abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:30:16 #251
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_71227189
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef JX het volgende:
Wil over een tijdje een tattoo laten zetten en ben aan het rondkijken voor inspiratie. Niet dat ik deze wil, maar hij is wel errug gaaf
[ afbeelding ]
Hoe zal dat eruit zien wanneer hij een jaar of 80 is?
Leuk verhaal voor de kleinkinderen. De oudgeworden superheld
Big mouth strikes again
pi_71248409
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef heartwork het volgende:

[..]

Hoe zal dat eruit zien wanneer hij een jaar of 80 is?
Leuk verhaal voor de kleinkinderen. De oudgeworden superheld
lekker belangrijk, voor hetzelfde geld haal je de 80 niet eens...

Overigens wel interessant, aangezien tatts zo populair zijn en dat steeds meer worden, zitten de bejaardentehuizen over 60 jaar vol met getattoeerde opa's en oma's. vet toch?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  zondag 26 juli 2009 @ 00:00:21 #253
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71329561
Een vraagje. Ik wil een potret-tattoo laten zetten en aan tattooshops geen gebrek in Amsterdam.
Maar weet iemand een tattooeerder in Amsterdam en omgeving die daar echt goed in is?
Ik heb al verschillende sites van tattooshops uitgekamd maar daar ben ik weinig mee opgeschoten.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_71331993
Claudia van Classic Ink And Mods in Amsterdam of uhm Bianca in Hilversum?
  zondag 26 juli 2009 @ 08:44:49 #255
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_71333234
Turkije staat natuurlijk niet bekend om zijn hygiėnische keuken en andere zaken. Iemand een idee hoe het daar gesteld is met de tattooshops?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_71333619
1) Ik heb mijn opa nooit in z'n blote lijf gezien, dus al zou hij tattoos gehad hebben, ik weet het niet.

2) Ik kom de laatste tijd regelmatig een oudere man tegen met een prachtig kleurige japanse koi op zijn arm, fantastisch!

"Hoe zal het eruit zien met 80 jaar" vind ik altijd zo stom, net alsof je er nog wel lekker genoeg uit ziet op je 80e om in een stringbikini rond te huppelen als je geen tattoos hebt, get real.
pi_71334058
Gaat iemand hier naar de London convention in september?
Als ik de kans krijg zou ik wel door Shige van Yellow Blaze getatttooeerd willen worden, maar die zal wel vol zitten (heb paar uur terug mailtje gestuurd of hij nog een plekje heeft).
pi_71336656
Ik zit eraan te denken om een delfts blauw tattoo te laten zetten na de zomerhitte .. Een typisch Nederlandse molen met een een mannetje en vrouwtje ervoor de elkaar kussen .. Lijkt me erg leuk maar jah, waar op je lichaam staat ie et mooist ?
We shall rise again !
  zondag 26 juli 2009 @ 13:01:11 #259
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_71336704
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef KingSizePinda het volgende:
Ik zit eraan te denken om een delfts blauw tattoo te laten zetten na de zomerhitte .. Een typisch Nederlandse molen met een een mannetje en vrouwtje ervoor de elkaar kussen .. Lijkt me erg leuk maar jah, waar op je lichaam staat ie et mooist ?
Tussen je schouderbladen En dan een spreuk er onder ofzo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:05:50 #260
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71336810
'oost west, thuis best'
  zondag 26 juli 2009 @ 13:26:43 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71337267
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:02 schreef MarMar het volgende:

"Hoe zal het eruit zien met 80 jaar" vind ik altijd zo stom, net alsof je er nog wel lekker genoeg uit ziet op je 80e om in een stringbikini rond te huppelen als je geen tattoos hebt, get real.
Ik heb in een verzorgingstehuis gewerkt, verbazingwekkend veel oudere mensen hebben tatoeages.
En tja, ze zijn niet meer zoals ze waren toen ze net gezet waren, maar vind het zeker wel iets hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 26-07-2009 13:47:17 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71337426
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef morgane het volgende:
'oost west, thuis best'
Hahaha ... Optie
We shall rise again !
pi_71347846
Hey allemaal,

Weet iemand een goede tattooshop, liefst in de buurt van Zwolle? Ik denk erover een tattoo te laten zetten - en dan moet het ook nog met een beetje spoed; de reden is gedeeltelijk dat ik een blijvende herinnering aan de geboorte van mijn dochter wil en dat mijn vader terminale kanker heeft en hooguit nog een week of tien zal leven. Ik heb een poos geleden een plaatje van een fenix gevonden en dat wil ik graag gecombineerd met de letter A (voor Albert voor mijn vader, Alwin voor mij en Aimee voor mijn dochter)

Alle tips en suggesties zijn welkom. Op het moment heb ik als plaats de binnenkant van mijn linkerarm in gedachten, net onder de elleboog (en dan zo dat als mijn arm op tafel ligt ik er zelf goed op kijk)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71348067
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Hey allemaal,

Weet iemand een goede tattooshop, liefst in de buurt van Zwolle? Ik denk erover een tattoo te laten zetten - en dan moet het ook nog met een beetje spoed; de reden is gedeeltelijk dat ik een blijvende herinnering aan de geboorte van mijn dochter wil en dat mijn vader terminale kanker heeft en hooguit nog een week of tien zal leven. Ik heb een poos geleden een plaatje van een fenix gevonden en dat wil ik graag gecombineerd met de letter A (voor Albert voor mijn vader, Alwin voor mij en Aimee voor mijn dochter)

Alle tips en suggesties zijn welkom. Op het moment heb ik als plaats de binnenkant van mijn linkerarm in gedachten, net onder de elleboog (en dan zo dat als mijn arm op tafel ligt ik er zelf goed op kijk)
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=22&t=2359&start=0&hilit=zwolle

(en sterkte met je vader)
pi_71348201
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Hey allemaal,

Inky zit in Zwolle, als je daar snel langsgaat heb je kans dat je daar in september nog terecht kan. maar let er wel op dat je t niet te overhaast doet
pi_71351554
Bedankt voor de info, bij Inky ben ik al geweest, de persoon die daar de tattoos zet is met vakantie tot eind augustus. Zo lang kan ik dus helaas niet wachten.

En overhaast, tsja, ik heb altijd geroepen dat ik nooit een tattoo zou laten zetten maar het is de enige blijvende "gebeurtenis" die ik kan bedenken. Het zal ook zeker geen enorme lap worden, hooguit 5x10 centimeter en eenvoudig van stijl.

Morgen eens langs die in de vermeerstraat, eens kijken wat die me kan vertellen.
Ik was overigens niet helemaal duidelijk/eerlijk in mijn vorige post, ik twijfel niet over het zetten maar wel over het ontwerp. Het wordt óf de fenix (een heel simpele lijntjestekening) of een aantal sakura bloemen (japanse kersenbloesem)..

Een wat fijnere variant van deze:

Of zoiets als dit:
-
-
pi_71352351
En als je nu de Feniks laat verwerken in de tattoo, of de Feniks op de voorgrond en de bloemen erachter ...
We shall rise again !
  zondag 26 juli 2009 @ 23:24:56 #268
248266 heartwork
pi_71353031
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:02 schreef MarMar het volgende:
1) Ik heb mijn opa nooit in z'n blote lijf gezien, dus al zou hij tattoos gehad hebben, ik weet het niet.

2) Ik kom de laatste tijd regelmatig een oudere man tegen met een prachtig kleurige japanse koi op zijn arm, fantastisch!

ik heb zelf ook tattoos hoor. Dus je hoeft niet gelijk je offensief open te trekken.
Ik doelde meer op het plaatje an sich. Een oude man met een embleem op zijn borst van een superheld.
De meeste mensen zijn op hun 80e nou niet echt energiek ofzo. Dat contrast bedoelde ik. Lijkt mij juist grappig, een soort anti held in het bejaardencentrum. kinderen wijsmaken dat jij vroeger spiderman was enzo..
Big mouth strikes again
  zondag 26 juli 2009 @ 23:27:19 #269
248266 heartwork
pi_71353096
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Bedankt voor de info, bij Inky ben ik al geweest, de persoon die daar de tattoos zet is met vakantie tot eind augustus. Zo lang kan ik dus helaas niet wachten.

En overhaast, tsja, ik heb altijd geroepen dat ik nooit een tattoo zou laten zetten maar het is de enige blijvende "gebeurtenis" die ik kan bedenken. Het zal ook zeker geen enorme lap worden, hooguit 5x10 centimeter en eenvoudig van stijl.

Morgen eens langs die in de vermeerstraat, eens kijken wat die me kan vertellen.
Ik was overigens niet helemaal duidelijk/eerlijk in mijn vorige post, ik twijfel niet over het zetten maar wel over het ontwerp. Het wordt óf de fenix (een heel simpele lijntjestekening) of een aantal sakura bloemen (japanse kersenbloesem)..

Een wat fijnere variant van deze:
[ afbeelding ]

Of zoiets als dit:
[ afbeelding ]
die bloemen zijn wel tof. Fenix zou ik zelf wat uitgebreider willen als zo'n lijntekening.
Veel succes met zoeken. het zetten en sterkte met je vader.
Big mouth strikes again
pi_71353735
Ik ben ondertussen een aantal uren bezig met het uitwerken van wat ik écht mooi vind, en neig (verbazend genoeg, in ieder geval voor mezelf) meer richting bloemen;

met Katakana voor "A" ingevoegd.

-
-
pi_71353937
Dies zeker mooi .. Kheb net een 'tekening' gemaakt waar de feniks verwerkt zit in de bloem .. Die kan ik wel weggooien
We shall rise again !
pi_71354240
Nee, niet weggooien! Zoals ik zeg, ik heb nog geen idee wat het uiteindelijk moet worden, ben gewoon aan het spelen met ideeėn. Ik wil het graag zien!

Bovenstaande plaatje is knip- en plakwerk uit een veel groter geheel (vandaar ook hier en daar slechte aansluiting of afgekapte blaadjes) maar qua formaat en stijl denk ik zeker deze richting uit. De bloemen zouden van mij nog wat meer in de stijl mogen zoals verder naar boven, heel teer en kwetsbaar..
-
-
pi_71354500
[/img]

Met paint ff inmekaar geflanst .. Kheb helaas geen tekenprogramma waarmee ik et kan verfraaien ..
We shall rise again !
pi_71354774
KingSizePanda, ik heb je een mailtje gestuurd (via het forum, check bovenin het envelopje)
-
-
  maandag 27 juli 2009 @ 00:46:17 #275
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71354808
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef NRK het volgende:
[ afbeelding ]

hier ook maar ff plaatsen wordt in september helemaal ingekleurd (door gerrit )
Prachtig.

Gaarne het eind resultaat hier posten.
pi_71357572
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:29 schreef KingSizePinda het volgende:
[ afbeelding ][/img]

Met paint ff inmekaar geflanst .. Kheb helaas geen tekenprogramma waarmee ik et kan verfraaien ..
Ik zou het niet te druk maken. Waarom een Fenix én bloemen? Maar ga met je idee bij een tattooshop langs. Zij kunnen je het beste vertellen over symboliek, en wat er goed werkt in een tattoeage en op welk formaat. Lijkt me verstandiger dan al deze (louter goedbedoelde) adviezen van leken (inclusief mijzelf) hier...

Persoonlijk ben ik fan van mooie bloementatts bij jongens. (Maar dat zal wellicht met mijn afspraak van a.s. vrijdag te maken hebben )
pi_71360368
Ok, slechte poging van mij om twee dingen die me goed bevallen te combineren:

- sakura met knoppen (voor mijn dochter), bloeiende bloemen en uitvallende bloem voor mijn vader
- japanse vertaling van "carpe diem" oftewel, geniet van elke dag

Zoiets maar dan zonder de harde zwarte lijnen dus

-
-
  maandag 27 juli 2009 @ 11:57:32 #278
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_71360786
Wow! Ik wilde bijna zeggen: ik zou dat losse blaadje niet doen maar:mooi!
(Voortaan zal ik eerst helemaal teruglezen. Sterkte!)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_71361544
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:36 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ik zou het niet te druk maken. Waarom een Fenix én bloemen? Maar ga met je idee bij een tattooshop langs. Zij kunnen je het beste vertellen over symboliek, en wat er goed werkt in een tattoeage en op welk formaat. Lijkt me verstandiger dan al deze (louter goedbedoelde) adviezen van leken (inclusief mijzelf) hier...

Persoonlijk ben ik fan van mooie bloementatts bij jongens. (Maar dat zal wellicht met mijn afspraak van a.s. vrijdag te maken hebben )
Wanneer ben je geen leek meer ?
We shall rise again !
pi_71364024
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:29 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Wanneer ben je geen leek meer ?
Als je jarenlang ervaring hebt met tattoeeren en je dus weet wat goed werkt op een lichaam, de tattoeer-techniek, de verschillende formaten, dat soort dingen. (Maar goed, wil hier geen discussie starten over wie een leek is en wie niet, als ik je beledigd heb, excuses, maar je paint voorbeeldje deed mij niet vermoeden dat je verstand van zaken hebt, no offence)

Verder blijft mijn advies staan, ga naar een shop en laat je voorlichten...
  maandag 27 juli 2009 @ 13:52:15 #281
248266 heartwork
pi_71364070
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef SadKingBilly het volgende:
Ok, slechte poging van mij om twee dingen die me goed bevallen te combineren:

- sakura met knoppen (voor mijn dochter), bloeiende bloemen en uitvallende bloem voor mijn vader
- japanse vertaling van "carpe diem" oftewel, geniet van elke dag

Zoiets maar dan zonder de harde zwarte lijnen dus

[ afbeelding ]
Heb je echt die Japanse tekens nodig om je verhaal duidelijk te maken? Ik vind de beeldspraak van de bloemen in knop, bloei en verval al sterk genoeg.
Big mouth strikes again
pi_71364134
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:52 schreef heartwork het volgende:

[..]

Heb je echt die Japanse tekens nodig om je verhaal duidelijk te maken? Ik vind de beeldspraak van de bloemen in knop, bloei en verval al sterk genoeg.
.. i second that...
pi_71367592
Ok, ben net dus bij Tattoovision geweest; eigenlijk alleen maar om eens wat meer info op te doen maar uiteindelijk heb ik een afspraak gemaakt voor 6 augustus; hoewel ik alleen een slecht printje had meegenomen (@#!#$ printcartridges!) kwam ze direct met suggesties hoe het er het best uit zou zien, onder andere vroeg ze inderdaad ook of ik zeker was van de japanse symbolen (door het extreme kleurverschil) en heeft ze - ondanks dat ze met een klant bezig was toen ik binnen kwam - uiteindelijk ruim 20 minuten met me staan praten en schetsen. Het gaat in ieder geval veel lijken op wat hierboven staat (misschien 10-15% groter dus 12-14 cm)

Ik heb in ieder geval nog tijd genoeg om na te denken over de symbolen, ze stelde zelfs voor om dat eventueel op de andere arm op dezelfde plek te zetten (en voor hetzelfde bedrag ook nog)

Prijs zal rond de 120 euro liggen..

Iemand ervaring met haar? Ze kwam op mij erg professioneel over en de man waarmee ze bezig was zag er ook netjes "bewerkt" uit, die had sakura gemengd met een koikarper op dezelfde plek. Mooie dunne lijntjes, rechte lijnen strak en goed kleurverloop..
-
-
pi_71367647
-edit- oh, en mijn vrouw weet nog van niets.. Die staat dus nog een verrassing te wachten vanavond

-edit- geen edit dus verkeerde knop..
-
-
pi_71369856
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef SadKingBilly het volgende:
-edit- oh, en mijn vrouw weet nog van niets.. Die staat dus nog een verrassing te wachten vanavond

-edit- geen edit dus verkeerde knop..
7 augustus dan graag bloederige foto's van de slachtpartij!
pi_71378126
Ugh, foto's nemen met mijn ogen dicht?
Ik zal zien wat ik kan doen

ps, wat kan ik het best op een nieuwe tattoo smeren, moet 'ie ingepakt blijven (wil hem eigenlijk die middag / avond aan mijn vader laten zien omdat de dagen erna een flinke korst op zal komen neem ik aan)..

Oh, en kan ik na een week weer in (chloor)water? Moet dan jongeren begeleiden tijdens een proefduik in een zwembad
-
-
pi_71378401
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Ugh, foto's nemen met mijn ogen dicht?
Ik zal zien wat ik kan doen

ps, wat kan ik het best op een nieuwe tattoo smeren, moet 'ie ingepakt blijven (wil hem eigenlijk die middag / avond aan mijn vader laten zien omdat de dagen erna een flinke korst op zal komen neem ik aan)..

Oh, en kan ik na een week weer in (chloor)water? Moet dan jongeren begeleiden tijdens een proefduik in een zwembad
ook hier geldt, je tattoeerder vertelt je dr alles over. Ik denk alleen dat na een weekje een zwembad ingaan niet zo heel slim is.

Maar ik zal je dr zaterdag alles over vertellen als ik onder de naald ben geweest
pi_71379759
Na een weekje het water in zal je afgeraden worden, dat moet eigenlijk sowieso pas als de korstjes er echt af zijn.
Misschien als je het goed invet en daarna meteen afdouched is het niet onoverkomelijk, maar echt een goed plan is het niet.
pi_71387756
Tsja, dan gaat het duiken dus waarschijnlijk over ach je moet er wat voor over hebben zeg maar
-
-
pi_71445143
Lees de meeste topics hier altijd wel door, heb alleen nog nooit de moeite genomen om te posten(omdat ik eigenlijk ook niks interessants heb te melden/showen ) maar ik zit toch wel erg te denken aan een 1/2 sleeve in japanse stijl, die later eventueel helemaal kan worden doorgetrokken. Ik vind alleen zo veel mooi
pi_71445757
Da's nogal een heftige eerste tattoo, niet? Zeker wanneer je veel mooi vindt.. Misschien eens beginnen met een ontwerp op je bovenarm dat later uitgewerkt kan worden tot een (halve) sleeve, een koi ofzo?

Hoewel ik wel eens (vooral op tv, van bekende artiesten) heel mooie sleeves heb gezien vind ik de meeste nogal.. matig. Dikke lijnen, weinig kleurverloop, groffe shading, onvoordelig geplaatst, dat zie je aanzienlijk meer. Maar neem eens een kijkje op http://forum.tonsoftattoos.com/, een Nederlandstalig tattooforum waar je in ieder geval advies kunt vragen en ervaringen lezen

Zomaar een rant van een beginner in deze wereld hoor, trek je er niks van aan
Succes in ieder geval!
-
-
pi_71446166
Ja dat bedoelde ik ook met eventueel later. Om nou meteen me hele arm onder te prikken vind ik ook iets te veel van 't goede

Op tonsoftattoos zit ik inderdaad ook veel rond te neuzen. Het zal nog wel even duren voor ik iets heb wat echt mijn ding is, en als 't eenmaal zo ver is dan zal ik wel weer een jaar op de wachtlijst mogen bij Rob Admiraal of een andere goede artist( 't liefst in Amsterdam natuurlijk). Gelukkig heb ik nooit geld te veel dus dan heb je ook weer tijd om te sparen

Ik las ook ergens dat de gebruikte figuren in de japanse stijl vaak ook een betekenis hebben. Nu weet ik dat wel van de koi, maar is er ook ergens misschien een site/boek te vinden met betekenissen van meerdere veelgebruikte iconen in de japanse stijl? Lijkt me best interessant om te lezen + het kan misschien wat extra's toevoegen aan de betekenis van je tat

Ik vind de strijd tussen goed en kwaad btw ook wel een mooi onderwerp voor een tat, heb ooit zoiets gezien in de vorm van engelen en demonen, zag er erg indrukwekkend uit

[ Bericht 10% gewijzigd door TiMPiN op 30-07-2009 00:17:35 ]
pi_71451981
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:05 schreef TiMPiN het volgende:
Ja dat bedoelde ik ook met eventueel later. Om nou meteen me hele arm onder te prikken vind ik ook iets te veel van 't goede

Op tonsoftattoos zit ik inderdaad ook veel rond te neuzen. Het zal nog wel even duren voor ik iets heb wat echt mijn ding is, en als 't eenmaal zo ver is dan zal ik wel weer een jaar op de wachtlijst mogen bij Rob Admiraal of een andere goede artist( 't liefst in Amsterdam natuurlijk). Gelukkig heb ik nooit geld te veel dus dan heb je ook weer tijd om te sparen

Ik las ook ergens dat de gebruikte figuren in de japanse stijl vaak ook een betekenis hebben. Nu weet ik dat wel van de koi, maar is er ook ergens misschien een site/boek te vinden met betekenissen van meerdere veelgebruikte iconen in de japanse stijl? Lijkt me best interessant om te lezen + het kan misschien wat extra's toevoegen aan de betekenis van je tat

Ik vind de strijd tussen goed en kwaad btw ook wel een mooi onderwerp voor een tat, heb ooit zoiets gezien in de vorm van engelen en demonen, zag er erg indrukwekkend uit
Rob Admiraal heeft een wachtlijst van 2 jaar hoorde ik laatst...
pi_71459767
Kheb een half jaar zitten denken/overwegen of ik wel een tattoo wilde laten zetten en of het over tig jaar nog mooi zou zijn .. Gelukkig wel gedaan en ik ben er nog steeds blij mee. Over de 2e heb ik ook een behoorlijke tijd zitten denken en uiteindelijk laten zetten. Goeie reacties over gekregen De 3e zit ik nu over te denken
We shall rise again !
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:02:33 #295
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_71545174
Ik heb volgende week een afspraak om een tattoo af te laten maken (inkleuren nog), maar daarna wil ik ook aan een full sleeve gaan werken... Ik weet alleen nog niet wat er op moet komen te staan. Ik vind die Japanse stijl erg gaaf, maar om een draak. karper of feniks te nemen, dat vind ik te standaard. Ik zat te denken aan een schildpad en een panda of zo, met als achtergrond water en een bamboe bos. Wat ik dan met die andere arm moet doen weet ik nog niet... (Ik zou ook nog niet weten of ik die sleeve links of recht wil laten zetten..)

Ik denk dat het wel tof zou kunnen worden.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:14:07 #296
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71546795
Heb net een ontwerpje gemaakt om op mijn rug te laten zetten (net onder de nek ) ik heb geprobeerd een beetje filigrein stijl aan te houden. Er staan de drie beginletters van mijn zoons J(imi) E(tienne) M(itchel)

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71548045
Ik zou er toch nog effe door een (goede) tattooartiest naar laten kijken en aanpassen. Want dit is niet echt super.
pi_71548143
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:00 schreef crrrN het volgende:
Ik zou er toch nog effe door een (goede) tattooartiest naar laten kijken en aanpassen. Want dit is niet echt super.
naar mijn mening zitten er iets te veel dunne lijnen te kort op elkaar, waardoor het na verloop van tijd lelijker gaat worden. het idee vind ik wel mooi, ik kan alleen de E niet ontdekken
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:15:26 #299
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71548442
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:00 schreef crrrN het volgende:
Sorry maar ik ontwerp al jaren tattoos. Dit is de schets en een verkleinde versie. Natuurlijk zal de tatoeerder de lijnen strak en fijn doen. Hij wordt vrij groot dus die fijne lijnen komt wel goed. Ik heb ontwerpen gemaakt met nog fijnere lijntjes en details en die ziet er nog steeds goed uit.
ik ga nog wel ff kijken naar bepaalde rondingen die niet helemaal lekker lopen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71548900
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef zdenekgrygera het volgende:

[..]

naar mijn mening zitten er iets te veel dunne lijnen te kort op elkaar, waardoor het na verloop van tijd lelijker gaat worden. het idee vind ik wel mooi, ik kan alleen de E niet ontdekken
Volgens mij helemaal rechts?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')