Lieg niet man. Je wil je gewoon speciaal voelen door ervoor te zorgen dat personen die niet aardig tegen anderen zijn wél aardig tegen jou zijn!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vroeger mishandeld ben door m'n ouders, en onbewust zoek ik dat soort personen die niet goed voor me zijn op, omdat ik me daar vertrouwd bij voel.
Mag ik de plek van BT dan als A-class kutwijf?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo A-class kutwijf als hen was.
Jij bent slim.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieg niet man. Je wil je gewoon speciaal voelen door ervoor te zorgen dat personen die niet aardig tegen anderen zijn wél aardig tegen jou zijn!
Ja, irritant is dat he. Vroeger als je ff snel een fiets nodig had was dat geen probleem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:37 schreef bloodysunday het volgende:
die fietssloten van tegenwoordig zijn ook kut zeg, je kan ze er niet eens fatsoenlijk afhalen.
Omg, je hebt een gedrocht in je ava.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik de plek van BT dan als A-class kutwijf?
Maria?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, je hebt een gedrocht in je ava.![]()
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Gedrocht?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ja, zij ja.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef Ps2K het volgende:
Nou mijn andere angst is voor oorlogsvoerende cyborgs uit de toekomst. Maar die angst is eigenlijk omgegrond want als ze uit de toekomst komen naar hier dan is het terrein anders. Dus als ze naar dezelfde plek terug in de tijd beamen dan is het landschap lager. En als ze in de lucht materialiseren dan vallen ze naar beneden en breken ze hun enkels.
Boeiend. 14 december ben ik weer van de partij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Nou oké, gedrocht is misschien lichtelijk overdrevenquote:
jij bent dus duidelijk heteroquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou oké, gedrocht is misschien lichtelijk overdrevenmaar ze spreekt me niet echt aan.
Ze heeft zo'n irritant kinderhoofd.
Het probleem is dan ook gewoon dat de enkel de kutnummers uitgebracht worden. De echte pareltjes staan enkel op de albums.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zij ja.Kan me herinneren dat er eens van die kinderen in de trein zaten die dat lied tot in den treure gingen zingen.
![]()
For christ's sake, just die.
Nou, ik ben ook hetero en ik zou d'r wel doen hoor!quote:
Ik vind er ook geen zak aanquote:
Belly upquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook gewoon dat de enkel de kutnummers uitgebracht worden. De echte pareltjes staan enkel op de albums.
Daarbij zijn dat wannabe fans.
maar jij bent ook heteroquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen zak aan
[..]
Belly up
Gevaarlijke uitspraak met gers in de buurt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets aan en ik ben zo homoseksueel als het maar kan.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak met gers in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |