quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:25 schreef foetre het volgende:
HO werkt wel als je dit doet
Via (http://ho1.sourceforge.net/nightly/) kun je de nieuwste (beta)-versie downloaden
hier een handleiding hoe je de update kunt installeren zonder dat je al je data kwijt bent:
(http://www.o2000.de/ht/ho1/doc/upd/en.html)
Het probleem wordt veroorzaakt wegens het verlopen van de CHPP-ID.
De nieuwste versie heeft wel een geldig ID en werkt gewoon
Als DFW of als OIM.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:59 schreef taxhaven het volgende:
Ik heb een spits die redelijk kan scoren maar ook redelijk positiespel heeft. Waar zou hij beste kunnen staan? Die 2 vaardigheden vullen elkaar eigenlijk niet aan toch, eigenlijk heb je er niets aan qua ratings enz.?
Dat weet ik haast wel zeker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:29 schreef Outpost76 het volgende:
Volgende week naar Oceanie.![]()
1 formi verdediger gezakt naar zwak vorm. Vraag me af of ik dan niet beter een uitstekend (goed vorm) kan opstellen in zijn plaats zondag.
Als OIM heb je niks/heel weinig aan zijn scoren toch? Dan is passen belangrijker lijkt mij!quote:
Dinsdag gekocht! Kijken of ik hem gelijk weer verkoop!quote:Florentin Mihăescu Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van formidabel naar uitmuntend.
Perfect, dankje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:25 schreef foetre het volgende:
HO werkt wel als je dit doet
Via (http://ho1.sourceforge.net/nightly/) kun je de nieuwste (beta)-versie downloaden
hier een handleiding hoe je de update kunt installeren zonder dat je al je data kwijt bent:
(http://www.o2000.de/ht/ho1/doc/upd/en.html)
Het probleem wordt veroorzaakt wegens het verlopen van de CHPP-ID.
De nieuwste versie heeft wel een geldig ID en werkt gewoon
Dat passen belangrijker is, wil niet zeggen dat scoren er niet toe doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als OIM heb je niks/heel weinig aan zijn scoren toch? Dan is passen belangrijker lijkt mij!
Wow dat is lekker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dinsdag gekocht! Kijken of ik hem gelijk wee verkoop!Verder weinig boeiends, m'n in potentie beste spits krabbelt weer wat uit zijn vormdip!
afaik heb je als OIM niets aan scoren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat passen belangrijker is, wil niet zeggen dat scoren er niet toe doet.
Vroeger niet in ieder geval, maar met die nieuwe multiskill-regels zou dat best veranderd kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:47 schreef RemCOW het volgende:
[..]
afaik heb je als OIM niets aan scoren?
Ik dacht dat het alleen van belang was bij de tactiek 'afstandschoten'. Maar dan geldt het weer voor alle mids en vleugelspelers, niet OIM's specifiek...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vroeger niet in ieder geval, maar met die nieuwe multiskill-regels zou dat best veranderd kunnen zijn.
Een taktiek staan natuurlijk los van of een OIM baat heeft bij scoren of niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen van belang was bij de tactiek 'afstandschoten'. Maar dan geldt het weer voor alle mids en vleugelspelers, niet OIM's specifiek...
Uit de regels:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een taktiek staan natuurlijk los van of een OIM baat heeft bij scoren of niet.
De taktiek van afstandschoten is erin gekomen met de nieuwe regels rond de Spelhervattingen en ook de ratings die je daar nu mee kunt halen. Voor die taktiek is Spelhervatting het belangrijkste overigens en niet scoren.
quote:Tactische vaardigheid bestaat uit: het scoren van je veldspelers en hun spelhervatten vaardigheid. Scoren is driemaal zo belangrijk als spelhervatten.
Nee hoor, want misschien heeft scoren toch nog extra nut voor een OIM, maar dat weet ik dus niet! Ik dacht van nietquote:
Mijn nieuwe aanwinst tevens 1e uitstekende verdedigerquote:Raffaele Zanardo [playerid=221479392]
24 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Geboren in: Italia
slecht in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Pazzesco (sinds 12-10-2008 (1/37), 2s 10w 5d)
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 650 ¤/week 10 400 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 07-08-2009 14:01
(0m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 345 000 ¤ door Scottish Peanuts
Het bieden is geëindigd!
Mooie specialiteit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn nieuwe aanwinst tevens 1e uitstekende verdediger
Goede aankoop, jammer van zijn vorm maar daardoor wel redelijk goedkoopquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn nieuwe aanwinst tevens 1e uitstekende verdediger
Rechstreeks naar de servers van HT linken werkt niet...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dit historisch figuur zit bij mij in de jeugd
[ afbeelding ]
Ik zag het, reeds geeditquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rechstreeks naar de servers van HT linken werkt niet...
Je zult dat plaatje even ergens anders moeten hosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |