Dit is wel de schets, ik schets met een fineliner pen. Daarna gescand en omgezet naar zwart wit. Ik heb inderdaad de schaduwpartijen al wat bewerkt. die zijn veel zwaarder dan de originele schets, ook is er wat lichter schaduwwerk toegevoegd. De lijnen zijn echter nog niet bewerkt en dus zoals ik ze heb getekend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef crrrN het volgende:
[..]
Dit is toch geen schets? Waar zijn de schetslijnen? Hij is al best wel ver uitgewerkt. En het ontwerp vind ik niet mooi. Sorry als ik te harde/felle kritiek geef maar ik wil dat jij een mooie tattoo rondloopt;)
Kun je nog wat meer schetsen online zetten, ben wel benieuwd.
Hier nog één.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef theKiD het volgende:
tvp Nog steeds kriebels maar geen geld voor uitbreiding
In het middenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk helemaal aan de linkerkant.
En ik vind hem mooi!
nah, de eerste lijntjes staan er nu allemaal op. wacht wel ff tot het een beetje genezen isquote:
Veel artiesten zitten wel supervol is mijn ervaring. Wachttijden van een jaar zijn niet eens zeldzaam :/quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Mayla het volgende:
Nu de financien op orde krijgen en dan een afspraak maken! Hoop echt dat het dit najaar gaat gebeuren, want de kriebels is nu flinke jeuk geworden![]()
En de laatste zal het waarschijnlijk ook niet worden.![]()
Dat denk ik ook, want ik heb japans met veel bloemen en waterquote:
Ik weet niet of dat mogelijk is, er zal waarschijnlijk wel een zwart outlijntje omheen moeten omdat anders de bruine inkt vlekkerig verspreid mettertijd. Sommige kleuren lenen zich niet om als outline te dienen. Weet niet hoe dat met bruin zit....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:56 schreef Coraline. het volgende:
Volgende week reis ik naar Engeland en wil een passend souvenirtje meenemen in de vorm van een kleine tattooLiefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
Hey, ik zag op tonsoftattoos je vraag over de pijn, en eventuele pijnverzachters, maar kan daar niet reageren, heb geen account.quote:
Is no problemo, bruin. Rood ook niet. Of oranje. Of blauw. Of grijs. Of groen. Zo lang je maar een goede artiest kan vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:56 schreef Coraline. het volgende:
Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
Asoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wordt mijn tattoo niet zó groot dat er meerdere sessies voor nodig zijn; schatting is anderhalf uur maximaal. Ik heb meer gehoord inderdaad dag hoe langer je zit, hoe venijniger het wordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Hey, ik zag op tonsoftattoos je vraag over de pijn, en eventuele pijnverzachters, maar kan daar niet reageren, heb geen account.
Als het enige troost is, het is echt niet te vergelijken met injectienaalden whatsoever. Nogmaals, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Het domme is, ik ben niet eens bang voor een beetje pijn, het is gewoon het idee van die naald(en)...![]()
Cool, tis zeker niet zo dat ik na een sessie opeens deskundige ben, maar kan me wel identificeren met je gevoel, zo de eerste keer. Maar het viel mij dus 1000% mee. Ik ben ervan overtuigd dat jij de 7e hier ook zo post van "tsjonge, heb ik me daar nou zo druk om gemaakt?"quote:Bedankt voor je reactie in ieder geval! Morgen ga ik nog even heen met de laatste revisie van de tekening en om te kijken wat voor kleuren ze op voorraad heeft; dan kan ik gelijk vragen wat voor zalf ik moet hebben etc.
Mijn vrouw gaat mee, hopelijk mag ze tussendoor een paar foto's maken, lijkt me een mooie herinnering voor later.
nee?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef withxhonor het volgende:
is het al bijna de 28e?
Ik zie dat jij ook al dikteverschil hebt in de lijnen. Ik heb echt alleen de dunne lijntjes nog maar. Had een afspraak laat in de middag dus we zijn niet doorgegaan met het opdikken van enkele lijnen. En jij hebt veel meer detail in je lijnenwerk. De nerven in de blaadjes ed...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:27 schreef withxhonor het volgende:
[..]
maar 2,5 uur lijntjes zetten voor een 3/4 sleeve is best weinig. voor mn halve waren we na 4,5 uur nog niet klaar met lijntjes
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140383.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140387.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3140386.jpg
Ik normaal gesproken ook, behalve bij de laatste.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de eerste aanzet van de naald juist een kick geven.
hmmhmm eerst met een wat dikkere naald de buitenlijnen en daarna met een dunne fijne lijntjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook al dikteverschil hebt in de lijnen. Ik heb echt alleen de dunne lijntjes nog maar. Had een afspraak laat in de middag dus we zijn niet doorgegaan met het opdikken van enkele lijnen. En jij hebt veel meer detail in je lijnenwerk. De nerven in de blaadjes ed...
Het genezingsprocesn gaat volgens mij voorspoedig, dus zal misschien binnenkort ff plaatje posten...
Omdat ik dat niet wilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:59 schreef withxhonor het volgende:
[..]
waarom niet nu al een foto? deze fotos zijn van de ochtend nadat het gezet was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |