Das ook een prestatie!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
als dit me in de competitie zou overkomenik ben AFCA
[ afbeelding ]
3-1
3 goals geincasseerd met die verdediging![]()
Vroeg me al af waar dat op sloeg, maar één en ander wordt duidelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Meet is voorbij. Een SC-topic lijkt me wel voldoende.
Hattrick #357 Bier, bier en nog eens bier
Ja gaat nergens over. SC gebeurt hier toch niet of wel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar dat op sloeg, maar één en ander wordt duidelijk
Nee, dat is slechts één keer voorgekomen... en misschien een paar keer een poging toe...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat nergens over. SC gebeurt hier toch niet of wel?
Ja of ze moeten t wel heel erg slow op vattenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts één keer voorgekomen... en misschien een paar keer een poging toe...
ik zal eens even checken voor je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Gijs_ het volgende:
Meer mensen die niet kunnen downloaden met HO! ?
Als ze het nou over spam topics hadden kon ik het me enigszins voorstellen, maar goed... dat is ook nooit anders geweest!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of ze moeten t wel heel erg slow op vatten
Iemand post wat en daar wordt een uur later op gereageerd of zelfs de volgende dag pas tegenwoordig. Als dat ook al Slow Chat heet eet ik mn pet op.
Doet t hier idd ook niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik zal eens even checken voor je.
Hmm irritant, dan vanavond laat nog maar eens proberen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet t hier idd ook niet.
[ afbeelding ]
Hoop dat ie het vannacht doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet t hier idd ook niet.
[ afbeelding ]
ja idd maar t zal hun aan hun reet roesten wat hier allemaal gepost wordt. Ik heb altijd t gevoel dat alles hier kan en mag want de mods reageren toch nooit. Gelukkig trouwens. Ze bemoeien zich soms al teveel in bepaalde topic's.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ze het nou over spam topics hadden kon ik het me enigszins voorstellen, maar goed... dat is ook nooit anders geweest!
Ik heb nog 2 helden maar verder is t ook klote. Ik heb pas 1 van mn scouts maar weer eens naar een andere regio gestuurd. Misschien dat dat weer wat helpt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:11 schreef Gijs_ het volgende:
Ik houd trouwens met die meuk waar mijn scouts steeds mee aankomen geen jeugdspelers meer over!
liever morgen om rond 6e.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoop dat ie het vannacht doet.
Scouten jullie specifiek of op elk type speler?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja idd maar t zal hun aan hun reet roesten wat hier allemaal gepost wordt. Ik heb altijd t gevoel dat alles hier kan en mag want de mods reageren toch nooit. Gelukkig trouwens. Ze bemoeien zich soms al teveel in bepaalde topic's.
[..]
Ik heb nog 2 helden maar verder is t ook klote. Ik heb pas 1 van mn scouts maar weer eens naar een andere regio gestuurd. Misschien dat dat weer wat helpt.
Kwart over 1 is de TU toch ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |