Ach verder zijn vrouwen constant in het nadeel, overal. Dus kan hier wel mee levenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Vriendin van me ging vorig jaar ook gewoon bij de mannen douchen, geen zin om in de rij te staan. Maar als je als man bij de vrouwen wil douchen kijken ze je raar aan, hoe lame is dat.
Omdat een vrouw eerder een lustobject is dan een man.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Vriendin van me ging vorig jaar ook gewoon bij de mannen douchen, geen zin om in de rij te staan. Maar als je als man bij de vrouwen wil douchen kijken ze je raar aan, hoe lame is dat.
Mwa, dat zal wel meevallen, de vrouwen die poedelnaakt in de mannentoko staan hebben hier ook geen last van, en bij een enkele man tussen een zaal vrouwen denk ik toch dat die man meer bekeken wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Omdat een vrouw eerder een lustobject is dan een man.
Moeilijk hè.
Of gewoon douchehokjes met voor de douche een gordijn en een stukje waar je je kunt omkleden. Probleem ook opgelost.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:08 schreef DarkX het volgende:
[..]
Mwa, dat zal wel meevallen, de vrouwen die poedelnaakt in de mannentoko staan hebben hier ook geen last van, en bij een enkele man tussen een zaal vrouwen denk ik toch dat die man meer bekeken wordt.
Probleem is echter dat er maar een paar vrouwen bij de mannen durven, dus dat toestaan is niet zo'n probleem. Andersom toestaan werkt dan niet want in notime staat de vrouwendouche vol kerels denk ikDan kun je er beter een grote gemengde douche van maken, probleem opgelost
quote:Amnesty International gaat op Lowlands Douchen voor Congo!
Begin je na tien concerten, ontelbare biertjes en twee modderbaden toch een beetje te stinken? Geen zin in die lange rij bij de campingdouches? Kom douchen bij Amnesty! Gewoon tussen de muziekpodia. Binnen een mum van tijd kun je weer lekker fris verder feesten. En je steunt er meteen een goed doel mee.
De douches van Amnesty International staan naast de Grolsch-tent. Voor één muntje kun je bij ons douchen. Je gaat daarmee niet alleen je eigen vuil te lijf, maar ook veel smerigheid in het Afrikaanse land Congo.
De Democratische Republiek Congo is een land in oorlog. Vrouwen en meisjes worden er massaal verkracht. Vaak zo pijnlijk en zo vernederend mogelijk. Na deze traumatische ervaring willen deze vrouwen zich wassen. Eindeloos wassen. Maar de vuiligheid waarmee ze zijn besmeurd, was je niet zomaar weg.
Ondersteun onze actie door te douchen en een handdoek te kopen. Net opgefrist? Kom dan gewoon bij ons kijken wat we nog meer te bieden hebben. Jouw steun is nodig! Want geen vrouw is opgewassen tegen zoveel seksueel geweld.
Wil je nu al in actie komen? Teken de petitie!
Een fris en goed Lowlands toegewenst!
Jeetje, wat is dat nu voor festivalinstelling, luxe persoonlijke omkleedhokjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Of gewoon douchehokjes met voor de douche een gordijn en een stukje waar je je kunt omkleden. Probleem ook opgelost.
quote:
2 keer per dag douchen. ook lekker goed voor de huid... /sarcasmequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:26 schreef Blackviper het volgende:
Dat er ook nog zoveel vrouwen zijn hier die blijkbaar persoonlijke hygiëne niet erg hoog in het vaandel hebben staan verbaast mij toch wel....
Mannen zijn vaker vieze wezens.. Maar goed.. Oppassen dus met aanpappen met vrouwtjes op Lowlands..
Ik vind de rede van in de "rij" staan om het niet te doen ook compleet onzinnig maar goed.. Je hebt iedere ochtend ruim de tijd (en snachts ook nog) om gewoon ff lekker onder de douche te springen..
Maar goed ik denk dat ik mij gewoon terug trek uit de discussie omdat ik gewoon een fatsoenlijke douche beschikbaar heb en ook 2 keer per dag douche (Moet veel sjouwen en zweet dus veel en zit onder de stof en troep).
Ik zeg ook niet dat je er blij van moet van worden. Alleen dat je er echt niet dood van gaat. Of ziek van wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er echt niet blij van hoor, 4 dagen niet douchen. Dat is voor mij het grootste nadeel van een festival, dus misschien dat ik het dit jaar gewoon eens ga proberen als er 's middags even een uurtje geen leuke optredens zijn ofzo.
ruim de tijd? Ik heb de ochtend hard nodig om nog een beetje te slapenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:26 schreef Blackviper het volgende:
Dat er ook nog zoveel vrouwen zijn hier die blijkbaar persoonlijke hygiëne niet erg hoog in het vaandel hebben staan verbaast mij toch wel....
Mannen zijn vaker vieze wezens.. Maar goed.. Oppassen dus met aanpappen met vrouwtjes op Lowlands..
Ik vind de rede van in de "rij" staan om het niet te doen ook compleet onzinnig maar goed.. Je hebt iedere ochtend ruim de tijd (en snachts ook nog) om gewoon ff lekker onder de douche te springen..
Maar goed ik denk dat ik mij gewoon terug trek uit de discussie omdat ik gewoon een fatsoenlijke douche beschikbaar heb en ook 2 keer per dag douche (Moet veel sjouwen en zweet dus veel en zit onder de stof en troep).
Tof hoor, nu weten we wel dat je bij de crew hoort.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:26 schreef Blackviper het volgende:
Dan moet ze op donderdag t/m zaterdag beter pijpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik ga sinds '99, en heb nog nooit de douches van binnen gezien. Dit jaar gaat het misschien wel gebeuren, want mijn vriendin gaat ook. Die vind het denk ik wel fijn als mijn piemel zondag nog een beetje fris is
Waarom gaat die vriendin überhaupt naar Lowlandsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
ik douchete nooit op LL, maar nu slaap ik bij een vriendin in de tent die persé wil dat ik gadus maar voor t slapengaan, lekker schoon je slaapzak in. 's ochtends maar gewoon opfrissen met hoofd onder de kraan.
uitkleden met zn allen vind ik ook naar hoor
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Waarom gaat die vriendin überhaupt naar LowlandsAls jij al verplicht moet douchen, wauw. Betaalt ze wel de kosten?
Maar waarom? Zweten doe je toch wel in je tentje, en ik neem niet aan dat je onder de modder zit. Of heeft ze een sterk geurvermogen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef pinquit het volgende:
[..]nja
![]()
ik kan natuurlijk ook gewoon weigeren, maar ik heb t graag gezelligen alleen in mn tentje is ook weer zo.
schone kleren en even met de deoroller onder de oksels door. voor de rest geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, moet maar kijken. Afgelopen keren niet van gekomen/geen zin etc, wel schone kleren aan, dat scheelt dan ook wel.
Lol. Om oud vies zweet van 4 dagen te ruiken hoef je echt geen sterk geurvermogen te hebben hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar waarom? Zweten doe je toch wel in je tentje, en ik neem niet aan dat je onder de modder zit. Of heeft ze een sterk geurvermogen?
Nou zijn er best wel wat dingen om je druk om te maken. Maar als je je daar al druk om maakt, moet je toch wel een redelijk zorgeloos leven hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
Volwassen mannen die axe gebruiken
Als je alleen maar gladde jongens wilt zien moet je maar nara da club gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:
Iedereen die niet gaat douche mag lekker heel de tijd naast elkaar gaan staan aub.
Vooral de zondag
Dat dus ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
doesj..... gedoesjed en 1 uur later sta je weer te zweten... heeft weinig nut zo eigenlijk ...
als je na Lowlands in bad gaat liggen komt er volgens mij zo'n vies laagje op het water bovendrijvenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nog nooit gedouched op Lowlands, 9e keer. Ook op Werchter niet gedouched.
Met babydoekjes, schoon ondergoed/schone kleren kom je toch echt een heel eind
Ik weet zeker dat ik stink ten opzichte van mensen die niet op LL staan, maar: boeien. Thuis lekker in bad
I did it! Twee keer. Scheelde echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar sowieso ga douchen, word toch altijd net even wat wakkerder als ik even onder het water heb gestaan. Voel ik me eh ja... ik vind er geen ander woord voor; kwieker.
Ik kleed me gewoon uit buiten de douche. Maar ja... ik ga ook zeer regelmatig naar de sauna.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb elke dag gedoucht. Nou ja, vrijdag, zaterdag en zondag dan. Tussen 3 en 5 was er geen rij, vrijdag had ik zelfs de hele doucheruimte voor mezelf
. Heb gewoon m'n preutsheid even opzij gezet en ben gaan douchen, ik had geen zin om weer van donderdag tot maandag niet te douchen, vooral met dat warme weer. En na het douchen fleurde ik helemaal op, was echt heerlijk
.
Dat wou ik ook doen, maar een handdoek was 4 muntjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Gedoucht omdat er geen rij stond voor de vrouwen in Congo!
Volgens mij stond ik bij hem omkleden steeds naast zulke bloedmooie meiden, ik ben al zo onzekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het wel naar dat elke keer als ik me stond om te kleden en af te drogen er van die lelijke alto's en rubensvrouwen om me heen stonden en als ik dan naar buiten liep er echt bloedmooie meisjes stonden te wachten.
O, ik had geen zin in geklooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee precies, het was heel gemoedelijk. Heb het wel tactisch aangepakt, in m'n ondergoed de douche in, bh over het gordijntje hangen, met handdoekje om naar buiten en onderbroek in mn tas frotten en hop, douchen maar.Voor het eerst in 9 festivaljaren gedoucht. Wat een ontdekking! Je bent fit, je bent wakker, fris! Toen ik het enthousiast tegen een vriendinnetje van me vertelde lachte ze me uit want ik was 'niet cool.'
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef Agiath het volgende:
Niet gedoucht, maar de laatste avond nog wel een meisje geregeld, dus zal het stinken wel mee hebben gevallen denk ik dan
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef frame-saw het volgende:
Vriendin die mee was heeft geen reukvermogen, heel handig
scherpquote:
Stiekum fotoboek checkt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik bij hem omkleden steeds naast zulke bloedmooie meiden, ik ben al zo onzeker. Maar ik had niet het idee dat er naar me gestaard werd ofzo.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:23 schreef Killiann het volgende:
1 voordeel ik hoef mijn haar zoiso niet te wassen met m'n dreads, ziet er toch niet vies en vet uit.
Ach, vlees en bloed lullen. Ik weet dat er mij voldoende groei in zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:17 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Stiekum fotoboek checkt...
Waar maak jij je nou druk over?![]()
Als man loop ik zelf ook altijd wel ongemakkelijk te doen bij het douchen op Lowlands. Ik heb nou niet bepaald een grote lul en zie soms apparaten voorbij komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |