Dat heb ik ooit gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
2 fof 3 en camping 5quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:34 schreef zonisdegod het volgende:
hm ik zit ook te twijfelen
camping 1 + 4 24uur douch was het toch? XD
maar jezelf beetje natmaken doet ook wonderen denk ik
door de warmte droog je toch in a matter of time op
hokjes met gordijntjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ga het heeel misschien dit jaar een keer 's nachts proberen. Hoe ziet dat eruit eigenlijk, hokjes of gewoon ala kleedkamer een stapel douches?
Ooh dat is wel tof! Ik ben een fervent doucher op lowlands..voel me echt heel erg fijn na zo'n klamme nacht in je tentje. Maar ik ben dan ook zo'n malloot die iedere ochtend gaat tai-chi-en.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
Amnesty International gaat op Lowlands Douchen voor Congo!
Gaat dit over lowlands of congo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
...
Want geen vrouw is opgewassen tegen zoveel seksueel geweld.
...
quote:
Douchen op Lowlands is als een dagkaart voor Pinkpop kopen.quote:
27.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij zijn het allemaal broekies die gaan douchen. De watjes-generatie. Doe eens leeftijd, aantal keren Lowlands en douchen ja/nee posten. Kijken of de theorie klopt.
Goed voorbeeld:
Leeftijd: 28
Aantal keer LL: 7 (of 8 al geloof ik)
Douchen: nein
Leeftijd: 23quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij zijn het allemaal broekies die gaan douchen. De watjes-generatie. Doe eens leeftijd, aantal keren Lowlands en douchen ja/nee posten. Kijken of de theorie klopt.
Goed voorbeeld:
Leeftijd: 28
Aantal keer LL: 7 (of 8 al geloof ik)
Douchen: nein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |