Ik kijk enkel bij bepaalde topics naar de usernamen en bijbehorende icoontjes.quote:
quote:NEC-delegatie bij Jong Feyenoord
Het oefenduel tussen Jong Feyenoord/ Excelsior en Jong Sparta (0-0) werd gadegeslagen door een delegatie van Nec Nijmegen. Trainer Dwight Lodeweges en technisch directeur Carlos Aalbers zijn gesignaleerd in Naaldwijk.
Het is niet duidelijk voor wie de Nijmeegse delegatie kwam kijken, maar het lijkt er wel op dat Nec met een doel vanuit Nijmegen was afgereist. In het team van Jong Feyenoord/Excelsior stonden veel spelers die een directe versterking zouden kunnen zijn voor Nec Nijmegen.
Spelers als Dwight Tiendalli, Kelvin Leerdam, Andwelé Slory, Luigi Bruins en Tim Vincken deden mee bij Feyenoord. Bij Jong Sparta waren Lerin Duarte, Anthony Bentem, Eric Abdul en Jeffrey Vlug 'bekende' namen die op het wedstrijdformulier stonden.
Zal vast wel, maar waarom zouden ze Feyenoord betalen? Hoeft Satander ook niet aan ons, en de UEFA/FIFA vindt het prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef buddyb het volgende:
krijgt feyenoord nog een percentage bij doorverkoop van kalou?
volgens de geruchten zou hij in de belangstelling staan van arsenal.
Over Santander gesproken. Die willen Smolarek verkopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar waarom zouden ze Feyenoord betalen? Hoeft Satander ook niet aan ons, en de UEFA/FIFA vindt het prima.
Het lijkt me dat die transfer niet door mag gaan zolang ze die 2 miljoen niet betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over Santander gesproken. Die willen Smolarek verkopen.
Lastpost de superscoutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik kijk enkel bij bepaalde topics naar de usernamen en bijbehorende icoontjes.![]()
Wist trouwens niet dat Feyenoord serieus zou kijken naar talentvolle jongens op de Rotterdamse velden bij aanmelding van buitenaf.
Had een jong ventje van een jaar of 14 al een aantal keer zien spelen bij onze lokale vereniging en die viel nogal op, z'n vader gaf aan dat ie een jaar geleden ook naar Sparta kon maar dat was afgeketst door een blessure in die periode en ik dacht, laat ik eens een mailtje sturen en zowaar, email teruggehad met een bedankje, ventje is inmiddel gescout door onze club en ze nemen binnenkort contact met hem op.
En waarschijnlijk horen we er dan ook niets meer van.
Wijze woorden? Een simpel inkoppertje. Ja, Makaay scoort altijd en overal maar het is nu zo dat Been een team wil vormen en dat dat team op een bepaalde manier moet spelen. Pas je daar niet in, dan heb je pech. Of is de speler Makaay nu groter dan Feyenoord en de 'verlosser'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef turnpoint76 het volgende:
Wijze woorden van Derksen :
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)antie-voor-goals.htm
[ afbeelding ]
Ik werd daar zondag hélémaal gek van bij Eredivisie live. Die huppelkut moest in elke zin even vertellen dat Feyenoord toch misschien wel kampioenskandidaat is, dat Been als verloren zoon is thuisgekomen en dat het publiek nu verwacht dat er prijzen worden gepakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wijze woorden? Een simpel inkoppertje. Ja, Makaay scoort altijd en overal maar het is nu zo dat Been een team wil vormen en dat dat team op een bepaalde manier moet spelen. Pas je daar niet in, dan heb je pech. Of is de speler Makaay nu groter dan Feyenoord en de 'verlosser'?
Oordeel zelf :quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef pisnicht het volgende:
Dit leek me wel een goede plek om het te vragen; kan iemand me vertellen of een uit-shirt van het seizoen 1995-1996 waarde heeft? (en welke waarde dan uiteraard)
Je kan als coach wel 4-3-3 willen spelen en lyrisch zijn over je selectie, maar zonder die ervaring en goals van Makaay (en ook JD Tomasson ) ga je zeker niet hoger eindigen als afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wijze woorden? Een simpel inkoppertje. Ja, Makaay scoort altijd en overal maar het is nu zo dat Been een team wil vormen en dat dat team op een bepaalde manier moet spelen. Pas je daar niet in, dan heb je pech. Of is de speler Makaay nu groter dan Feyenoord en de 'verlosser'?
Red Bull Salzburg schijnt intresse te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over Santander gesproken. Die willen Smolarek verkopen.
Iedere euro is welkom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Red Bull Salzburg schijnt intresse te hebben.
Had toch die 50% bij doorverkoop moeten bedingen denk ik.quote:
Die heeft er gemiddeld meer verstand van dan die 'scouts' van ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had toch die 50% bij doorverkoop moeten bedingen denk ik.![]()
Maar toch, vond het wel grappig dat ze blijkbaar toch iets doen met suggesties van een simpele liefhebber.
In dit kader: een aantal jaar (10?) geleden introduceerde Harry Vermeegen een (volgens mij) Marokkaans jochie op aandringen van diens broer bij Feyenoord. Hij overleefde, eerste tweede en volgens mij ook derde schifting. Iemand die weet wie dit was en of het nog iets geworden is? Was een ontzettend mooi en rap jongske.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had toch die 50% bij doorverkoop moeten bedingen denk ik.![]()
Maar toch, vond het wel grappig dat ze blijkbaar toch iets doen met suggesties van een simpele liefhebber.
Heel triest van Lunatic News, Maar die zijn toch alleen maar triester geworden de afgelopen jaren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef turnpoint76 het volgende:
[ afbeelding ]
''Afijn de seizoensouverture met een thuisduel tegen NEC, hierbij ook aanwezig Danny Landzaat zoals we hem graag zien: als reserve!''
Jouw mening, ik deel die van LN volledig met als toevoeging dat ik hem überhaupt niet wens te zien in ons heilige shirt, laat staan als iemand op de loonlijst bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Heel triest van Lunatic News, Maar die zijn toch alleen maar triester geworden de afgelopen jaren.
quote:Petrovic in beeld bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft interesse in Zeljko Petrovic. Hij stopte onlangs als assistent-trainer bij HSV. Daar werkte hij vorig seizoen in de staf van de huidige Ajax-trainer Martin Jol.
Bij Ajax wordt Jol geassisteerd door John van ’t Schip en Danny Blind. Petrovic was eerder ook assistent bij Ruud Gullit.
Haha die 2 woorden had ik net direct ook letterlijk in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef Merkie het volgende:
"Babbelzieke Joegoslaaf". In ieder geval één ding waarin Johan Derksen onomstotelijk gelijk in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |