Dat heb ik ooit gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
2 fof 3 en camping 5quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:34 schreef zonisdegod het volgende:
hm ik zit ook te twijfelen
camping 1 + 4 24uur douch was het toch? XD
maar jezelf beetje natmaken doet ook wonderen denk ik
door de warmte droog je toch in a matter of time op
hokjes met gordijntjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ga het heeel misschien dit jaar een keer 's nachts proberen. Hoe ziet dat eruit eigenlijk, hokjes of gewoon ala kleedkamer een stapel douches?
Ooh dat is wel tof! Ik ben een fervent doucher op lowlands..voel me echt heel erg fijn na zo'n klamme nacht in je tentje. Maar ik ben dan ook zo'n malloot die iedere ochtend gaat tai-chi-en.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
Amnesty International gaat op Lowlands Douchen voor Congo!
Gaat dit over lowlands of congo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
...
Want geen vrouw is opgewassen tegen zoveel seksueel geweld.
...
quote:
Douchen op Lowlands is als een dagkaart voor Pinkpop kopen.quote:
27.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij zijn het allemaal broekies die gaan douchen. De watjes-generatie. Doe eens leeftijd, aantal keren Lowlands en douchen ja/nee posten. Kijken of de theorie klopt.
Goed voorbeeld:
Leeftijd: 28
Aantal keer LL: 7 (of 8 al geloof ik)
Douchen: nein
Leeftijd: 23quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij zijn het allemaal broekies die gaan douchen. De watjes-generatie. Doe eens leeftijd, aantal keren Lowlands en douchen ja/nee posten. Kijken of de theorie klopt.
Goed voorbeeld:
Leeftijd: 28
Aantal keer LL: 7 (of 8 al geloof ik)
Douchen: nein
staat er nooit iets leuks wat je wil zien rond 5 uur danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef nectarientje het volgende:
Leeftijd: 27 jaar
x LL: volgens mij nummero 6 dit jaar
douchen: ja, elke middag uurtje of vijf. Alles schoon, geen rij
Vooruit Einstein, het kan ook nog iets eerder of later zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef rubbereend het volgende:
staat er nooit iets leuks wat je wil zien rond 5 uur dan
Ik heb eigenlijk niet eens tijd om te douchen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Douchen op Lowlands is als een dagkaart voor Pinkpop kopen.
Of als 's ochtends vroeg al voor de Arena gaan liggen voor U2.
Of als in een blauwe spijkerbroek naar Sensation White gaan.
Of als je in een gothic jurk hijsen als je een dik wijf van 50 bent.
Zwarte schapen hou je altijd.quote:
een half uur zou wel heel erg snel zijn voor een vrouw jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vooruit Einstein, het kan ook nog iets eerder of later zijnMaar zo eind van de middag vind ik het heerlijk om even een half uurtje rust te pakken (niet dat ik een half uur onder de douche sta, voor we het daar over moeten gaan hebben) Ik ga graag lekker fris en fruitig de avond in
Meneer Einstein hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vooruit Einstein, het kan ook nog iets eerder of later zijnMaar zo eind van de middag vind ik het heerlijk om even een half uurtje rust te pakken (niet dat ik een half uur onder de douche sta, voor we het daar over moeten gaan hebben) Ik ga graag lekker fris en fruitig de avond in
en dan staan er bij de mannen ook nog altijd vrouwen te douchen......... tenminste die paar keer dat ik op Lowlands gedoucht hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:56 schreef N-E-R-D het volgende:
En geslacht, rijen bij de vrouwen zijn om een of ander reden altijd langer.
Dat wordt een volgend onderzoek. Of ik ga zoeken naar een relatie tussen het aantal meegenomen KG houtskool en de douche-frequentie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:55 schreef belsen het volgende:
Ik zou het afzetten tegen muzieksmaak in plaats van leeftijd. Metalheads stinken volgens mij.
Meneer Einstein it is! En ja, nectarientjes doet de Harbibo niet aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef rubbereend het volgende:
Meneer Einstein hoor
fris en fruitig........ Nu snap ik die die perzikjes van Haribo
Ik neem aan dat Zorn dan wel een aparte categorie krijgt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat wordt een volgend onderzoek. Of ik ga zoeken naar een relatie tussen het aantal meegenomen KG houtskool en de douche-frequentie.
Is FOK! niet leeg zonder jou op een festival? Of neem je een laptop mee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik douchte iedere dag op Lowlands.
Lekker fris beginnen en de kater wegspoelen.
Vrouw
62 jaar
9 keer naar Lowlands geweest.
6de keer??? 20????quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef icebliss het volgende:
Leeftijd: 20
Aantal keer LL: 5 (6de keer dit jaar)
Douchen: nee
Je hebt een internet tent op Lowlandsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Is FOK! niet leeg zonder jou op een festival? Of neem je een laptop mee?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Blackviper het volgende:
Lopen hier aardig wat smeerlappen rond....
Ja, eerste keer was ik dus 15. Maar toen had je (gelukkig) nog geen roze bandjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
30
6de keer pas
soms wel soms niet. ligt aan de omstandigheden. Als er een enorme modderpoel op t terrein ligt en iedereen is zwart, dan heeft het weinig nut ...
[..]
6de keer??? 20????
Nee eigenlijk nooit echt ziek..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
laat me raden. jij bent 3 keer per jaar ziek?
Jij mocht al zo jong naar een festival?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:27 schreef Aisumasen het volgende:
Leeftijd: 18
Aantal keer LL: 6
Douchen: Ja
Gewoon in het met pis, bier en zweet besmeurde shirt van de donderdagavond overleven!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit echt ziek..
Maar doen jullie wel schone kleren aan ... of is dat ook al overrated?
Is me tentgenoot van plan geloof ik, 4 dagen in hetzelfde witte shirt zonder te douchenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon in het met pis, bier en zweet besmeurde shirt van de donderdagavond overleven!
Ik weet het ook niet.. Het is allemaal prima geregeld.. Snap ook niet wat er zo leuk is aan het rondlopen als een viezerik..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:31 schreef peterfan het volgende:
Waarom in godsnaam? Waarom zou je nou op Lowlands stoer zijn door je als een zwerver te gedragen?
Omdat, zodra je gedoucht hebt, alle andere mensen weer stinken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:31 schreef peterfan het volgende:
Waarom in godsnaam? Waarom zou je nou op Lowlands stoer zijn door je als een zwerver te gedragen?
Dat is stoer ten opzichte van je vrienden die ook allemaal een zwart shirt & lang haar hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Het is allemaal prima geregeld.. Snap ook niet wat er zo leuk is aan het rondlopen als een viezerik..
Een meisje waar ik mee ga, ging ook al vanaf haar 14e, toen moest ze nog wel iedere dag haar papa en mama bellen of het allemaal wel goed ging enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij mocht al zo jong naar een festival?Of waren papa en mama ook mee.
nou, je kleedt je uit waar andere vrouwen bij zijn ja, maar douchen doe je achter een gordijntjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb het dus nog nooit gedaan maar ben het dit jaar zeker wel van plan. Maar moet je nou met z'n allen naakt enzo?
Je kunt ook met je ondergoed aan het hokje instappen, alleen snap ik dan nooit hoe je je ondergoed droog zou willen houden. Maar je kan het jezelf zo makkelijk maken als je wilt. Geen paniek om een douchequote:
Ach, zijn altijd wel een paar dames die het lastig vinden om tussen allemaal andere dames zich om te kleden en daarom bij de heren gaan, ook geen probleem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |