abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71656849
tvp
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:54:17 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71658540
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Oproerkraaier het volgende:
Zijn er hier ook mensen die goed kunnen tekenen? Ik kan er zelf geen bal van, maar ik wil weten hoe iets er uit komt te zien. Kan wel aan de tattoo artiest vragen, maar dan wilt ie hem ook meteen zetten

Overigens heb ik vrijdag een afspraak bij de Bunker
Xcuse me? Je hebt morgen al een afspraak?
Maar je weet dus nog niet wat je wilt? Of ben ik nu blont aan het doen?

Gewoon een plaatje van de muur laten prikken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71659050
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Xcuse me? Je hebt morgen al een afspraak?
Maar je weet dus nog niet wat je wilt? Of ben ik nu blont aan het doen?

Gewoon een plaatje van de muur laten prikken
Ik bedoelde zaterdag, dat ik een afspraak heb. Dan moet ik een tattoo laten inkleuren, die al eerder gedeeltelijk gezet is.
Maar ik heb dus nog een idee voor een nieuwe, maar daar zal ik het dan zaterdag wel met die mensen over hebben...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_71659112
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:12 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Ik bedoelde zaterdag, dat ik een afspraak heb. Dan moet ik een tattoo laten inkleuren, die al eerder gedeeltelijk gezet is.
Maar ik heb dus nog een idee voor een nieuwe, maar daar zal ik het dan zaterdag wel met die mensen over hebben...
En wat is het idee dan dat iemand evt. voor jou gaat tekenen?
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_71693304
Zo, even verslag uitbrengen..

Het viel me (na de eerste twee minuten) echt 300% mee; sommige plekken waren wel vervelend maar het deed nergens zoveel pijn dat het niet uit te houden was. Het grootste deel was zelfs helemaal niet pijnlijk, alleen maar ietsje gevoelig

Tattoovision, van harte aanbevolen dus. Ze heeft rustig de tijd genomen, nog het ontwerp een laatste keer doorgenomen (en ietsje veranderd, ook al gaande wat toch weer een verbetering was) en daarna maar gewoon gaan zitten. Ruim drie uur bezig geweest...

Nu, vier uur later: géén pijn, geen vocht uit de tattoo (het eerste uur wel, heb er folie om gehad), geen bloed, geen zwellingen (maar dat kan nog komen natuurlijk). Ik heb vloeibare unicure zeep gekocht, toch makkelijker met wassen dan een blok en wat hygiënischer, en een paar tubes Bepanthen. Nu twee keer dun ingesmeerd, zometeen de laatste keer van de avond, dan weer folie erom en naar bedje. Benieuwd hoe ik erom zal slapen, het is niet echt gevoelig behalve als je er flink op drukt. Gelukkig is het aan de kant waar ik niet op slaap

Voorbeeld:

Resultaat:

Het resultaat
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71693349
Kan het zijn dat bepaalde kleuren verf (bij mij is geen inkt gebruikt) niet goed "pakken" op mijn lichaam? De witte en met wit aangemaakte kleuren liggen een beetje "op" mijn huid nu en was je met zeep behoorlijk weg. De andere kleuren (groen, magenta) zijn nog net als gisteren.

Vannacht folie erop gehad en vanmorgen zat er wel wat vocht onder en wat "losse verf" die er zo afspoelde. Wassen was even gevoelig maar nu, 5 minuten later, heb ik er totaal geen last meer van.

*ja de laatste twee reacties zijn schaamteloze copypasta's van tonsoftattoos..
-
-
pi_71693696
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef SadKingBilly het volgende:
knip
*ja de laatste twee reacties zijn schaamteloze copypasta's van tonsoftattoos..
HUH???

Super mooi geworden zeg!!!!!!
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_71693863
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Kan het zijn dat bepaalde kleuren verf (bij mij is geen inkt gebruikt)
Wtf? Ik moet je wel verkeerd begrijpen..
pi_71700652
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef zonnestraal2338 het volgende:

[..]

HUH???

Super mooi geworden zeg!!!!!!
Ik bedoelde dus mijn eigen reacties had geen zin om twee keer hetzelfde te typen in globaal dezelfde bewoordingen... En dank je

En voor zover ik weet is alleen zwart inkt en zijn kleuren verf.. Tenminste dat vertelde de artiest me.
-
-
pi_71706271
Verf smeer op je op je muur, tattooinkt is de verzamelnaam voor inkt die je in je huid kan gebruiken. Ik heb nooit van 'tattooverf' gehoord.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:56:14 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71730249
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet

Hij is zo'n beetje 28 x 19 CM en komt dus op mijn rug net onder de nek.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71731386
Ik vind de sterren er een beetje buiten vallen. Maar zoals je zegt, het gaat erom wat jij mooi vindt. Heb je wel goed nagedacht over de dikte van de lijntjes?
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:38:59 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71733786
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef Coraline. het volgende:
Ik vind de sterren er een beetje buiten vallen. Maar zoals je zegt, het gaat erom wat jij mooi vindt. Heb je wel goed nagedacht over de dikte van de lijntjes?
De sterren horen erbij, ik heb wel wat moeite gehad om ze te integreren in het ontwerp maar ik wou persé 3 nautische sterren. De hele tattoo heeft - hoe afgezaagd het ook klinkt - een betekenis. Mijn drie zoons
Wat bedoel je met de dikte van de lijn? Ik heb daar wel over nagedacht. Ik wil 'm niet té dik maar ook weer niet te dun iets meer dan een mm zoiets....ik denk gewoon de naalden die ze voor outlines gebruiken (3? ) maar dat laat ik aan de expert over, net zoals het vloeiend tatoeeren want dit zijn potloodlijnen en dat zie je op het ontwerp natuurlijk wel. Maar waar ik naartoe ga heb ik het volle vertrouwen in, hij heeft andere tattoos van mij ook gedaan.
pi_71735224
Ik bedoel dat de lijnen hoe je ze nu getekend hebt erg dun zijn, maar je antwoord is duidelijk
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:18:41 #65
214062 Jep.
harharhar.
pi_71736644
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet

[ afbeelding ]

Zo is 'ie al veel mooier, alleen weet ik niet of die M iets dominanter aanwezig moet zijn, het lijkt nu een beetje op een hartje (tenzij dat je bedoeling is).

Nautische sterren passen d'r goed bij, denk dat ik ze persoonlijk iets slordiger zie dan recht in een lijn. Maar 't is jouw tattoo
//
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:56:34 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737577
Ik was jullie kwijt ! Na de vakantie ga ik eindelijk eens die rotzooi van een sterren laten corrigeren.. en gelijk ff m'n kruisje bij laten werken, onderste pootje begint wat vaag te worden .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:57:14 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737597
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind 'm mooi, maar zou die 3 sterren eerder over het ontwerp verdeeld hebben . Ben benieuwd hoe 'ie er op je huid komt uit te zien!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:05:28 #68
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71737811
Ik heb zitten denken om de sterren middenboven te plaatsen (in een driehoekige positie maar dan slordiger) zodat die net in mijn nek komen te vallen. de opties liggen nog open
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:06:42 #69
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71737848
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:18 schreef Jep. het volgende:

[..]

Zo is 'ie al veel mooier, alleen weet ik niet of die M iets dominanter aanwezig moet zijn, het lijkt nu een beetje op een hartje (tenzij dat je bedoeling is).

Nautische sterren passen d'r goed bij, denk dat ik ze persoonlijk iets slordiger zie dan recht in een lijn. Maar 't is jouw tattoo
die M was een pain in the ass, dus die blijft zo
pi_71743947
Ik ben vrijwel alle witte verf al kwijt net of mijn lichaam het afstoot ofzo, hou geen highlights over.
Gelukkig mag ik over acht weken nog een keer terugkomen om het bij te werken

Worden gelijk de bloemblaadjes een stuk meer rose (baby pink), het mag van mij wel wat kleurrijker.

perfecte beschrijving van de sakura:
quote:
Cherry Blossom Tattoo

As Motoori Norinaga, noted Japanese scholar of the 18th century, wrote in a poem, “If I were asked to define the spirit of Japan, I would call it the blossom of the mountain cherry, scattering its scent in the morning sun.”

For the Japanese, the beautiful period of its flowering and then the all too soon fading and subsequent scattering of petals on the wind, symbolizes life itself - but not life in some abstract and distant sense. The fragility of the cherry blossom is the fragility of human existence; its brief period of life, like our own; its implacable movement toward death, indifferent to the good things of this world, is the ideal death for a samurai warrior; and finally, its individual and perfect beauty is also ours.

Poignant for some but hopeful for others, the symbolism of this staple in tattoo artwork seems almost more than a single flower could bear. However, like powerful tattoo symbols everywhere, it seems to shoulder the burden naturally.

[ Bericht 55% gewijzigd door SadKingBilly op 09-08-2009 21:58:04 ]
-
-
pi_71747796
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben vrijwel alle witte verf al kwijt net of mijn lichaam het afstoot ofzo, hou geen highlights over.

Worden gelijk de bloemblaadjes een stuk meer rose (baby pink), het mag van mij wel wat kleurrijker.

perfecte beschrijving van de sakura:
[..]

vraag dan gelijk even over die verf, heel raar verhaal namelijk
pi_71757724
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef SadKingBilly het volgende:
Zo, even verslag uitbrengen..

Resultaat:
[ afbeelding ]

Hey ziet er cool uit. Hij had van mij best wat groter gemogen (alsof ik daar een stem in heb )
Enne, ik zei toch dat het je heel erg mee zou vallen?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_71757770
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Zou me nog niet te druk maken. Je bent nog geen week verder.
pi_71757889
quote:

[ afbeelding ]

Ben vooral benieuwd hoe die rechte horizontale lijnen werken op een lichaam ipv op een plat ppervlak.
Vind het persoonlijk een beetje te "vierkant" ofzo, kan het niet uitleggen. De grote vorm vind ik niet in lijn met de priegelige krullen, en dan die balletjes, die sterren.... Beetje een verwarrend rommeltje
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:26:12 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71762399
we zullen het zien ik maak me niet te druk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')