Team van de Maand AugustusNaam team: YMFC
Coach: Gottfried Loss
Logo:
![]()
Intro:
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Ik ben Yöran, 29 jaar oud, woon in het schitterende Den Haag (alwaar het vandaag op het strand heerlijk toeven was). Werk inmiddels alweer bijna tien jaar in de ICT bij Defensie. Hobbies heb ik genoeg, maar sport is eigenlijk toch wel de grootste. De enige balsport die ik niet leuk vind om te doen is cricket, maar dat komt gewoon omdat ik me nog nooit in die vage regels heb verdiept. Misschien moet Scudraket me dat toch maar eens uitleggen....
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
De buren van mijn ouders wezen me op hattrick. Zowel vader, moeder, als de 2 zonen in hun gezin spelen het. Hadden ze me dit maar nooit aangedaan....
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Ik heb denk ik 3 clubgenoten aan het Hattricken gekregen, maar mijn grootste overwinning op dit vlak is dan toch m'n vriendinnetje, GotC. Al verdenk ik haar er nog steeds van alleen te gaan Hattricken omdat ze de meets mee wil maken...
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
YMFC is een verbastering van THFC, ofwel Tottenham Hotspurs Football Club. YM zijn in dit geval mijn initialen. Zelfs de naam van mijn stadion is terug te herleiden op de naam van het stadion van de Spurs, White Heart Lane. New Dam Lane lijkt er enigszins op, en is de hele letterlijke vertaling van onze straatnaam
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Het winnen van de Ferguson award natuurlijk, en de prestaties die daaraan ten grondslag liggen
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Hmmmmmmmm......buiten de normale beginnersfouten eigenlijk geen. En dat wil ik zo houden ook!
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Dan was ik minimaal 1 seizoen voor een echte cuprun gegaan. Misschien gebeurt dat ooit nog weleens...
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz. Ik heb eigenlijk alles wel geprobeerd, maar training vind ik nog steeds heel belangrijk. Zeker in de lagere divisies gaat er niets boven optimaal trainen!
9. -Wat train je en waarom?
Ik train sinds 2 weken positiespel, gewoon om het eens te proberen. Tot 2 weken geleden heb ik altijd verdedigen getraind. En wellicht ga ik daar uiteindelijk wel weer op terugvallen
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Jullie krijgen allemaal mijn respect, omdat we met zijn allen een hele leuke kleine federatie bij elkaar hebben gekregen. Ik heb het voorrecht gehad om een aantal van jullie irl te mogen ontmoeten, maar het lijkt me leuk om iedereen een keer op een grote meet te kunnen ontmoeten
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?
Dat wisselt heel erg...maar reken er maar op dat het veel is!
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven? Ik zou zonder kunnen, maar zolang dat niet hoeft....
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde. De vraag van de vorige keer was: Wat is jouw ultieme Hattrick-doel? Mijn ultieme hattrick-doel...zo ver mogelijk komen in óf de competitie, óf de beker, met net zoveel plezier als ik er nu in heb
Nu mijn vraag: Welke Fok!Hattricker zou je graag in het echt willen ontmoeten, en waarom?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt? Scudraket