Errol is top. Wat ga je laten zetten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Sjoewe het volgende:
Zo, gisteren even met Errol van Inkstitution gebabbeld over mijn idee en hij vond het erg vet.Bleek dat hij voor zichzelf al een tijdje aan het schetsen was precies in de stijl die ik wilde en zodoende erg blij was dat ik mijn 'bleke hollandse armpje' ter beschikking wilde stellen
![]()
Helaas nam 'ie nu even geen afspraken aan, dus ik kan pas ergens halverwege augustus weer een afspraak maken. Ik heb er zin in.
Dat is pas een mooie tatoeage zegquote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaaf MuRKie erg mooi gezet, leuke kleuren ook.
Ik wil ook een klavertje vier, alleen dan in mijn nek. En ik wil hem op deze manier geplaatst hebben
[ afbeelding ]
Zodat het lijkt alsof hij zo weg kan waaien
gaafquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef crrrN het volgende:
De oren van het konijntje zijn nog niet gedaan, mijn elleboog was veel te dik na de lucht
Zitten nog wat gaatjes hier en daar, wordt over 4 weken helemaal afgemaakt
[ afbeelding ]
Grotere versie:
http://www.excessum.nl/sleeveJ.jpg
Ohhh dat gaat echt supervet worden!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Halve sleeve in Art-Nouveau/Jugendstil met een Mucha-achtige vrouw.
Cool, laat het resultaat zien! Markus was evt ook een goede optie hiervoor geweest denk ik. Ik wil ook weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Halve sleeve in Art-Nouveau/Jugendstil met een Mucha-achtige vrouw.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef NRK het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook maar ff plaatsenwordt in september helemaal ingekleurd (door gerrit
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ga na de bouwvak. Heb een prachtige tattoo gezien van een feniks en wil iets in die trend trant.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef morgane het volgende:
[..]
![]()
Wel een ontzettend strakke tattoo idd![]()
Heb je een foto van wat jij ong. wil laten zetten dan? Ben benieuwd. Feniksen
Kan ik die inlijsten en aan de muur hangen?quote:
Die is gezet door Martien van Wild Things Tattoo in Venlo. Is ontworpen door mijn tweelingbroer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gaaf
waar heb je die laten zetten?
iemand?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
ik ben aan het kijken voor een mexican sugar skull, iemand nog tips welke tattoo artiest hier een beetje bedreven in is?
Even voor je rondgevraagd: www.myspace.com/battleroyaletattooquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ga na de bouwvak. Heb een prachtige tattoo gezien van een feniks en wil iets in die trend.
HOLY SHIT! Wat is dat een gave tattoo!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik een jaar of 25 ben wil ik beginnen aan twee sleeves. En dan het liefst zoals deze maar misschien ook wat meer oldschool Jerry the Sailor-ish.
En ik kreeg laatst een hele mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
Hij komt heel realistisch over vind ik.quote:
ik denk dat je die tranen niet als echte tranen moet zien maar alsof ze op het gezicht zijn geschilderd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:46 schreef crrrN het volgende:
Klopt, alleen jammer dat de tranen zwarte lijnen hebben. Maar voor de rest super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |