SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel leesplezier!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....

quote:Ut zit echt tegen de muren, dus geen behang tussen ofzo...
En het is een starterswoning, dus om dat nu allemaal glad te laten afwerken... daar twijfel ik nog steeds over want ik heb nog zoveel andere plannen en moet eerst sparen sparen en had ik al verteld dat ik eerst moet sparen? Nou ja, kan ik nog even door piekeren LOL
Foto Boeddhahoofd:
Maar dan in het zilver en hoofd is anders... hmmm toch eens langsgaan en een foto van de "mijne" maken...
Valt het extra bedrag nog goed in jullie begroting?
3300... tja, beter van negatieve uitgaan, kan het alleen maar meevallen...

Ik ook nietquote:(en ik ben blij met de zilver opmerking hihi ben niet zo van goud).

Och, niet van het geld tellen dan? LOLquote:met 1 blauw linkerhandje (tsja tegels blauw, hand blauw).

nee over het algemeen krijg ik gele handjes van het geld tellen
  nee over het algemeen krijg ik gele handjes van het geld tellen   
  heeft de studeerkamer (kleinste kamer beneden) van zijn vloer ontdaan en was het aparaat toen beu, er moet dus of iets beters komen om het beton eruit te hakken of we laten het doen (jaja wie het breed heeft... nee dat is het niet ik heb het zelf ook een half uur gedaan en moet vermelden dt mijn toch al slechte rug in 90 graden bleef staan
  heeft de studeerkamer (kleinste kamer beneden) van zijn vloer ontdaan en was het aparaat toen beu, er moet dus of iets beters komen om het beton eruit te hakken of we laten het doen (jaja wie het breed heeft... nee dat is het niet ik heb het zelf ook een half uur gedaan en moet vermelden dt mijn toch al slechte rug in 90 graden bleef staan   ). Het idee dat
 ). Het idee dat   dat per kamer nog 1 a 2 dagen zou moeten doen leverde bij mij een spontane geld uitdeel actie op.
  dat per kamer nog 1 a 2 dagen zou moeten doen leverde bij mij een spontane geld uitdeel actie op. 

zeker eerst evenquote:[b]Op zondag 2 augustus 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:'........................................
[Foto´s volgen straks!
 net zoals gister
  net zoals gister   
  wij wachten wel weer rustig op foto's hoor
  wij wachten wel weer rustig op foto's hoor   

Ik wil er met de kerst in maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef styliste het volgende:dat gaat hard! hoe lang waren jullie ook alweer van plan er over te gaan doen?
 zegt 8 maanden
  zegt 8 maanden   

Dat wordt nog even doorklussen en schilderenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil er met de kerst in maarzegt 8 maanden

van de sloophamer en twee blauwe knokkels en drie wonden ter grote van een tiencent muntje plus zere ruggen.
  van de sloophamer en twee blauwe knokkels en drie wonden ter grote van een tiencent muntje plus zere ruggen. 

Wij hebben natuurlijk ook net een nieuwe betonnen vloer dus misschien kunnen wij je wel helpen als je nog vragen hebt.
 Wij hebben natuurlijk ook net een nieuwe betonnen vloer dus misschien kunnen wij je wel helpen als je nog vragen hebt. 

quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef styliste het volgende:
Slopen is zo gebeurd volgens mij. Het afwerken kost veel tijd. (of misschien lijkt dat maar zo omdat je er dan genoeg van hebt...)
 gaat hierna aan de leidingen beginnen en ik kan helpen of me ergens anders mee bezig houden genoeg te doen
  gaat hierna aan de leidingen beginnen en ik kan helpen of me ergens anders mee bezig houden genoeg te doen   .
 . de laatste klussen worden allemaal uitbesteed.
 de laatste klussen worden allemaal uitbesteed.Wat er nu nog staat blijft staan, alleen in de kelder nog een muurtje weg en wat verplaatsen van ramen en deuren en dan komt de woonkamermuur erin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wauw! Dat oranje behang is cool! En jullie gaan echt super zeg, het gaat snel! Niet te hard he, er moet vast ook nog wel wat overeind blijven
 ik ga
  ik ga   morgen 6 uur weer klaar voor het gewone werk.
  morgen 6 uur weer klaar voor het gewone werk.

Nogal simpel hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff hoe kom je erop! ...............
 voor kerst verhuizen en de bewoner [met een rode neus
  voor kerst verhuizen en de bewoner [met een rode neus  ] die we niet meer mochten benoemen
  ] die we niet meer mochten benoemen  

slaap lekker
  slaap lekker   

beetje jammer dat ik dan al dat puin erin moet gaan krijgen pfff.
 beetje jammer dat ik dan al dat puin erin moet gaan krijgen pfff.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |