ruim de tijd? Ik heb de ochtend hard nodig om nog een beetje te slapenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:26 schreef Blackviper het volgende:
Dat er ook nog zoveel vrouwen zijn hier die blijkbaar persoonlijke hygiëne niet erg hoog in het vaandel hebben staan verbaast mij toch wel....
Mannen zijn vaker vieze wezens.. Maar goed.. Oppassen dus met aanpappen met vrouwtjes op Lowlands..
Ik vind de rede van in de "rij" staan om het niet te doen ook compleet onzinnig maar goed.. Je hebt iedere ochtend ruim de tijd (en snachts ook nog) om gewoon ff lekker onder de douche te springen..
Maar goed ik denk dat ik mij gewoon terug trek uit de discussie omdat ik gewoon een fatsoenlijke douche beschikbaar heb en ook 2 keer per dag douche (Moet veel sjouwen en zweet dus veel en zit onder de stof en troep).
Tof hoor, nu weten we wel dat je bij de crew hoort.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:26 schreef Blackviper het volgende:
Maar goed ik denk dat ik mij gewoon terug trek uit de discussie omdat ik gewoon een fatsoenlijke douche beschikbaar heb en ook 2 keer per dag douche (Moet veel sjouwen en zweet dus veel en zit onder de stof en troep).
Dan moet ze op donderdag t/m zaterdag beter pijpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik ga sinds '99, en heb nog nooit de douches van binnen gezien. Dit jaar gaat het misschien wel gebeuren, want mijn vriendin gaat ook. Die vind het denk ik wel fijn als mijn piemel zondag nog een beetje fris is
Waarom gaat die vriendin überhaupt naar Lowlandsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
ik douchete nooit op LL, maar nu slaap ik bij een vriendin in de tent die persé wil dat ik gadus maar voor t slapengaan, lekker schoon je slaapzak in. 's ochtends maar gewoon opfrissen met hoofd onder de kraan.
uitkleden met zn allen vind ik ook naar hoor
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Waarom gaat die vriendin überhaupt naar LowlandsAls jij al verplicht moet douchen, wauw. Betaalt ze wel de kosten?
Maar waarom? Zweten doe je toch wel in je tentje, en ik neem niet aan dat je onder de modder zit. Of heeft ze een sterk geurvermogen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef pinquit het volgende:
[..]nja
![]()
ik kan natuurlijk ook gewoon weigeren, maar ik heb t graag gezelligen alleen in mn tentje is ook weer zo.
schone kleren en even met de deoroller onder de oksels door. voor de rest geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, moet maar kijken. Afgelopen keren niet van gekomen/geen zin etc, wel schone kleren aan, dat scheelt dan ook wel.
Lol. Om oud vies zweet van 4 dagen te ruiken hoef je echt geen sterk geurvermogen te hebben hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar waarom? Zweten doe je toch wel in je tentje, en ik neem niet aan dat je onder de modder zit. Of heeft ze een sterk geurvermogen?
Nou zijn er best wel wat dingen om je druk om te maken. Maar als je je daar al druk om maakt, moet je toch wel een redelijk zorgeloos leven hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
Volwassen mannen die axe gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |