DVD's kijken in de auto!? + gebruiken als opslag mediumquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Remake het volgende:
TS koopt nog schijfjes?
Laatste keer dat ik dat deed, ... 2002 ofzo?Lang geleden in ieder geval.
Wat moet je ermee, echt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef 3keernix het volgende:
TS is in 1989 blijven steken
Ja ik neem mijn mediaspeler niet overal mee naar toe hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Remake het volgende:
TS koopt nog schijfjes?
Laatste keer dat ik dat deed, ... 2002 ofzo?Lang geleden in ieder geval.
Wat moet je ermee, echt.
haha lolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Je kunt er ook mee sjoelen, maar dan win je nooit.
Portable HDD, Streamen vanaf thuis, the possibility's...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
DVD's kijken in de auto!? + gebruiken als opslag medium
valt de volgende morgen wel het swat-team van brein binnen, maar da's een detailquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
In Nederland zit er zo'n mooie kopieerheffing op lege dvd's, in Duitsland niet. Gewoon importeren dus
Dan komen ze checken wat je allemaal heb gekuiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
valt de volgende morgen wel het swat-team van brein binnen, maar da's een detail
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kun je niet zomaar vergelijken. Bij dat sony center was de prijs in Duitse euro's
Dat komt door de kopieerheffing drol.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef Fosfolipide het volgende:
Moest ff wat DVD'tjes hebben koop ik een set DVD schijfjes 25stuks voor ¤21,- bij de MediaMarkt.
Paar dagen daarna zit ik in Berlijn en zie ik een set DVD's 30 stuks voor ¤7,- bij het Sony Center
Klacht: Ik voel me opgelicht door de MediaMarkt omdat ze blijkbaar een belachelijk hoge prijs vragen voor wat DVD schijfjes
Sfeerfoto:
[ afbeelding ]
Video_TSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gewoon een 13" MacBook kopen en meenemen. VLC en de dvdspeler onder OS X kunnen video_ts aan dus geen gezeur met branden.
Kan ook. Helaas is het aanbod MKV's kleiner.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Video_TS![]()
Kijk dan op z'n minst fatsoenlijke MKV's.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:39 schreef trabant het volgende:
TS gaat helemaal naar Berlijn om DVD prijzen te vergelijken...
quote:
Kwaliteit 0 zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:00 schreef Kwaliteit het volgende:
9 euro is nog erg duur hoor, je kunt er 100 stuks kopen voor 25 euro op de rotterdamse markt
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Muta het volgende:
ik koop 50 dvdtjes voor 26 euro online...
Wow, dat is cool. Wat kosten ze dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
Pff 21 euri![]()
Ik koop ze voor twee keer de helft
Hihi vraag maar aan TSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wow, dat is cool. Wat kosten ze dan?
Ik ben ook opgelichtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
21 euro zegt ie, maar jij koopt ze dus voor 42 euro?
Vier keer een kwart?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben niet zo goed in 2 keer de helft berekeningen
Ah joh, geld moet rollen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan heeft Loveless85 dus 84 euro betaald.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een deal, met 15 euro daarheen gaan en met 100 euro weer terug
Alvast vooraf volgeschreven met Maghreb herrie zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:00 schreef Kwaliteit het volgende:
9 euro is nog erg duur hoor, je kunt er 100 stuks kopen voor 25 euro op de rotterdamse markt
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:35 schreef remlof het volgende:
Heb een DivX-speler en een autoradio met usb aansluiting, ik ga echt geen schijven meer branden
Remlof op de KLB meetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je me een biertje geeft, geef ik je een hand
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een deal, met 15 euro daarheen gaan en met 100 euro weer terug
Daar moet ik nog even over nadenken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je me een biertje geeft, geef ik je een hand
Leuke berekening hoor, maar toch 50% kans dat je ergens een rekenfout hebt gemaakt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, stuk chagrijn. Ga weer slapen ofzo
Serieus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Leuke berekening hoor, maar toch 50% kans dat je ergens een rekenfout hebt gemaakt...
Je vergat de ¤ 15,- eraf te trekken die de ¤ 100,- je kost...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus?Wat heb ik dan fout gedaan
Dus dan ga je met 115 euro naar huis?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je vergat de ¤ 15,- eraf te trekken die de ¤ 100,- je kost...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus dan ga je met 115 euro naar huis?
Prutserquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoorde dat je bij sommige merken DVD's de opslagcapaciteit kan verdubbelen door er een gaatje in te knippen, dat ze dan hd worden ofzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prutser![]()
Je moet met secondelijm 2 stuks op elkaar lijmen, dan hebbie dual-layer, kan je 2x zoveel data op kwijt
Als je er dan 2 stuks op elkaar heb gelijmd, dan moet je nog zo'n setje maken, en die moet je dan met de printzijde op de printzijde van het andere setje op elkaar lijmen. Dan heb je dual-layer en dual-sided. Dat is 2x 2x de helft en dat maal 4 gedeeld door pi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prutser![]()
Je moet met secondelijm 2 stuks op elkaar lijmen, dan hebbie dual-layer, kan je 2x zoveel data op kwijt
Nee, want je moet die 15 ook meenemen in je 2 keer de helft berekening...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van2 keer de helft - 15 euro is toch 115
Dus dan wordt het 130 euro?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:28 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, want je moet die 15 ook meenemen in je 2 keer de helft berekening...
60 TB op één schijfje dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je er dan 2 stuks op elkaar heb gelijmd, dan moet je nog zo'n setje maken, en die moet je dan met de printzijde op de printzijde van het andere setje op elkaar lijmen. Dan heb je dual-layer en dual-sided. Dat is 2x 2x de helft en dat maal 4 gedeeld door pi.
Ik was een keer vergeten het DVD/MP3 knopje goed te zetten, dus ik een DVD terugspoelen in MP3 stand. Kon die hele DVD wegflikkeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
TS:
Heb jij dit apparaat ook? En wat zijn jouw ervaringen?
[ afbeelding ]
Nee, dat was de berekening hoe snel je DVD speler stuk is. Vergeten te vermelden, sorry.quote:
Ja, dan probeert 'ie hem meteen om te zetten naar een mp3 cd. Als een soort van servicequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was een keer vergeten het DVD/MP3 knopje goed te zetten, dus ik een DVD terugspoelen in MP3 stand. Kon die hele DVD wegflikkeren.
Ik moest laatst 3 euro boete betalen omdat ik na het huren van een DVD deze was vergeten terug te spoelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was een keer vergeten het DVD/MP3 knopje goed te zetten, dus ik een DVD terugspoelen in MP3 stand. Kon die hele DVD wegflikkeren.
Serieus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik moest laatst 3 euro boete betalen omdat ik na het huren van een DVD deze was vergeten terug te spoelen
Nee hoor. Zijn zat sites die MKV's aanbieden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan ook. Helaas is het aanbod MKV's kleiner.
Dat had ik een keer toen ik een film had gedownload. Toen heb ik hem snel terug geüpload. Niks meer van gehoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik moest laatst 3 euro boete betalen omdat ik na het huren van een DVD deze was vergeten terug te spoelen
Oeh, slim! Dat moet ik ook doen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik een keer toen ik een film had gedownload. Toen heb ik hem snel terug geüpload. Niks meer van gehoord.
Ik spoelde een DVD terug nadat ik de film half gekeken had. Vond de film niet zo leuk. Blijkt nu de tweede helft van de film vooraan te staan en de eerste helft achterstevoren!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ging ik laatst een dvd terugspoelen, bleek dat ie al teruggespoeld was. Dus nu staat de film achterstevoren op de dvd
Geeft toch niks? Dan zet je de dvd-speler op de kop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ging ik laatst een dvd terugspoelen, bleek dat ie al teruggespoeld was. Dus nu staat de film achterstevoren op de dvd
Helpt dat? Ik vind het zo irritant om met het einde te beginnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geeft toch niks? Dan zet je de dvd-speler op de kop.
Wat een kut apparaat inderdaad. Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Zijn er nog meer mensen met ervaringen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik spoelde een DVD terug nadat ik de film half gekeken had. Vond de film niet zo leuk. Blijkt nu de tweede helft van de film vooraan te staan en de eerste helft achterstevoren!
Kutuitvinding...
Bij mij wel. Als het bij jou niet helpt, moet je ook nog eens de dvd op zijn kop erin doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helpt dat? Ik vind het zo irritant om met het einde te beginnen
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar toen zag ik alleen dat plaatjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij mij wel. Als het bij jou niet helpt, moet je ook nog eens de dvd op zijn kop erin doen.
Gewoon proberen. Als je eerst het einde ziet, draai je hem om.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar toen zag ik alleen dat plaatje![]()
En sommige zijn duallayer, maar hoe weet ik dan wat de bovenkant is?
Verhip, dat klinkt best logischquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Als je eerst het einde ziet, draai je hem om.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Je kunt er ook mee sjoelen, maar dan win je nooit.
Behalve dat twee keer de helft, ik snap er nog steeds geen reet vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso zijn we heel logisch bezig in dit topic, dus vandaar.
0,5 x 0,5 = 0,25quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve dat twee keer de helft, ik snap er nog steeds geen reet van
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve dat twee keer de helft, ik snap er nog steeds geen reet van
Ja maar 2 x 0,5 is gewoon 2 x 0,5.quote:
Nee, dat is de helft keer de helft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
0,5 x 0,5 daarentegen is gewoon 2 keer de helft, dus 2 x de helft is 0,25.
Maar hoe staat pi in dit verhaal? Dat zag ik ook ergens voorbij komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar 2 x 0,5 is gewoon 2 x 0,5.
0,5 x 0,5 daarentegen is gewoon 2 keer de helft, dus 2 x de helft is 0,25.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat is de helft keer de helft.
Jij zegt dat 0,5 gelijk is aan 2.
Ach, waarom ga ik hier op in?
Nou, dat tel je op bij het resulttaat of vermenigvuldig je ermee, mocht de uitkomst in eerste instantie niet helemaal zijn wat je er van gedacht had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hoe staat pi in dit verhaal? Dat zag ik ook ergens voorbij komen
Dat is nog steeds duurder dan 30 voor 7 euro of niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Muta het volgende:
Tja.. MediaMarkt is echt niet altijd goedkoper dan andere zaken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef Fosfolipide het volgende:
Moest ff wat DVD'tjes hebben koop ik een set DVD schijfjes 25stuks voor ¤21,- bij de MediaMarkt.
Paar dagen daarna zit ik in Berlijn en zie ik een set DVD's 30 stuks voor ¤7,- bij het Sony Center
Klacht: Ik voel me opgelicht door de MediaMarkt omdat ze blijkbaar een belachelijk hoge prijs vragen voor wat DVD schijfjes
Sfeerfoto:
[ afbeelding ]
Pats-fail: http://www.opusshop.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=6601quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Muta het volgende:
Dus als ik het niet eens ben met een rekensom, dan doe ik er pi bij en dan komt er een uitkomst uit wat mij wel bevalt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dat tel je op bij het resulttaat of vermenigvuldig je ermee, mocht de uitkomst in eerste instantie niet helemaal zijn wat je er van gedacht had.
ik fuck alleen met mooie vrouwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pats-fail: http://www.opusshop.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=6601
Edit: Marvelous, the fuck?
Wat duur, ik voor 15 keer 1/16equote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan ze kopen voor 8 x 1/8e
Maar ben ik dan goedkoper uit of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |