Errol is top. Wat ga je laten zetten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Sjoewe het volgende:
Zo, gisteren even met Errol van Inkstitution gebabbeld over mijn idee en hij vond het erg vet.Bleek dat hij voor zichzelf al een tijdje aan het schetsen was precies in de stijl die ik wilde en zodoende erg blij was dat ik mijn 'bleke hollandse armpje' ter beschikking wilde stellen
![]()
Helaas nam 'ie nu even geen afspraken aan, dus ik kan pas ergens halverwege augustus weer een afspraak maken. Ik heb er zin in.
Dat is pas een mooie tatoeage zegquote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaaf MuRKie erg mooi gezet, leuke kleuren ook.
Ik wil ook een klavertje vier, alleen dan in mijn nek. En ik wil hem op deze manier geplaatst hebben
[ afbeelding ]
Zodat het lijkt alsof hij zo weg kan waaien
gaafquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef crrrN het volgende:
De oren van het konijntje zijn nog niet gedaan, mijn elleboog was veel te dik na de lucht
Zitten nog wat gaatjes hier en daar, wordt over 4 weken helemaal afgemaakt
[ afbeelding ]
Grotere versie:
http://www.excessum.nl/sleeveJ.jpg
Ohhh dat gaat echt supervet worden!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Halve sleeve in Art-Nouveau/Jugendstil met een Mucha-achtige vrouw.
Cool, laat het resultaat zien! Markus was evt ook een goede optie hiervoor geweest denk ik. Ik wil ook weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Halve sleeve in Art-Nouveau/Jugendstil met een Mucha-achtige vrouw.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef NRK het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook maar ff plaatsenwordt in september helemaal ingekleurd (door gerrit
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ga na de bouwvak. Heb een prachtige tattoo gezien van een feniks en wil iets in die trend trant.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef morgane het volgende:
[..]
![]()
Wel een ontzettend strakke tattoo idd![]()
Heb je een foto van wat jij ong. wil laten zetten dan? Ben benieuwd. Feniksen
Kan ik die inlijsten en aan de muur hangen?quote:
Die is gezet door Martien van Wild Things Tattoo in Venlo. Is ontworpen door mijn tweelingbroer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gaaf
waar heb je die laten zetten?
iemand?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
ik ben aan het kijken voor een mexican sugar skull, iemand nog tips welke tattoo artiest hier een beetje bedreven in is?
Even voor je rondgevraagd: www.myspace.com/battleroyaletattooquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ga na de bouwvak. Heb een prachtige tattoo gezien van een feniks en wil iets in die trend.
HOLY SHIT! Wat is dat een gave tattoo!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik een jaar of 25 ben wil ik beginnen aan twee sleeves. En dan het liefst zoals deze maar misschien ook wat meer oldschool Jerry the Sailor-ish.
En ik kreeg laatst een hele mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
Hij komt heel realistisch over vind ik.quote:
ik denk dat je die tranen niet als echte tranen moet zien maar alsof ze op het gezicht zijn geschilderd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:46 schreef crrrN het volgende:
Klopt, alleen jammer dat de tranen zwarte lijnen hebben. Maar voor de rest super!
onder welke naam valt de bovenstaande tattoo trouwens, ben wel benieuwd naar meer soortgelijke designsquote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik een jaar of 25 ben wil ik beginnen aan twee sleeves. En dan het liefst zoals deze maar misschien ook wat meer oldschool Jerry the Sailor-ish.
En ik kreeg laatst een hele mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit een naam heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
onder welke naam valt de bovenstaande tattoo trouwens, ben wel benieuwd naar meer soortgelijke designs
Ik zet het zelf altijd onder day-o-dead-gipsy-tattoos, maar dat klopt niet volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
onder welke naam valt de bovenstaande tattoo trouwens, ben wel benieuwd naar meer soortgelijke designs
Die is ook nice!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Geen idee of dit een naam heeft.
Maar hier nog een plaatje
[ afbeelding ]
Check een Chinees?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:04 schreef Breach het volgende:
Weet iemand hoe je het beste kunt laten checken of Chinese tekens ook echt betekenen wat je denkt dat het betekent..?
dia de los muertos tattoo's zijn hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zet het zelf altijd onder day-o-dead-gipsy-tattoos, maar dat klopt niet volgens mij.
[..]
Die is ook nice!
Dia de los muertos is Spaans voor Day of the dead, dus day-o-dead is dia de los muertos, Sherlock.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dia de los muertos tattoo's zijn hethet is tenslotte een afgeleide van een mexicaanse sugar skull
ow je bedoelt dag van de dode zigeuners?? wijsneusquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dia de los muertos is Spaans voor Day of the dead, dus day-o-dead is dia de los muertos, Sherlock.
Jij zegt dat dia de los muertos is, wat in principe gewoon precies hetzelfde is als wat ik zei maar jij gaf de Spaanse benaming. En nee, ik heb het hele topic niet doorgespit, ik kwam hier om iets te delen. Verder, dat jij niet lukraak dingen op je lichaam laat zetten waarvan je de betekenis niet weet, wil dan niet automatisch zeggen dat ik dan wel zo ben hè.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow je bedoelt dag van de dode zigeuners?? wijsneus![]()
lees eerst wat er staat en ga daarna mij verbeteren tut.
als je dit topic wat verder had gelezen had je overigens kunnen lezen dat ik echt wel weet wat day of the dead is... daar ik zelf van plan ben een sugar skull te laten zetten.... en ik niet lukraak dingen laat zetten waar ik de betekenis niet van weet
nou de laatste keer danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zegt dat dia de los muertos is, wat in principe gewoon precies hetzelfde is als wat ik zei maar jij gaf de Spaanse benaming. En nee, ik heb het hele topic niet doorgespit, ik kwam hier om iets te delen. Verder, dat jij niet lukraak dingen op je lichaam laat zetten waarvan je de betekenis niet weet, wil dan niet automatisch zeggen dat ik dan wel zo ben hè.
Day o dead is de stijl, gipsy is het afgebeelde meisje. Had je zelf ook kunnen bedenken hè.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou de laatste keer dan
jij zegt dat je ze onder day-o-dead-gipsy tattoo's zet.
ik zeg dia de los muertos (wat day of the dead is maar dan zonder gipsy's, alhoewel die kunnen natuurlijk meedoen maar zit niet in de benaming van het feest)
ik zeg overigens nergens dat jij lukraak dingen op je lichaam laat zettendat lijkt me niet nee.
duidelijk? dan kunnen we het weer over tattoo's gaan hebben
Jij bent niet een van de slimsten volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou de laatste keer dan
jij zegt dat je ze onder day-o-dead-gipsy tattoo's zet.
ik zeg dia de los muertos (wat day of the dead is maar dan zonder gipsy's, alhoewel die kunnen natuurlijk meedoen maar zit niet in de benaming van het feest)
ik zeg overigens nergens dat jij lukraak dingen op je lichaam laat zettendat lijkt me niet nee.
duidelijk? dan kunnen we het weer over tattoo's gaan hebben
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:44 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jij bent niet een van de slimsten volgens mij.
Gast, die meisjes die afgebeeld zijn worden "gipsy" genoemd er staat nergens dat een sugar skull ook gipsy is, alleen dat day o dead en dia de los muertos hetzelfde is. Dringt het door of?!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
![]()
hoezo? of ga jij me ook vertellen dat het day-o-dead-gipsy tattoo's zijn?
ik zie heel het zigeuner gebeuren er niet heel erg in, tenzij we sugar skulls als iets voor zigeuners gaan beschouwen....
ik heb er nog nooit van gehoord dat meisjes met corpse paintquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, die meisjes die afgebeeld zijn worden "gipsy" genoemd er staat nergens dat een sugar skull ook gipsy is, alleen dat day o dead en dia de los muertos hetzelfde is. Dringt het door of?!
bij mark ? of de tijdelijke tattoo artist ? (Ian)quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:15 schreef withxhonor het volgende:
vanmiddag een afspraak gemaakt bij On Edge voor de uitbreiding van mn maori.
omdat ie ontzettend klein lijkt naast mn half sleeve aan de andere kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |