Hoe zal dat eruit zien wanneer hij een jaar of 80 is?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:32 schreef JX het volgende:
Wil over een tijdje een tattoo laten zetten en ben aan het rondkijken voor inspiratie. Niet dat ik deze wil, maar hij is wel errug gaaf![]()
[ afbeelding ]
lekker belangrijk, voor hetzelfde geld haal je de 80 niet eens...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hoe zal dat eruit zien wanneer hij een jaar of 80 is?
Leuk verhaal voor de kleinkinderen. De oudgeworden superheld
Tussen je schouderbladenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef KingSizePinda het volgende:
Ik zit eraan te denken om een delfts blauw tattoo te laten zetten na de zomerhitte .. Een typisch Nederlandse molen met een een mannetje en vrouwtje ervoor de elkaar kussen .. Lijkt me erg leuk maar jah, waar op je lichaam staat ie et mooist ?
Ik heb in een verzorgingstehuis gewerkt, verbazingwekkend veel oudere mensen hebben tatoeages.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:02 schreef MarMar het volgende:
"Hoe zal het eruit zien met 80 jaar" vind ik altijd zo stom, net alsof je er nog wel lekker genoeg uit ziet op je 80e om in een stringbikini rond te huppelen als je geen tattoos hebt, get real.
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=22&t=2359&start=0&hilit=zwollequote:Op zondag 26 juli 2009 20:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Hey allemaal,
Weet iemand een goede tattooshop, liefst in de buurt van Zwolle? Ik denk erover een tattoo te laten zetten - en dan moet het ook nog met een beetje spoed; de reden is gedeeltelijk dat ik een blijvende herinnering aan de geboorte van mijn dochter wil en dat mijn vader terminale kanker heeft en hooguit nog een week of tien zal leven. Ik heb een poos geleden een plaatje van een fenix gevonden en dat wil ik graag gecombineerd met de letter A (voor Albert voor mijn vader, Alwin voor mij en Aimee voor mijn dochter)
Alle tips en suggesties zijn welkom. Op het moment heb ik als plaats de binnenkant van mijn linkerarm in gedachten, net onder de elleboog (en dan zo dat als mijn arm op tafel ligt ik er zelf goed op kijk)
Inky zit in Zwolle, als je daar snel langsgaat heb je kans dat je daar in september nog terecht kan. maar let er wel op dat je t niet te overhaast doetquote:Op zondag 26 juli 2009 20:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Hey allemaal,
Weet iemand een goede tattooshop, liefst in de buurt van Zwolle? Ik denk erover een tattoo te laten zetten - en dan moet het ook nog met een beetje spoed; de reden is gedeeltelijk dat ik een blijvende herinnering aan de geboorte van mijn dochter wil en dat mijn vader terminale kanker heeft en hooguit nog een week of tien zal leven. Ik heb een poos geleden een plaatje van een fenix gevonden en dat wil ik graag gecombineerd met de letter A (voor Albert voor mijn vader, Alwin voor mij en Aimee voor mijn dochter)
Alle tips en suggesties zijn welkom. Op het moment heb ik als plaats de binnenkant van mijn linkerarm in gedachten, net onder de elleboog (en dan zo dat als mijn arm op tafel ligt ik er zelf goed op kijk)
ik heb zelf ook tattoos hoor. Dus je hoeft niet gelijk je offensief open te trekken.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:02 schreef MarMar het volgende:
1) Ik heb mijn opa nooit in z'n blote lijf gezien, dus al zou hij tattoos gehad hebben, ik weet het niet.
2) Ik kom de laatste tijd regelmatig een oudere man tegen met een prachtig kleurige japanse koi op zijn arm, fantastisch!
"Hoe zal het eruit zien met 80 jaar" vind ik altijd zo stom, net alsof je er nog wel lekker genoeg uit ziet op je 80e om in een stringbikini rond te huppelen als je geen tattoos hebt, get real.
die bloemen zijn wel tof. Fenix zou ik zelf wat uitgebreider willen als zo'n lijntekening.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Bedankt voor de info, bij Inky ben ik al geweest, de persoon die daar de tattoos zet is met vakantie tot eind augustus. Zo lang kan ik dus helaas niet wachten.
En overhaast, tsja, ik heb altijd geroepen dat ik nooit een tattoo zou laten zetten maar het is de enige blijvende "gebeurtenis" die ik kan bedenken. Het zal ook zeker geen enorme lap worden, hooguit 5x10 centimeter en eenvoudig van stijl.
Morgen eens langs die in de vermeerstraat, eens kijken wat die me kan vertellen.
Ik was overigens niet helemaal duidelijk/eerlijk in mijn vorige post, ik twijfel niet over het zetten maar wel over het ontwerp. Het wordt óf de fenix (een heel simpele lijntjestekening) of een aantal sakura bloemen (japanse kersenbloesem)..
Een wat fijnere variant van deze:
[ afbeelding ]
Of zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef NRK het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook maar ff plaatsenwordt in september helemaal ingekleurd (door gerrit
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |