abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71564601
hahaha Karin oeeeh ik zie een nieuwe cariere voor mezelf

Wat fijn dat je weer terug mag naar de vk en dat alles goed was zeg! Dat zal vast best een opluchting zijn geweest. En weer een stickertje verdient ook. Jeuh!

Ik hoop dat het voor alle andere meiden met echo's en controles ook zo goed is gegaan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 14:45:09 #77
43556 miss_dynastie
pi_71564636
Gefeliciteerd Nijna, veel geluk gewenst met jullie kleine meid!
pi_71564835
Terug van de echo! (nouja, al wat langer maar lekker internetten gaat niet overdag)
Alles is goed, beebje was erg bewegelijk en had de hik en liet alles goed zien behalve het geslacht maar dat wisten we gelukkig al
Het weegt nu ruim 300 gram en liep bij alle metingen voor op groei, varierend van 2 dagen tot 6 dagen. Voor het eerst hadden we een echoscopiste die scheutig was met foto's maar die zal ik later laten zien (als er geen peuter aandacht vraagt).
Ik ben blij

Ik vind het nu overigens al erg warm buiten, geen zin om een zwembadje neer te zetten maar het zou wel lekker zijn. En het gaat nog warmer worden deze week? Pffffff.
Martine, balen van de streepjes zeg.
pi_71564925
Mooi zo Sidn3y!
En ja, het wordt nog warmer, ik kan er ook al tegenaan zien.
Gooi hier de screens naar beneden en blijf lekker binnen denk ik!

Huup als je werk je nog eens verveelt kun je altijd nog een carriereswitch overwegen!

Poppedein 37 weken!!!! Woei!!!
Ik had vanmorgen Rieks weer bij de echo, wat een fijne man is dat toch!
Lijkt me ook echt tof om bij hem de praktijk te mogen leren!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71564986
Fijn Sidn3y!
ben benieuwd naar de plaatjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71565099
Voor iedereen die het nodig heeft:

Hier zojuist een afspraak gemaakt voor de aangifte van het geregistreerde partnerschap en meteen even, door ons kindje laten erkennen.
2 weken daarna, gaan we dan officieel het geregistreerde partnerschap aan.
Wel officieel zo allemaal. En voel me daarom ineens oud en wijs
pi_71565139
Nijna, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd met Iris!

Cara, goed dat je de vk hebt gebeld en fijn om te weten dat het niet iets ernstigs is.

Ik las je vraag gisteren. Lief van je Het gaat supergoed. Ik ben nog steeds heel erg blij. Ook wel angstig dat alles ineens weer in kan storten, maar dat hoort er denk ik bij. Ik probeer dat van me af te zetten en te genieten van het heden en de toekomst. Ik word in ieder geval heel erg verwend door 'ex-ex' en zijn ouders en zussen. Ze zijn het laatste half jaar een beetje aan het inhalen lijkt het. Heel lief, maar soms ook wel een beetje een dubbel gevoel.

Succes Innepin! Ik vind je zo dapper de hele tijd!

DuchessX, enorm balen dat je zo'n pijn hebt. En dan ook die vermoeidheid de hele tijd. Het zit je echt niet mee.

Nog een knuffel voor iedereen die er even doorheen zit .
pi_71565488
Hoera voor alle goedgekeurde dames en baby's

Innepin, waar blijf je?

Ik ben een kwartiertje geleden wakker geworden van een slaapje, zonder gerommel! En juist toen ik aan M. vertelde dat het helemaal weg leek te zijn begon het weer
.... met gevoel voor drama....
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:18:56 #84
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71565563
Ach het was gewoon stom van me omdat ik wel weet dat er niks aan de hand is. Maar het doet gewoon zeeeeer, niet leuk. Ik had ook altijd heel heftige ongesteldheden vroeger, maar door de pil was dat onder controle. Vandaag dus echt zo'n gevoel van oh shit ja, zo voelde dat!
En ook een beetje van oh god en straks moet ik bevallen en dan wordt het nog erger...

Xenia, denk maar zo: hij heeft bewust voor jou (jullie!) gekozen nu. Dat is een redelijk sterke basis volgens mij.
En van je schoonfamilie kan ik het me wel voorstellen hoor. Zeker als jullie wel een 'klik' hadden vroeger. Die waren door zijn keuze jou ook ineens kwijt. Dan mogen ze je echt wel een beetje extra vertroetelen nu het weer kan, toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71565690
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Ca.ra het volgende:

En ook een beetje van oh god en straks moet ik bevallen en dan wordt het nog erger...

Dat had ik ook...voelde me heel sneutjes met mn ongesteldheidskrampen in mn rug en dacht inderdaad van: hoe moet dat dan zometeen?!

Kan iemand ons niet even geruststellen?
Lotte!
Noah!
pi_71566138
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Ca.ra het volgende:
Ach het was gewoon stom van me omdat ik wel weet dat er niks aan de hand is. Maar het doet gewoon zeeeeer, niet leuk. Ik had ook altijd heel heftige ongesteldheden vroeger, maar door de pil was dat onder controle. Vandaag dus echt zo'n gevoel van oh shit ja, zo voelde dat!
Ik zie daar ook erg tegenop. Ik heb altijd enorme pijn in mijn rug als ik ongesteld ben, dus ik vermoed dat ik straks rugweeen ga krijgen. Niet fijn.
quote:
Xenia, denk maar zo: hij heeft bewust voor jou (jullie!) gekozen nu. Dat is een redelijk sterke basis volgens mij.
En van je schoonfamilie kan ik het me wel voorstellen hoor. Zeker als jullie wel een 'klik' hadden vroeger. Die waren door zijn keuze jou ook ineens kwijt. Dan mogen ze je echt wel een beetje extra vertroetelen nu het weer kan, toch?
Ja het is ook lief bedoeld van ze. Maar ik heb er veel verdriet van gehad dat ze me zo hard lieten vallen toen het uit was. En nu ineens zijn ze zo blij allemaal met hun a.s. kleinkind en nichtje... Hoezo dan het afgelopen half jaar niet? Ze doen net alsof ik pas 2 maanden zwanger ben ipv 7 maanden. Dat vind ik moeilijk soms. Maar ik laat het niet merken hoor. Ik ben erg blij dat het nu zo goed is. Alleen af en toe zo'n stemmetje in mijn hoofd die zich afvraagt waar ze waren toen ik ze erg nodig had.
pi_71566151
Kersjes....hmm maar wel voorwerk denk je?

Linda je wilt gerust gesteld worden....wat wil je horen?
Bevallen is echt zo leuk he....! Doet helemaal geen pijn.
Zoiets?
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:43:00 #88
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71566225
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Zoiets?
ja graag
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:43:25 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_71566236
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat had ik ook...voelde me heel sneutjes met mn ongesteldheidskrampen in mn rug en dacht inderdaad van: hoe moet dat dan zometeen?!

Kan iemand ons niet even geruststellen?
Het stelt helemaal niets voor IN je vinger snijden is pijnlijker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71566308

speciaal voor Linda dan:

Xenia wat een moeilijke situatie wel, maar het zal voor hen ook raar zijn geweest de afgelopen paar maanden denk ik? Of tenminste, kan me niet voorstellen dat je (toen nog) ex het zijn moeder heel erg in dank had afgenomen als zij innig contact met jou had gehouden zeg maar. Misschien daarom?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71566312
Nijna gefeliciteerd met Iris
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71566318
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Zoiets?
Dat komt in de richting ja... Eigenlijk dat het gewoon een feestje is, en inderdaad wat Troel zegt, in je vinger snijden doet meer pijn

Edit: Dank Huupske
Lotte!
Noah!
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:49:29 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71566415
@ Xenia: altijd moeilijk hoor, zo'n situatie. Zij zaten ten tijden van jullie uit-elkaar-zijn waarschijnlijk ook met een loyaliteitsconflict, en hun zoon (broer) gaat dan toch voor. Alhoewel ik me kan voostellen dat het voor je schoonouders ook een heel akelig idee is dat er dus een kleinkind aankomt waarbij ze geen deel van zijn/haar leven mogen uitmaken.

Het lijkt me ook moeilijk om over zoiets te praten, aan de ene kant is alles nog zo vers nu, en dan heb je nog de bijkomende hormonen en emoties van de zwangerschap. Maar misschien kunnen je het er later eens over hebben?
pi_71566417
Nou Troel, ik heb eens in mijn vinger gesneden en dat deed zo'n zeer! Serieus joh, daar was bevallen niks bij

Dames, gaat helemaal goed komen hoor
Als zelfs de meest achterlijke figuren het als sinds het begin der mensheid kunnen.... dan jullie vast en zeker ook!
.... met gevoel voor drama....
pi_71566510
Woei morgen komt Meikes nieuwe kamer, wat betekent dat haar "oude" meubeltjes naar de babykamer kunnen!!! Kan ik EINDELIJK de babykleertjes gaan opzoeken.
Ik heb zo'n zin om dat kleine spul gewoon even in mijn handen te hebben, zwijmelen van hoe klein het ook alweer is enzo....
pi_71566713
Huup en Cara jullie hebben gelijk. Het zal inderdaad een loyaliteitskwestie zijn geweest richting hun zoon/broer. En misschien is het voor hun inderdaad ook moeilijk geweest en proberen ze het op deze manier een beetje goed te maken. Ik ben ook echt dankbaar dat het nu zo goed gaat allemaal. Dat nare stemmetje moet ik gewoon om zeep helpen. Het heeft wat tijd nodig denk ik, maar het komt wel goed. Volgende week gaan zijn ouders mee naar de 4D echo. Eerst zou ik dat helemaal niet doen, want mijn vader vond het te ver rijden en om nou alleen naar zo'n echo te gaan... Maar de wereld ziet er nu ineens heel anders uit en daar ben ik echt echt echt heel erg dankbaar voor.
pi_71566958
Xenia Dapper? Dat is nou weer niet een beschrijving die ik mezelf zou geven

Huup, dat bevalverhaal

Sidn3y, fijn dat je echo goed was!

Anyway, weer terug van het ziekenhuis, er valt weinig te melden. Baby was bijzonder druk aan de CTG, heeft bijzonder veel vruchtwater volgens de echo, en lag vast (z0mg JEUJ ) in m'n bekken volgens het porren van de gyn. Woensdag terug voor nog es een checkup, en mocht er nou echt niets gebeuren, word ik vrijdag ingeleid. Op 07-08-09. We wachten maar weer af
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:12:26 #98
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71566994
@Sydney wat fijn dat alles goed was!!

@Ymme, wat leuk dat je alles aan het regelen bent en je je er zo goed bij voelt!

@Kersjes; ook al lekker aan het rommelen dus???

ik ben ook weer @home, dagdienst zit er weer op, morgen lekker late, dus uitslapen!
(nu al zin in haha)...
wel vermoeiend allemaal hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:13:00 #99
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71567007
owww Innepin, het is zo'n mooie datum dat je er nog bijna expres voor overtjid zou gaan lopen
pi_71567062
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef innepin het volgende:
Woensdag terug voor nog es een checkup, en mocht er nou echt niets gebeuren, word ik vrijdag ingeleid. Op 07-08-09. We wachten maar weer af
Daar doe je toekomstig schoonzoon of -dochter denk ik een groot plezier mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')