Dat zo'n meisje dan ook nog met hem op de foto wil/gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:40 schreef Locusta het volgende:
Uit de OP:
[ afbeelding ]
![]()
Met z'n kop in de stront gevallenCheck dat lijntje dan ook langs zijn haargrens.....
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef iBolt het volgende:
Ja heb wat te veel in de zon geleven
[ afbeelding ]
Beter zoeken danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Waldkorn het volgende:
Ik heb tijdens werktijd een half uur zitten hyven maar ik kom niet veel verder dan deze grote baas:
[ afbeelding ]
Vanwege zijn shirt natuurlijk.
Fok heeft ook zijn eigen "baas" hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Waldkorn het volgende:
Ik heb tijdens werktijd een half uur zitten hyven maar ik kom niet veel verder dan deze grote baas:
[ afbeelding ]
Vanwege zijn shirt natuurlijk.
Ah ik snap 'm al! Ik moet niet alleen in Brabant zoekenquote:
Kan aan mij liggen maar wat doet die ene gast met de katquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Beter zoeken dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg kijk het verschil met d'r handen bij dat wijfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:34 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is zijn oren vergetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:40 schreef Locusta het volgende:
Uit de OP:
[ afbeelding ]
![]()
Met z'n kop in de stront gevallenCheck dat lijntje dan ook langs zijn haargrens.....
Ik denk dat als je zijn mouwen omhoog trekt dat hij daaronder spierwit isquote:
Zo is die lul van mij ook spierwit als ik mijn broek omlaag doe. Maar ik laat toch ook niet mijn oranje dop zien?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zijn mouwen omhoog trekt dat hij daaronder spierwit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |