abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:47:28 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71549342
Hier waren we gebleven:
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef crrrN het volgende:

[..]

Dit is toch geen schets? Waar zijn de schetslijnen? Hij is al best wel ver uitgewerkt. En het ontwerp vind ik niet mooi. Sorry als ik te harde/felle kritiek geef maar ik wil dat jij een mooie tattoo rondloopt;)

Kun je nog wat meer schetsen online zetten, ben wel benieuwd.
Dit is wel de schets, ik schets met een fineliner pen. Daarna gescand en omgezet naar zwart wit. Ik heb inderdaad de schaduwpartijen al wat bewerkt. die zijn veel zwaarder dan de originele schets, ook is er wat lichter schaduwwerk toegevoegd. De lijnen zijn echter nog niet bewerkt en dus zoals ik ze heb getekend.

En nee, ik ga geen andere schetsen online zetten om 1 of ander punt te bewijzen.

En dat jij 'm niet mooi vindt dat kan, gelukkig verschillen we daar in van mening.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71550790
Smaken verschillen gelukkig, ieder draagt wat hij mooi vindt Ik zou persoonlijk nooit een naam (van wie dan ook) op me laten zetten - of nog erger, een gezicht.

Mijn laatste inzicht (zo komt hij op mijn onderarm als deze vlak op tafel ligt tijdens bijvoorbeeld schrijven of typen), nog niet helemaal eens over de maat, kleuren worden iets anders..

Ik ben alleen niet zo te spreken over de onderste, vrijwel geopende 'knop'. Die oogt wat out of place en grof. Daar werk ik nog aan.

[ Bericht 11% gewijzigd door SadKingBilly op 02-08-2009 22:46:18 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:25:40 #3
159909 -Peach
Prunus persica
pi_71552245
tvp
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_71552746
tvp Nog steeds kriebels maar geen geld voor uitbreiding
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 06:58:26 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_71555791
tvp
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71555792
tvp
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_71555933
tvp!
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:50:16 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71555962
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef theKiD het volgende:
tvp Nog steeds kriebels maar geen geld voor uitbreiding
Hier nog één.
Na tien jaar heb ik weer een idee voor een nieuwe tattoo. Maar ik kan pas over een paar maanden terecht.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:39:53 #9
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71556332
Bij mij is het ook nog ff afhankelijk van de ontwikkelingen op werkgebied
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71557026
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij helemaal rechts?
Ik denk helemaal aan de linkerkant.

En ik vind hem mooi!
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:13:35 #11
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_71557598
tvp
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:35:04 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71558006
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik denk helemaal aan de linkerkant.

En ik vind hem mooi!
In het midden

en thnx
pi_71558127
Ook maar eens goed volgen hier.

Heb al bijna een jaar plannen staan voor een nieuwe tattoo en hopelijk gaat het dit najaar dan toch gebeuren. Plan is een japanse stijl met veel water en bloemen. Zal beginnen bovenop mijn schouder doorlopend naar ongeveer een kwart van mijn bovenarm, als een soort van waterval met daarin bloemen en bloemblaadjes. Heb een voorbeeld, maar zal deze door de tattoeerder nog gedeeltelijk laten aanpassen.

Nu de financien op orde krijgen en dan een afspraak maken! Hoop echt dat het dit najaar gaat gebeuren, want de kriebels is nu flinke jeuk geworden
En de laatste zal het waarschijnlijk ook niet worden.

Wat ik in het vorige topic voorbij zag komen, dat Day of dead stijl...erg mooi!! Ben eens gaan snuffelen op google en zag heel wat moois in die stijl voorbij komen. Wellicht inspiratie voor de toekomst!
pi_71560114
tvp

vanmiddag dan eindelijk mijn uitgestelde (1e) sessie die eigenlijk vrijdag had moeten plaatsvinden...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_71567577
Foto?
-
-
pi_71577632
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Foto?
nah, de eerste lijntjes staan er nu allemaal op. wacht wel ff tot het een beetje genezen is
pi_71577715
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Mayla het volgende:

Nu de financien op orde krijgen en dan een afspraak maken! Hoop echt dat het dit najaar gaat gebeuren, want de kriebels is nu flinke jeuk geworden
En de laatste zal het waarschijnlijk ook niet worden.

Veel artiesten zitten wel supervol is mijn ervaring. Wachttijden van een jaar zijn niet eens zeldzaam :/
pi_71579432
Hier in het verre zuiden van NL gelukkig, een naar mijn mening, goede artist gevonden en hij heeft een wachttijd van ongeveer 2 maanden. Ligt er ook aan op welke dag ik een afspraak zou willen. Maar hou er zeker rekening mee dat het straks misschien langer is.

Ben benieuwd naar jouw lijnen!
pi_71579969
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef Mayla het volgende:
Ben benieuwd naar jouw lijnen!
Dat denk ik ook, want ik heb japans met veel bloemen en water
pi_71589346
Volgende week reis ik naar Engeland en wil een passend souvenirtje meenemen in de vorm van een kleine tattoo Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:57:54 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71590961
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:56 schreef Coraline. het volgende:
Volgende week reis ik naar Engeland en wil een passend souvenirtje meenemen in de vorm van een kleine tattoo Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
Ik weet niet of dat mogelijk is, er zal waarschijnlijk wel een zwart outlijntje omheen moeten omdat anders de bruine inkt vlekkerig verspreid mettertijd. Sommige kleuren lenen zich niet om als outline te dienen. Weet niet hoe dat met bruin zit....
pi_71594466
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Foto?
Hey, ik zag op tonsoftattoos je vraag over de pijn, en eventuele pijnverzachters, maar kan daar niet reageren, heb geen account.

Ik ben dus gisteren geweest voor de eerste venijnige dunne lijnensessie. 2,5 uur gezeten voor een 3/4 sleeve. Lijnen staan er allemaal op. Het voelt alsof je een naald stevig over je huid krast, 2,5 uur achter elkaar haha. Prettig? Neuh, maar alleszins te doen. Als je maar ontspannen blijft en niet gaat knijpen is het voor jou en de tattoeerder het prettigst. En eigenlijk is de pijn ook wel een deel van de kick. Alleen na 2,5 uur krijg je wel het gevoel dat het wel ff genoeg is, meer een zeurderig gevoel.

Verdovende zalf zou ik niet doen joh. Gewoon puur naturel, hoort er nu eenmaal bij. En zeker geen aspirine ofzo nemen van tevoren. Wordt je bloed dun van.

Aan de andere kant, ik maakte me stiekem ook wel zorgen om het gevoel, dus had mezelf ook een beetje gek gemaakt. Maar hoe meer zorgen je je maakt, hoe mee het meevalt. Dus zelfs als ie mn arm erafgehakt had had het me waarschijnlijk nog meegavllen

Succes man, komt allemaal goed. En, als je ziet wat voor kneuzen allemaal met een tattoo lopen, dan moet jij het toch zeker ook kunnen?
pi_71596184
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:56 schreef Coraline. het volgende:
Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
Is no problemo, bruin. Rood ook niet. Of oranje. Of blauw. Of grijs. Of groen. Zo lang je maar een goede artiest kan vinden.
pi_71597827
heel aso een tvp
pi_71598375
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef lynda het volgende:
heel aso een tvp
Aso
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_71603341
Nog steeds verdiepende in de japanse stijlen, daarom ook tvp!
pi_71604347
Zoekt nog naar inspiratie voor een mooie sleeve, teuveupeu
pi_71610410
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:49 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Hey, ik zag op tonsoftattoos je vraag over de pijn, en eventuele pijnverzachters, maar kan daar niet reageren, heb geen account.
Gelukkig wordt mijn tattoo niet zó groot dat er meerdere sessies voor nodig zijn; schatting is anderhalf uur maximaal. Ik heb meer gehoord inderdaad dag hoe langer je zit, hoe venijniger het wordt.

Ik wist al van de bloedverdunnende eigenschap van aspirine maar bedankt voor de herinnering, weet ik even dat ik die erná beter ook niet kan nemen.. Ach misschien valt het allemaal wel ontzettend mee (hoewel ik daar mijn twijfels over heb maargoed)

Het domme is, ik ben niet eens bang voor een beetje pijn, het is gewoon het idee van die naald(en)...

Bedankt voor je reactie in ieder geval! Morgen ga ik nog even heen met de laatste revisie van de tekening en om te kijken wat voor kleuren ze op voorraad heeft; dan kan ik gelijk vragen wat voor zalf ik moet hebben etc.

Mijn vrouw gaat mee, hopelijk mag ze tussendoor een paar foto's maken, lijkt me een mooie herinnering voor later.
-
-
pi_71612400
is het al bijna de 28e?
high fives and stagedives
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:33:59 #31
202014 JJH
Knetter. O+
pi_71612742
Voorzichtige tvp. Ik heb bijna een jaar geleden ook al ff twee tellen in deze serie rondgespookt toen ik er één heb laten zetten ter nagedachtenis aan mijn vader. Sindsdien ben ik ook al oppervlakkig gaan denken om een St Christoffel (reisheilige) te laten zetten, maar het is echt dé horror om daar een goede mooie afbeelding van te vinden zie mij zint.
En aangezien die oppervlakkige gedacht ondertussen een goedgeworteld idee geworden is ga ik zeer binnenkort eens langs om te vragen wat de mogelijkheden zijn om er eentje van scratch te laten tekenen. (Want dat is dus iets wat ikzelf abslouut niet kan...)
pi_71612910
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Het domme is, ik ben niet eens bang voor een beetje pijn, het is gewoon het idee van die naald(en)...
Als het enige troost is, het is echt niet te vergelijken met injectienaalden whatsoever. Nogmaals, komt helemaal goed
quote:
Bedankt voor je reactie in ieder geval! Morgen ga ik nog even heen met de laatste revisie van de tekening en om te kijken wat voor kleuren ze op voorraad heeft; dan kan ik gelijk vragen wat voor zalf ik moet hebben etc.

Mijn vrouw gaat mee, hopelijk mag ze tussendoor een paar foto's maken, lijkt me een mooie herinnering voor later.
Cool, tis zeker niet zo dat ik na een sessie opeens deskundige ben, maar kan me wel identificeren met je gevoel, zo de eerste keer. Maar het viel mij dus 1000% mee. Ik ben ervan overtuigd dat jij de 7e hier ook zo post van "tsjonge, heb ik me daar nou zo druk om gemaakt?"

En ik denk dat je vrouw best wat fotootjes kan maken tussendoor.
pi_71613538
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef withxhonor het volgende:
is het al bijna de 28e?
nee? ik kan niet wachten. ik ben zo benieuwd naar wat hij er van gaat maken. mn maori wordt uitgebreidt zodat het een beetje in evenwicht komt met de andere kant. ik heb nu 1 sessie geboekt van ongeveer 4 uur incl tekenen.

maar 2,5 uur lijntjes zetten voor een 3/4 sleeve is best weinig. voor mn halve waren we na 4,5 uur nog niet klaar met lijntjes
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140383.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140387.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140386.jpg
pi_71615061
SadKingBilly , pijn is natuurlijk relatief en het ligt er een beetje aan op welke plaats je het laat zetten, maar het valt best wel mee. Ja het is geen lekker gevoel, maar als je een beetje afleiding zoekt is het zeker prima te doen.
Ik vergelijk het zelf altijd met het gevoel van een schaafwond. Tevens als je eventjes bezig bent, maakt je lichaam ik meen endorfine aan....een lichaamseigen pijnstiller zeg maar.

Wat ik toen erg prettig vond, was dat de artist flink tegen me bleef praten (en zingen deed ie ook, lol) en ik had een vriendin mee die met de camera in de weer was, dus die moest ik af en toe uitleggen waarvoor bepaalde knopjes waren. Doordat ik afgeleid werd, was het echt zo voorbij. Ik heb toen een uur gelegen ( de laatste keer), maar voor mijn gevoel was het maar een kwartier ofzo.

En tja, het is geen genot (voor de meeste mensen, uitzonderingen daargelaten ) maar het valt reuze mee.

Spannend voor je en suc6 alvast!!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:45:55 #35
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71615149
Ik vind de eerste aanzet van de naald juist een kick geven. Zo van 'Yeah! here we go!' De pijn valt best mee, ik heb er eentje aan de binnenkant van mijn bovenarm en het genezingsproces was vervelender dan het zetten zelf. Je schuurt constant met je arm langs je lichaam en in mijn geval grote voorgevel

Je lichaam maakt tijdens het zetten endorfine aan wat de pijn tijdelijk verzacht, maar na twee uurtjes ofzo is dat ook wel weer afgenomen.
pi_71618995
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:27 schreef withxhonor het volgende:

[..]
maar 2,5 uur lijntjes zetten voor een 3/4 sleeve is best weinig. voor mn halve waren we na 4,5 uur nog niet klaar met lijntjes
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140383.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140387.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140386.jpg
Ik zie dat jij ook al dikteverschil hebt in de lijnen. Ik heb echt alleen de dunne lijntjes nog maar. Had een afspraak laat in de middag dus we zijn niet doorgegaan met het opdikken van enkele lijnen. En jij hebt veel meer detail in je lijnenwerk. De nerven in de blaadjes ed...

Het genezingsprocesn gaat volgens mij voorspoedig, dus zal misschien binnenkort ff plaatje posten...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:51:48 #37
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71619219
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de eerste aanzet van de naald juist een kick geven.
Ik normaal gesproken ook, behalve bij de laatste.
Bij mijn laatste tattoo kwam ik na een lange nacht 's ochtends de shop binnen gestapt zonder ook maar een kruimeltje te hebben gegeten.
Ik ga zitten, ik voel de naald over mijn schouderblad gaan en toen werd ik wakker. Was ik out gegaan.
pi_71619419
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ik zie dat jij ook al dikteverschil hebt in de lijnen. Ik heb echt alleen de dunne lijntjes nog maar. Had een afspraak laat in de middag dus we zijn niet doorgegaan met het opdikken van enkele lijnen. En jij hebt veel meer detail in je lijnenwerk. De nerven in de blaadjes ed...

Het genezingsprocesn gaat volgens mij voorspoedig, dus zal misschien binnenkort ff plaatje posten...
hmmhmm eerst met een wat dikkere naald de buitenlijnen en daarna met een dunne fijne lijntjes.

waarom niet nu al een foto? deze fotos zijn van de ochtend nadat het gezet was..
pi_71621796
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:59 schreef withxhonor het volgende:

[..]

waarom niet nu al een foto? deze fotos zijn van de ochtend nadat het gezet was..
Omdat ik dat niet wil
pi_71622211
Zelf gemaakt

Het lettertype voor de naam had ik nog niet uitgekozen dus op de tekening dient de naam als voorbeeld.
Resultaat

De schaduwlijnen zijn op deze foto nog donker inmiddels helemaal mooi geworden.
Is al weer bijna 2 jaar geleden.
Nu een nieuwe ontwerpen voor mijn dochter, wil iets me bloemen dit keer.
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_71622364
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Omdat ik dat niet wil
goede reden
pi_71625195
Heel maf maar de zenuwen waar ik de hele week last van had zijn ineens weg
Heb nu echt zoiets van "gewoon over je heen laten komen" en eigenlijk hoop ik stiekum zelfs een beetje dat het flink pijn doet Het is tenslotte een tattoo voor mijn vader en lichamelijke pijn is een stuk makkelijker te behappen dan geestelijke pijn..

Mijn vrouw beweert nu dat ze al minstens tien jaar een tattoo wil maar er niet over praatte omdat ik ik er zo op tegen zou zijn (zie haar ook liever niet met een 3/4 sleeve ofzo, eerlijk gezegd )

Dit heb ik tijden geleden eens ergens gevonden en wat aangepast, dit lijkt haar wel wat

-
-
pi_71626400
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef SadKingBilly het volgende:
Heel maf maar de zenuwen waar ik de hele week last van had zijn ineens weg
Heb nu echt zoiets van "gewoon over je heen laten komen" en eigenlijk hoop ik stiekum zelfs een beetje dat het flink pijn doet Het is tenslotte een tattoo voor mijn vader en lichamelijke pijn is een stuk makkelijker te behappen dan geestelijke pijn.
Ah mooi, dan kan ik dus met gerust hart toegeven dat ik gelogen heb. Tering, het doet zoooo ongelofelijk veel pijn, ik trok het maar een minuut en toen ging ik bijna out. We zijn uren bezig geweest en het bloedde als een rund en de lappen vlees hingen van mn arm...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71627625
Ik vond het laten zetten lekker Oke was geen grote tattoo maar het scheelt ook een hoop dat ik aardig wat pijn gewend ben
pi_71643510
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef lynda het volgende:
Ik vond het laten zetten lekker Oke was geen grote tattoo maar het scheelt ook een hoop dat ik aardig wat pijn gewend ben
Ligt natuurlijk ook aan waar de tattoo wordt gezet. Op mijn kuit en dij bijvoorbeeld viel ik bijna in slaap zo relaxed was het, maar mijn scheen, achillespees en knieholte waren erg vervelend.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:49:29 #46
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71644059
Ik zeg altijd maar zo: een bevalling is pijnlijker en dat heb ik toch ook vrijwillig drie keer gedaan
pi_71644287
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: een bevalling is pijnlijker en dat heb ik toch ook vrijwillig drie keer gedaan
Ik vond Brüno kijken nog pijnlijker...
pi_71646799
...en we branden even een kaarsje voor SadKingBilly
pi_71653680
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ik vond Brüno kijken nog pijnlijker...
Lol, ik heb hem niet gezien, maar dat is wel een goed antwoord op klanten die vragen of het pijn doet
pi_71654623
Zijn er hier ook mensen die goed kunnen tekenen? Ik kan er zelf geen bal van, maar ik wil weten hoe iets er uit komt te zien. Kan wel aan de tattoo artiest vragen, maar dan wilt ie hem ook meteen zetten

Overigens heb ik zaterdag een afspraak bij de Bunker

[ Bericht 0% gewijzigd door Oproerkraaier op 06-08-2009 19:12:59 ]
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_71656849
tvp
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:54:17 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71658540
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Oproerkraaier het volgende:
Zijn er hier ook mensen die goed kunnen tekenen? Ik kan er zelf geen bal van, maar ik wil weten hoe iets er uit komt te zien. Kan wel aan de tattoo artiest vragen, maar dan wilt ie hem ook meteen zetten

Overigens heb ik vrijdag een afspraak bij de Bunker
Xcuse me? Je hebt morgen al een afspraak?
Maar je weet dus nog niet wat je wilt? Of ben ik nu blont aan het doen?

Gewoon een plaatje van de muur laten prikken
pi_71659050
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Xcuse me? Je hebt morgen al een afspraak?
Maar je weet dus nog niet wat je wilt? Of ben ik nu blont aan het doen?

Gewoon een plaatje van de muur laten prikken
Ik bedoelde zaterdag, dat ik een afspraak heb. Dan moet ik een tattoo laten inkleuren, die al eerder gedeeltelijk gezet is.
Maar ik heb dus nog een idee voor een nieuwe, maar daar zal ik het dan zaterdag wel met die mensen over hebben...
pi_71659112
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:12 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Ik bedoelde zaterdag, dat ik een afspraak heb. Dan moet ik een tattoo laten inkleuren, die al eerder gedeeltelijk gezet is.
Maar ik heb dus nog een idee voor een nieuwe, maar daar zal ik het dan zaterdag wel met die mensen over hebben...
En wat is het idee dan dat iemand evt. voor jou gaat tekenen?
pi_71693304
Zo, even verslag uitbrengen..

Het viel me (na de eerste twee minuten) echt 300% mee; sommige plekken waren wel vervelend maar het deed nergens zoveel pijn dat het niet uit te houden was. Het grootste deel was zelfs helemaal niet pijnlijk, alleen maar ietsje gevoelig

Tattoovision, van harte aanbevolen dus. Ze heeft rustig de tijd genomen, nog het ontwerp een laatste keer doorgenomen (en ietsje veranderd, ook al gaande wat toch weer een verbetering was) en daarna maar gewoon gaan zitten. Ruim drie uur bezig geweest...

Nu, vier uur later: géén pijn, geen vocht uit de tattoo (het eerste uur wel, heb er folie om gehad), geen bloed, geen zwellingen (maar dat kan nog komen natuurlijk). Ik heb vloeibare unicure zeep gekocht, toch makkelijker met wassen dan een blok en wat hygiënischer, en een paar tubes Bepanthen. Nu twee keer dun ingesmeerd, zometeen de laatste keer van de avond, dan weer folie erom en naar bedje. Benieuwd hoe ik erom zal slapen, het is niet echt gevoelig behalve als je er flink op drukt. Gelukkig is het aan de kant waar ik niet op slaap

Voorbeeld:

Resultaat:

Het resultaat
-
-
pi_71693349
Kan het zijn dat bepaalde kleuren verf (bij mij is geen inkt gebruikt) niet goed "pakken" op mijn lichaam? De witte en met wit aangemaakte kleuren liggen een beetje "op" mijn huid nu en was je met zeep behoorlijk weg. De andere kleuren (groen, magenta) zijn nog net als gisteren.

Vannacht folie erop gehad en vanmorgen zat er wel wat vocht onder en wat "losse verf" die er zo afspoelde. Wassen was even gevoelig maar nu, 5 minuten later, heb ik er totaal geen last meer van.

*ja de laatste twee reacties zijn schaamteloze copypasta's van tonsoftattoos..
-
-
pi_71693696
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef SadKingBilly het volgende:
knip
*ja de laatste twee reacties zijn schaamteloze copypasta's van tonsoftattoos..
HUH???

Super mooi geworden zeg!!!!!!
pi_71693863
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Kan het zijn dat bepaalde kleuren verf (bij mij is geen inkt gebruikt)
Wtf? Ik moet je wel verkeerd begrijpen..
pi_71700652
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef zonnestraal2338 het volgende:

[..]

HUH???

Super mooi geworden zeg!!!!!!
Ik bedoelde dus mijn eigen reacties had geen zin om twee keer hetzelfde te typen in globaal dezelfde bewoordingen... En dank je

En voor zover ik weet is alleen zwart inkt en zijn kleuren verf.. Tenminste dat vertelde de artiest me.
-
-
pi_71706271
Verf smeer op je op je muur, tattooinkt is de verzamelnaam voor inkt die je in je huid kan gebruiken. Ik heb nooit van 'tattooverf' gehoord.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:56:14 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71730249
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet

Hij is zo'n beetje 28 x 19 CM en komt dus op mijn rug net onder de nek.
pi_71731386
Ik vind de sterren er een beetje buiten vallen. Maar zoals je zegt, het gaat erom wat jij mooi vindt. Heb je wel goed nagedacht over de dikte van de lijntjes?
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:38:59 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71733786
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef Coraline. het volgende:
Ik vind de sterren er een beetje buiten vallen. Maar zoals je zegt, het gaat erom wat jij mooi vindt. Heb je wel goed nagedacht over de dikte van de lijntjes?
De sterren horen erbij, ik heb wel wat moeite gehad om ze te integreren in het ontwerp maar ik wou persé 3 nautische sterren. De hele tattoo heeft - hoe afgezaagd het ook klinkt - een betekenis. Mijn drie zoons
Wat bedoel je met de dikte van de lijn? Ik heb daar wel over nagedacht. Ik wil 'm niet té dik maar ook weer niet te dun iets meer dan een mm zoiets....ik denk gewoon de naalden die ze voor outlines gebruiken (3? ) maar dat laat ik aan de expert over, net zoals het vloeiend tatoeeren want dit zijn potloodlijnen en dat zie je op het ontwerp natuurlijk wel. Maar waar ik naartoe ga heb ik het volle vertrouwen in, hij heeft andere tattoos van mij ook gedaan.
pi_71735224
Ik bedoel dat de lijnen hoe je ze nu getekend hebt erg dun zijn, maar je antwoord is duidelijk
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:18:41 #65
214062 Jep.
harharhar.
pi_71736644
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet

[ afbeelding ]

Zo is 'ie al veel mooier, alleen weet ik niet of die M iets dominanter aanwezig moet zijn, het lijkt nu een beetje op een hartje (tenzij dat je bedoeling is).

Nautische sterren passen d'r goed bij, denk dat ik ze persoonlijk iets slordiger zie dan recht in een lijn. Maar 't is jouw tattoo
//
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:56:34 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737577
Ik was jullie kwijt ! Na de vakantie ga ik eindelijk eens die rotzooi van een sterren laten corrigeren.. en gelijk ff m'n kruisje bij laten werken, onderste pootje begint wat vaag te worden .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:57:14 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737597
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind 'm mooi, maar zou die 3 sterren eerder over het ontwerp verdeeld hebben . Ben benieuwd hoe 'ie er op je huid komt uit te zien!
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:05:28 #68
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71737811
Ik heb zitten denken om de sterren middenboven te plaatsen (in een driehoekige positie maar dan slordiger) zodat die net in mijn nek komen te vallen. de opties liggen nog open
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:06:42 #69
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71737848
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:18 schreef Jep. het volgende:

[..]

Zo is 'ie al veel mooier, alleen weet ik niet of die M iets dominanter aanwezig moet zijn, het lijkt nu een beetje op een hartje (tenzij dat je bedoeling is).

Nautische sterren passen d'r goed bij, denk dat ik ze persoonlijk iets slordiger zie dan recht in een lijn. Maar 't is jouw tattoo
die M was een pain in the ass, dus die blijft zo
pi_71743947
Ik ben vrijwel alle witte verf al kwijt net of mijn lichaam het afstoot ofzo, hou geen highlights over.
Gelukkig mag ik over acht weken nog een keer terugkomen om het bij te werken

Worden gelijk de bloemblaadjes een stuk meer rose (baby pink), het mag van mij wel wat kleurrijker.

perfecte beschrijving van de sakura:
quote:
Cherry Blossom Tattoo

As Motoori Norinaga, noted Japanese scholar of the 18th century, wrote in a poem, “If I were asked to define the spirit of Japan, I would call it the blossom of the mountain cherry, scattering its scent in the morning sun.”

For the Japanese, the beautiful period of its flowering and then the all too soon fading and subsequent scattering of petals on the wind, symbolizes life itself - but not life in some abstract and distant sense. The fragility of the cherry blossom is the fragility of human existence; its brief period of life, like our own; its implacable movement toward death, indifferent to the good things of this world, is the ideal death for a samurai warrior; and finally, its individual and perfect beauty is also ours.

Poignant for some but hopeful for others, the symbolism of this staple in tattoo artwork seems almost more than a single flower could bear. However, like powerful tattoo symbols everywhere, it seems to shoulder the burden naturally.

[ Bericht 55% gewijzigd door SadKingBilly op 09-08-2009 21:58:04 ]
-
-
pi_71747796
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben vrijwel alle witte verf al kwijt net of mijn lichaam het afstoot ofzo, hou geen highlights over.

Worden gelijk de bloemblaadjes een stuk meer rose (baby pink), het mag van mij wel wat kleurrijker.

perfecte beschrijving van de sakura:
[..]

vraag dan gelijk even over die verf, heel raar verhaal namelijk
pi_71757724
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef SadKingBilly het volgende:
Zo, even verslag uitbrengen..

Resultaat:
[ afbeelding ]

Hey ziet er cool uit. Hij had van mij best wat groter gemogen (alsof ik daar een stem in heb )
Enne, ik zei toch dat het je heel erg mee zou vallen?
pi_71757770
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Zou me nog niet te druk maken. Je bent nog geen week verder.
pi_71757889
quote:

[ afbeelding ]

Ben vooral benieuwd hoe die rechte horizontale lijnen werken op een lichaam ipv op een plat ppervlak.
Vind het persoonlijk een beetje te "vierkant" ofzo, kan het niet uitleggen. De grote vorm vind ik niet in lijn met de priegelige krullen, en dan die balletjes, die sterren.... Beetje een verwarrend rommeltje
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:26:12 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71762399
we zullen het zien ik maak me niet te druk.
pi_71763616
Heeft er iemand van hier ervaring mee met een tattoo met daarin as verwerkt van een overleden iemand ?

Mijn moeder (47) is onlangs overleden en nu zit ik te denken om een tattoo te nemen met wat as van haar er in.
Iemand tips of advies ??
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:56:59 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71764712
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef jjstyle333 het volgende:
Heeft er iemand van hier ervaring mee met een tattoo met daarin as verwerkt van een overleden iemand ?

Mijn moeder (47) is onlangs overleden en nu zit ik te denken om een tattoo te nemen met wat as van haar er in.
Iemand tips of advies ??
Allereerst, sterkte met je verlies. Het lijkt me een ontzettend zware periode waar je nu doorheen gaat.

Ik heb er 1. Het is puur symbolisch, heeft geen effect op de tatoeage en niet iedere shop doet het. Er gaat echt maar een heeeel klein beetje in de inkt. Ik heb de mijne laten zetten bij Magic Cherry's, is nu Dragon Tattoo (Eindhoven)
pi_71764715
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef jjstyle333 het volgende:

Iemand tips of advies ??
Kun je gewoon vragen aan de tattoo artiest. Ze zullen zeggen dat ze er as in doen, maar dat doen ze natuurlijk niet echt, want dat is hartstikke slecht voor je, maar als jij denkt dat er as van je moeder in zit, goed voor jou!

Breng overigens niet meteen een hele urn mee...
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:58:04 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71764741
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:57 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Kun je gewoon vragen aan de tattoo artiest. Ze zullen zeggen dat ze er as in doen, maar dat doen ze natuurlijk niet echt, want dat is hartstikke slecht voor je, maar als jij denkt dat er as van je moeder in zit, goed voor jou!

Breng overigens niet meteen een hele urn mee...
Er gaat wel as in. Ik heb m'n tattoeerder het erin zien gooien! Maar, hij roerde het door de inkt, en de kans dat er wat van die as daadwerkelijk in je huid terecht komt is zeer klein.
pi_71765130
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Er gaat wel as in. Ik heb m'n tattoeerder het erin zien gooien! Maar, hij roerde het door de inkt, en de kans dat er wat van die as daadwerkelijk in je huid terecht komt is zeer klein.
Sommigen doen het dan misschien wel, maar het blijft symbolisch natuurlijk. Er mag ook helemaal niet veel in.
pi_71765803
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Hey ziet er cool uit. Hij had van mij best wat groter gemogen (alsof ik daar een stem in heb )
Enne, ik zei toch dat het je heel erg mee zou vallen?
Nóg groter Hij is al ongeveer 40% groter dan ik in de eerste instantie van plan was
Achteraf ben ik wel blij dat ik niet echt een inieminie tattoo heb laten zetten; misschien had wat groter best nog gekund maar de maat bevalt me wel zo ongeveer 1/3 van de lengte van mijn onderarm, van elleboog tot pols)
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Sommigen doen het dan misschien wel, maar het blijft symbolisch natuurlijk. Er mag ook helemaal niet veel in.
Het mag helemaal niet meer en is ook niet bepaald gezond heb ik gehoord..
Wat ik zelf een erg mooi idee vind: je kunt van de as van een overledene een diamant laten maken! Kost wel wat (maar een tattoo is ook niet gratis) maar dan heb je wel een heel bijzonder sieraad..
-
-
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:04:25 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71766597
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:01:08 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71767982
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Nóg groter Hij is al ongeveer 40% groter dan ik in de eerste instantie van plan was
Achteraf ben ik wel blij dat ik niet echt een inieminie tattoo heb laten zetten; misschien had wat groter best nog gekund maar de maat bevalt me wel zo ongeveer 1/3 van de lengte van mijn onderarm, van elleboog tot pols)
[..]

Het mag helemaal niet meer en is ook niet bepaald gezond heb ik gehoord..
Wat ik zelf een erg mooi idee vind: je kunt van de as van een overledene een diamant laten maken! Kost wel wat (maar een tattoo is ook niet gratis) maar dan heb je wel een heel bijzonder sieraad..
Ik heb de as van mijn overleden broertje in een prachtige keltische ketting laten doen. Helaas viel deze vlak nadat ik 'm had gekregen open terwijl ik 'm droeg en mijn moeder erbij was. Die was ontzettend overstuur natuurlijk want as van dode zoon op tafel... ik heb het opgeraapt want het was enigzins verpakt en de hanger was niet helemaal open gebarsten. Teruggestuurd naar het crematorium, en die hebben 'm laten maken. Ik ben er van overtuigd dat de as er nog steeds in zit, maar ik draag de ketting niet meer.
ter nagedachtenis aan mijn broertje heb ik een tattoo 'Angel' naar het nummer van Hendrix waar wij beiden erg fan van zijn/waren. Een gedeelte van de tekst heb ik ook voorgedragen op zijn crematie.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:05:10 #84
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_71768095
ik heb plannen voor een nieuwe tattoo, maar alleen de plek nog niet gekozen. Decisions, decisions
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_71773450
Lol, vanmorgen was er een heel klein velletje zichtbaar; ik dacht "hee, het begint te vervellen!"

Ondertussen is meer dan de helft al verveld (ging echt waanzinnig snel) en daaronder.. Zit nog minder kleur Nu is het dus zeker dat ik nog een keer op de stoel moet. Jeuh...
-
-
pi_71774361
Over paar maanden wil ik een Maori stijl tattoo
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71777633
Wat ik mij dus altijd al afvraag is, of het niet schadelijk is om een tattoo op je pols te laten zetten? Aan de binnenkant dus. Dat het naaldje dan een ader raakt ofzo

[ Bericht 17% gewijzigd door IkBenOzan op 11-08-2009 00:27:40 ]
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71778054
Ik ben van plan ook een tattoo te zetten, maar ik heb wat vragen..

Ik ga ook nog op surfcamp in z-frankrijk over 1maand zou ik heb er dan voor of na laten zetten.. aangezien het daar zwemmen/surfen/zonnen & zuipen is..

Ik werk (ja op deze leeftijd) nog steeds in de schoonmaak cq afwas ik krijg vaak warm water over mijn arm e.d is dit erg?
pi_71780480
het lijkt me verstandig om het na het surfkamp te doen. over het algemeen wordt er aangeraden om een dag of 10 uit zwembaden en/of zee te blijven... diezelfde 10 dagen worden ook aangeraden als het om zonnen gaat.
en het vieze warme afwaswater...a) een nieuwe tatoeage voelt een beetje als een schaafwond, zeker als het om heet water gaat... heet water doet au! en b) het is een open wond, wil je daar vies afwaswater overheen scheppen?
pi_71780483
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat ik mij dus altijd al afvraag is, of het niet schadelijk is om een tattoo op je pols te laten zetten? Aan de binnenkant dus. Dat het naaldje dan een ader raakt ofzo
gelukkig zitten je aderen wel iets dieper dan 3 mm
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 06:55:30 #91
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71780707
quote:
Dan zouden al die honderdenduizendenmiljoenen mensen die daar een tattoo hebben (ik dus ook) met kans op slagaderlijke bloedingen die tattoo hebben laten zetten?

m.a.w. maak je niet druk, er is geen enkel risico
pi_71781656
quote:
Ik heb hem ook op de binnenkant van mijn pols. Maar dat kan toch helemaal niet Dan moet hij wel heel erg diep gezet worden
pi_71821647
Ik wou even vragen of iemand een tattoo artiest kent die goed is met portretten? Heb, uiteraard, zelf al even gezocht maar heb nog nergens mooie voorbeelden kunnen vinden..
pi_71822300
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik wou even vragen of iemand een tattoo artiest kent die goed is met portretten? Heb, uiteraard, zelf al even gezocht maar heb nog nergens mooie voorbeelden kunnen vinden..
Bianca in Hilversum. Nu boeken, eind 2010 aan de beurt geloof ik
pi_71822467
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Bianca in Hilversum. Nu boeken, eind 2010 aan de beurt geloof ik
Dat zou niet uitmaken. Moet toch nog sparen en er over nadenken hoe het er uit moet zien Ziet er trouwens goed uit die voorbeelden op hun site!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:01:10 #96
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_71849397
SadKingBilly: Wat is ie geweldig geworden! Hele mooie kleuren!

Puckzzz: Gaaf ontwerp!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:24:56 #97
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71850048
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik heb toevallig een uur geleden met deze contact gehad.

http://www.tattoopalace.com/portrait.htm

Hij gaat een portret van mijn zoontje maken plus een mooie achtergond ontwerpen om mijn hele bovenarm op te vullen.

Ik heb ook meerderen sites bekeken waaronder Bianca's maar ik vind zijn werk toch wat beter overkomen, maar dat is mijn mening.
pi_71851030
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:24 schreef cheqy het volgende:

[..]
Ik heb ook meerderen sites bekeken waaronder Bianca's maar ik vind zijn werk toch wat beter overkomen, maar dat is mijn mening.
Ik vind het portretwerk van Bianca precies 1 triljoen keer mooier
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:41:54 #99
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71853737
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ik vind het portretwerk van Bianca precies 1 triljoen keer mooier
1 triljoen? Zozo, alsof ik weer op de kleuterschool zit.

Dat mag. Gelukkig komt het dan ook op mijn arm. Van de persoon waar ik naar toe ga heb ik ook portretten IRL gezien en ik vond ze schitterend.
Die van Bianca vind ik ook zeker niet lelijk maar ik vind dat ze de mondjes niet zo geweldig doet. Ik heb een tijd in dubio gezeten tot ik het werk van die jongen in het echt zag.
pi_71854063
Ik ga deze maand deze tattoo laten zetten bij dikke dennis

Niemand vind hem chill Ik wel en daar gaat het om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')