Ik heb dat ook gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:33 schreef Crientj het volgende:
Ja, die boven de bruna.
Dat zijn nu 2 van die digitale dingen geworden. Echt niet mooi ;{
Serieus dat ze die nooit moeten vervangen op Utrecht. Het is te leuk om daarnaar te kijken
En nu maar eens proberen te gaan slapen, whoops
NS LowSpeed vond het niet nodig om harder dan 250 te gaan, en treinen die maar 250 ipv 300 kunnen zijn nou eenmaal goedkoperquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:19 schreef mvt het volgende:
Daarnaast blijf ik het wel raar vinden dat de Thalys wel 300 gaat rijden op de HSL, maar die AnsaldoNilfisk maar 250 doet
Nou en?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Voor zover mij bekend is dat omdat op het noordelijk gedeelte van de HSL er voorlopig met ERTMS Level 1 gereden gaat worden totdat de Traxxen + ICRm's daar niet meer nodig zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Klopt, door de rede die james aangeeft. Maar het schijnt zelfs zo te zijn dat de Thalys op het relatief korte stuk van Hoofddorp tot Rotterdam niet eens de 300 kan halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Misschien net wel. Maar het zou onevenredig veel energie kosten, voor hooguit 1 of 2 minuten winst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef dennistd het volgende:
Klopt, door de rede die james aangeeft. Maar het schijnt zelfs zo te zijn dat de Thalys op het relatief korte stuk van Hoofddorp tot Rotterdam niet eens de 300 kan halen.
Als je het zo bekijkt is die hele HSL overbodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien net wel. Maar het zou onevenredig veel energie kosten, voor hooguit 1 of 2 minuten winst.
Nee, ik had het hier alleen even over het stuk Schiphol - Rotterdam, en alleen over het verschil tussen 250 en 300. Je weet zelf dat er voor een snelheidstoename van 250 naar 300 veel meer extra energie nodig is dan voor een snelheidstoename van zeg 100 naar 150 km/h.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Duvel het volgende:
Als je het zo bekijkt is die hele HSL overbodig.
Ook met complete treinstellen ja? Ik dacht dat dat alleen met Taurussen gedaan was. Maar ik kan me vergissen hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij zijn ze al met 300 door de Groene Harttunnel gegaan bij proefritten, dus zal wel meevallen...
De toegelaten maximumsnelheid van een ES64U2/4 is 230 km/h. De recordsnelheid is 357 km/h.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook met complete treinstellen ja? Ik dacht dat dat alleen met Taurussen gedaan was. Maar ik kan me vergissen he
Ja en op Radio 538 noemen ze dat station Randwiek, maar volgens spreek je het gewoon uit als Randwijk, maar wat is juist? Ooh en Veolia is gewoon bagger. Franse troep dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla
Trein ramt stootblok Maastricht Randwyck
Bronquote:Syntus nieuwe shirtsponsor De Graafschap
woensdag 05 augustus 2009 | 14:06 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 05 augustus 2009 | 16:41
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Centric wordt niet vervangen door Achterhoek op de shirt van De Graafschap, maar door Syntus. foto Theo Kock
Centric wordt niet vervangen door Achterhoek op de shirt van De Graafschap, maar door Syntus. foto Theo Kock
DOETINCHEM - Vervoersmaatschappij Syntus wordt komend voetbalsiezoen de nieuwe shirtsponsor van De Graafschap.
Dat heeft De Graafschap woensdag bekendgemaakt. Beide partijen hebben een contract voor een jaar getekend met een optie voor meer jaren. Daarmee heeft de eerste divisionist twee dagen voor de seizoensopening een shirtsponsor gevonden. De naam Syntus prijkt straks op de voorkant van het shirt van De Graafschap.
Laat Veolia maar Sporting Portugal gaan sponsoren. Moeten tenslotte allebei kapotgeschopt en het land uit getrapt worden, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Brembo het volgende:
Vervoerders die voetbal gaan sponsoren, Veolia maar MVV, Cambuur en GroningenNS de rest van het land en FC Glanerbrug worden gesponsord door Duitsers
.
Veolia sponsort al KV Mechelen, zo nieuw is het alweer niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bron
Vervoerders die voetbal gaan sponsoren, Veolia maar MVV, Cambuur en GroningenNS de rest van het land en FC Glanerbrug worden gesponsord door Duitsers
.
Dat ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Is dat de nieuwe tunnel in Arnhem?
Oh okee, ik benquote:
Traag is ´ie inderdaad, ja! Maar wel prima overstap in Ah op de 3100 imo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga nooit die kant op, want de 3600 is mij te traag geworden en de snelle overstap op de IC van Arnhem naar Nijmegen zit er ook al niet meer in
Antwerpen Centraal, niveau -2, en zo te zien aan de "Berchemzijde" (de kant van de tunnel die richting Berchem gaat)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Socios het volgende:
Nieuwe aflevering van Raad de Plaat.
Op welk station heb ik deze foto genomen?
[ afbeelding ]
Antwerpen Centraal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Op welk station heb ik deze foto genomen?
Die was toch vervallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Traag is ´ie inderdaad, ja! Maar wel prima overstap in Ah op de 3100 imo.
Veolia environment , dat is nog niet de tak die personen transporteert.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Veolia sponsort al KV Mechelen, zo nieuw is het alweer niet.
Maak is een foto tussen het station en het busstation, dan zie je opeens hoe 'groot' de tunnel is.Aan het begin van de verbouwing zag je de oude tunnel nog...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er heel anders uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ook iederjaar terugkomend komkommernieuws.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Goed bezig daar in het zuiden van het land
Trein oorzaak bermbranden
Di keer was het trouwens een goederenwagon, een Slps om precies te zijn (zo'n ACTS-ding): http://somda.nl/www/forum/7250/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Goed bezig daar in het zuiden van het land
Trein oorzaak bermbranden
Dat zal vast Utrecht Tolsteeg(?) zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
1 2 3 4 | Tilburg West, Tilburg Reeshof, Gilze-Rijen Breda |
Vaartsche Rijn. Komt precies aan het einde van het emlacement van Utrecht CS.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
Nou, ik hoop toch niet dat dit de trend gaat worden bij NS, iedere plank in een weiland naast een spoor een intercitystation noemenquote:
Zoals je weet is het overslaan van één enkel station voldoende om een trein "Intercity" te noemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch niet dat dit de trend gaat worden bij NS, iedere plank in een weiland naast een spoor een intercitystation noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |