Xcuse me? Je hebt morgen al een afspraak?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Oproerkraaier het volgende:
Zijn er hier ook mensen die goed kunnen tekenen? Ik kan er zelf geen bal van, maar ik wil weten hoe iets er uit komt te zien. Kan wel aan de tattoo artiest vragen, maar dan wilt ie hem ook meteen zetten
Overigens heb ik vrijdag een afspraak bij de Bunker
Ik bedoelde zaterdag, dat ik een afspraak heb. Dan moet ik een tattoo laten inkleuren, die al eerder gedeeltelijk gezet is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Xcuse me? Je hebt morgen al een afspraak?
Maar je weet dus nog niet wat je wilt? Of ben ik nu blont aan het doen?
Gewoon een plaatje van de muur laten prikken
En wat is het idee dan dat iemand evt. voor jou gaat tekenen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:12 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ik bedoelde zaterdag, dat ik een afspraak heb. Dan moet ik een tattoo laten inkleuren, die al eerder gedeeltelijk gezet is.
Maar ik heb dus nog een idee voor een nieuwe, maar daar zal ik het dan zaterdag wel met die mensen over hebben...
HUH???quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef SadKingBilly het volgende:
knip
*ja de laatste twee reacties zijn schaamteloze copypasta's van tonsoftattoos..
Wtf? Ik moet je wel verkeerd begrijpen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Kan het zijn dat bepaalde kleuren verf (bij mij is geen inkt gebruikt)
Ik bedoelde dus mijn eigen reactiesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
HUH???
Super mooi geworden zeg!!!!!!
De sterren horen erbij, ik heb wel wat moeite gehad om ze te integreren in het ontwerp maar ik wou persé 3 nautische sterren. De hele tattoo heeft - hoe afgezaagd het ook klinkt - een betekenis. Mijn drie zoonsquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef Coraline. het volgende:
Ik vind de sterren er een beetje buiten vallen. Maar zoals je zegt, het gaat erom wat jij mooi vindt. Heb je wel goed nagedacht over de dikte van de lijntjes?
Zo is 'ie al veel mooier, alleen weet ik niet of die M iets dominanter aanwezig moet zijn, het lijkt nu een beetje op een hartje (tenzij dat je bedoeling is).quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zo'n beetje 28 x 19 CM en komt dus op mijn rug net onder de nek.
Ik vind 'm mooi, maar zou die 3 sterren eerder over het ontwerp verdeeld hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet![]()
![]()
[ afbeelding ]
die M was een pain in the ass, dus die blijft zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:18 schreef Jep. het volgende:
[..]
Zo is 'ie al veel mooier, alleen weet ik niet of die M iets dominanter aanwezig moet zijn, het lijkt nu een beetje op een hartje (tenzij dat je bedoeling is).![]()
Nautische sterren passen d'r goed bij, denk dat ik ze persoonlijk iets slordiger zie dan recht in een lijn. Maar 't is jouw tattoo
quote:Cherry Blossom Tattoo
As Motoori Norinaga, noted Japanese scholar of the 18th century, wrote in a poem, “If I were asked to define the spirit of Japan, I would call it the blossom of the mountain cherry, scattering its scent in the morning sun.”
For the Japanese, the beautiful period of its flowering and then the all too soon fading and subsequent scattering of petals on the wind, symbolizes life itself - but not life in some abstract and distant sense. The fragility of the cherry blossom is the fragility of human existence; its brief period of life, like our own; its implacable movement toward death, indifferent to the good things of this world, is the ideal death for a samurai warrior; and finally, its individual and perfect beauty is also ours.
Poignant for some but hopeful for others, the symbolism of this staple in tattoo artwork seems almost more than a single flower could bear. However, like powerful tattoo symbols everywhere, it seems to shoulder the burden naturally.
vraag dan gelijk even over die verf, heel raar verhaal namelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben vrijwel alle witte verf al kwijtnet of mijn lichaam het afstoot ofzo, hou geen highlights over.
Gelukkig mag ik over acht weken nog een keer terugkomen om het bij te werken
Worden gelijk de bloemblaadjes een stuk meer rose (baby pink), het mag van mij wel wat kleurrijker.
perfecte beschrijving van de sakura:
[..]
Hey ziet er cool uit. Hij had van mij best wat groter gemogen (alsof ik daar een stem in hebquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef SadKingBilly het volgende:
Zo, even verslag uitbrengen..
Resultaat:
[ afbeelding ]
Zou me nog niet te druk maken. Je bent nog geen week verder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben vrijwel alle witte verf al kwijtnet of mijn lichaam het afstoot ofzo, hou geen highlights over.
Gelukkig mag ik over acht weken nog een keer terugkomen om het bij te werken
Worden gelijk de bloemblaadjes een stuk meer rose (baby pink), het mag van mij wel wat kleurrijker.
[..]
Ben vooral benieuwd hoe die rechte horizontale lijnen werken op een lichaam ipv op een plat ppervlak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |