quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:06 schreef tinny het volgende:
ik weet waar je woont!![]()
ps
die lui van de badkamer wilde die alleen de meubels en bad en douche of ook nog wat anders in de badkamer?
Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond/t van 2005 t/m 2008)quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:19 schreef styliste het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Weet ik dan ook waar jij woont?
Ze wilden de complete badkamer. Wil jij nog iets hebben uit de badkamer?
ik was al bezig toen ik post# 299 neer had gezet. Zal straks ff alle foto's er in zetten. Eerst ff eten en douchenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi wel een pakkende titel en ik had geeneens door dat ik je werk bezorgde![]()
Die van mij moet in een maandje dan maar vol kan ik in september ook zo'n pakkende titel frabrieken
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef tinny het volgende:
[..]
Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond van 2005 t/m 2008)
Lijkt me lastig om tegels mee te verhuizen uit de badkamer!
dat is aan jou kant, als je de straat in kijkt met je neus naar het centrum aan de linkerkant (middelste huis, witte voordeur)quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef styliste het volgende:
[..]
je bent goed op de hoogte!
ff denken, nr 11.. is dat aan mijn kant of aan de andere kant. Zeg maar weg van 'het amsterdamse plein'
ja als ze ze er uit willen halen, be my guest. Anders tikken wij ze er af hoor
Bikkelin!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef styliste het volgende:
laminaat is er uit! * styliste in haar eentje 35m2 gedaan heeft
ik draaide me om en toen lag meneer daar met zijn verzameling!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Goed bezig! Ach gossie ben niet zo van die harige hondenmaar dat is wel heeeeel schattig!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bikkelin!![]()
Jullie gaat veel te snel! Ik kan het allemaal niet bij benen!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:17 schreef Rallydame het volgende:
Goed bezig Styliste![]()
En je hond... hij is zo lief(denk ik dan he...
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |