Dan maak je zo een nieuwe, of laat je die maken.quote:
Dat heeft me nou nooit gelegen. Beetje kletsen in de kroeg wat tot meer leidde, ja. Maar specifiek op jacht gaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee. En zal ik nooit doen ook. Dan loop ik wel naar de kroeg en zoek ik daar een leuke dame.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Bij een vriendschappelijke bbq waar een beetje gedronken wordt, zou dat ook beste kunnen lukken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. Of een ander willekeurig feestje.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. Of een ander willekeurig feestje.
Mij nu ook niet meer echt denk ik. Het was meer toen ik een jaar of 17, 18 was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft me nou nooit gelegen. Beetje kletsen in de kroeg wat tot meer leidde, ja. Maar specifiek op jacht gaan?.
nuchter sexen kan ook hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa ja en jullie denken dat ik dat soort activiteiten heb?(en daarbij dronk ik tot een paar weken terug echt helemaal niets, nu af en toe eens wat, maar nog niet eens genoeg om aangeschoten te zijn )
Jij hoeft dat ook niet te doen, die meid moet drinken, snap dat nuuuuuuu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa ja en jullie denken dat ik dat soort activiteiten heb?(en daarbij dronk ik tot een paar weken terug echt helemaal niets, nu af en toe eens wat, maar nog niet eens genoeg om aangeschoten te zijn )
Toen was ik wel makkelijkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mij nu ook niet meer echt denk ik. Het was meer toen ik een jaar of 17, 18 was.
Dronken seks lijkt mij dus echt niks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nuchter sexen kan ook hoorals de sfeer maar goed en relaxed is
ik heb eigenlijk de afgelopen 2 jaar ofzo nog maar een keer of 2 dronken sex gehad. verder altijd nuchter....
Ik was toen een heel ander persoon dan ik nu ben. Ik deed toen wel meer dingen waarbij ik nu denk nou dat had niet gehoeven ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen was ik wel makkelijker, maar ook toen was het niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en overdag/na school werkte ik altijd in de lokale computertoko![]()
BBQquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hoeft dat ook niet te doen, die meid moet drinken, snap dat nuuuuuuu.![]()
En vond een bbq al erg toepasselijk bij jou.
Lit.
Mjah, dansen heb ik nog nooit gedaan en drinken (deed) ik ook niet, dus ik heb vroegâh ooit 15 minuten in een kroeg gestaan hier met m'n armen over elkaar, toen was ik 't zat en ben lekker thuis achter de PC/op de bank gedokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb het oppikken van iemand in de kroeg nooit iets gevonden. Maar wel eens gedaan.
Ik ging eigenlijk stappen om het dansen en drinken. Maar niet om iets of iemand op te pikken
Babe!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb het oppikken van iemand in de kroeg nooit iets gevonden. Maar wel eens gedaan.
Ik ging eigenlijk stappen om het dansen en drinken. Maar niet om iets of iemand op te pikken
Kan ik me voorstellen. Maar ik ben altijd gek geweest van dansenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:47 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, dansen heb ik nog nooit gedaan en drinken (deed) ik ook niet, dus ik heb vroegâh ooit 15 minuten in een kroeg gestaan hier met m'n armen over elkaar, toen was ik 't zat en ben lekker thuis achter de PC/op de bank gedoken
Hoe is het voor de rest?quote:
Ghehe, mijn hele nachten stappen was meer hele dag opbouwen, 's avonds meestal de lichtshow op zo'n feest draaien en dan daarna alles wee afbreken, dan was je meestal in totaal zo'n 24 uur verderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik ben altijd gek geweest van dansen
En thuis is dat toch minderAfgelopen zaterdag na lange tijd weer eens lekker los gegaan.
Lekker gedanst. Nog op het podium ook! En ik vond het heerlijk.
Ik moet snel weer eens de hele nacht gaan stappen
Ja goed welquote:
Bij zo'n bedrijf werk ik nuquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ghehe, mijn hele nachten stappen was meer hele dag opbouwen, 's avonds meestal de lichtshow op zo'n feest draaien en dan daarna alles wee afbreken, dan was je meestal in totaal zo'n 24 uur verder
Mooi zo. Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk zeg maar. Ik zou alleen graag in het zonnetje willen zitten als ik zo naar buiten kijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed wel
Beetje neusverkouden nog maar voor de rest eigenlijk best lekker.
En met jou?
[..]
Bij zo'n bedrijf werk ik nu
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo. Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk zeg maar. Ik zou alleen graag in het zonnetje willen zitten als ik zo naar buiten kijk.
Openbare vleescrematies met half verkoold, half rauw vlees zijn ernstig overschat.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo. Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk zeg maar. Ik zou alleen graag in het zonnetje willen zitten als ik zo naar buiten kijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]misschien kan je na je werk even lekker naar buiten
Ik ben net even op het dak geweest om te roken, heerlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat 3 kwart van werkend NL wel naar buiten wil met dit weer
ik verkool niets en de binnenkant is alleen Rosé als 't moetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Openbare vleescrematies met half verkoold, half rauw vlees zijn ernstig overschat.
De meeste Nederlanders die het leuk vinden om te barbecueën zouden het voor hun eigen veiligheid verboden moeten worden.
Aha, ik ben d'r destijds toen ik 15 was ingerold als hobby, is nu weer een stuk minder maar paar keer per jaar bij de echt grote evenementen ben ik nog steeds van de partijquote:
Jij bent de uitzondering. Een van de weinige.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef erikje14 het volgende:
ik verkool niets en de binnenkant is alleen Rosé als 't moet
Lekker hoor, varkenshaasje van de BBQ, buitenkant net crispy, binnenkant lekker mals en nog een beetje rosequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering. Een van de weinige.
Toen ik 15 was werkte ik bij dit bedrijf op de technische dienst in de avondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Aha, ik ben d'r destijds toen ik 15 was ingerold als hobby, is nu weer een stuk minder maar paar keer per jaar bij de echt grote evenementen ben ik nog steeds van de partijMaar goed, dat is niet echt stappen maar werk natuurlijk
Doe mij maar gewoon van de grill, zonder mensen er bij die noch verstand van eten noch verstand van voedsel hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:01 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Lekker hoor, varkenshaasje van de BBQ, buitenkant net crispy, binnenkant lekker mals en nog een beetje rose
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik 15 was werkte ik bij dit bedrijf op de technische dienst in de avond
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Tally het volgende:
In september ga ik weer motorrijden!!!
Lessen dus
Ik heb 3 jaar geleden al gelest maar na 2 keer zakken er mee opgehouden (door andere omstandigheden).quote:
Als je niet zo groot bent is het lastiger idd, maar iets van een ZXR-400 is niet zo hoog (en lekker cheap 2e hands)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef Tally het volgende:
Dan geen motor kopenWe hebben net een nieuwe gekocht voor hubbie.
En daar kan ik niet op. Ik ben te klein
Hij had het er vanmorgen over dat hij hem misschien over 2 jaar wel weer verkoopt en dan 2 andere terug koopt.
Maar voor mij hoeft dat nietIk wil eerst gewoon mijn rijbewijs
Ja het gaat ook meer om de ruimte die we eigenlijk niet hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Als je niet zo groot bent is het lastiger idd, maar iets van een ZXR-400 is niet zo hoog (en lekker cheap 2e hands)
En ja dan ook nog. Ik ben maar 165cm. En daarmee kom je niet op een Hypermotardquote:
De rijschoolhouder heeft nieuwe motoren aangeschaft. En mijn man is daar helemaal lyrisch over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef erikje14 het volgende:
mwah, kwestie van evenwicht bewaren, maar 't is wel fijn als je fatsoenlijk op de grond kan staan ja, die CB500 koffiemolens van de rijschool liep ik ongeveer overheen, op de blade sta ik ook makkelijk op de grond.
We geven je wel een zetjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En ja dan ook nog. Ik ben maar 165cm. En daarmee kom je niet op een Hypermotard
Hoe mooi die ook is
meestal kawa er-6n of honda cb500 of 600'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
De rijschoolhouder heeft nieuwe motoren aangeschaft. En mijn man is daar helemaal lyrisch over.
Ben benieuwd wat het is en of het lekker rijdt
En nee die hypermotard is echt te hoog. Daarmee zou ik geheid onderuit gaan.
Zodat ik onderuit ga?quote:
Nee hij heeft geen standaard lesmotorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
meestal kawa er-6n of honda cb500 of 600's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |