Ook willekeurig hier sinds 4 weken... en ik 'bel' ze altijd 's morgens als ik op mijn werk kom, een kwartier na de dagelijkse updates dus ongeveer! Maar nog niks opgeleverd helaas...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Scouten jullie specifiek of op elk type speler?
Ik scout sinds kort op alles en heb in 5 weken al 3 echte toppers binnen gehaald.
Dat verschild wel eens. Ik heb t vaak weer anders staan. Ligt er een beetje aan wat ik nodig heb. Willekeurig heb ik niet vaak gedaan omdat ik dan toppers krijg die ik toch niet ga trainen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Scouten jullie specifiek of op elk type speler?
Ik scout sinds kort op alles en heb in 5 weken al 3 echte toppers binnen gehaald.
quote:
Dat dacht ik al.quote:
quote:
Vullie had t er een tijdje terug over dat vlak na 12u snachts leuke pulls te halen zijn. Hij heeft t 1x geprobeerd en had meteen beet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook willekeurig hier sinds 4 weken... en ik 'bel' ze altijd 's morgens als ik op mijn werk kom, een kwartier na de dagelijkse updates dus ongeveer! Maar nog niks opgeleverd helaas...
speciaal voor jou had ik deze post :quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of ze moeten t wel heel erg slow op vatten
Iemand post wat en daar wordt een uur later op gereageerd of zelfs de volgende dag pas tegenwoordig. Als dat ook al Slow Chat heet eet ik mn pet op.
Ik doe dus willekeurig, en train hetgeen het meest op levert.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verschild wel eens. Ik heb t vaak weer anders staan. Ligt er een beetje aan wat ik nodig heb. Willekeurig heb ik niet vaak gedaan omdat ik dan toppers krijg die ik toch niet ga trainen.
[..]
Dat is net afhankelijk van welke dag het is en om welk tijdstip de dagelijkse updates zijn, tenminste zoals ik het heb begrepen wordt 'de vijver' na elke update weer bijgevuld en zou de kans vlak na een update op een toppertje dus ook groter moeten zijn!! Maar het blijft natuurlijk deels ook toeval.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vullie had t er een tijdje terug over dat vlak na 12u snachts leuke pulls te halen zijn. Hij heeft t 1x geprobeerd en had meteen beet.
Mwoah, na een update is de hoeveelheid prusters en nietskunners ook groter lijkt mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is net afhankelijk van welke dag het is en om welk tijdstip de dagelijkse updates zijn, tenminste zoals ik het heb begrepen wordt 'de vijver' na elke update weer bijgevuld en zou de kans vlak na een update op een toppertje dus ook groter moeten zijn!! Maar het blijft natuurlijk deels ook toeval.
Dat snap ik maar ik heb nu 1 met kans op goed verdedigen en 1 met kans op goed vleugel. Ik kan dus niets anders meer trainen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik doe dus willekeurig, en train hetgeen het meest op levert.
Ik scout gewoon in een boerenprovincie. Grote kans op een klaasjanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is net afhankelijk van welke dag het is en om welk tijdstip de dagelijkse updates zijn, tenminste zoals ik het heb begrepen wordt 'de vijver' na elke update weer bijgevuld en zou de kans vlak na een update op een toppertje dus ook groter moeten zijn!! Maar het blijft natuurlijk deels ook toeval.
Ook zo. Volgens mij is t simpel weg geluk hebben en meer niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah, na een update is de hoeveelheid prusters en nietskunners ook groter lijkt mij.
tja als ze zelfs meet topics sluiten wordt het wel heel rustig in GAM qua topicsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
speciaal voor jou had ik deze post :
[..]
Als ik maar geen keepers meer krijg en vooral wel verdedigers vind ik het goed. Maar werkelijk any speler met goed is goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook zo. Volgens mij is t simpel weg geluk hebben en meer niet.
ja ik begrijp er ook geen zak van. Gaat nergens over maar goed ik denk dat ze de boodschap wel begrijpen inm. All1 trekken ze zich er toch niets van aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja als ze zelfs meet topics sluiten wordt het wel heel rustig in GAM qua topics
nou verdedigers vind ik prima en vleugelspelers met minimaal goed en nog wat leuks erbij mag ook. Verder hoeft t niet zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik maar geen keepers meer krijg en vooral wel verdedigers vind ik het goed. Maar werkelijk any speler met goed is goed
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan momenteel niet inloggen met HO!, hebben daar meer mensen last van?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:25 schreef foetre het volgende:
HO werkt wel als je dit doet
Via (http://ho1.sourceforge.net/nightly/) kun je de nieuwste (beta)-versie downloaden
hier een handleiding hoe je de update kunt installeren zonder dat je al je data kwijt bent:
(http://www.o2000.de/ht/ho1/doc/upd/en.html)
Het probleem wordt veroorzaakt wegens het verlopen van de CHPP-ID.
De nieuwste versie heeft wel een geldig ID en werkt gewoon
Als DFW of als OIM.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:59 schreef taxhaven het volgende:
Ik heb een spits die redelijk kan scoren maar ook redelijk positiespel heeft. Waar zou hij beste kunnen staan? Die 2 vaardigheden vullen elkaar eigenlijk niet aan toch, eigenlijk heb je er niets aan qua ratings enz.?
Dat weet ik haast wel zeker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:29 schreef Outpost76 het volgende:
Volgende week naar Oceanie.![]()
1 formi verdediger gezakt naar zwak vorm. Vraag me af of ik dan niet beter een uitstekend (goed vorm) kan opstellen in zijn plaats zondag.
Als OIM heb je niks/heel weinig aan zijn scoren toch? Dan is passen belangrijker lijkt mij!quote:
Dinsdag gekocht! Kijken of ik hem gelijk weer verkoop!quote:Florentin Mihăescu Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van formidabel naar uitmuntend.
Perfect, dankje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:25 schreef foetre het volgende:
HO werkt wel als je dit doet
Via (http://ho1.sourceforge.net/nightly/) kun je de nieuwste (beta)-versie downloaden
hier een handleiding hoe je de update kunt installeren zonder dat je al je data kwijt bent:
(http://www.o2000.de/ht/ho1/doc/upd/en.html)
Het probleem wordt veroorzaakt wegens het verlopen van de CHPP-ID.
De nieuwste versie heeft wel een geldig ID en werkt gewoon
Dat passen belangrijker is, wil niet zeggen dat scoren er niet toe doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als OIM heb je niks/heel weinig aan zijn scoren toch? Dan is passen belangrijker lijkt mij!
Wow dat is lekker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dinsdag gekocht! Kijken of ik hem gelijk wee verkoop!Verder weinig boeiends, m'n in potentie beste spits krabbelt weer wat uit zijn vormdip!
afaik heb je als OIM niets aan scoren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat passen belangrijker is, wil niet zeggen dat scoren er niet toe doet.
Vroeger niet in ieder geval, maar met die nieuwe multiskill-regels zou dat best veranderd kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:47 schreef RemCOW het volgende:
[..]
afaik heb je als OIM niets aan scoren?
Ik dacht dat het alleen van belang was bij de tactiek 'afstandschoten'. Maar dan geldt het weer voor alle mids en vleugelspelers, niet OIM's specifiek...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vroeger niet in ieder geval, maar met die nieuwe multiskill-regels zou dat best veranderd kunnen zijn.
Een taktiek staan natuurlijk los van of een OIM baat heeft bij scoren of niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen van belang was bij de tactiek 'afstandschoten'. Maar dan geldt het weer voor alle mids en vleugelspelers, niet OIM's specifiek...
Uit de regels:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een taktiek staan natuurlijk los van of een OIM baat heeft bij scoren of niet.
De taktiek van afstandschoten is erin gekomen met de nieuwe regels rond de Spelhervattingen en ook de ratings die je daar nu mee kunt halen. Voor die taktiek is Spelhervatting het belangrijkste overigens en niet scoren.
quote:Tactische vaardigheid bestaat uit: het scoren van je veldspelers en hun spelhervatten vaardigheid. Scoren is driemaal zo belangrijk als spelhervatten.
Nee hoor, want misschien heeft scoren toch nog extra nut voor een OIM, maar dat weet ik dus niet! Ik dacht van nietquote:
Mijn nieuwe aanwinst tevens 1e uitstekende verdedigerquote:Raffaele Zanardo [playerid=221479392]
24 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Geboren in: Italia
slecht in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Pazzesco (sinds 12-10-2008 (1/37), 2s 10w 5d)
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 650 ¤/week 10 400 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 07-08-2009 14:01
(0m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 345 000 ¤ door Scottish Peanuts
Het bieden is geëindigd!
Mooie specialiteit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn nieuwe aanwinst tevens 1e uitstekende verdediger
Goede aankoop, jammer van zijn vorm maar daardoor wel redelijk goedkoopquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn nieuwe aanwinst tevens 1e uitstekende verdediger
Rechstreeks naar de servers van HT linken werkt niet...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dit historisch figuur zit bij mij in de jeugd
[ afbeelding ]
Ik zag het, reeds geeditquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rechstreeks naar de servers van HT linken werkt niet...
Je zult dat plaatje even ergens anders moeten hosten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Foxtrick vraagje, Foxtrick is zeker pc gebonden? maw: wat ik hier op mijn laptop invoer ben ik op mijn pc in utrecht zeker kwijt?
Goed dat ik daar nu achter kom dan, heb een deel van mn wie heeft er al passing training gehad administratie hier staanquote:
Dat is ook echt wel t verkopen waard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weken terug heeft iemand een redelijk mid met matig verdedigen van ne gekocht, product uit de jeugd, voor 75k.
Nu was hij gestegen naar goed, probeerde die hem te verkopen voor 87,5k, raakt ie hem niet kwijt
Trainee, voor 2000 gekochtquote:Jacques Jevoli [playerid=254502763]
17 jaar en 55 dagen, volgende verjaardag: 04-10-2009
Geboren in: Schweiz
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Meilener Blackhawks (sinds 03-08-2009 (12/39), 5d)
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 350 ¤/week 5 600 ¤ / seizoen
Specialiteit: Snel
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 08-08-2009 19:31
Vraagprijs: 1 000 ¤
Hoogste bod: 2 000 ¤ door Scottish Peanuts
Het bieden is geëindigd!
Voor 1000 gekochtquote:Pauliņo Liste [playerid=254614474]
17 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 17-10-2009
Geboren in: Espaņa
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: a0000 (sinds 05-08-2009 (12/39), 3d)
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 330 ¤/week 5 280 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline: 08-08-2009 19:35
(0m)
Vraagprijs: 1 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door Scottish Peanuts
Het bieden is geëindigd!
Als het goed is hebben ze dezelfde zinnen als de senioren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er ook een jeugd blessurezinnenoverzicht?
Mn keeper krijgt net een doodschop![]()
39 minutes into the game, Joshua Linssen insisted on leaving the game having really hurt his knee. In came Xavier de Visser.
quote:EventKey 91:
De blessure bij deze EventKey is minimaal 1 week en maximaal 3 weken, het gemiddelde is 1,81 weken.
De volgende zinnen horen bij deze EventKey:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze dezelfde zinnen als de senioren.
[..]
Maar er is wel een zin met "knee".quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zie nergens een blessure zin met insisted, heb het nog gecontrol-f'd namelijk.
Ah op die fiets.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar er is wel een zin met "knee".
Dat idee kreeg ik inderdaad ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Nu ik dat trouwens zit door te lezen, lijkt het wel alsof standaard als je geen vervangers op de bank hebt, de blessure 1-6 weken is.
fijne vakantie man!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zo op vakantie, tot over een paar weekjes
ik heb ook nog 1 puntje nodigquote:
dus voor het eerst sinds maanden mijn orders ingevoerdquote:
Het zou een stunt zijn na 24 wedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan eigenlijk niet meer mis gaan tegen een bot natuurlijk
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Na vanavond weet ik of ik nog kampioen kan worden, maar ik vrees het ergste. Ik mis mn beste mid en mn beste spits vanwege blessures...en heb geen echte vervangers
ach het blijft wel de ME natuurlijk..quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn na 24 wedstrijden ongeslagen
Tja die kan soms wat gemeen zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het blijft wel de ME natuurlijk..
hoe lang heb ik al niet gepost?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef Flappekz het volgende:
Nou hebben we nét geen 24 uur niet gepost....
4 weken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe lang heb ik al niet gepost?
Is het slim om hem morgen te promoveren naar het A team?quote:Wouter-Jan Nelissen (55621779)
17 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 16-10-2009
Team: Puala united 2
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 19-04-2009 21:39 (111 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: slecht (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: redelijk (max. onbekend)
nee joh.. had 2 weken vakantie..quote:
heb je geen irc-prog?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:45 schreef Puala het volgende:
3-0 voor
En de chat op fokhattrick.org doet het niet
Neuh en al zou ik die hebben.. geen idee hoe ik bij die chat moet komenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee joh.. had 2 weken vakantie..
[..]
heb je geen irc-prog?
staat die link van JD niet meer in de OP??quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh en al zou ik die hebben.. geen idee hoe ik bij die chat moet komen
Ow het leek veel langerquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee joh.. had 2 weken vakantie..
GEFELICITEERDquote:
quote:
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef augurkenkoning het volgende:
Weetiemand een goede stadion calculator, of kan je gewoon 20 procent erbij verbouwen en dan wachten tot dat ook weer volstroomt? (of een ander wijs percentage)
GefeliciFlappekzstaartquote:
1-0quote:
FC Luilakken
Midfield solid (high)
Right Defence passable (low)
Central Defence inadequate (very high)
Left Defence inadequate (very low)
Right Attack weak (low)
Central Attack solid (high)
Left Attack weak (high)
Indirect set pieces
Defence passable (low)