Nog niet bekend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik de prijswinnaars van NRC Next vinden?
Bronquote:Op 10 augustus worden de prijzen per aangetekende post naar de prijswinnaars gestuurd naar het adres waar ook de bezorging van de krant geschiedt.
Een extra zak centje is best leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die nog geen kaarten hebben
Ja, lekker verkopen met dik veel winstquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef conobram het volgende:
[..]
Een extra zak centje is best leuk
Hmm, als ik jou nou eens en vogelpak aantrek en je opsluit in en vuil container, staat er dit jaar en mooie vogelkooi op lowlands.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Staat er dit jaar ook weer een vogelkooi, vogelkooi?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Irien het volgende:
Ghinzu op Lowlands !Ze waren ook op Werchter, zelf niet gezien, maar toen ik bij m'n vrienden kwam die het wel hadden gezien waren ze aan het stuiteren! Moet heel vet zijn
![]()
http://lowlands.nl/#/nieuwsbericht_559
Vorig jaar stond er toch een mooie kooi voor de grolsch waar een paar keer iemand die heel goed kon fluiten stond op te treden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm, als ik jou nou eens en vogelpak aantrek en je opsluit in en vuil container, staat er dit jaar en mooie vogelkooi op lowlands.. En als ze je vergeten volgend jaar weer, net als de prolong.
Dit zijn de gelukkigen!quote:De heer Aubel 1827DK Alkmaar
Mevrouw Behrens 3033AJ Rotterdam
Mevrouw Beukers 7025EX Halle
Mevrouw Blitterswijk - van der Louw 8256PW Biddinghuizen
De heer Bokhove 1022XG Amsterdam
De heer Van den Broek 5621GK Eindhoven
Mevrouw Drost 4255GW Nieuwendijk
Mevrouw Van Duin 8381AZ Vledder
Mevrouw Van Dulmen 7411EV Deventer
De heer Essink 3581EM Utrecht
Mevrouw Felix 3582XZ Utrecht
De heer De Gooijer 1261SP Blaricum
De heer De Graaf 2511VD Den Haag
Mevrouw De Graaff 9455TD Geelbroek
De heer Hamar de la Brethonière 2312KS Leiden
Mevrouw Heinen 6041CW Roermond
Mevrouw Hijne 1561HB Krommenie
De heer De Jong 2995CC Heerjansdam
De heer jurrissen 6225EA Maastricht
Mevrouw Kaasjager 3994XJ Houten
De heer Karreman 2912BE Nieuwerkerk ad IJssel
De heer Kat 9711DH Groningen
Mevrouw Koppers 8932AA leeuwarden
Mevrouw Lofvers 9718RL Groningen
De heer Mak 2011JN Haarlem
Mevrouw Masteling 1051GE Amsterdam
De heer Meenink 1213EA Hilversum
Mevrouw Meijer 5431XH Cuijk
Mevrouw Meijering 8022RK Zwolle
Mevrouw Onis 7213XV Gorssel
Mevrouw Pattiasina 1094HG Amsterdam
Mevrouw Peek 3641LR Mijdrecht
De heer Pol 3906ES Veenendaal
Mevrouw Propst 1055NH Amsterdam
De heer Van Riemsdijk 6851EG Huissen
Mevrouw Van Rijsewijk 2585XD Den Haag
Mevrouw Satter 7206HA Zutphen
De heer Schmit 9001NM Grou
De heer Schuhmacher 3816CH Amersfoort
De heer Siermann 1541RK Koog aan de Zaan
Mevrouw Van der Stelt 4255JB Nieuwendijk
De heer Thijssen 5691MB Son
Mevrouw Vaessen 5711CE Someren
Mevrouw Veerkamp 8012TL Zwolle
De heer Vos 5213BK 's-Hertogenbosch
Mevrouw De Vreugd 7333JJ Apeldoorn
Mevrouw De Vries 1052WG Amsterdam
Mevrouw Westphal 2741CX Waddinxveen
De heer De Wilde 2273GS Voorburg
De heer Dan Zantvoort 5611PT Eindhoven
Is dit voor de fastlane een hoedje van papier opzetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vloei van maken?
Lezen mischien?
of
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je hoefde toch alleen een abo te nemen om kans te maken eigenlijk? Of moest je nog speciaal iets inzenden ofzo?quote:
het gaat zo langzamerhand om het principe. Stijging is normaal, beetje inflatie enzo, maar dit zijn woekerstijgingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:39 schreef conobram het volgende:
Mensen die zich druk maken om 10 cent
Jij komt Lowlands door met 1 muntje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:39 schreef conobram het volgende:
Mensen die zich druk maken om 10 cent
ik geef ze ongelijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Iedereen betaalt toch wel. Geef die jongens een ongelijk.
Huh?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Jij komt Lowlands door met 1 muntje?
En hoeveel bekers gooi je weg die ?? cent waard zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je koopt toch meer muntjes dan is het toch 10 cent × weet ik veel hoeveel je uit geeft.
Dit is veel te moeilijk voor een vrijdag avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je koopt toch meer muntjes dan is het toch 10 cent × weet ik veel hoeveel je uit geeft.
In de 3voor12 nieuwsbrief. De vraag is:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:32 schreef conobram het volgende:
[..]
Dit is veel te moeilijk voor een vrijdag avond
Waar staat die prijsvraag van 3voor12 trouwens?
Waar kan ik het antwoord naar toe sturen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de 3voor12 nieuwsbrief. De vraag is:
Een band op Lowlands is vernoemd naar een beroemde compositie. Hoe oud is de componist van dit stuk en waar is hij geboren?
Naar mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef conobram het volgende:
[..]
Waar kan ik het antwoord naar toe sturen?
Ook bloedje heet. was dat weekend 34 graden als ik me niet vergis.quote:
Ik was gisteren even in de Alpha, kwam ik daar 4 jonge heren tegen die nog geen kaartje hadden. Ze gingen daarom maar even als groepstherapie een potje bier en een joint roken op deze locatie. Ik vond het briljant en eigenlijk toch wel jammer dat deze mensen buiten de boot vallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die nog geen kaarten hebben
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik was gisteren even in de Alpha, kwam ik daar 4 jonge heren tegen die nog geen kaartje hadden. Ze gingen daarom maar even als groepstherapie een potje bier en een joint roken op deze locatie. Ik vond het briljant en eigenlijk toch wel jammer dat deze mensen buiten de boot vallen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]![]()
![]()
Die mensen hadden gewoon op tijd een kaartje kunnen kopen net als iedereen
Dat zijn gewoon vieze hippies die populair willen doen.
quote:
Ik stond die zondagavond bij Dave Clarke in de Bravoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:12 schreef Irien het volgende:
[..]
Mijn vriendje draagt vandaag het T-shirt van dat jaar. Met oa het hilarische optreden van Bjorn Again, Abba covers
Wat ik me vooral herinner zijn de fantastische Foo Fighters in de Alpha zondagavond en dat Higher Ground schelp was weggewaaid...
Het antwoord was...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef frame-saw het volgende:
Waarschijnlijk maandag ofzo. Maar wat was het antwoord nou?(Heb er nu toch niks meer aan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even googlen op de juiste termen en je vind dit stukje uit de volkskrant:quote:Van een band uit Nijmegen die zich vernoemt naar een compositie van Louis Andriessen hoef je geen alledaagse rock ’n’ roll te verwachten. Maar het avontuur en de durf die De Staat op hun albumdebuut Wait For Evolution presenteert is van een zeldzame orde.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef frame-saw het volgende:
Jezus, ik heb niet bij De Staat gekeken omdat die zo onlogisch was voor me
zo ongeveer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef conobram het volgende:
We moeten wel als echte hippies een kampvuurtje aanleggen en dan allemaal van die heerlijke camping liedjes zingen.
en zijn chickies natuurlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:31 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik hoorde dat Zac Afron zijn gitaar meeneemt!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
camping liedjes?? je bedoelt klassiekers, tekenfilm intro liedjes van vroeger, KvK, e.w.d.m.z.
boh gek daar ga ik juist van dansen! Maar we moeten juist zitten en een zijn met de natuur terwijl we dit zingen:quote:
Ja, ze controleren iedereen. Ze checken ook extra of je ID niet nep is, daarom duurt het ook zo lang. Ze kijken ook goed of je foto klopt. Vorig jaar moest ik een minuut lang neutraal kijken omdat ze niet wilden geloven dat ik het was op m'n ID. Da's lastig hoor als je al wat op hebt!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef julian6 het volgende:
Klopt het dat iedereen zijn ID kaart moet laten zien? Ook als je 40 bent?
Ik heb vorig jaar ook een nieuwe id-kaart genomen omdat ik op mijn foto 14 was, en een zure kop trok. Ik heb ook heel lang geoefend op het neutraal kijken, en zo ben ik op de foto gegaan. Nu kan ik op commando neutraal kijken, ook wel handig in andere situaties. Maar sindsdien kan ik lekker snel langs de ingang gaan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:53 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja, ze controleren iedereen. Ze checken ook extra of je ID niet nep is, daarom duurt het ook zo lang. Ze kijken ook goed of je foto klopt. Vorig jaar moest ik een minuut lang neutraal kijken omdat ze niet wilden geloven dat ik het was op m'n ID. Da's lastig hoor als je al wat op hebt!
Vorig jaar vroegen ze niet eens om mijn ID, terwijl ik toen nog door de meeste mensen jonger dan 16 werd geschat (ik was toen 16). Ik kreeg wel gewoon een blauw bandjequote:Op maandag 10 augustus 2009 08:53 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja, ze controleren iedereen. Ze checken ook extra of je ID niet nep is, daarom duurt het ook zo lang. Ze kijken ook goed of je foto klopt. Vorig jaar moest ik een minuut lang neutraal kijken omdat ze niet wilden geloven dat ik het was op m'n ID. Da's lastig hoor als je al wat op hebt!
Jawel, Lowlands is afgelast ivm serieuze terroristische dreiging.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef WalterSobchak het volgende:
Weekje weg geweest, maar ik heb niet veel gemist geloof ik..?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja een vriend van me had ook zoiets meegemaakt bij 5 days off in de HMH. Hij had z'n haar laten groeien (we gingen naar Justice, vandaar), en toen leek hij niet op de foto van z'n paspoort. Gelukkig had hij een neonkleurige zonnebril waarmee hij er 3 jaar ouder uitzag (hij was nog geen 18). Maar op Lowlands is het allemaal wel goed geregeld hoor!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jammer dat de Bravo zo lelijk is nu.
Nee is een andere.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die X-ray XL van jou lijkt wel erg op de 24uurstent
en toegankelijkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:27 schreef Ascaroth het volgende:
Goede zaak dat de X-Ray groter is gemaakt.
WIjfquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jammer dat de Bravo zo lelijk is nu.
de Golfquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
WIjfIk zeur ook niet dat de golf weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |