Vertel hier waar jij bang voor bent (paranormaal TRU achtig iets) en waarom je er bang voor bent.
Hopelijk kan dit zo uitgebreid als mogelijk bekend gemaakt worden. Allereerst natuurlijk de gebruikelijke OP formaliteiten aangezien (vooral de laatste tijd) nogal wat topics verziekt worden door allerlei zaken die eigenlijk iedereen in zijn eigen threads liever niet wil zien.
===========================++++++==================================+++++++==========
De spelregels : Wat ik hier niet wil : Mensen die binnenkomen en blaten: hahaha lafaard. ahhahaha bangerik en op dergelijke stomme manier iemand belachelijk willen zetten vanwege iemand's opvatting en/of angst hiervoor. Het slaat allereerst nergens op en is daarnaast helaas niet vergezeld van een beargumentatie. Verder wil niemand dit toch lezen dus tsja

Mensen worden dus allereerst geprezen om hun eerlijkheid.
Wat ik hier wel wil : Een eerlijke gang van zaken waarin iemand (die het durft natuurlijk) uit de doeken doet waar hij/zij bang voor is en waarom dit zo is. Indien mensen bepaalde situaties bekend voorkomen maar een eventuele andere verklaring voor hebben mag dit op een rustige, nette en ordelijke manier bekend gemaakt worden zonder daarbij iemand onderuit te schoppen.
Er MAG dus gediscussieerd worden over iemands ervaring maar niemand mag hier onderuit geschopt worden. Dit is eigenlijk gewoon de normale opzet voor elke thread in TRU en dit zijn meestal ook het type threads die het meest succesvol blijken omdat er wederzijdse input is.
Ik wil dus een thread die vol komt te staan met enge ervaringen en soms een kleine discussie. Let op; nogmaals; op een nette manier

Voor verdere informatie stuur ik jullie met liefde door naar TRU netiquette.
Allereerst een paar links die ik overigens heel interessant vond maar sommige links mogen laten liggen:
http://www.helium.com/items/695951-why-are-we-scared-of-ghostshttp://paranormal.about.com/od/ghosthuntinggeninfo/a/aa102405.htmhttp://ezinearticles.com/?Why-Are-We-Afraid-of-Ghosts?&id=1396408Eventueel discussiepunt dus: Waarom zijn we bang voor geesten?
===========================++++++==================================+++++++==========
Mijn eigen "angst". Allereerst maak ik hier mijn positie tegenover het paranormale bekend maar voor de meeste is dit allang duidelijk.
Ik sta open voor het paranormale maar ik zal niet vlekkeloos iets aannemen. (Ook niet als ik het zelf "ervaren" heb. Of het moet wel heeel obvious zijn). Ik ga er dus vanuit dat ook ik gefopt kan worden.
Het is echter wel een onderwerp dat al vele jaren mijn interesse heeft (op welke manier dan ook) en ik sta er dus nogmaals voor open. Goed, vanuit dit perspectief:
Het zou mij heel eng lijken om een vriend/kind/ of dierbare op een "paranormale manier" te verliezen aangezien dit iets zou zijn waar je zelf nauwelijks controle over hebt. Dit kan dus een UFO zijn of een Poltergeist of wat dan ook. Dit kan dan door middel van bezetenheid, abduction of andere pesterijen.
(Voodoo praktijken inbegrepen)
Het lijkt me verder ook helemaal niet zo prettig om dingen te zien die niemand anders kan zien. Ten eerste gelooft natuurlijk geen mens je (Dit is een welbekend TRU fenomeen maar aan de andere kant zou niemand hier mij ook geloven als ik zeg dat ik een zwarte krokodil met 3 hoorns en vuurrode ogen zie die me het leven zuur maakt) maar ten tweede drijft het je tot waanzin.
Mijn 2 paranormale angsten
1: Iemand verliezen op een nare paranormale manier
2: Dingen zien die niemand ziet en daardoor je sense of reality verliezen
Volgende
[ Bericht 0% gewijzigd door Flammie op 29-07-2009 15:28:22 ]