Ik kijk enkel bij bepaalde topics naar de usernamen en bijbehorende icoontjes.quote:
quote:NEC-delegatie bij Jong Feyenoord
Het oefenduel tussen Jong Feyenoord/ Excelsior en Jong Sparta (0-0) werd gadegeslagen door een delegatie van Nec Nijmegen. Trainer Dwight Lodeweges en technisch directeur Carlos Aalbers zijn gesignaleerd in Naaldwijk.
Het is niet duidelijk voor wie de Nijmeegse delegatie kwam kijken, maar het lijkt er wel op dat Nec met een doel vanuit Nijmegen was afgereist. In het team van Jong Feyenoord/Excelsior stonden veel spelers die een directe versterking zouden kunnen zijn voor Nec Nijmegen.
Spelers als Dwight Tiendalli, Kelvin Leerdam, Andwelé Slory, Luigi Bruins en Tim Vincken deden mee bij Feyenoord. Bij Jong Sparta waren Lerin Duarte, Anthony Bentem, Eric Abdul en Jeffrey Vlug 'bekende' namen die op het wedstrijdformulier stonden.
Zal vast wel, maar waarom zouden ze Feyenoord betalen? Hoeft Satander ook niet aan ons, en de UEFA/FIFA vindt het prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef buddyb het volgende:
krijgt feyenoord nog een percentage bij doorverkoop van kalou?
volgens de geruchten zou hij in de belangstelling staan van arsenal.
Over Santander gesproken. Die willen Smolarek verkopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar waarom zouden ze Feyenoord betalen? Hoeft Satander ook niet aan ons, en de UEFA/FIFA vindt het prima.
Het lijkt me dat die transfer niet door mag gaan zolang ze die 2 miljoen niet betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over Santander gesproken. Die willen Smolarek verkopen.
Lastpost de superscoutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik kijk enkel bij bepaalde topics naar de usernamen en bijbehorende icoontjes.![]()
Wist trouwens niet dat Feyenoord serieus zou kijken naar talentvolle jongens op de Rotterdamse velden bij aanmelding van buitenaf.
Had een jong ventje van een jaar of 14 al een aantal keer zien spelen bij onze lokale vereniging en die viel nogal op, z'n vader gaf aan dat ie een jaar geleden ook naar Sparta kon maar dat was afgeketst door een blessure in die periode en ik dacht, laat ik eens een mailtje sturen en zowaar, email teruggehad met een bedankje, ventje is inmiddel gescout door onze club en ze nemen binnenkort contact met hem op.
En waarschijnlijk horen we er dan ook niets meer van.
Wijze woorden? Een simpel inkoppertje. Ja, Makaay scoort altijd en overal maar het is nu zo dat Been een team wil vormen en dat dat team op een bepaalde manier moet spelen. Pas je daar niet in, dan heb je pech. Of is de speler Makaay nu groter dan Feyenoord en de 'verlosser'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef turnpoint76 het volgende:
Wijze woorden van Derksen :
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)antie-voor-goals.htm
[ afbeelding ]
Ik werd daar zondag hélémaal gek van bij Eredivisie live. Die huppelkut moest in elke zin even vertellen dat Feyenoord toch misschien wel kampioenskandidaat is, dat Been als verloren zoon is thuisgekomen en dat het publiek nu verwacht dat er prijzen worden gepakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wijze woorden? Een simpel inkoppertje. Ja, Makaay scoort altijd en overal maar het is nu zo dat Been een team wil vormen en dat dat team op een bepaalde manier moet spelen. Pas je daar niet in, dan heb je pech. Of is de speler Makaay nu groter dan Feyenoord en de 'verlosser'?
Oordeel zelf :quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef pisnicht het volgende:
Dit leek me wel een goede plek om het te vragen; kan iemand me vertellen of een uit-shirt van het seizoen 1995-1996 waarde heeft? (en welke waarde dan uiteraard)
Je kan als coach wel 4-3-3 willen spelen en lyrisch zijn over je selectie, maar zonder die ervaring en goals van Makaay (en ook JD Tomasson ) ga je zeker niet hoger eindigen als afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wijze woorden? Een simpel inkoppertje. Ja, Makaay scoort altijd en overal maar het is nu zo dat Been een team wil vormen en dat dat team op een bepaalde manier moet spelen. Pas je daar niet in, dan heb je pech. Of is de speler Makaay nu groter dan Feyenoord en de 'verlosser'?
Red Bull Salzburg schijnt intresse te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over Santander gesproken. Die willen Smolarek verkopen.
Iedere euro is welkom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Red Bull Salzburg schijnt intresse te hebben.
Had toch die 50% bij doorverkoop moeten bedingen denk ik.quote:
Die heeft er gemiddeld meer verstand van dan die 'scouts' van ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had toch die 50% bij doorverkoop moeten bedingen denk ik.![]()
Maar toch, vond het wel grappig dat ze blijkbaar toch iets doen met suggesties van een simpele liefhebber.
In dit kader: een aantal jaar (10?) geleden introduceerde Harry Vermeegen een (volgens mij) Marokkaans jochie op aandringen van diens broer bij Feyenoord. Hij overleefde, eerste tweede en volgens mij ook derde schifting. Iemand die weet wie dit was en of het nog iets geworden is? Was een ontzettend mooi en rap jongske.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had toch die 50% bij doorverkoop moeten bedingen denk ik.![]()
Maar toch, vond het wel grappig dat ze blijkbaar toch iets doen met suggesties van een simpele liefhebber.
Heel triest van Lunatic News, Maar die zijn toch alleen maar triester geworden de afgelopen jaren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef turnpoint76 het volgende:
[ afbeelding ]
''Afijn de seizoensouverture met een thuisduel tegen NEC, hierbij ook aanwezig Danny Landzaat zoals we hem graag zien: als reserve!''
Jouw mening, ik deel die van LN volledig met als toevoeging dat ik hem überhaupt niet wens te zien in ons heilige shirt, laat staan als iemand op de loonlijst bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Heel triest van Lunatic News, Maar die zijn toch alleen maar triester geworden de afgelopen jaren.
quote:Petrovic in beeld bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft interesse in Zeljko Petrovic. Hij stopte onlangs als assistent-trainer bij HSV. Daar werkte hij vorig seizoen in de staf van de huidige Ajax-trainer Martin Jol.
Bij Ajax wordt Jol geassisteerd door John van ’t Schip en Danny Blind. Petrovic was eerder ook assistent bij Ruud Gullit.
Haha die 2 woorden had ik net direct ook letterlijk in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef Merkie het volgende:
"Babbelzieke Joegoslaaf". In ieder geval één ding waarin Johan Derksen onomstotelijk gelijk in heeft.
Wat is daar zo grappig aan? Jol zal hem niet halen omdat hij zulke goeie moppen kan vertellenquote:
Met tranen in z'n ogen.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef Kopbal het volgende:
'Iek geef mijn nier aan Martien Jol als het moet.'
quote:
Wat zegt dit over mijn gevoel voor humor als ik beide grapjes ook al wou maken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef Kopbal het volgende:
'Iek geef mijn nier aan Martien Jol als het moet.'
Die man is gewoon vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Jol zal hem niet halen omdat hij zulke goeie moppen kan vertellen
Hij is de "aai over de bol" trainer die schijnbaar mist in de technische staf nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Jol zal hem niet halen omdat hij zulke goeie moppen kan vertellen
Pim, maak nog ff een paar miljoentjes vrij voor z'n salaris.quote:Real Madrid heeft het contract met verdediger Michel Salgado (33) ontbonden. Hij had nog een contract tot de zomer van 2011 bij de Madrileense club, maar kwam amper aan spelen toe.
Als back up voor Fernandez?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pim, maak nog ff een paar miljoentjes vrij voor z'n salaris.![]()
Bron: legioen.web-log.nlquote:'Slory op huurbasis naar NEC'
Slory Andwele Slory speelt hoogstwaarschijnlijk de rest van het seizoen op huurbasis voor NEC. De Nijmegenaren zijn op zoek naar een vervanger voor Saidi Ntibazonkiza die nog deze maand van de hand zal worden gedaan. Slory komt niet meer voor in de plannen van trainer Mario Been
Ik hoop het, en hoop dat Tiendalli blijft als backupquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bron: legioen.web-log.nl
Voor wat het waard is...
Hm, omdat jij het wil gaat het misschien nog wel lukken...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:26 schreef Ytereo het volgende:
Ik zou nog graag een spits er bij willen.
PSV heeft 4 spitsen, Ajax heeft er 3 ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm, omdat jij het wil gaat het misschien nog wel lukken...
Leuk voor je, maar we hebben geen geld, weet je nog?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef Ytereo het volgende:
[..]
PSV heeft 4 spitsen, Ajax heeft er 3 ofzo.
Groningen heeft er 4.
Wij hebben er 1 ?
Dan zou ik eerder voor Constaignos (of hoe je het ook schrijft) gaan, als Makaay en Tomasson een keer wegvallen. Zit niet voor niets bij de selectie natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar we hebben geen geld, weet je nog?
Bovendien kan Cissé ook in de spits.
Precies, Feyenoord moet het voorlopig doen met wat ze hebben. Volgend jaar (??) lopen veel dure contracten af en kan er wel weer wat meer gedaan worden zolang de nieuwe spelers niet zoveel salaris eisen lijkt mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar we hebben geen geld, weet je nog?
Bovendien kan Cissé ook in de spits.
Sowieso moet Feyenoord eens budget gaan creeren, je kunt niet altijd je handjes blijven ophouden bij investeerders. Clubs als Twente en Heerenveen verkopen al jaren op rij voor meer dan 10 miljoen per jaar aan spelers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, Feyenoord moet het voorlopig doen met wat ze hebben. Volgend jaar (??) lopen veel dure contracten af en kan er wel weer wat meer gedaan worden zolang de nieuwe spelers niet zoveel salaris eisen lijkt mij.
Dat valt voor Twente heel erg mee hoor, pas dit jaar voor het eerst, ze kopen gewoon veel betere spelers en nog veel goedkoper in en die worden vervolgens nog beter gemaakt ook, dat is het grote verschil lijkt me. Feyenoord heeft in potentieel veel meer geld, maar het wordt zo makkelijk weg gegooid.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso moet Feyenoord eens budget gaan creeren, je kunt niet altijd je handjes blijven ophouden bij investeerders. Clubs als Twente en Heerenveen verkopen al jaren op rij voor meer dan 10 miljoen per jaar aan spelers.
Twente misschien nog maar 2 jaar, maar die hebben voor Engelaar, Wielaert, Braafheid, Elia en nog wat spelers meer gevangen dan onze gehele schuld waard is. En het leuke is dat ze niet zwakker dan 2 jaar geleden zijn, integendeel. Geldt ook voor Heerenveen, die hebben in 3 jaar wel 30 miljoen gecasht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:56 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat valt voor Twente heel erg mee hoor, pas dit jaar voor het eerst, ze kopen gewoon veel betere spelers en nog veel goedkoper in en die worden vervolgens nog beter gemaakt ook, dat is het grote verschil lijkt me. Feyenoord heeft in potentieel veel meer geld, maar het wordt zo makkelijk weg gegooid.
Lul niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Happel het volgende:
Laten we even in 1 jaar genoeg budget bij elkaar brengen, zodat we miljoenen kunnen uitgeven, ja. Zo gebeurd man, peace of cake.
Tja, dat heeft Twente ook wel met die leningen voor het stadion, maar das toch wat anders dan investerdeers inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Twente misschien nog maar 2 jaar, maar die hebben voor Engelaar, Wielaert, Braafheid, Elia en nog wat spelers meer gevangen dan onze gehele schuld waard is. En het leuke is dat ze niet zwakker dan 2 jaar geleden zijn, integendeel. Geldt ook voor Heerenveen, die hebben in 3 jaar wel 30 miljoen gecasht.
Komend seizoen gewoon opflikkeren met al die investeerders, talentenpools en dat soort onzin. Straks is 75 % van de waarde van je selectie van externe mensen en dan blijf je afhankelijk. Cissé was een goede aankoop sportief gezien maar je moet hem voor meer dan 12 miljoen verkopen om er nog wat aan over te houden.En Fernandez gaat ons ook niet uit de schulden helpen.
Idd. En het is gewoon een kwestie van goed scouten natuurlijk. Het is niet zo dat Twente en Heerenveen 15 miljoen betalen als ze een onbekende Pranjic uit het buitenland halen, ze zien ze gewoon niet. En als ze ze wel zien dan faalt er iemand anders namelijk degene die de uiteindelijke beslissing heeft over de aankoop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef Merkie het volgende:
Het is een gevaarlijk spelletje wat Feyenoord speelt. Met de komst van Makaay & co nam Feyenoord financiëel gezien een groot risico, en door uitblijvende prestaties kregen ze het deksel op hun neus. Nu doen ze met die talentenpools en investeerders eigenlijk hetzelfde; ze nemen een voorschot op de toekomst. Als Feyenoord niet binnen twee jaar presteert (top 5-klassering en Europees voetbal) kan het financieel gezien heel moeilijk worden. Tenzij Cissé en Wijnaldum ineens voor 20 miljoen per speler verkocht worden. Riskant dus.
Ruiz viel gisteren toch enorm door de mand hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. En het is gewoon een kwestie van goed scouten natuurlijk. Het is niet zo dat Twente en Heerenveen 15 miljoen betalen als ze een onbekende Pranjic uit het buitenland halen.
Nu weer Stoch en Ruiz, ik ga er vanuit dat die over 2 jaar voor enorme bedragen vertrekken. Bedragen waarmee Feyenoord de schulden meer dan halveren kan.
Douglasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. En het is gewoon een kwestie van goed scouten natuurlijk. Het is niet zo dat Twente en Heerenveen 15 miljoen betalen als ze een onbekende Pranjic uit het buitenland halen.
Nu weer Stoch en Ruiz, ik ga er vanuit dat die over 2 jaar voor enorme bedragen vertrekken.
Nog afwachten idd, maar Twente weet wel wat ze doen. In het ergste geval maken ze gewoon een miljoen winst op hem straks.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ruiz viel gisteren toch enorm door de mand hoor. Zoveel beter dan Cissé zal hij niet zijn, en ik denk dat ze allebei ongeveer even veel gekost hebben.
Douglas.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Douglas![]()
Tioté, Stam, Brama ook nog wel wat
Overigens moet Stoch nog we gekocht worden. En dan hebben ze nog Parker, Rukavytsya, De Jong en eventueel Osei qua aanvallers op de bank, middenveld ook alles dubbel bezet en ze willen ook nog een internationale verdediger halen, daar loopt heel wat kwaliteit rond in Enschede, terwijl ze een jaar of 6 terug nagenoeg failliet waren
Ik had hem nog nooit zien spelen, jij wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef Merkie het volgende:
Ruiz is ook geen goed scoutwerk geweest.
Vooral door dat laatste was ik blij met de aankoop.quote:Cissé vind ik dan nog beter gezien eigenlijk. Niet voor niets dat Twente hem ook wilde hebben.
Douglas heeft nog drie jaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Douglas.Weet niet hoe het met zijn contract zit maar dat gaat weer een mega-klapper worden.
Maar wij hebben Hofland en Bahia.![]()
In samenvattingen. Maar hij was één van de beste spelers uit de Belgische competitie, vergelijkbaar met Suárez bij FC Groningen oppikken. Heb je geen superscouts voor nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit zien spelen, jij wel?
Bahia is een aardige verdediger, maar valt Europees elke keer weer door de mand. Als ie bij Twente in de basis stond, hadden ze er in elk geval voor gezorgd dat er een enorm goede verdediger naast hem stond.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef Merkie het volgende:
Bahia heeft zich de afgelopen twee jaar toch wel behoorlijk ontwikkeld hoor. Zou bij Twente ook in de basis staan als ze Douglas niet hadden.
Nee, ons centrale duo bestaat uit Bahia en Vlaar. Ritmo overdrijft een beetje, als deze spelers bij AZ of Twente zouden spelen zouden ze onomstotelijk basisspelers zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:24 schreef Bevin het volgende:
[..]
Hoflandstaat ie in de basis bij jullie
?
Mwah, Rajkovic speelde gister ook heel goed op linksback, terwijl ie eigenlijk een pure killer is die centraal moet spelen, aan de andere kant weet ik niet of die Bahia echt zo matig/goed (wat jij wilt) als ik denk, maar goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ons centrale duo bestaat uit Bahia en Vlaar. Ritmo overdrijft een beetje, als deze spelers bij AZ of Twente zouden spelen zouden ze onomstotelijk basisspelers zijn.
Absoluut niet. Een van de 2 zou misschien in de basis kunnen staan daar maar wel met enorme concurrentie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ons centrale duo bestaat uit Bahia en Vlaar. Ritmo overdrijft een beetje, als deze spelers bij AZ of Twente zouden spelen zouden ze onomstotelijk basisspelers zijn.
Ja, logisch, ze hebben hun eigen spelers voor de basis gehaald. Maar als Douglas en Wisgerhof niet bij Twente zouden spelen zouden Bahia en Vlaar ook voldoen. Ik dacht dat je er altijd van overtuigd was dat in potentie onze selectie zo goed was?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Een van de 2 zou misschien in de basis kunnen staan daar maar wel met enorme concurrentie.
Ja, maar dan zou Twente wel meer tegengoals krijgen en dus minder presteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, logisch, ze hebben hun eigen spelers voor de basis gehaald. Maar als Douglas en Wisgerhof niet bij Twente zouden spelen zouden Bahia en Vlaar ook voldoen.
Is hij ook best wel, maar achterin ben ik er nog niet helemaal gerust op. Als Vlaar weer wegvalt straks hou ik m'n hart vast. Al denk ik wel dat Been de selectie zo neer kan zetten dat het team als geheel de verdedigers flink kan ontlasten. Zie AZ, die hebben ook geen indrukwekkende namen (Jaliens, Moisander, Swertsquote:Ik dacht dat je er altijd van overtuigd was dat in potentie onze selectie zo goed was?
Ik ga alleen maar in op jouw twee voorgaande posts. Maar als jij voortaan op deze manier verder wil, mij best, klootviool.quote:
Ik snap niet hoe jij sommige dingen 'goed' kunt praten. Die hele scouting bij ons is toch al jaren 1 grote amateurbende?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar in op jouw twee voorgaande posts. Maar als jij voortaan op deze manier verder wil, mij best, klootviool.
Hij praat niks goed, jij moet een beetje relativeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij sommige dingen 'goed' kunt praten. Die hele scouting bij ons is toch al jaren 1 grote amateurbende?
En jij zegt dat we maar even moeten stoppen met de investeerders, tis absoluut niet de ideale situatie, maar wees blij dat ze der zijn, anders had er dit seizoen helemaal niemand bijgekomen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij sommige dingen 'goed' kunt praten. Die hele scouting bij ons is toch al jaren 1 grote amateurbende?
Nee, dat doe ik niet. Ik zeik al 5 jaar over onze scouting.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Hij praat niks goed, jij moet een beetje relativeren.
Als je weer eens dit stokpaardje berijdt doe je altijd alsof ze dit morgen nog gefikst moeten hebben. Wees een reëel en dan snap je wat Happel bedoelt.
Nee ik bedoel dat je komende zomer gewoon geen nieuwe leningen e.d. moet afsluiten. Dan koop je maar een keer niets totdat je wat fatsoenlijke verkopen hebt gedaan. Dan ben je het jaar erop al een enorm stuk gezonder aangezien ook nog eens de idiote salarissen weg gaan vallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef Luni het volgende:
[..]
En jij zegt dat we maar even moeten stoppen met de investeerders, tis absoluut niet de ideale situatie, maar wees blij dat ze der zijn, anders had er dit seizoen helemaal niemand bijgekomen!
Zeg dat dan meteen, dat is een stuk duidelijker. Ben het er namelijk volledig mee eens. Probleem is alleen dat ze dat nooit kunnen verkopen aan de achterban.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je komende zomer gewoon geen nieuwe leningen e.d. moet afsluiten. Dan koop je maar een keer niets totdat je wat fatsoenlijke verkopen hebt gedaan. Dan ben je het jaar erop al een enorm stuk gezonder aangezien ook nog eens de idiote salarissen weg gaan vallen.
Wij zijn geen AZ. Feijenoordsupporters hebben altijd wat te kankeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Merkie het volgende:
Hoezo? Ligt natuurlijk volledig aan de eindstand. Als ze tweede eindigen en lang meegedaan hebben om het kampioenschap denk ik niet dat de supporters boos worden als er geen versterkingen komen. Als ze degradatievoetbal spelen wordt het een ander verhaal.
AZ heeft ook nauwelijks (of geen?) aankopen gedaan.
En terecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zijn geen AZ. Feijenoordsupporters hebben altijd wat te kankeren.
Mwoah, niemand zal er kwaad om zijn als Hoflands bankplek wordt overgenomen door een sterke kerel uit de eigen jeugd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, dat is een stuk duidelijker. Ben het er namelijk volledig mee eens. Probleem is alleen dat ze dat nooit kunnen verkopen aan de achterban.
Bij degradatievoetbal zal iedereen vooral 90 % van de selectie eruit willen hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Merkie het volgende:
Hoezo? Ligt natuurlijk volledig aan de eindstand. Als ze tweede eindigen en lang meegedaan hebben om het kampioenschap denk ik niet dat de supporters boos worden als er geen versterkingen komen. Als ze degradatievoetbal spelen wordt het een ander verhaal.
AZ heeft ook nauwelijks (of geen?) aankopen gedaan.
Zoals Kopbal zegt is dat terecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zijn geen AZ. Feijenoordsupporters hebben altijd wat te kankeren.
Las laatst ergens dat Feyenoord 10% van de transferrechten nog in handen heeft. Is toch 220.000, alle beetjes helpenquote:Dynamo Kiev strikt ex-Feyenoorder Magrao
Gerson Magrao gaat het opnieuw proberen in Europa. De Braziliaanse flankspeler, die op een blauwe maandag nog bij Feyenoord onder contract stond, is gestrikt door Dynamo Kiev. Cruzeiro maakt op de officiële website bekend dat zij Magrao heeft verkocht. Dynamo Kiev betaalt 2,2 miljoen voor de 24-jarige ex-middenvelder van Feyenoord, die in het seizoen 2004/05 in Rotterdam onder contract stond. Magrao wist nooit indruk te maken en kwam slechts tot zes invalbeurten. Hij mocht nooit in de basis beginnen.
Feyenoord deed Magrao al snel weer over aan Cruzeiro, waar hij indruk maakte op de scouts van Dynamo Kiev. Het is nog onduidelijk of Feyenoord een deel van de transferrechten bezit, maar naar verluidt is dit wel het geval.
Wel beter dan Feijenoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:10 schreef Merkie het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Dynamo Kiev Real Madrid is.
quote:Santander gaat Feyenoord eindelijk betalen
Geschreven op donderdag, 6 augustus om 08:06
Racing Santander komt eindelijk over de brug wat betreft de transfersom van Ebi Smolarek. De Spanjaarden weigerden lange tijd met het geld te komen, waarna Feyenoord en Borussia Dortmund besloten om naar de FIFA te stappen. Santander heeft nu echter een betalingsregeling voorgesteld, zo meldt Feyenoord op haar website.
De Rotterdammers raakten Smolarek in 2004 kwijt aan Borussia Dortmund en spraken af dat zij vijftig procent van het transfergeld zouden krijgen bij een eventuele doorverkoop. Smolarek vertrok na drie seizoenen in Duitsland naar Santander, dat vier miljoen euro zou betalen voor de Pool. De Spanjaarden kwamen echter maar niet met het geld over de brug en beproefden het geduld van Feyenoord en Dortmund.
Beide clubs kunnen de twee miljoen euro waar zij recht op hebben goed gebruiken en Feyenoord en Dortmund besloten daarom om naar de FIFA te stappen. Nog voordat de wereldvoetbalbond een uitspraak deed, kozen de Spanjaarden eieren voor hun geld en kwamen een betalingsregeling overeen met Dortmund, terwijl de solidariteitsbijdrage aan Feyenoord werd betaald.
Voor wat betreft de transfersom moet de volledige openstaande schuld en Borussia voor het einde van dit kalenderjaar voldaan zijn. De Duitse club zal op haar beurt vijftig procent van dit bedrag aan Feyenoord overmaken. De betaling van de eerste termijn heeft reeds plaatsgevonden: het is niet bekend om welk bedrag het hier gaat.
voetbalzone.
Mag wel miljoen extra bij komen,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef Suijk het volgende:
bizar dat dat zo lang heeft moeten duren zeg.
quote:
Ja dat zal veel zijn van magraoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Grappig, ik begon er eergisteren nog over. Zie je nou wel dat m'n gezeur zin heeft?
Wel mooi, en met dat bedrag voor Magrao er nog bij.
Dit seizoen kampioen dan, volgend jaar de CL en wereldbeker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef Merkie het volgende:
Tijd om Ritmo naar voren te schuiven als nieuwe voorzitter.
En verplicht Armin van Buuren in de kleedkamerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit seizoen kampioen dan, volgend jaar de CL en wereldbeker.
Ow.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef buddyb het volgende:
Magrão levert Feyenoord niets op
6 augustus 2009
Feyenoord bezit geen deel van de transferrechten van de Braziliaan Gerson Magrão.
De middenvelder verruilde woensdag de Braziliaanse club Cruzeiro voor Dynamo Kiev. De club uit Oekraïne betaalt 2,2 miljoen voor de ex-middenvelder van Feyenoord. Een bedrag dat Cruzeiro zelf bekend heeft gemaakt. De 24-jarige linkspoot speelde zes competitieduels voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
En verplicht Armin van Buuren in de kleedkamer.
Wellicht was hij gewoon niet zo goed toen hij bij ons zat. Je hebt altijd spelers die op "latere" leeftijd ineens veel progressie maken. En aan de doorstroom van de jeugd te zien lijkt het mij dat talent niet (meer) over het hoofd gezien wordt bij Feyenoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow.
Toch wel raar dat die jongen bij ons niet eens een kans in het eerste heeft gehad. Dynamo is geen Barcelona, maar toch zeker geen slechte club. Maar goed, daar kicken ze op elke Brazilliaan die 3 keer een bal hoog kan houden, dus deze aankoop zegt niet zoveel.
Wat begrijp je niet aan "speelde zes competitieduels voor Feyenoord"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow.
Toch wel raar dat die jongen bij ons niet eens een kans in het eerste heeft gehad.
Ik dacht al: waar slaat dit nou weer op, maar nu snap ik hem:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat die nieuwe spits gaat doen. Tamiflu.
quote:Feyenoord slaat Tamiflu in voor team
Door MONICA BEEK en WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Ook sportclubs wapenen zich tegen de Mexicaanse griep. Zo heeft voetbalclub Feyenoord zijn spelers gisteren uit voorzorg een doosje Tamiflu mee naar huis gegeven. Ook bij Sparta ligt het medicijn op de plank.
,,Dit doen we in overleg met het Erasmus Medisch Centrum. Mocht het zover zijn, dan komen we goed beslagen ten ijs,’’ zegt Feyenoords clubarts Casper van Eijck. Het medicijn Tamiflu, dat alleen op recept te verkrijgen is, wordt in de Kuip preventief verstrekt. ,,Deze jongens leveren lichamelijk inspanningen waardoor ze kwetsbaarder zijn dan anderen,’’ aldus Van Eijck. ,,Bovendien zitten ze in de leeftijdscategorie waar de problemen het ernstigst zijn.’’
Feyenoord en Sparta hebben hun maatregelen tegen de Mexicaanse griep op eigen initiatief genomen. De KNVB heeft de clubs geen richtlijnen meegegeven. ,,We volgen de ontwikkelingen op de voet, maar zijn hierin terughoudend,,,We wachten op maatregelen van het Ministerie van Volksgezondheid. Het is aan de clubs zelf om te beslissen hoe ze hier mee omgaan. Wij adviseren niet om dit vaccin in huis te halen.’’
Het bedrijf Vaxinostics in Rotterdam leidt ondertussen het enige Nederlandse onderzoek naar het Mexicaanse-griepvaccin. In opdracht van Novartis, een van de twee leveranciers van minister Klinks megabestelling, voert het bureau de ultieme test op mensen uit.
Hans Rumke, directeur van het medisch onderzoeksbureau, is op zoek naar twee- tot driehonderd proefpersonen. Hij heeft mensen uit zijn eigen database al een brief gestuurd met de vraag of zij paraat willen staan voor de test van het griepvaccin. ,,Twintig procent van de mensen die we hebben aangeschreven, heeft meteen gereageerd. Dat is hoger dan normaal,’’ zegt hij. Rumke denkt genoeg te hebben aan zijn eigen contacten, maar sluit niet uit dat proefpersonen die zich nu nog melden kans maken mee te doen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef heiden6 het volgende:
Men schijnt ook interesse te hebben in de Slowaakse spits Vjachal Prozac en de Belgische doelman Bert Rennie.
Wat is in godsnaam een fancoachquote:Begeleiding
Vanuit Feyenoord wordt de regeling begeleid middels stewards. Instructies dienen strikt te worden opgevolgd. In en rond het bezoekersvak zijn tevens de Coördinator Supporterszaken en de Fancoach van Feyenoord aanwezig. Daarnaast is de Voetbaleenheid van de Politie Rotterdam Rijnmond met een aantal mensen in en rond het stadion vertegenwoordigd.
Beetje een sociaal pedagogisch medewerker voor supporters met een stadionverbod.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje een sociaal pedagogisch medewerker voor supporters met een stadionverbod.
Is dit trouwens uit een mail voor de wedstrijd van zondag?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje een sociaal pedagogisch medewerker voor supporters met een stadionverbod.
Als Been slim is zet hij heel snel zijn kaarten op 1 keeper en gaat niet lopen Marcoën met 2 verschillende keepers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:14 schreef Ritmo het volgende:
Mulder weer fit, misschien al inzetbaar tegen Vitesse zelfs.
Ja dat hoop ik idd dat ie dat doet. Stel dat Mulder zondag echt compleet de meester is?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Ritmo het volgende:
Dat doet ie toch? Darley speelt als ie fit is, en de andere 2 vechten het maar uit.
Als ie alle corners van Vitesse klemvast pakt en een penalty stopt, gaat het lastig worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik idd dat ie dat doet. Stel dat Mulder zondag echt compleet de meester is?
Dat is alleen maar beter.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik idd dat ie dat doet. Stel dat Mulder zondag echt compleet de meester is?
Het was ook nooit echt Feyenoord's keus dat hij kwam. Destijds wilden ze Fred (DE Fred ja) hebben, maar Fred wilde niet naar Feyenoord. Feyenoord had in de overeenkomst met de satellietclub staan dat ze 1 speler over konden nemen, toen hebben ze voor Magrao gekozen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:52 schreef Lastpost het volgende:
Even over die Magrao, wat een verwend stuk vreten was dat zeg.
Heb die jongen wel 25 wedstrijden zien spelen voor onze club bij de beloften en heb zelden iemand gezien met dusdanig weinig interesse en beleving voor het spelletje.
In Eindhoven werd ie destijds door onze huidige hoofdcoach al binnen zo'n 20 minuten gewisseld omdat ie erbij liep als een uitgedroogde Afrikaan die de waterput wil halen, qua tempo dan, niet de beleving.
Dat ie dan uiteindelijk wel weer wil ballen in eigen land zegt me niet zoveel, die jongen ga je ook weinig meer van horen als de mentaliteit niet verbeterd is.
Heeft overigens in die periode ook geen bal goed geraakt trouwens, terecht dat ie dan wordt weggestuurd.
Klopt grotendeels ja, we hadden toen die geweldige samenwerking.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het was ook nooit echt Feyenoord's keus dat hij kwam. Destijds wilden ze Fred (DE Fred ja) hebben, maar Fred wilde niet naar Feyenoord. Feyenoord had in de overeenkomst met de satellietclub staan dat ze 1 speler over konden nemen, toen hebben ze voor Magrao gekozen.
Dacht ik.
America Bela Horizonte dacht ik ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt grotendeels ja, we hadden toen die geweldige samenwerking.
Wij betaalde aan die club (Bello Horizonte?) een jaarlijks bedrag en konden dan geloof ik iedere zoveel tijd een speler van hun halen, we hadden er toen nog eentje te goed omdat Fred niet wilde en deze jongen zou het dan ook wel maken, niet dus.
Die Somalia was wel een geval apart trouwens, kwam daar geloof ik ook vandaan.
quote:Tomasson jaagt op sluipschutter
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Als Jon Dahl Tomasson komende zondag in de uitwedstrijd tegen Vitesse scoort, is hij meteen de meest productieve Deen die ooit in Nederland voetbalde.
Met zijn doelpunt op de eerste speeldag tegen NEC, zijn nummer 102 in de eredivisie, evenaarde de Feyenoorder het record van zijn bijna vergeten landgenoot John Eriksen. ,,Dat is iets om trots op te zijn.''
De statistische waarde van zijn laatste goal ontdekte hij afgelopen weekeinde pas toen hij naar de Deense versie van teletekst keek.
Een op het eerste gezicht zoveelste zinloos voetbalfeitje, maar voor Tomasson is het wel degelijk een nieuwe mijlpaal om te koesteren.
De aanvaller houdt van lijstjes, vooral omdat hij er zelf zo vaak en zo hoog op staat.
,,Ik moet eerlijk bekennen dat ik statistieken heel leuk vind,'' zegt Tomasson, die in Nederland verder drie seizoenen speelde voor SC Heerenveen en in Rotterdam-Zuid bezig is aan zijn tweede periode. ,,Die feiten kun je toch meenemen als je bent gestopt. Niemand neemt ze je meer af.''
Dat klinkende cijfers overigens niet altijd eeuwige roem garanderen, bewijst het verhaal van John Eriksen. Zelfs Jon Dahl Tomasson ('Ik was zelf nog heel jong toen hij voetbalde') weet niet veel van de man die in zijn lange loopbaan een garantie was voor goals.
De introverte Eriksen, in dienst van het Zwitserse Servette met 36 doelpunten winnaar van de zilveren schoen in 1988, scoorde in vier seizoenen bij Roda JC liefst tachtig keer. Als spits van Feyenoord maakte hij er daarna 22.
,,Eriksen was een echte goaltjesdief,'' zegt Piet de Visser, die de Deen als trainer van Roda JC tussen 1980 en 1983 onder zijn hoede had.
,,Een fijne spits. Trainer Bert Jacobs had hem een jaar eerder als jong talent naar Roda gehaald, maar ik had Dick Nanninga al als spits. Daar moest ik een oplossing voor verzinnen. Toen kwam ik op het idee om Eriksen in een vrije rol als linkerspits te laten spelen. Dat ging fantastisch. Hij was er altijd bij als Nanninga een bal doorkopte. John was een echte sluipschutter, een fenomeen. Vanuit het niets kon hij scoren.''
Bij de Deense nationale ploeg stond hij in de schaduw van Michael Laudrup en Preben Elkjaer Larsen. Zijn finest hour als international beleefde hij op het WK van 1986 in Mexico. Eriksen scoorde tegen Duitsland (2-0), maar kon niet voorkomen dat Denemarken als oppermachtige poulewinnaar een ronde later werd afgemaakt door Spanje (5-1) en naar huis kon.
Als bijna tienjarig jochie maakte die uitschakeling grote indruk op Tomasson. ,,Ik heb gehuild toen het fout ging met Denemarken tegen Spanje,'' bekent hij.
,,Ik was dat jaar op vakantie met mijn ouders in Griekenland. We keken naar de wedstrijd in een restaurant. Van dat WK kan ik me niet meer alles herinneren, maar ik weet nog wel dat ik na de 5-1 tegen Spanje huilend naar buiten liep.''
Eriksen was een paar weken eerder clubtopscorer van Feyenoord geworden. Desondanks moest hij na een jaar alweer vertrekken uit de Kuip.
Is hij mislukt in Rotterdam? De Visser vindt van niet, maar heeft wel een idee waar het mis ging.
,,Je moest hem wel gebruiken als een goaltjesdief. Eriksen werd wel verguisd, omdat je hem in een wedstrijd niet veel zag. Als hij niet scoorde, was hij een slechte speler. Nee, hij was geen 'fantoom'. Makaay is een speler die je moet lanceren. Eriksen was altijd in beweging en loerde op zijn kansjes. Als er een bal op de paal kwam, zat hij erbij. Hij scoorde overal aan de lopende band.''
John Eriksen werd slechts 44 jaar oud. In 2002 overleed hij aan de ziekte van Alzheimer. De Visser: ,,Ik ben hem na zijn loopbaan nog een keer tegengekomen in Denemarken. Hij was toen al ziek. Ik herkende hem bijna niet meer. Heel triest. John was een hele prettige jongen om in je elftal te hebben.''
quote:Giovanni van Bronckhorst moet de wedstrijd van komende zondag tegen Vitesse aan zich voorbij laten gaan. De verdediger kampt met knieklachten. Van Bronckhorst had hier voor de afgelopen wedstrijd tegen N.E.C. ook al last van, maar speelde toen met pijnstillers.
‘Dat kunnen we alleen niet elke week volhouden’, zei trainer Mario Been vrijdag. Van Bronckhorst liep zijn blessure op in het oefenduel met Sampdoria. De afgelopen week trainde de aanvoerder individueel. Het herstel van zijn klachten verloopt voorspoedig, alleen komt het duel van zondag te vroeg. Tim de Cler, die volledig fit is, zal zijn plaats in de defensie overnemen.
Darley is niet op tijd hersteld van zijn knieblessure om zondag onder de lat te staan. De doelman moest zich afgelopen zondag in de rust laten vervangen en liet zich sindsdien niet op het trainingsveld zien. Rob van Dijk zal in zijn plaats het doel verdedigen. Omdat Erwin Mulder eveneens nog herstellende is van een blessure, zal Kostas Lamprou zondag op de bank beginnen.
Op de training van vrijdag moest Sekou Cissé voortijdig naar de kant, maar de Ivoriaan zal gewoon in actie kunnen komen tegen Vitesse. ‘Hij viel ongelukkig op zijn knie en moest daardoor uit voorzorg naar de kant’, vertelde Been achteraf.
Dat vind ik eigenlijk het vreemdste stuk. Zo jong al overleden aan Alzheimerquote:John Eriksen werd slechts 44 jaar oud. In 2002 overleed hij aan de ziekte van Alzheimer. De Visser: ,,Ik ben hem na zijn loopbaan nog een keer tegengekomen in Denemarken. Hij was toen al ziek. Ik herkende hem bijna niet meer. Heel triest. John was een hele prettige jongen om in je elftal te hebben."
Ach hij kan het voetballen niet verleerd zijn in 1 jaar, ik vind het niet zo erg dat ie nog een kans krijgt.quote:
Jong ja, maar geen uniek geval ofzo. Komt helaas steeds vaker voor bij veertigers en zelfs dertigers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het vreemdste stuk. Zo jong al overleden aan Alzheimer.
Ja, dat riep ik vorig seizoen ook het hele jaar. Laat hij het maar eens een keer zien dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach hij kan het voetballen niet verleerd zijn in 1 jaar, ik vind het niet zo erg dat ie nog een kans krijgt.
Vorig seizoen moet je vergeten, zelfs Messi was toen kut geweest bij ons.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat riep ik vorig seizoen ook het hele jaar. Laat hij het maar eens een keer laten zien dan.
Bij De Cler heb ik geen moment het idee gehad dat het hem wat boeide, iets wat ik bij alle andere spelers sporadisch nog wel eens heb kunnen ontdekken. Denk niet dat hij erg gretig zal zijn om een basisplek te veroveren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vorig seizoen moet je vergeten, zelfs Messi was toen kut geweest bij ons.
De frustraties spatten er wekelijks vanaf hoor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij De Cler heb ik geen moment het idee gehad dat het hem wat boeide, iets wat ik bij alle andere spelers sporadisch nog wel eens heb kunnen ontdekken. Denk niet dat hij erg gretig zal zijn om een basisplek te veroveren.
Weet ik eigenlijk niet meer, zo veel heb ik hem niet zien spelen. Het enige wat ik me herinnerde is dat hij er niks van baktequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De frustraties spatten er wekelijks vanaf hoor?
Ik herinner me sowieso nog wel dat hij na een wissel een reservebal hard wegtrapt tegen zo'n drinkbushouder en deze het veld ingaat. Vervolgens sprint hij maar om het veld heen richting de kleedkamer. De blik van Gert-Jan op de achtergrond zei veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet meer, zo veel heb ik hem niet zien spelen. Het enige wat ik me herinnerde is dat hij er niks van bakte? Het lijkt me in ieder geval stug dat hij de pannen van het dak gaat spelen.
't Is (was) gewoon een uitstekende back, met 17 interlands op z'n naam ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik herinner me sowieso nog wel dat hij na een wissel een reservebal hard wegtrapt tegen zo'n drinkbushouder en deze het veld ingaat. Vervolgens sprint hij maar om het veld heen richting de kleedkamer. De blik van Gert-Jan op de achtergrond zei veel.![]()
Maar ik sluit me aan bij Kopbal en ben verder bang dat hij ook fysieke problemen heeft. Echt zonde.. in zijn eerste seizoen was het een heerlijk opkomende back.
Ik denk ook dat er nog best wat in zit. Vorig seizoen mag je eigenlijk bij niemand als maatstaf gebruiken. Ik denk ook niet dat het hem aan mentaliteit ontbeert. Zelfde verhaal als Tiendalli: elke keer het deksel op de neus krijgen en toch blijven proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is (was) gewoon een uitstekende back, met 17 interlands op z'n naam ook.
Niemand?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als er iemand is die de DVD 'Het laatste gevecht' over Pierre van Hooijdonk wil overnemen, stuur me even PM.
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Happel het volgende:
Bahia krijgt de voorkeur boven Hofland.
2-2 inmiddels met een goal van Erasmus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef buddyb het volgende:
Excelsior Feyenoord II staat achter. 0-2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |