Ook willekeurig hier sinds 4 weken... en ik 'bel' ze altijd 's morgens als ik op mijn werk kom, een kwartier na de dagelijkse updates dus ongeveer! Maar nog niks opgeleverd helaas...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Scouten jullie specifiek of op elk type speler?
Ik scout sinds kort op alles en heb in 5 weken al 3 echte toppers binnen gehaald.
Dat verschild wel eens. Ik heb t vaak weer anders staan. Ligt er een beetje aan wat ik nodig heb. Willekeurig heb ik niet vaak gedaan omdat ik dan toppers krijg die ik toch niet ga trainen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Scouten jullie specifiek of op elk type speler?
Ik scout sinds kort op alles en heb in 5 weken al 3 echte toppers binnen gehaald.
quote:
Dat dacht ik al.quote:
quote:
Vullie had t er een tijdje terug over dat vlak na 12u snachts leuke pulls te halen zijn. Hij heeft t 1x geprobeerd en had meteen beet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook willekeurig hier sinds 4 weken... en ik 'bel' ze altijd 's morgens als ik op mijn werk kom, een kwartier na de dagelijkse updates dus ongeveer! Maar nog niks opgeleverd helaas...
speciaal voor jou had ik deze post :quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of ze moeten t wel heel erg slow op vatten
Iemand post wat en daar wordt een uur later op gereageerd of zelfs de volgende dag pas tegenwoordig. Als dat ook al Slow Chat heet eet ik mn pet op.
Ik doe dus willekeurig, en train hetgeen het meest op levert.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verschild wel eens. Ik heb t vaak weer anders staan. Ligt er een beetje aan wat ik nodig heb. Willekeurig heb ik niet vaak gedaan omdat ik dan toppers krijg die ik toch niet ga trainen.
[..]
Dat is net afhankelijk van welke dag het is en om welk tijdstip de dagelijkse updates zijn, tenminste zoals ik het heb begrepen wordt 'de vijver' na elke update weer bijgevuld en zou de kans vlak na een update op een toppertje dus ook groter moeten zijn!! Maar het blijft natuurlijk deels ook toeval.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vullie had t er een tijdje terug over dat vlak na 12u snachts leuke pulls te halen zijn. Hij heeft t 1x geprobeerd en had meteen beet.
Mwoah, na een update is de hoeveelheid prusters en nietskunners ook groter lijkt mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is net afhankelijk van welke dag het is en om welk tijdstip de dagelijkse updates zijn, tenminste zoals ik het heb begrepen wordt 'de vijver' na elke update weer bijgevuld en zou de kans vlak na een update op een toppertje dus ook groter moeten zijn!! Maar het blijft natuurlijk deels ook toeval.
Dat snap ik maar ik heb nu 1 met kans op goed verdedigen en 1 met kans op goed vleugel. Ik kan dus niets anders meer trainen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik doe dus willekeurig, en train hetgeen het meest op levert.
Ik scout gewoon in een boerenprovincie. Grote kans op een klaasjanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is net afhankelijk van welke dag het is en om welk tijdstip de dagelijkse updates zijn, tenminste zoals ik het heb begrepen wordt 'de vijver' na elke update weer bijgevuld en zou de kans vlak na een update op een toppertje dus ook groter moeten zijn!! Maar het blijft natuurlijk deels ook toeval.
Ook zo. Volgens mij is t simpel weg geluk hebben en meer niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah, na een update is de hoeveelheid prusters en nietskunners ook groter lijkt mij.
tja als ze zelfs meet topics sluiten wordt het wel heel rustig in GAM qua topicsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
speciaal voor jou had ik deze post :
[..]
Als ik maar geen keepers meer krijg en vooral wel verdedigers vind ik het goed. Maar werkelijk any speler met goed is goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook zo. Volgens mij is t simpel weg geluk hebben en meer niet.
ja ik begrijp er ook geen zak van. Gaat nergens over maar goed ik denk dat ze de boodschap wel begrijpen inm. All1 trekken ze zich er toch niets van aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja als ze zelfs meet topics sluiten wordt het wel heel rustig in GAM qua topics
nou verdedigers vind ik prima en vleugelspelers met minimaal goed en nog wat leuks erbij mag ook. Verder hoeft t niet zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik maar geen keepers meer krijg en vooral wel verdedigers vind ik het goed. Maar werkelijk any speler met goed is goed
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan momenteel niet inloggen met HO!, hebben daar meer mensen last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |