Je hoefde toch alleen een abo te nemen om kans te maken eigenlijk? Of moest je nog speciaal iets inzenden ofzo?quote:
het gaat zo langzamerhand om het principe. Stijging is normaal, beetje inflatie enzo, maar dit zijn woekerstijgingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:39 schreef conobram het volgende:
Mensen die zich druk maken om 10 cent
Jij komt Lowlands door met 1 muntje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:39 schreef conobram het volgende:
Mensen die zich druk maken om 10 cent
ik geef ze ongelijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Iedereen betaalt toch wel. Geef die jongens een ongelijk.
Huh?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Jij komt Lowlands door met 1 muntje?
En hoeveel bekers gooi je weg die ?? cent waard zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je koopt toch meer muntjes dan is het toch 10 cent × weet ik veel hoeveel je uit geeft.
Dit is veel te moeilijk voor een vrijdag avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je koopt toch meer muntjes dan is het toch 10 cent × weet ik veel hoeveel je uit geeft.
In de 3voor12 nieuwsbrief. De vraag is:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:32 schreef conobram het volgende:
[..]
Dit is veel te moeilijk voor een vrijdag avond
Waar staat die prijsvraag van 3voor12 trouwens?
Waar kan ik het antwoord naar toe sturen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de 3voor12 nieuwsbrief. De vraag is:
Een band op Lowlands is vernoemd naar een beroemde compositie. Hoe oud is de componist van dit stuk en waar is hij geboren?
Naar mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef conobram het volgende:
[..]
Waar kan ik het antwoord naar toe sturen?
Ook bloedje heet. was dat weekend 34 graden als ik me niet vergis.quote:
Ik was gisteren even in de Alpha, kwam ik daar 4 jonge heren tegen die nog geen kaartje hadden. Ze gingen daarom maar even als groepstherapie een potje bier en een joint roken op deze locatie. Ik vond het briljant en eigenlijk toch wel jammer dat deze mensen buiten de boot vallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die nog geen kaarten hebben
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik was gisteren even in de Alpha, kwam ik daar 4 jonge heren tegen die nog geen kaartje hadden. Ze gingen daarom maar even als groepstherapie een potje bier en een joint roken op deze locatie. Ik vond het briljant en eigenlijk toch wel jammer dat deze mensen buiten de boot vallen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]![]()
![]()
Die mensen hadden gewoon op tijd een kaartje kunnen kopen net als iedereen
Dat zijn gewoon vieze hippies die populair willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |