We wisten idd 'middags niet of het 's avonds werd uitgezonden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef Schanulleke het volgende:
Het is vast al eens voorbij gekomen.
Vroeger werd een (belangrijke) voetbalwedstrijd pas op TV uitgezonden als het uitverkocht was. Dat staat echt in schril contrast met de opbrengsten uit Tv-gelden nu
Vergeet Radio Romantica niet. Iedere zondagochtend op de radio, een erotisch programmaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Kleutertje luister op de radio. En elke zondag Meta de Vries...
Toen lag ik met een kater in bedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vergeet Radio Romantica niet. Iedere zondagochtend op de radio, een erotisch programma
Ik niet, ik was een jaar of dertien, dus eik nog te jong voor drank...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen lag ik met een kater in bed
Stiekem luisteren dus met een transistor radiootje in bedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik niet, ik was een jaar of dertien, dus eik nog te jong voor drank...
Ja was waar ik woonde, in klein dorpje in Friesland ook altijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef P.F het volgende:
Bij mijn oma reed de bibliobus, een rijdende bibliotheek!
Mijn record is een rekening van 700 gulden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef Queued het volgende:
Wat heb ik een geld verbrast aan het inloggen met mijn eerder 33k6 en later 56k analoge modem welke aan mijn 386 PC hing![]()
Menig oorlog gevoerd met mijn ouders daarover
Ik heb 2 maanden ingebeld vanuit Amsterdam ipv Zaltbommel. Rekening van 1500 gulden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn record is een rekening van 700 gulden.Maar toen woonde ik al op mezelf dus geen zeikende ouders.
Mijn record was 450,- piek. You win!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn record is een rekening van 700 gulden.Maar toen woonde ik al op mezelf dus geen zeikende ouders.
Pff. Da's niet misselijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden ingebeld vanuit Amsterdam ipv Zaltbommel. Rekening van 1500 gulden.
OMGquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden ingebeld vanuit Amsterdam ipv Zaltbommel. Rekening van 1500 gulden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef Queued het volgende:
[..]
Mijn record was 450,- piek. You win!
Heetten die niet AO Junior ofzo? Waren twee versies van, een A5 staande, en een iets kleiner, liggend model...quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:53 schreef verleiding het volgende:
Dat ik voor een spreekbeurt informatie over dat onderwerp opzocht in van die boekjes, ze hadden over van alles wel een boekje met informatie.
Euwja, en het verslag zelf helemaal met vulpen schrijven en bundelen.
Mijn broertje doet nu alles via de pc. Volgens mij hebben ze op die school die boekjes al niet meer..
En dan na verloop van tijd had je dat bandje zo grijs gedraaid dat je het vreemd vond als je een versie van dat nummer bestond zonder het geouwehoer van de DJ hoorde.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:48 schreef Remqo het volgende:
Muziek opnemen op casettebandjes, en telkens die irritante DJ die door de plaatjes heen zat te lullen.
En steeds zoeken bij het terugspoelen of je al bij het begin van dat ene nummer was, en maar hopen dat het lintje niet uit de casette slingert.
Heb me jarenlang afgevraagd wat nou een 'radioniesties' was. Tot mijn pa eindelijk met het verlossende antwoord kwamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan doet me dan weer denken aan die drie piepjes voor het nieuws op de radio om af te tellen tot het hele uur
*piep* *piep* *piiiiieeeeep* Het is 3 uur. Radionieuwsdienst verzorgt door het ANP.
Herkenbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:48 schreef Remqo het volgende:
Muziek opnemen op casettebandjes, en telkens die irritante DJ die door de plaatjes heen zat te lullen.
En steeds zoeken bij het terugspoelen of je al bij het begin van dat ene nummer was, en maar hopen dat het lintje niet uit de casette slingert.
Er was een programma op zaterdagmiddag, waar ze allerlei nummers van 1 artiest draaiden zonder geouwehoer.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
En soms was ik boos op de DJ dat ie er alweer doorheen zat te kleppen.Ik wilde zo graag een versie zonder geouwehoer.
Oh dat weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er was een programma op zaterdagmiddag, waar ze allerlei nummers van 1 artiest draaiden zonder geouwehoer.....![]()
En dat je potjes poeder had om de yoghurt smaak te geven....
En later had je laat op de avond een programma van de VPRO. Daar draaiden ze platen volgens een thema. Bv titels met snoep, candy, lollipop...... Of een reeks met meisjesnamen in alfabetische volgorde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer.Maar waar ik het over had was dan bij de Top 40, ik haalde ook elke week braaf het blaadje bij de platenzaak.
En ik bewaarde ze ook nog.
Ik luisterde vaker radio, maar daar kan ik me niet zo veel meer van herinneren.![]()
Bastaat nu nog hoor. Het heet "suiker". Eventueel "kaneel".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dat je potjes poeder had om de yoghurt smaak te geven....
Nee, het was gekleurde suiker met een smaakje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bastaat nu nog hoor. Het heet "suiker". Eventueel "kaneel".
DDSquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Vroeger konden we niet op internet, maar wel op Het Net, van KPN, met de Digitale Stad. Pas een jaar later kregen we echt Internet via een 56k modem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |