quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat ik ben voorgekropen...sorry Inne... als je nog niet bevallen bent.
Na een soort stortbevalling van 3,5 uur is onze dochter en zusje Iris vanmorgen rond half 6 geboren. Fotootje en verhaal komen tzt. Ik ga eerst maar eens even van mn ontbijtje genieten.
heb je je ogen al open gehad vandaag? Tuulk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:35 schreef Troel het volgende:
Is dit dan het topic van Innepin?
Nijna!!!! Wat leuk!! een Irisquote:Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat ik ben voorgekropen...sorry Inne... als je nog niet bevallen bent.
Na een soort stortbevalling van 3,5 uur is onze dochter en zusje Iris vanmorgen rond half 6 geboren. Fotootje en verhaal komen tzt. Ik ga eerst maar eens even van mn ontbijtje genieten.
Hmmm, ik moet er morgen heen en morgen ook een echo, dus voelt een beetje maf om dan vandaag te bellen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, als het aanhoudt wel even de vk bellen he?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef Kersjes het volgende:
BE, was er bij jou nou ook al; gerommel te bespeuren? Afgezien van die vage been-weeen die je laatst had?
Je weet maar nooit...mss issie aan het indalen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:26 schreef innepin het volgende:
Oeh tijd voor zwembad
Pffrrtt als het waar is dat baby's rustig worden voor de bevalling, dan is mijn kind nu heel erg duidelijk aan 't maken dat het er voorlopig nog niet in zit... Hij's de laatste twee weken niet zó druk geweest als nu zeg... Auwmet wat steekjes in m'n lies, wat mij doet hopen dat ie eindelijk z'n koppie op de goede plek aan het leggen is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja woensdag weer op controle, dan zal ik het nog wel een keer melden. Kijken of het stemmetje wel naar de verloskundige wil luisteren.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Dat had ik ook...voelde me heel sneutjes met mn ongesteldheidskrampen in mn rug en dacht inderdaad van: hoe moet dat dan zometeen?!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Ca.ra het volgende:
En ook een beetje van oh god en straks moet ik bevallen en dan wordt het nog erger...
Ik zie daar ook erg tegenop. Ik heb altijd enorme pijn in mijn rug als ik ongesteld ben, dus ik vermoed dat ik straks rugweeen ga krijgen. Niet fijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Ca.ra het volgende:
Ach het was gewoon stom van me omdat ik wel weet dat er niks aan de hand is. Maar het doet gewoon zeeeeer, niet leuk. Ik had ook altijd heel heftige ongesteldheden vroeger, maar door de pil was dat onder controle. Vandaag dus echt zo'n gevoel van oh shit ja, zo voelde dat!
En ook een beetje van oh god en straks moet ik bevallen en dan wordt het nog erger...
Ja het is ook lief bedoeld van ze. Maar ik heb er veel verdriet van gehad dat ze me zo hard lieten vallen toen het uit was. En nu ineens zijn ze zo blij allemaal met hun a.s. kleinkind en nichtje... Hoezo dan het afgelopen half jaar niet? Ze doen net alsof ik pas 2 maanden zwanger ben ipv 7 maanden. Dat vind ik moeilijk soms. Maar ik laat het niet merken hoor. Ik ben erg blij dat het nu zo goed is. Alleen af en toe zo'n stemmetje in mijn hoofd die zich afvraagt waar ze waren toen ik ze erg nodig had.quote:Xenia, denk maar zo: hij heeft bewust voor jou (jullie!) gekozen nu. Dat is een redelijk sterke basis volgens mij.
En van je schoonfamilie kan ik het me wel voorstellen hoor. Zeker als jullie wel een 'klik' hadden vroeger. Die waren door zijn keuze jou ook ineens kwijt. Dan mogen ze je echt wel een beetje extra vertroetelen nu het weer kan, toch?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kersjes....hmm maar wel voorwerk denk je?
Linda je wilt gerust gesteld worden....wat wil je horen?
Bevallen is echt zo leuk he....! Doet helemaal geen pijn.
Zoiets?
Het stelt helemaal niets voorquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat had ik ook...voelde me heel sneutjes met mn ongesteldheidskrampen in mn rug en dacht inderdaad van: hoe moet dat dan zometeen?!![]()
Kan iemand ons niet even geruststellen?
Dat komt in de richting ja...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kersjes....hmm maar wel voorwerk denk je?
Linda je wilt gerust gesteld worden....wat wil je horen?
Bevallen is echt zo leuk he....! Doet helemaal geen pijn.
Zoiets?
Daar doe je toekomstig schoonzoon of -dochter denk ik een groot plezier mee!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef innepin het volgende:
Woensdag terug voor nog es een checkup, en mocht er nou echt niets gebeuren, word ik vrijdag ingeleid. Op 07-08-09.We wachten maar weer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |