quote:
Ik stond die zondagavond bij Dave Clarke in de Bravoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:12 schreef Irien het volgende:
[..]
Mijn vriendje draagt vandaag het T-shirt van dat jaar. Met oa het hilarische optreden van Bjorn Again, Abba covers
Wat ik me vooral herinner zijn de fantastische Foo Fighters in de Alpha zondagavond en dat Higher Ground schelp was weggewaaid...
Het antwoord was...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef frame-saw het volgende:
Waarschijnlijk maandag ofzo. Maar wat was het antwoord nou?(Heb er nu toch niks meer aan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even googlen op de juiste termen en je vind dit stukje uit de volkskrant:quote:Van een band uit Nijmegen die zich vernoemt naar een compositie van Louis Andriessen hoef je geen alledaagse rock ’n’ roll te verwachten. Maar het avontuur en de durf die De Staat op hun albumdebuut Wait For Evolution presenteert is van een zeldzame orde.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef frame-saw het volgende:
Jezus, ik heb niet bij De Staat gekeken omdat die zo onlogisch was voor me
zo ongeveer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef conobram het volgende:
We moeten wel als echte hippies een kampvuurtje aanleggen en dan allemaal van die heerlijke camping liedjes zingen.
en zijn chickies natuurlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:31 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik hoorde dat Zac Afron zijn gitaar meeneemt!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
camping liedjes?? je bedoelt klassiekers, tekenfilm intro liedjes van vroeger, KvK, e.w.d.m.z.
boh gek daar ga ik juist van dansen! Maar we moeten juist zitten en een zijn met de natuur terwijl we dit zingen:quote:
Ja, ze controleren iedereen. Ze checken ook extra of je ID niet nep is, daarom duurt het ook zo lang. Ze kijken ook goed of je foto klopt. Vorig jaar moest ik een minuut lang neutraal kijken omdat ze niet wilden geloven dat ik het was op m'n ID. Da's lastig hoor als je al wat op hebt!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef julian6 het volgende:
Klopt het dat iedereen zijn ID kaart moet laten zien? Ook als je 40 bent?
Ik heb vorig jaar ook een nieuwe id-kaart genomen omdat ik op mijn foto 14 was, en een zure kop trok. Ik heb ook heel lang geoefend op het neutraal kijken, en zo ben ik op de foto gegaan. Nu kan ik op commando neutraal kijken, ook wel handig in andere situaties. Maar sindsdien kan ik lekker snel langs de ingang gaan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:53 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja, ze controleren iedereen. Ze checken ook extra of je ID niet nep is, daarom duurt het ook zo lang. Ze kijken ook goed of je foto klopt. Vorig jaar moest ik een minuut lang neutraal kijken omdat ze niet wilden geloven dat ik het was op m'n ID. Da's lastig hoor als je al wat op hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |