Persoonlijk ga ik dan er liever voor om mijn laptop op iemands buik te zetten. Veel hoef ik als vrouw toch niet te doen. Behalve te zorgen dat de laptop blijft liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb geen PC meer, wel een laptop die ik op iemands rug kan zetten
dit is niet te lang lieve tallyquote:
tiepen lit... tiepenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen bijzonder origineel plekje. En afhankelijk van je stoel ook niet noodzakelijk comfortabel.
met wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
Aardig.![]()
Ik hou niet zo van verhaaltjes met .....
zie je gelijk m'n gezicht niet meer en kun je nog doorfokken ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik dan er liever voor om mijn laptop op iemands buik te zetten. Veel hoef ik als vrouw toch niet te doen. Behalve te zorgen dat de laptop blijft liggen
ok dat ben ik wel met je eens. Het stukje dat ze schrijft doet ze idd wel goed he! Met de juiste aandacht voor het detail en verdere omschrijving. Wil je wel meer van lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel puntjes ertussen.Ze kan leuk schrijven, tenminste dat stukje is wel leuk.
Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef rebeccaw146 het volgende:
[..]
ok dat ben ik wel met je eens. Het stukje dat ze schrijft doet ze idd wel goed he! Met de juiste aandacht voor het detail en verdere omschrijving. Wil je wel meer van lezen.
ook hard ah werk dus bengel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Gloei het volgende:
Het is hier niet echt druk!Hi allemaal!
* erikje14 benieuwd isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef Schrijfkloon het volgende:
* Schrijfkloon gaat ook een ...loos verhaal proberen te schrijven
Ik heb al een lichtelijk idee wat het gaat wordenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al een lichtelijk idee wat het gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |