Ik zou het niet te druk maken. Waarom een Fenix én bloemen? Maar ga met je idee bij een tattooshop langs. Zij kunnen je het beste vertellen over symboliek, en wat er goed werkt in een tattoeage en op welk formaat. Lijkt me verstandiger dan al deze (louter goedbedoelde) adviezen van leken (inclusief mijzelf) hier...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:29 schreef KingSizePinda het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Met paint ff inmekaar geflanst .. Kheb helaas geen tekenprogramma waarmee ik et kan verfraaien ..
Wanneer ben je geen leek meer ?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:36 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik zou het niet te druk maken. Waarom een Fenix én bloemen? Maar ga met je idee bij een tattooshop langs. Zij kunnen je het beste vertellen over symboliek, en wat er goed werkt in een tattoeage en op welk formaat. Lijkt me verstandiger dan al deze (louter goedbedoelde) adviezen van leken (inclusief mijzelf) hier...
Persoonlijk ben ik fan van mooie bloementatts bij jongens. (Maar dat zal wellicht met mijn afspraak van a.s. vrijdag te maken hebben)
Als je jarenlang ervaring hebt met tattoeeren en je dus weet wat goed werkt op een lichaam, de tattoeer-techniek, de verschillende formaten, dat soort dingen. (Maar goed, wil hier geen discussie starten over wie een leek is en wie niet, als ik je beledigd heb, excuses, maar je paint voorbeeldje deed mij niet vermoeden dat je verstand van zaken hebt, no offence)quote:Op maandag 27 juli 2009 12:29 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Wanneer ben je geen leek meer ?
Heb je echt die Japanse tekens nodig om je verhaal duidelijk te maken? Ik vind de beeldspraak van de bloemen in knop, bloei en verval al sterk genoeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef SadKingBilly het volgende:
Ok, slechte poging van mij om twee dingen die me goed bevallen te combineren:
- sakura met knoppen (voor mijn dochter), bloeiende bloemen en uitvallende bloem voor mijn vader
- japanse vertaling van "carpe diem" oftewel, geniet van elke dag
Zoiets maar dan zonder de harde zwarte lijnen dus
[ afbeelding ]
.. i second that...quote:Op maandag 27 juli 2009 13:52 schreef heartwork het volgende:
[..]
Heb je echt die Japanse tekens nodig om je verhaal duidelijk te maken? Ik vind de beeldspraak van de bloemen in knop, bloei en verval al sterk genoeg.
7 augustus dan graag bloederige foto's van de slachtpartij!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef SadKingBilly het volgende:
-edit- oh, en mijn vrouw weet nog van niets.. Die staat dus nog een verrassing te wachten vanavond
-edit- geen edit dusverkeerde knop..
ook hier geldt, je tattoeerder vertelt je dr alles over. Ik denk alleen dat na een weekje een zwembad ingaan niet zo heel slim is.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Ugh, foto's nemen met mijn ogen dicht?
Ik zal zien wat ik kan doen
ps, wat kan ik het best op een nieuwe tattoo smeren, moet 'ie ingepakt blijven (wil hem eigenlijk die middag / avond aan mijn vader laten zien omdat de dagen erna een flinke korst op zal komen neem ik aan)..
Oh, en kan ik na een week weer in (chloor)water? Moet dan jongeren begeleiden tijdens een proefduik in een zwembad
Rob Admiraal heeft een wachtlijst van 2 jaar hoorde ik laatst...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:05 schreef TiMPiN het volgende:
Ja dat bedoelde ik ook met eventueel later. Om nou meteen me hele arm onder te prikken vind ik ook iets te veel van 't goede![]()
Op tonsoftattoos zit ik inderdaad ook veel rond te neuzen. Het zal nog wel even duren voor ik iets heb wat echt mijn ding is, en als 't eenmaal zo ver is dan zal ik wel weer een jaar op de wachtlijst mogen bij Rob Admiraal of een andere goede artist('t liefst in Amsterdam natuurlijk). Gelukkig heb ik nooit geld te veel dus dan heb je ook weer tijd om te sparen
![]()
Ik las ook ergens dat de gebruikte figuren in de japanse stijl vaak ook een betekenis hebben. Nu weet ik dat wel van de koi, maar is er ook ergens misschien een site/boek te vinden met betekenissen van meerdere veelgebruikte iconen in de japanse stijl? Lijkt me best interessant om te lezen + het kan misschien wat extra's toevoegen aan de betekenis van je tat
Ik vind de strijd tussen goed en kwaad btw ook wel een mooi onderwerp voor een tat, heb ooit zoiets gezien in de vorm van engelen en demonen, zag er erg indrukwekkend uit![]()
naar mijn mening zitten er iets te veel dunne lijnen te kort op elkaar, waardoor het na verloop van tijd lelijker gaat worden. het idee vind ik wel mooi, ik kan alleen de E niet ontdekkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:00 schreef crrrN het volgende:
Ik zou er toch nog effe door een (goede) tattooartiest naar laten kijken en aanpassen. Want dit is niet echt super.
Sorry maar ik ontwerp al jaren tattoos. Dit is de schets en een verkleinde versie. Natuurlijk zal de tatoeerder de lijnen strak en fijn doen. Hij wordt vrij groot dus die fijne lijnen komt wel goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:00 schreef crrrN het volgende:
Ik zou er toch nog effe door een (goede) tattooartiest naar laten kijken en aanpassen. Want dit is niet echt super.
Volgens mij helemaal rechts?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
naar mijn mening zitten er iets te veel dunne lijnen te kort op elkaar, waardoor het na verloop van tijd lelijker gaat worden. het idee vind ik wel mooi, ik kan alleen de E niet ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |