Trek het je niet te veel aan, zolang jij er maar blij mee bent. Ik heb echt schijt aan wat mensen van mijn tattoo's vinden of denken. Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je een kutjeugd gehad jonkie?
Wat voor een tattoo's heb jij zelf dan?
Ja vind ik ook en ik ben erg blij met mijn tattoo, maar als ik het topic even terug lees zie ik dat hij bij iedereen loopt te zeiken maar verder weinig bijdraagtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:10 schreef mrcool het volgende:
[..]
Trek het je niet te veel aan, zolang jij er maar blij mee bent. Ik heb echt schijt aan wat mensen van mijn tattoo's vinden of denken. Beauty is in the eye of the beholder.
Ja en daar ben ik het dus mee eens!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:13 schreef mrcool het volgende:
Je kan wat mij betreft best je mening geven alleen probeer het ff anders te formuleren. Op deze manier trap je mensen op hun tenen en valt zo'n post gewoon verkeerd en word je mening al helemaal niet meer serieus genomen. Ik zie zelf ook weleens dingen voorbij komen die ik niet mooi vind maar dan ga ik niet lopen verkondigen dat het lelijk ofzo is. Als je het mij vraagt gaat dit net iets te ver. Je zou namelijk ook gewoon kunnen zeggen dat je iets niet zo mooi vind ofzo. Je hoeft niet gelijk users de grond in te trappen.
Jonkie.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je een kutjeugd gehad jonkie? Van opbouwende kritiek of onderbouwen heb je, als ik dit topic teruglees, niet echt kaas gegeten..
Originele plaatsing. Grappig plaatje. Meer dan redelijke uitvoering; lijnen zijn, zeker voor die plek, best op orde.quote:
Lomp, zwart vlak, met een te donkere kleur groen er omheen. Groene vlekken in het zwart in plaats van fatsoenlijke schakering. Fouten in de lijnen. Witte vlekjes hier en daar. Groene omlijning is niet overal even dik. Klaverbladen verschillen in grootte. Raar dat de steel van de klaver niet helemaal naar boven of, nog beter, naar beneden wijst wanneer de drager zijn arm laat hangen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:02 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag mijn tattoo laten zetten op mijn rechter onderarm..
[ afbeelding ]
Redelijke prent. Lijnwerk had beter gekund en zelfs weggelaten kunnen worden bij de deuken/nuances in de schedel/het voorhoofd. Vind de tekening zelf niet geweldig. Met name de tong en de bek.quote:
Zie je wel dat je het kunt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Jonkie.
Goed, dan nu met uitleg:
[..]
Originele plaatsing. Grappig plaatje. Meer dan redelijke uitvoering; lijnen zijn, zeker voor die plek, best op orde.
[..]
Lomp, zwart vlak, met een te donkere kleur groen er omheen. Groene vlekken in het zwart in plaats van fatsoenlijke schakering. Fouten in de lijnen. Witte vlekjes hier en daar. Groene omlijning is niet overal even dik. Klaverbladen verschillen in grootte. Raar dat de steel van de klaver naar boven wijst wanneer de drager zijn arm laat hangen.
[..]
Redelijke prent. Lijnwerk had beter gekund en zelfs weggelaten kunnen worden bij de deuken/nuances in de schedel/het voorhoofd. Vind de tekening zelf niet geweldig. Met name de tong en de bek.
Dat lijkt er in ieder geval meer op..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Jonkie.
Goed, dan nu met uitleg:
[..]
Originele plaatsing. Grappig plaatje. Meer dan redelijke uitvoering; lijnen zijn, zeker voor die plek, best op orde.
[..]
Lomp, zwart vlak, met een te donkere kleur groen er omheen. Groene vlekken in het zwart in plaats van fatsoenlijke schakering. Fouten in de lijnen. Witte vlekjes hier en daar. Groene omlijning is niet overal even dik. Klaverbladen verschillen in grootte. Raar dat de steel van de klaver naar boven wijst wanneer de drager zijn arm laat hangen.
[..]
Redelijke prent. Lijnwerk had beter gekund en zelfs weggelaten kunnen worden bij de deuken/nuances in de schedel/het voorhoofd. Vind de tekening zelf niet geweldig. Met name de tong en de bek.
Ik zal er aan werken. :pquote:Op maandag 29 juni 2009 16:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kunt.Alleen een beetje jammer dat je zoiets niet meteen doet!
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige details kun je beter freehand zetten met schaduw dan vanuit een lijn gaan shaden. Ik denk dat het in dit geval ook zonder die lijnen had gekund.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:35 schreef mrcool het volgende:
[..]Het word wel lastig schaduwen zonder lijnen hoor.
Ik heb mijn bericht op dat punt nog iets aangepast.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
het steeltje omhoog heb ik zelf voor gekozen omdat ik het zo het mooiste uit vond komen..
Het had vast wel gekund maar ze zaten nou eenmaal in het ontwerp, dus ook op het stencil. Je zou ook zo donker kunnen shaden dat je de lijnen niet meer terug ziet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Ik zal er aan werken. :p
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige details kun je beter freehand zetten met schaduw dan vanuit een lijn gaan shaden. Ik denk dat het in dit geval ook zonder die lijnen had gekund.
Een goede artiest durft af te wijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Het had vast wel gekund maar ze zaten nou eenmaal in het ontwerp, dus ook op het stencil.
Het was zijn eigen ontwerp he.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Een goede artiest durft af te wijken.
Als het gaat om de randen van de schedel en kaak dan denk ik dat het met lijnen een mooier resultaat geeft dan zonder. Dan zou het naar mijn idee een grote blur zijn geworden..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Het had vast wel gekund maar ze zaten nou eenmaal in het ontwerp, dus ook op het stencil. Je zou ook zo donker kunnen shaden dat je de lijnen niet meer terug ziet.
Hij bedoelt de lijnen binnen in, die hadden we idd weg kunnen laten in principe maar ik vind het zeker niet storend.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als het gaat om de randen van de schedel en kaak dan denk ik dat het met lijnen een mooier resultaat geeft dan zonder. Dan zou het naar mijn idee een grote blur zijn geworden..
Hmm ok. Ik zie in ieder geval geen lijnen die naar mijn idee overbodig zijn of iets dergelijksquote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hij bedoelt de lijnen binnen in, die hadden we idd weg kunnen laten in principe maar ik vind het zeker niet storend.
Gaaf MuRKie erg mooi gezet, leuke kleuren ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:02 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag mijn tattoo laten zetten op mijn rechter onderarm..
[ afbeelding ]
kutjeugd gehad of niet...zijn esthetisch inschattingsvermogen heeft het allemaal feilloos doorstaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je een kutjeugd gehad jonkie? Van opbouwende kritiek of onderbouwen heb je, als ik dit topic teruglees, niet echt kaas gegeten..
Dit ziet er echt erg strak uit!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaaf MuRKie erg mooi gezet, leuke kleuren ook.
Ik wil ook een klavertje vier, alleen dan in mijn nek. En ik wil hem op deze manier geplaatst hebben
[ afbeelding ]
Zodat het lijkt alsof hij zo weg kan waaien
Google eens op yourmeatisminequote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
P_Ev: ik vind je schaapje super!!!!
En nog een vraagje aan jou.... een hele poos terug kwam ik via jou op een site terecht van een tattoo-artist met een heel eigenzinnige stijl terecht, waar jij ook wat van hebt en volgens mij ook 'fan' van bent. Met veel strepen, rare cartoonfiguurtjes en maffe kriebeltjes. Weet je wat ik bedoel en heb je daar de link nog van? Zou dat graag eens terug bekijken.....
Wow dat is een gave tattoo, als je een klavertje op die manier laat zetten is volgens mij echt een gaaf gezicht!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook een klavertje vier, alleen dan in mijn nek. En ik wil hem op deze manier geplaatst hebben
[ afbeelding ]
Good for him!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef Aschkael het volgende:
[..]
kutjeugd gehad of niet...zijn esthetisch inschattingsvermogen heeft het allemaal feilloos doorstaan.
Thanksquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
P_Ev: ik vind je schaapje super!!!!
En nog een vraagje aan jou.... een hele poos terug kwam ik via jou op een site terecht van een tattoo-artist met een heel eigenzinnige stijl terecht, waar jij ook wat van hebt en volgens mij ook 'fan' van bent. Met veel strepen, rare cartoonfiguurtjes en maffe kriebeltjes. Weet je wat ik bedoel en heb je daar de link nog van? Zou dat graag eens terug bekijken.....
Ja gaaf he? Diegene die de vlinder heeft gezet, gaat ook mijn klavertje vier doen. Het is een rus en ik vind hem echt geweldig! Hij heeft nog een mooie tattoo gezet, nou ja de manier waarop.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wow dat is een gave tattoo, als je een klavertje op die manier laat zetten is volgens mij echt een gaaf gezicht!
Ik zie mijn tattoo nog elke dag mooier worden, ben benieuwd wat het eindresultaat wordt
[..]
Good for him!
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Diegene die de vlinder heeft gezet, gaat ook mijn klavertje vier doen. Het is een rus en ik vind hem echt geweldig! Hij heeft nog een mooie tattoo gezet, nou ja de manier waarop.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens ook erg benieuws naar het eindresultaat
Wow ook al zo'n gave! Niet mijn smaak, ook niet een plek waar ik een tattoo zou zetten maar wel erg gaaf gemaakt!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Diegene die de vlinder heeft gezet, gaat ook mijn klavertje vier doen. Het is een rus en ik vind hem echt geweldig! Hij heeft nog een mooie tattoo gezet, nou ja de manier waarop.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens ook erg benieuws naar het eindresultaat
Hij heet Alex en werkt als gast-artiest bij JRT in Oud-Beijerland. Hij spreekt gebrekkig engels, want hij is een rus. Hij wil ooit voor zichzelf beginnen in Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:39 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wow ook al zo'n gave! Niet mijn smaak, ook niet een plek waar ik een tattoo zou zetten maar wel erg gaaf gemaakt!
Waar zit die gast? Dat moet ik onthouden voor mijn volgende tattoo!(Oud-Beijerland zie ik net
)
Had het al gevonden door even bij eigenschappen van het vlinder fototje te kijken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heet Alex en werkt als gast-artiest bij JRT in Oud-Beijerland. Hij spreekt gebrekkig engels, want hij is een rus. Hij wil ooit voor zichzelf beginnen in Nederland.
www.piercingentattoostudio.nl en dan bij foto's van Alex kijken, zitten hele mooie bij!
Een vriend van ons heeft eind september een afspraak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Had het al gevonden door even bij eigenschappen van het vlinder fototje te kijken..
Erg mooie tattoo's zitten er tussen..
Weet je of hij al lang gast-artiest is bij hun en/of hij dat nog wel een tijdje blijft?
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef sanger het volgende:
Iemand die een goede weet in omgeving Alkmaar/Haarlem/Amsterdam/Schiphol?
hangt af van de shop. Bij de ene kom je binnen om een afspraak te maken om te babbelen. Bij de ander kan het meteen als ze even geen klant hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
Gezien het feit dat ik vrijdag in Rotterdam moet zijn, dacht ik ik loop even langs bij Inkstitution om te babbelen over een idee voor een tattoo. Alleen nu bedacht ik me opeens, wat is eigenlijk de etiquette?
Moet je dan van te voren even een afspraak maken, of kan je gewoon even binnenwandelen?
Om het te verduidelijken, ik heb een aantal idee'en en een aantal plaatjes en ik wil het aan een artiest voorleggen om te kijken of 'ie het ziet zitten om er een eigen draai aan te geven. Gewoon een gesprekje van 10 minuten zegmaar en wellicht een afspraak maken als het klikt.
Wat is normaal in zo'n geval?
Bij Inkstitution moet je een afspraak maken. Maar je kan wel langslopen en je idee laten zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
Gezien het feit dat ik vrijdag in Rotterdam moet zijn, dacht ik ik loop even langs bij Inkstitution om te babbelen over een idee voor een tattoo. Alleen nu bedacht ik me opeens, wat is eigenlijk de etiquette?
Moet je dan van te voren even een afspraak maken, of kan je gewoon even binnenwandelen?
Om het te verduidelijken, ik heb een aantal idee'en en een aantal plaatjes en ik wil het aan een artiest voorleggen om te kijken of 'ie het ziet zitten om er een eigen draai aan te geven. Gewoon een gesprekje van 10 minuten zegmaar en wellicht een afspraak maken als het klikt.
Wat is normaal in zo'n geval?
waarom niet? Je loopt toch ook gewoon een winkel binnen om boodschappen te doen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
Okay, nu ben ik even in verwarring. Als ik je goed begrijp moet je om een tattoo te laten zetten een afspraak maken, daar ging ik oko wel vanuit. Bovendien wil ik het pas na de zomer doen ivm de zon. Dus dat is prima, maar even binnenwandelen om eens te babbelen moet gewoon kunnen?
Ik gebruik nooit Vaseline. Bepanthen all the way!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef MuRKie het volgende:
M'n tattoo is gisteren flink aan het vervellen geweest!
De eerste 2 weken moet de tattoo vet gehouden worden met vaseline maar ik merk dat 's nachts de vaseline er compleet af "slijt" en dan is de tattoo 's ochtends echt schraal..
Ik kreeg een potje vaseline van de tattoo shop mee, dus automatisch heb ik dat gewoon gebruiktquote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit Vaseline. Bepanthen all the way!
Niet de spray, wel de tube met crème die ook voor tepelkloven gebruikt wordtquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik kreeg een potje vaseline van de tattoo shop mee, dus automatisch heb ik dat gewoon gebruikt
Bepanthen zag ik laatst op tv en toen dacht ik ook dat dat best handig had kunnen zijn. Das toch die verkoelende foam spray? Weet ik dat in ieder geval voor de volgende tattoo
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Niet de spray, wel de tube met crème die ook voor tepelkloven gebruikt wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:37 schreef MuRKie het volgende:
[..]IronischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben ook van plan om een tattoo te laten zetten. Ik wil t al een hele tijd, maar het is er nooit echt van gekomen.
Maar nu wil ik dus graag een tattoo laten zetten op mijn voet, maar wat ik al een beetje begrepen heb is dat het verstandiger is om te wachten na de zomer ivm te veel zon e.d. of heb ik dat verkeerd begrepen?
Wat kost zoiets meestal? (begin halverwege mijn voet tot net boven de enkel qua formaat)
En ik wil hem laten zetten in de buurt van Venlo, heb hier al vele malen WIldThing voorbij zien komen. En een keer gelezen dat Inside Outside niets was??? Waarom de ene wel en de andere niet?
alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |