat er nog geen CD's waren en je een LP kocht vanwegen de mooie hoes

Dat doe ik nog steeds (niet zo heel vaak, maar het komt nog wel eens voor.)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:53:57 #128
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_72012360
Dat je naam op bijvoorbeeld hotmail gewoon beschikbaar was zonder dat je er een willekeurig cijfer achter hoefde te plakken.
pi_72012426
En Hotmail nog niet van Microsoft was ...
  Redactie Frontpage woensdag 19 augustus 2009 @ 16:05:05 #130
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_72012661
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:56 schreef knnth het volgende:
En Hotmail nog niet van Microsoft was ...
Ik weet niet beter dan dat het van Microsoft is, en ik zit al ruim tien jaar op internet...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:16:51 #131
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72012997
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Basterdsuiker

Ja en dat bestaat nogsteeds.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:19:04 #132
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72013076
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:05 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dan dat het van Microsoft is, en ik zit al ruim tien jaar op internet...
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72013183
Inderdaad niet meer voor te stellen dus
Het eerste jaar was Hotmail een klein onafhankelijk bedrijfje, daarna is het voor honderden miljoenen verkocht aan Microsoft ...

Ik herinner het me nog ook (Ik kreeg in september 1996 toegang tot internet, een gratis emailadres was een van de eerste dingen waar je dan achteraan gaat)
pi_72016378
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Basterdsuiker

Nee! Het was roze! En als je het door de yoghurt deed, was het net zo'n smaak als limonadesiroop.
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik ouder ben!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72020473
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:22 schreef knnth het volgende:
Inderdaad niet meer voor te stellen dus
Het eerste jaar was Hotmail een klein onafhankelijk bedrijfje, daarna is het voor honderden miljoenen verkocht aan Microsoft ...

[ afbeelding ]

Ik herinner het me nog ook (Ik kreeg in september 1996 toegang tot internet, een gratis emailadres was een van de eerste dingen waar je dan achteraan gaat)
Zo ken ik het ook nog, omstreeks '97
Brett Holman
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:17:57 #136
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_72021219
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:00 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ook leuk: pijltjes met spijker erin, die je dan in een plank kon schieten. Of een madeliefknop met een grote spijker, werkte altijd. Met die besjes ook veel lol gehad trouwens. Bij een zeikerd op de ramen schieten, totdat hij ons snapte en we zijn ramen moesten lappen.
Nog erger: je deed het (of rende weg) ipv dat je m een paar slagen voor zn gezicht gaf..
pi_72025291
De introductie van Nederland 3.

Kiezen of we eerst een nieuwe videorecorder wilden of een computer. Het werd de computer, een 286 XT Turbo met een 20 MB harde schijf.

Telefoonnummers uit je hoofd kennen van al je vriendjes..... nu ken ik alleen die van mezelf en die van m'n ouders nog
A mind with a heart of it's own
pi_72025498
mijn hotmail is van 1998 en dus toen nog inloggen als hierboven. Met netscape navigator. Wat een tijd zeg
pi_72025935
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef DrMarten het volgende:

Telefoonnummers uit je hoofd kennen van al je vriendjes.....
Inderdaad ja. En uiteraard alle nummers opgeslagen in je mobiele telefoon, niet geschreven in een telefoonboekje zoals vroeger. Ik zou mooi verloren zijn als ik iemand moest bellen en mijn eigen telefoon deed het niet.

Vroeger kende ik inderdaad alle nummers uit mijn hoofd. Een aantal kan ik zo weer oprakelen, blijkt nu. 1510 was de basisschool waar ik op zat, 2100 de huisarts en 3612 de patatzaak.
pi_72026283
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
mijn hotmail is van 1998 en dus toen nog inloggen als hierboven. Met netscape navigator. Wat een tijd zeg
Die wordt nog steeds gebruikt, door mij onder andere. Wel in versie 9, inmiddels. Het marktaandeel anno nu is 0,68%, wat op een schaal van honderden miljoenen internetgebruikers nog best een aantal Netscapegebruikers is.

In 1998 gebruikte trouwens wel 70% van de internetters Netscape.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2009 @ 20:05:44 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_72051552
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

Vroeger kende ik inderdaad alle nummers uit mijn hoofd. Een aantal kan ik zo weer oprakelen, blijkt nu. 1510 was de basisschool waar ik op zat, 2100 de huisarts en 3612 de patatzaak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72086781
Dat je met rechts moest leren schrijven van de meester, terwijl je linkshandig was.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:28:24 #143
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_72086981
Vroeger,

ja vroeger... dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is.Als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Ben jij als kind opgegroeid in de 50er, 60er of 70er jaren, dan is het, terugkijkend, onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!

Als kind zaten we in de auto zonder gordel en zonder airbags.Onze bedjes
waren geschilderd in prachtige kleuren met verf vol met lood en cadmium.
De medicijnflesjes uit de apotheek konden we gewoon open krijgen, net
als overigens de fles met bleekmiddel. Deuren en ramen bedreigden continue onze vingertjes. Op de fiets hadden we nooit een helm op. We dronken water met de mond aan de kraan in plaats van uit een fles. We bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de
eerste rit, bergafwaarts,achter, dat we geen rem hadden. Na enige ongelukken konden we daar prima mee omgaan.

's Morgens gingen we naar buiten om te spelen. We bleven de hele dag weg en moesten pas thuis zijn als de straatlantaarns aangingen.Niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon mee. We sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. Het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. Kan jij je nog zgn. "ongelukken" herinneren? We hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. Daar moesten we mee leven. Volwassenen interesseerden zich daar niet voor.

We aten koekjes, brood met dik boter, dronken Cola en werden evengoedniet te dik. We dronken met vrienden uit dezelfde fles en niemand gingdaar dood van. We hadden geen: Playstation, Nintendo, X-box,Videogames,64 TV-zenders, Videofilm, Surround-Sound, een eigen TV, computer en Internet-chatrooms. Wat wij hadden waren VRIENDEN.

We gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen.We gingen naar hun huis en belden aan. Of we gingen soms gewoon naar binnen zonder aan te bellen. En dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten. Niemand bracht ons en niemand haalde ons weer stokken en tennisballen. We aten wurmen en die leefden niet voor altijdin onze magen verder. Met de stokken prikten we elkaar bijna nooit in de ogen. Met voetballen op straat mocht je alleen meedoen als je goed genoeg was. Als je niet goed genoeg was, moest je met teleurstellingen om leren gaan.

Sommige kinderen waren niet zo goed op school als anderen.Ze haalden
onvoldoendes en bleven zitten. Dat leidde niet tot emotionele ouderavonden of zelfs tot veranderde prestatienormen.Soms hadden onze daden consequenties. Dat was logisch en daar kon zich niemand voor verstoppen. Als iemand van ons iets verbodens had gedaan,
was het normaal, dat de ouders je er niet uithaalden. In tegendeel, ze

waren het met de politie eens! Stel je voor! Onze generatie heeft vele probleemoplossers
En uitvinders,die bereid zijn risico's te nemen, voortgebracht. We hadden vrijheid, we verzaakten, we hadden succes en namen verantwoording. Met al die dingen konden we zeer goed omgaan

Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_72087103
Bouwjaar 1980 hier, en bovenstaande is zeer herkenbaar
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:34:11 #145
267062 Ranking_Joe
A tribute to John
pi_72087599
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:42 schreef theKiD het volgende:
Bouwjaar 1980 hier, en bovenstaande is zeer herkenbaar
Dat is een triest tekstje niet door hem geschreven, en bovendien is 'ie de laatste paar regels vergeten.

google maar eens.
Round the world
pi_72087635
De rest van het verhaal:
quote:
Bij die generatie hoor ook jij! Wees heel erg blij dat je er toen bij was!

Het vorenstaande is niet bedoeld als lollig, maar berust louter op de waarheid.

Wat doen we tegenwoordig toch moeilijk! Of niet soms?

Abel van Aalst, 13 oktober 2004.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:43:42 #147
267062 Ranking_Joe
A tribute to John
pi_72087714
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:37 schreef Tahiti het volgende:
De rest van het verhaal:
[..]

Nee Alleen die eerste regel is standaard, de rest is erbij gezet door de 'auteur' op de betreffende site.

Dit is een alternatief einde op een andere site:
quote:
En er was geen Blok om onverdraagzaamheid en haat te zaaien.
Aan de ouderen: bij die generatie hoor jij ook. Wees blij!
Echt triest.
Round the world
pi_72087731
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:04 schreef Divel het volgende:
Hilversum 3 begon om 07.00 uur pas met uitzenden. Voor die tijd had je een pingel met een stem die om de zoveel tijd "Hilversum....3" zei.
En om 24:00 uur hield Hilversum 3 op, en werd het Wilhelmus gedraaid.
pi_72087862
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef Ranking_Joe het volgende:

[..]

Dat is een triest tekstje niet door hem geschreven, en bovendien is 'ie de laatste paar regels vergeten.

google maar eens.
Maar toch herkenbaar
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_72087885
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kreeg je bij het inchecken op het vliegveld de vraag "smoking or non-smoking Sir?"'. Kon je nog in het vliegtuig roken . Wel waren de asbakjes superklein, waardoor ze na een paar uur al hardstikke vol waren.
Ja. En waar ik een niet-roken stoel geboekt had bij Olympic Airways. En het alleen voor die rij gold.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')