Nee, om bovenop te zitten voor de foto'squote:
Had ik ook niet van je verwacht. Daarom viel het me ook zo tegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, om bovenop te zitten voor de foto's.
Tssss. Alsof ik zo gemeen zou zijn....
En toch ging je daarvan uit terwijl je L kent? Kan niet he Tquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht. Daarom viel het me ook zo tegen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En toch ging je daarvan uit terwijl je L kent? Kan niet he T
Nou of L dat wilt geen idee. Je beseft je fout gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou of L dat wilt geen idee. Je beseft je fout gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms best leuk iddquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
jou in de hoek leek me wel watquote:
Oooooooooooooooooowh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jou in de hoek leek me wel wat
ik ga zelf niet in de hoek staan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooowh.
En dan? Wat ben je dan van plan?
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, nu welik ga zo in de trein maar eens een verhaal schrijven
nja dan moet ik het misschien achter een computer doen. dat wordt woensdag avondquote:
Dan moet ik wel erg lang wachten hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dan moet ik het misschien achter een computer doen. dat wordt woensdag avond
sorry... maar.... smachten is fijn.... las ik vandaag nog ergens van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg lang wachten hoor!
O ja zeker. Maar niet te langquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sorry... maar.... smachten is fijn.... las ik vandaag nog ergens van je
Dat is geen bijzonder origineel plekje. En afhankelijk van je stoel ook niet noodzakelijk comfortabel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dan moet ik het misschien achter een computer doen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen bijzonder origineel plekje. En afhankelijk van je stoel ook niet noodzakelijk comfortabel.
Persoonlijk ga ik dan er liever voor om mijn laptop op iemands buik te zetten. Veel hoef ik als vrouw toch niet te doen. Behalve te zorgen dat de laptop blijft liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb geen PC meer, wel een laptop die ik op iemands rug kan zetten
dit is niet te lang lieve tallyquote:
tiepen lit... tiepenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen bijzonder origineel plekje. En afhankelijk van je stoel ook niet noodzakelijk comfortabel.
met wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
Aardig.![]()
Ik hou niet zo van verhaaltjes met .....
zie je gelijk m'n gezicht niet meer en kun je nog doorfokken ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik dan er liever voor om mijn laptop op iemands buik te zetten. Veel hoef ik als vrouw toch niet te doen. Behalve te zorgen dat de laptop blijft liggen
ok dat ben ik wel met je eens. Het stukje dat ze schrijft doet ze idd wel goed he! Met de juiste aandacht voor het detail en verdere omschrijving. Wil je wel meer van lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel puntjes ertussen.Ze kan leuk schrijven, tenminste dat stukje is wel leuk.
Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef rebeccaw146 het volgende:
[..]
ok dat ben ik wel met je eens. Het stukje dat ze schrijft doet ze idd wel goed he! Met de juiste aandacht voor het detail en verdere omschrijving. Wil je wel meer van lezen.
ook hard ah werk dus bengel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Gloei het volgende:
Het is hier niet echt druk!Hi allemaal!
* erikje14 benieuwd isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef Schrijfkloon het volgende:
* Schrijfkloon gaat ook een ...loos verhaal proberen te schrijven
Ik heb al een lichtelijk idee wat het gaat wordenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al een lichtelijk idee wat het gaat worden
Dan zou ze jou dat toch wel vertellen zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
CG.
Meneer de vriend? Je bent niet meer single?
Tegen jou niet. .van jou hoorde ik het pas na een paar maandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou ze jou dat toch wel vertellen zeker?.
Nietesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegen jou niet. .van jou hoorde ik het pas na een paar maanden
Mij vertelt ze pas iets als ik flink ga trekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou ze jou dat toch wel vertellen zeker?.
Jij weet meer dan ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegen jou niet. .van jou hoorde ik het pas na een paar maanden
Waaraanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij vertelt ze pas iets als ik flink ga trekken.![]()
[..]
Single = vrij. Dus het kan kloppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:45 schreef Belsezar het volgende:
Ja jij, maar ik zit ook in de singles sc maar die is gewoon leeg. Al die singles zijn vrij kennelijk.
Bengelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Single = vrij. Dus het kan kloppen.
Goedemorgen.
Het heeft zo zijn voordelenquote:
Niet zo bijdehand op de vroege morgen he Bengeltjeliefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Single = vrij. Dus het kan kloppen.
Goedemorgen.
Even quoten om ervoor te zorgen dat het brave nu volledig verdwenen is en je het niet kan edittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen.. ik ben BRAK!!!
Gister bij een vriend wezen eten en we gingen gelijk aan de rose. Was gewoon gezellig totdat ik een 2 wijntjes teveel op had en geil werd haha. Zo erg dat ik op een gegeven moment op z'n schoot zat en wou zoenen
Hangover?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen.. ik ben BRAK!!!
Gister bij een vriend wezen eten en we gingen gelijk aan de rose. Was gewoon gezellig totdat ik een 2 wijntjes teveel op had en geil werd haha. Zo erg dat ik op een gegeven moment op z'n schoot zat en wou zoenen
dat was de alcoholquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:
Even quoten om ervoor te zorgen dat het brave nu volledig verdwenen is en je het niet kan editten
Ik mét net zo braaf als zonderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was de alcohol
zonder alcohol ben ik heel braaf
dan kan je er niet over meepratenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:10 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik mét net zo braaf als zonder(al heb ik nog nooit meer dan 2 drankjes op een avond op
)
Túúúúúrlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was de alcohol
Alcohol is nooit een excuusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was de alcohol
Totdat er rare dingen gebeuren en dan welquote:
Ik ben immer braafquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lit.![]()
Ben jij ondeugend als je drinkt?
Maar uhh je wou zoenen, is dat ook gebeurd?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat er rare dingen gebeuren en dan wel
Ook dan nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat er rare dingen gebeuren en dan wel
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dan nietKennelijk wist je precies wat je deed want je herinnerd het je nog prima. Dus je was wel degelijk bewust aanwezig bij wat je deed
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar uhh je wou zoenen, is dat ook gebeurd?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[quote]Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dan nietKennelijk wist je precies wat je deed want je herinnerd het je nog prima. Dus je was wel degelijk bewust aanwezig bij wat je deed
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar uhh je wou zoenen, is dat ook gebeurd?
Nee, ik wou alleen maar zoenen.quote:
Leer eerst maar eens quotenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Die CG, nu kan ze er niet meer omheen
Als het er maar staatquote:
Ik hou al op met quoten hehequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vertel jullie niks meer, jullie plagen mij dan alleen maar
je hebt je 'bewijs' toch al hequote:
Dat is waarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je 'bewijs' toch al he
Helemaal niet, interesse.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vertel jullie niks meer, jullie plagen mij dan alleen maar
Tsk, mannen moeten gewoon zoenen als je dat zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen maar zoenen.
Dat had ik hem ook gezegden na wat tegensputteren (raar woord) gebeurde het toch. Was niet heel bijzonder, maar gewoon even lekker.
oeee dominantquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsk, mannen moeten gewoon zoenen als je dat zegt.
Idd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zou exact de aanpak bij mij zijn die averechts zou werken hehe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook je macho latino reputatie om aan te denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou exact de aanpak bij mij zijn die averechts zou werken hehe.
Zo frappant. Normaal wordt een jongen geprezen als hij daaraan denkt en zoiets zegt. Nu is de situatie compleet andersomquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
En hij nog wel: "nee moeten we niet doen.. we hebben nu gewoon gezellig contact"
ligt maar net aan de vrouw die je treft denk ik en de situatie in kunnen schattenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo frappant. Normaal wordt een jongen geprezen als hij daaraan denkt en zoiets zegt. Nu is de situatie compleet andersom
Geeft wel weer aan dat vrouwen ook met de wind meewaaien als ze het uitkomt
You know mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook je macho latino reputatie om aan te denken.
Je zou tegen mij nee zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou exact de aanpak bij mij zijn die averechts zou werken hehe.
Aangezien vrouwen jarenlang gestreden hebben om gelijke rechten neem ik dus ook aan dat dat voor de mannen ook geld als zij geil zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw moet je gewoon niet laten wachten, waar zijn jullie mannen anders voor.
Komt omdat het niks voorstelt, komop. zoenen! Verandert de situatie echt niet vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo frappant. Normaal wordt een jongen geprezen als hij daaraan denkt en zoiets zegt. Nu is de situatie compleet andersom
Geeft wel weer aan dat vrouwen ook met de wind meewaaien als ze het uitkomt
Gewoon, om lekker alleen thuis op de bank te hangen, ow wacht dat was ik een beetje zatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw moet je gewoon niet laten wachten, waar zijn jullie mannen anders voor.
Jij bent een ander verhaal, dat weet je tochquote:
mij zeker welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij bent een ander verhaal, dat weet je toch
Ik heb het al eens meegemaakt dus het kan welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt omdat het niks voorstelt, komop. zoenen! Verandert de situatie echt niet van
Nee dat is iets heel anders. Wij vrouwen kunnen heel tevreden met wat zoenen en knuffelen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aangezien vrouwen jarenlang gestreden hebben om gelijke rechten neem ik dus ook aan dat dat voor de mannen ook geld als zij geil zijn.
Bengeltje is één van de weinige die het bij mij enigzins zo voor elkaar heeft dat ik luister naar haar.quote:
Tis tot nu toe bij mij nog niet gebeurd. Niet dat ik dagelijks zoen met vriendenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb het al eens meegemaakt dus het kan wel
Geld andersom ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk nog welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee dat is iets heel anders. Wij vrouwen kunnen heel tevreden met wat zoenen en knuffelen zijn.
Jullie moeten gelijk iets stijfs naar binnen duwen.
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee dat is iets heel anders. Wij vrouwen kunnen heel tevreden met wat zoenen en knuffelen zijn.
Jullie moeten gelijk iets stijfs naar binnen duwen.
Onweerstaanbare cg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis tot nu toe bij mij nog niet gebeurd. Niet dat ik dagelijks zoen met vrienden
had dat ooit wel met een vriendin.. of het wel verstandig was enzo, omdat zij dan misschien wel eens verliefd zou worden. Maargoed ik ben dan ook onweerstaanbaar
en er is toen uiteindelijk wel gezoend haha
Lekker hoor! Zo makkelijk weg kunnen gaan is ideaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Half idd.. ik ga straks echt naar huis.
Alleen wil m'n baas mij nog om half 11 spreken, anders was ik al weggeweest.
Krijg je als je geen stagegedoe meer hebt, maar ook geen werknemer bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker hoor! Zo makkelijk weg kunnen gaan is ideaal
Gister te laat gaan slapen en teveel rose gehadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:17 schreef DarkSamba het volgende:
@Bengeltje en CG, wat scheelt eraan. Te veel bezig geweest de afgelopen dagen?
Hier ook, mits er niet 5 collega's op vakantie zijn en je in je 1tje achterblijftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je geen stagegedoe meer hebt, maar ook geen werknemer bent
al is hier vrijkrijgen toch al super makkelijk
Oh, dat is opzich wel lekker ja... Ben zelf werknemer, maar bezig met een eigen bedrijf te startenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je geen stagegedoe meer hebt, maar ook geen werknemer bent
al is hier vrijkrijgen toch al super makkelijk
Maar de rose was natuurlijk wel lekker?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister te laat gaan slapen en teveel rose gehad
Welkom bij de 17:00 club, zal ik maar zeggen danquote:
Ook, en mijn rug nog steeds. Steken, misselijk, duizelig door de spanning wat ik er in voel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:17 schreef DarkSamba het volgende:
Ik mag ook tot een uurtje of 17:00 (is wel jammer met dit weer)
@Bengeltje en CG, wat scheelt eraan. Te veel bezig geweest de afgelopen dagen?
Toen welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef DarkSamba het volgende:
Maar de rose was natuurlijk wel lekker?
Oh, dat ijs lijkt me wel watquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook, en mijn rug nog steeds. Steken, misselijk, duizelig door de spanning wat ik er in voel.
Maar nu even naar het centrum kijken voor badlakens en een lekker flink ijs nemen.
Dat is wel minder dan, ja...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen wel
Alleen vind mijn lichaam het weer es niet leuk en wil het eruit hebben
Zeikwijfie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen wel
Alleen vind mijn lichaam het weer es niet leuk en wil het eruit hebben
Ik zal er een foto voor je van maken, heb je ook iets.quote:
* DarkSamba zit met smart te wachten op de foto...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeikwijfie.![]()
![]()
[..]
Ik zal er een foto voor je van maken, heb je ook iets.![]()
Was het maar zeik..quote:
Als het ooit daar terecht komt.. het is voor die tijd al door een andere manier eruit gekomenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:30 schreef erikje14 het volgende:
Als je lever en nieren werken word het dat vanzelf
Zelfde weg als 't d'r in gegoten isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het ooit daar terecht komt.. het is voor die tijd al door een andere manier eruit gekomen
die ja ..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zelfde weg als 't d'r in gegoten is
Vinger erin en voel je je erna meteen beterquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
Vinger erin en voel je je erna meteen beter
Edit: In je mond wel te verstaan he.
Als ik ziek ben van drank geef ik 1 keer over en voel ik me weer normaal. Kennelijk werkt dat trucje niet voor iedereenquote:
Normaal werkt het ook voor mij. Maar dat is vaak alleen als ik thuis ben, niet als ik daadwerkelijk nog iets moet doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik ziek ben van drank geef ik 1 keer over en voel ik me weer normaal. Kennelijk werkt dat trucje niet voor iedereen
Wel binnenhouden hequote:
Dat is mooi ...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe mijn best jongens
Broodje ham/kaas en wat milk&fruit als drankje.
GRR!! was daarnet een lange pm aan het schrijven.. en wat gebeurd er.. druk een verkeerde combi in en m'n FF sluit af![]()
![]()
![]()
Dus m'n hele verhaal kwijt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe mijn best jongens
Broodje ham/kaas en wat milk&fruit als drankje.
GRR!! was daarnet een lange pm aan het schrijven.. en wat gebeurd er.. druk een verkeerde combi in en m'n FF sluit af![]()
![]()
![]()
Dus m'n hele verhaal kwijt
Ik typ geen verkeerde combi's. Er zijn programma's waar ik eerst in notepad tik omdat ze vrij snel crashen, maar Firefox doet dat bij mij nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef erikje14 het volgende:
ow, lekker is dat ja, ik type lange dingen meestal eerst ff in notepad
Te warm?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een weer, ben blij dat ik weer binnen ben. Veel te warm om te shoppen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een weer, ben blij dat ik weer binnen ben. Veel te warm om te shoppen.
Voor normale mensen, Bels. Even er rekening mee houdend dat de architectuur in Nederland ook niet echt 25+ vriendelijk is, in tegenstelling tot zuidelijker gelegen landen.quote:
Echt wel. Zeker als je je niet lekker voelt en de tafeltjes in de schaduw bij terrasjes vol zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om te shoppen...
Oee sexyyyyyy en foto.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten geleden een zwembroek gekocht
Ok, dan kan ik er wel inkomen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel. Zeker als je je niet lekker voelt en de tafeltjes in de schaduw bij terrasjes vol zitten.![]()
Rot lui.
Ik stond daarstraks in de schaduw en vond het niks warmsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is 25 graden man, in de schaduw.
Normale mensen. Ahh vandaar dat ik de schaduw niks warm vondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor normale mensen, Bels. Even er rekening mee houdend dat de architectuur in Nederland ook niet echt 25+ vriendelijk is, in tegenstelling tot zuidelijker gelegen landen.
Echt wel!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om te shoppen...
Heb daar gelukkig weinig tot geen last vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt wel!!
Shoppen moet je niet met 20+ graden doen. dan ga je teveel zweten enzo.. niks aan
Ja.quote:
Die heb ik niet eens nodig, tijdens het lopen net viel een vent bijna van zijn fiets, omdat hij zo nodig nog eens moest omdraaien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:03 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik er wel inkomen..
Zelf ben ik altijd in de stemming om te gaan shoppenGa me er altijd beter van voelen..
En ja, die volle tafeltjes krijg jij toch wel leeg. Moet je gewoon je vrouwelijke charmes gebruiken
Balansproblemen bij het zien van jouw heupwiegende verschijning?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Die heb ik niet eens nodig, tijdens het lopen net viel een vent bijna van zijn fiets, omdat hij zo nodig nog eens moest omdraaien.Wat hebben die mannen.
Ze zijn betoverd door jou.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Die heb ik niet eens nodig, tijdens het lopen net viel een vent bijna van zijn fiets, omdat hij zo nodig nog eens moest omdraaien.Wat hebben die mannen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Balansproblemen bij het zien van jouw heupwiegende verschijning?
Ik had een heel kort rokje aan en een blousje half open.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Je had een fijn strak truitje aan met genoeg vlees om te zien?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een heel kort rokje aan en een blousje half open.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Oequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar gaat de tour nu heen, kom ik een keer kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik was op Center Parcs met mijn ouders. Die verblijven daar op het moment. Samen metOma
En zaterdagavond was er een disco show en naderhand vrij dansen. Dat heb ik dus ook gedaan.
Op he podium. En toen ik weg ging (Omawerd moe) kreeg ik complimentjes, de vraag of ik mee ging stappen en zei een meneer dat mijn show leuker was om naar te kijken dan de disco show er voor
Nergens heen. Ik weet gewoon dat ik zo snel mogelijk weer een keer goed moet stappenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar gaat de tour nu heen, kom ik een keer kijken
Helemaal losgaan dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nergens heen. Ik weet gewoon dat ik zo snel mogelijk weer een keer goed moet stappen
Tally komt naar je toe deze zomer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
Waar gaat de tour nu heen, kom ik een keer kijken
en waar is nu die foto.. zit nogsteeds te wachten...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Een 500ml bak ijs op.Voel mijn wangen niet meer.
ik krijg d'r meestal brainfreeze vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Waar vinden we de agendaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tally komt naar je toe deze zomer?.
Jij, maken gaan.quote:
Kan het je niet aandoen, dan wil jij ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
en waar is nu die foto.. zit nogsteeds te wachten...
Dat wil ik toch wel.. met of zonder foto..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij, maken gaan.
[..]
Kan het je niet aandoen, dan wil jij ook.
ja, leuk midden op kantoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij, maken gaan.
[..]
Kan het je niet aandoen, dan wil jij ook.
Ja daar ben ik wel weer een keer aan toe.quote:
Helaas nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tally komt naar je toe deze zomer?.
En geen hoofdpijn of buikpijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Met de T van Tally op het eind?quote:
Nee want dan had ik die er aan geplaktquote:
Het zou niet de eerste keer zijn dat je een dankbaar inkoppertje voor mij overhield.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan had ik die er aan geplakt
We spreken af ja maar of jij naar mij toekomt met je show is nieuws voor mijquote:
Ik ben de beroerdsTe niet Lidquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat je een dankbaar inkoppertje voor mij overhield.
Tuurlijk kom ik naar je toe en wil best een showtje weggeven hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We spreken af ja maar of jij naar mij toekomt met je show is nieuws voor mij
Deal!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdsTe niet Lid
[..]
Tuurlijk kom ik naar je toe en wil best een showtje weggeven hoor
nog steeds benieuwd isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef Schrijfkloon het volgende:
* Schrijfkloon heeft weer een geil verhaaltje up her sleeve
Dus. Die ga ik zo maar eens posten.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik heb vandaag best wel gewerkt terwijl ik eig naar huis zou gaan
Netjes!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik heb vandaag best wel gewerkt terwijl ik eig naar huis zou gaan
Lief dat je vraagt.quote:
Tagliatelle ? Beetje kip bakken met wat pesto en knoflook, Tagliatelle koken en geheel serveren met pestoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef Gloei het volgende:
Ja nu nog uitgenodigd worden én een goed salaris aangeboden krijgen én aangenomen worden én me er ook nog fijn bij voelen. Maar goed, veeleisendheid is ook weer niet erg handig enzo
Hm. Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Kennen wij elkaar?quote:
Hmm, klinkt lekker, al eet ik haast nooit visquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef Gloei het volgende:
Tagliatelle zou kunnen, maar ik eet maar 1 dag in de week vlees en gisteren heb ik bij vriendinnetjes entrecote gegeten.. Dussss dat zou dan al tagliatelle met vis worden.
Maar pasta is wel een strak plan. Ik weet het al: fusilli of tagliatelle met spinazie a la creme, roomkaas, knoflook, lekker veel champignons en uitjes.
Niet eens op de motor?quote:
Ah, op die manierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:38 schreef Gloei het volgende:
@Ado: niet rechtstreeks, maar heb je al wel af en toe voorbij zijn komen in deze SC
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Je noemde me "Ado" en dat doen voornamelijk alleen "intimi" hier
Intimi ado?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Je noemde me "Ado" en dat doen voornamelijk alleen "intimi" hier
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm en blokjes pancetta en champignons samen met een rib-eye steak met rode wijn saus
Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
klinkt goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm
ff google opquote:en blokjes pancetta
quote:en champignons
quote:samen met een rib-eye steak
geen ideequote:met rode wijn saus
Klinkt zeker niet verkeerdquote:Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
Jij altijd, hoe laat ben je hier?quote:
Waar woon je ook alweer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij altijd, hoe laat ben je hier?
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31quote:
Ah je hebt mijn manier van routebeschrijven overgenomen. Ik ga een poging doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31
Een beetje assertiviteit mag best wel hoorquote:
Hey, het stond tussen aanhalingstekens ja!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
Ik noem hem nooit AdoHoor ik nu niet bij die intimi?
Hey, da's vlakbij!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31
Ja het werkte zo goed, ik kon niet anders dan overnemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ah je hebt mijn manier van routebeschrijven overgenomen. Ik ga een poging doen
JA extreem succesvol gewoon!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het werkte zo goed, ik kon niet anders dan overnemen
Nee, maar ik wil wat ik vanavond eet wel een keer voor je maken hoorGeen probleem.
Bij de oude lokatie van mijn huidige klant om de hoek.quote:
Ah, kijk. Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de oude lokatie van mijn huidige klant om de hoek.
Ja meneer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit mag best wel hoor
En mijn buren zijn een zwembadje aan het vol laten lopen. Hij heeft de tuinslang erin en zij komt met een waterkoker vol met heet water aanlopen om het water warm te krijgen_!
Kopje koffie glazenwasser...?quote:
Je kijkt op een kanaaltje/ sloot uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als bepaalde flats wegwaren wel jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kijkt op een kanaaltje/ sloot uit?
Als we dat dan gaan doen moeten we denk ik toch maar aan TomTom ofzo gaan gelovenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Gloei het volgende:
[..]
JA extreem succesvol gewoon!Lekker!
t-shirt & korte broek hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Kopje koffie glazenwasser...?
Maar serieus.. is het echt zo warm buiten.. (zit al sinds 8 uur in een constant 21 graden kantoortuin) ...
Stropdas en colbert is geen goed tenue zeker?
Gebruik die stropdas dan maar als zweetbandje ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Kopje koffie glazenwasser...?
Maar serieus.. is het echt zo warm buiten.. (zit al sinds 8 uur in een constant 21 graden kantoortuin) ...
Stropdas en colbert is geen goed tenue zeker?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
* Gloei draagt een zwart/wit zomerjurkje
*kuch pic's kuch*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
Vind de baas helaas niet zo'n succes...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gebruik die stropdas dan maar als zweetbandje ofzo
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:36 schreef Gloei het volgende:
Bels: thanks namens SK en TomTom lijkt me inderdaad wel een strak plan, anders wordt het nooit wat!
* Gloei heeft raampjes gewassen en neemt het kopje koffie van avotar graag aan
en zo zekerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef avotar het volgende:
[..]
Vind de baas helaas niet zo'n succes...
pfff... hoewel het hier in Rotterdam helemaal betrekt.. komt een buitje aan geloof ik...
[..]
![]()
Alstu.... voor U doe ik graag m'n stropdas uit
[..]
en zo zeker
Ik kom hier nog maar 3 posts.. dus ik moet netjes blijven toch...?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!
Hij zei U tegen mij!
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik kom hier nog maar 3 posts.. dus ik moet netjes blijven toch...?
Hoe wilt U dan dat ik je noem
Ach doe dat jurkje maar aan als ik voor je ga koken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!
Hij zei U tegen mij!
Ik zal het eens overwegen, meneer Bels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach doe dat jurkje maar aan als ik voor je ga koken.
Dat is goed hoor schatje..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebben![]()
I like you already.
Je mag je en jij zeggen hoor. Of Gloei. Of SK. Of schatje. HAHA.
Wie zijn de bastards dan die zich misdragen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebben![]()
I like you already.
Wat is iedereen ineens formeel? Ik weet niet of ik dat wel kanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ik zal het eens overwegen, meneer Bels.
Ok, schatje had toch ook niet helemaal het voorgestelde effect.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schatje..
Leuk verhaal btw..
Ik ben gewoon heel voorbeeldig.. dat scheelt ook wel weer...
Jij hoeft dat nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is iedereen ineens formeel? Ik weet niet of ik dat wel kan
Schatje, liefje, moppie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
I like you already.
Ik vond het wel aangenaam in de schaduw nu. Noukie niet , die had haar tong op haar enkels hangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Gloei het volgende:
Hi BengelDa's wel fijn, hoef je niet zo lang buiten te zweten!
Hier is het binnen lekker koel en de raampjes zijn weer mooi schoon
Mwoah, echt misdragen gebeurt hier niet hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie zijn de bastards dan die zich misdragen?
oeh oeh.. dan ben ik wel nieuwsgierig geworden..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ok, schatje had toch ook niet helemaal het voorgestelde effect.
Dank u, er staan er meer. En jij kent mijn oudere verhalen ook zag ik
Jij mag alles tegen me zeggenquote:
Pffff spelen! Lopen is mij persoonlijk al teveel moeite nu, en ik heb niet eens een vachtquote:Ik vond het wel aangenaam in de schaduw nu. Noukie niet , die had haar tong op haar enkels hangen.
En een rare Golden wou met haar spelen, die is gek.
Het is zo weer weekend. Verder idd wel balen alsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:57 schreef Adolecens het volgende:
Zo, weer terug..
En ik heb geen lekkere vrouw in een zomers jurkje wat haar goed staathier
![]()
Dit weer is niet goed voor je testosteron, hormonen geiligheid enzo zonderin de buurt
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef Gloei het volgende:
[..]
Jij hoeft dat nietMaar ik vind het wel schattig klinken, meneer Bels. Haha.
Die vacht zorgt juist voor bescherming, heb lekker door het gras gelopen zodat haar poten niet te warm werden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:58 schreef Gloei het volgende:
[..]
Jij mag alles tegen me zeggen
[..]
Pffff spelen! Lopen is mij persoonlijk al teveel moeite nu, en ik heb niet eens een vacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |