Vorig jaar vroegen ze niet eens om mijn ID, terwijl ik toen nog door de meeste mensen jonger dan 16 werd geschat (ik was toen 16). Ik kreeg wel gewoon een blauw bandjequote:Op maandag 10 augustus 2009 08:53 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja, ze controleren iedereen. Ze checken ook extra of je ID niet nep is, daarom duurt het ook zo lang. Ze kijken ook goed of je foto klopt. Vorig jaar moest ik een minuut lang neutraal kijken omdat ze niet wilden geloven dat ik het was op m'n ID. Da's lastig hoor als je al wat op hebt!
Jawel, Lowlands is afgelast ivm serieuze terroristische dreiging.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef WalterSobchak het volgende:
Weekje weg geweest, maar ik heb niet veel gemist geloof ik..?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja een vriend van me had ook zoiets meegemaakt bij 5 days off in de HMH. Hij had z'n haar laten groeien (we gingen naar Justice, vandaar), en toen leek hij niet op de foto van z'n paspoort. Gelukkig had hij een neonkleurige zonnebril waarmee hij er 3 jaar ouder uitzag (hij was nog geen 18). Maar op Lowlands is het allemaal wel goed geregeld hoor!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jammer dat de Bravo zo lelijk is nu.
Nee is een andere.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En die X-ray XL van jou lijkt wel erg op de 24uurstent
en toegankelijkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:27 schreef Ascaroth het volgende:
Goede zaak dat de X-Ray groter is gemaakt.
WIjfquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jammer dat de Bravo zo lelijk is nu.
de Golfquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
WIjfIk zeur ook niet dat de golf weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |