quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat is de helft keer de helft.
Jij zegt dat 0,5 gelijk is aan 2.
Ach, waarom ga ik hier op in?
Nou, dat tel je op bij het resulttaat of vermenigvuldig je ermee, mocht de uitkomst in eerste instantie niet helemaal zijn wat je er van gedacht had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hoe staat pi in dit verhaal? Dat zag ik ook ergens voorbij komen
Dat is nog steeds duurder dan 30 voor 7 euro of niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Muta het volgende:
ik koop 50 dvdtjes voor 26 euro online...
Tja.. MediaMarkt is echt niet altijd goedkoper dan andere zaken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef Fosfolipide het volgende:
Moest ff wat DVD'tjes hebben koop ik een set DVD schijfjes 25stuks voor ¤21,- bij de MediaMarkt.
Paar dagen daarna zit ik in Berlijn en zie ik een set DVD's 30 stuks voor ¤7,- bij het Sony Center
Klacht: Ik voel me opgelicht door de MediaMarkt omdat ze blijkbaar een belachelijk hoge prijs vragen voor wat DVD schijfjes
Sfeerfoto:
[ afbeelding ]
Pats-fail: http://www.opusshop.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=6601quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Muta het volgende:
ik koop 50 dvdtjes voor 26 euro online...
Dus als ik het niet eens ben met een rekensom, dan doe ik er pi bij en dan komt er een uitkomst uit wat mij wel bevalt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dat tel je op bij het resulttaat of vermenigvuldig je ermee, mocht de uitkomst in eerste instantie niet helemaal zijn wat je er van gedacht had.
ik fuck alleen met mooie vrouwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pats-fail: http://www.opusshop.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=6601
Edit: Marvelous, the fuck?
Wat duur, ik voor 15 keer 1/16equote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan ze kopen voor 8 x 1/8e
Maar ben ik dan goedkoper uit of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |