In de jaren 03 en 05 keken nogal wat jongeren veel Dragon Ball Z in deze tijd kwamen ook de profielwebsites op... De termen Goku en Kudo was dus algemeen bekend bij jongeren. Dit leide tot de naamgeving Gudo voor jongeren met een nogal DBZ-achtige haarstijl... Laat is dit verbastert tot Guido, waarschijnlijk omdat dit makelijker en vloeiender uitspreekt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef Anchor het volgende:
Waar komt de term 'Guido' eigenlijk vandaan? Spreek je het uit als Gido, Gudo en met een Engelse G, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef iBolt het volgende:
[..]
In de jaren 03 en 05 keken nogal wat jongeren veel Dragon Ball Z in deze tijd kwamen ook de profielwebsites op... De termen Goku en Kudo was dus algemeen bekend bij jongeren. Dit leide tot de naamgeving Gudo voor jongeren met een nogal DBZ-achtige haarstijl... Laat is dit verbastert tot Guido, waarschijnlijk omdat dit makelijker en vloeiender uitspreekt.Toch duidelijk genoeg, thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taalnazi. Signalering Onjuist Spatiegebruik (SOS)
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef iBolt het volgende:
[..]
In de jaren 03 en 05 keken nogal wat jongeren veel Dragon Ball Z in deze tijd kwamen ook de profielwebsites op... De termen Goku en Kudo was dus algemeen bekend bij jongeren. Dit leide tot de naamgeving Gudo voor jongeren met een nogal DBZ-achtige haarstijl... Laat is dit verbastert tot Guido, waarschijnlijk omdat dit makelijker en vloeiender uitspreekt.Het klinkt leuk, maar is volkomen onjuist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Guido_%28slang%29
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=guido
That's a scary dudequote:
Tjah, er zijn ook mensen die erop kicken als iemand over ze heen poept.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:58 schreef J.F.Sebastian het volgende:
seriously, er kunnen toch geen mensen bestaan die zo'n bruin gezicht aantrekkelijk vinden?
Dat zo'n meisje dan ook nog met hem op de foto wil/gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:40 schreef Locusta het volgende:
Uit de OP:
[ afbeelding ]
![]()
Met z'n kop in de stront gevallenCheck dat lijntje dan ook langs zijn haargrens.....
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef iBolt het volgende:
Ja heb wat te veel in de zon geleven
[ afbeelding ]
Beter zoeken danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Waldkorn het volgende:
Ik heb tijdens werktijd een half uur zitten hyven maar ik kom niet veel verder dan deze grote baas:
[ afbeelding ]
Vanwege zijn shirt natuurlijk.
Fok heeft ook zijn eigen "baas" hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Waldkorn het volgende:
Ik heb tijdens werktijd een half uur zitten hyven maar ik kom niet veel verder dan deze grote baas:
[ afbeelding ]
Vanwege zijn shirt natuurlijk.
Ah ik snap 'm al! Ik moet niet alleen in Brabant zoekenquote:
Kan aan mij liggen maar wat doet die ene gast met de katquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Beter zoeken dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg kijk het verschil met d'r handen bij dat wijfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:34 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is zijn oren vergetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:40 schreef Locusta het volgende:
Uit de OP:
[ afbeelding ]
![]()
Met z'n kop in de stront gevallenCheck dat lijntje dan ook langs zijn haargrens.....
Ik denk dat als je zijn mouwen omhoog trekt dat hij daaronder spierwit isquote:
Zo is die lul van mij ook spierwit als ik mijn broek omlaag doe. Maar ik laat toch ook niet mijn oranje dop zien?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zijn mouwen omhoog trekt dat hij daaronder spierwit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |