Ik sta er niet gek van te kijken, me oma heeft ook zo'n ding aan de muur hangen die ze weg wil doen nu me opa overleden is. Ze zeggen over die dingen dat ze vervloekt zijn, daarom wil ze 'm weg doen al heeft ze 'm voor me opa altijd gehouden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:24 schreef drbrik het volgende:
Ik blijf keer op keer dezelfde keris tegenkomen bij bekenden en onbekenden! Precies hetzelfde exemplaar al 5 keer bij andere mensen tegengekomen! 2 Hiervan hebben hem mij aangeboden maar hij draagt erg onheilspellende pamor tekeningen! En op de een of andere manier gaan mijn nekharen elke keer als ik m zie rechtopstaan! Maar t lijkt alsof hij echt op zoek naar me is.
(PS keris als je t niet kent ga zelf maar ff googlen en niet te domme reacties aub als je geen idee hebt waar dit over gaat)
ja, vreemd, maar haal het niet in huis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef drbrik het volgende:
Ik heb al 2 kerissen thuis maar die zijn voor mij gemaakt voor speciale gebeurtenissen! En daar voel ik me prettig bij! Is gewoon alleen wazig dat ik die ene die me zo de kriebels bezorgt blijf tegen komen! 1 keer letterlijk omdat een totaal onbekende m op een rommelmarkt gekocht had! (Moest bij die mensen zijn voor mijn werk) Dan begin je toch wel te twijfelen of ie t er om doet dat ding!
De-ja-vu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef falco18 het volgende:
Ik ben hier niet bang voor maar in sommige momenten in mijn leven denk ik '' dit heb ik toch al een keer gehad'' (terwijl k er nog nooit ben geweest of hebt meegemaakt)
beetje moeielijk uit te leggen
Die dingen vervloekt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef jantar het volgende:
[..]
Ik sta er niet gek van te kijken, me oma heeft ook zo'n ding aan de muur hangen die ze weg wil doen nu me opa overleden is. Ze zeggen over die dingen dat ze vervloekt zijn, daarom wil ze 'm weg doen al heeft ze 'm voor me opa altijd gehouden.
Hey, weet je waar die angst vandaan komt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef Bastard het volgende:
Ik ben bang voor donker water
Mij krijg je voor geen goud in het open water ... waarom? Er zit heel veel onder mij wat ik niet kan zien! Ik zou serieus verdrinken als ik schipbreukeling word.. daarom zie je mij ook nooit op een boot bijvoorbeeld.
1x naar Terschelling geweest, wat een hel was dat, moest ik nog terug ook.
vervloekt was waarschijnlijk niet het goede woord.. momentje.. ben zo terug!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Die dingen vervloekt?
Je gaat er dus per definitie van uit dat deze voorwerpen iets negatiefs bij zic dragen?
Daar ben ik het niet mee eens. Ze vertegenwoordigen zeker iets, maar dat iets verschilt. Het verchilt du ook of het iet goeds of negatief vertegenwoordigd.
(Of dat ding van je oma iets negatief vertegenwoordig weet ik natuurlijk niet)
Ontopic: ik zal er eens over nadenken hoe dat te formuleren.
Geen idee.. het is al zolang ik mij kan herrineren, als klein kind al.. ging de zee niet in, ging het meer niet in..quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Flammie het volgende:
Deze angst (donker water geeft het al weg) heeft veel te maken met de angst voor het onbekende lijkt me.... Wat staat me daar te wachten en misschien sterker nog: Wat leeft er in de diepte?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee.. het is al zolang ik mij kan herrineren, als klein kind al.. ging de zee niet in, ging het meer niet in..
Ik sta dan ergens op, en weet niet wat dat is![]()
Maar vrij zwemmen doe ik dan niet.. er kan wel van alles in de buurt zwemmen wat ik niet zie
Angst voor het onbekende wat dat betreft..
Of ik ben in mijn vorige leven neergeschoten in mijn vliegtuig en in zee gecrashed en levend verdronken omdat niet uit mijn cockpit kon komen he.
pff, ja idd.. wespen! schijnt nu ook een plaag van te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
aaargh verdrinken.. lijkt me vreselijk (don't care wat iedereen erover zegt).
Ik ben bang voor insecten (ja) dus ik ben bang voor gigantische bugs. Als het intelligent leven zou bestaan uit gigantische wormen en insecten .. shoot me
Ben ik ook door in staat om door een glazen deur te lopen met zon beest inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef jantar het volgende:
[..]
pff, ja idd.. wespen! schijnt nu ook een plaag van te zijn
Ik sprint dan altijd weg hahaahquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:51 schreef jantar het volgende:
hahaha! je raad het nooit... zo'n een ben ik er ook maar zelfs zonder wesp krijg ik de winkelstraat huilend van het lachen..
Ik lees op het ogenblik zo'n lekker fout boek, http://en.wikipedia.org/wiki/Meg:_Hell's_Aquariumquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef Bastard het volgende:
Ik ben bang voor donker water
Mij krijg je voor geen goud in het open water ... waarom? Er zit heel veel onder mij wat ik niet kan zien! Ik zou serieus verdrinken als ik schipbreukeling word.. daarom zie je mij ook nooit op een boot bijvoorbeeld.
1x naar Terschelling geweest, wat een hel was dat, moest ik nog terug ook.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef Bastard het volgende:
Mooi stel zouden we samen zijn dan, gillend door de winkelstraat
ben je wel snel thuis hoor, portomonee blijft ook dicht, scheelt welquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef Bastard het volgende:
Mooi stel zouden we samen zijn dan, gillend door de winkelstraat
Dus jij bent bang voor haaien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik lees op het ogenblik zo'n lekker fout boek, http://en.wikipedia.org/wiki/Meg:_Hell's_Aquarium
Dan wil je ook echt het water niet meer in
Nee, ik heb wel met haaien gezwommen, da's geen probleem.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel met haaien gezwommen, da's geen probleem.
Witte haaien laten me echter rillen als een klein meisje in een koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem even in een spoiler gezet voor het geval je echt een fobie of angst ofzo voor witte haaien hebt(het is een plaatje).
goh hoe zal dat toch komen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gebruik van spoiler helpt alleen geen holSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem even in een spoiler gezet voor het geval je echt een fobie of angst ofzo voor witte haaien hebt(het is een plaatje).
The truth was in here.
Je klikt er toch wel op ja:)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebruik van spoiler helpt alleen geen hol
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef jantar het volgende:
iemand heeft me wel eens willen opdringen om tarot kaarten voor mij te leggen, dat vond ik eng.
Ik weet niet wat het is en wat er uit komt en wat je over je heen roept met dat het tegen mijn wil in ging.
gelukkig heb ik voet bij stuk gehouden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Oh ik vind ze schitterend om te zien hoor, maar als je dan in Australie zit en hoort dat er een witte haai is gesignaleerd bij het strandje waar je 5 dagen ervoor zwom ga je toch eens nadenken of zwemmen wel zo gezond isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem even in een spoiler gezet voor het geval je echt een fobie of angst ofzo voor witte haaien hebt(het is een plaatje).
zzz
Ik wil waarschijnlijk volgend jaar naar australie. het is een droom van me (net zoals zwemmen met dolfijnen) om daar eens te zwemmen en een poging tot surfen te doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh ik vind ze schitterend om te zien hoor, maar als je dan in Australie zit en hoort dat er een witte haai is gesignaleerd bij het strandje waar je 5 dagen ervoor zwom ga je toch eens nadenken of zwemmen wel zo gezond is
[/quote]quote:Maar begrijp ik het dan goed dat je bang bent voor tarotkaarten?
En als ik je vertel dat Tarot bij een ervaren lezer volledig veilig is (een 100% guarantee), wat dan?quote:voor de kaarten zelf niet maar de uitkomst (of hoe je dat noemt) en wat je daarmee over jezelf heen roept.
zelfde als met glaasje draaien en dat soort dingen.., daar moet ik ook niks van hebben hoor.
[/quote]quote:Maar als ik dan een plaatje zie van zo een lieve goederik...
quote:En als ik je vertel dat Tarot bij een ervaren lezer volledig veilig is (een 100% guarantee), wat dan?
Nja, je hoeft niks van me aan te nemen hoor, maar toch
Ben je all risk verzekerd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef jantar het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou garanderen, dat zou het zelfde zijn als dat ik jou garandeerd dat God wel degelijk bestaat! dan heb jij toch ook zo iets van ja, maar hallo, hoe kun je mij dat garanderen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |