quote:
Willem II.quote:
Lekker zuur hè, mijn God. Ik zou gewoon in therapie gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef denthemen het volgende:
Palmboom, wat hebben wij er als Ajax zijnde mee te maken?
Van die kerel moet je je niks aantrekken. Die is gefrustreerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef denthemen het volgende:
AZ loopt in elk geval niet uit op ons waarschijnlijk (tenzij ze zo nog scoren en wij verliezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-link verwijderd, niet terugplaatsen-
Alles als je wiedemijer omkoopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef denthemen het volgende:
Zijn haat jegens Ajax is inderdaad iets te triestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker zuur hè, mijn God. Ik zou gewoon in therapie gaan.
Jeugdopleiding, Twente wou hem nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Jallo
Doet het goed. Waar weggeplukt?
FC Twentequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Jallo
Doet het goed. Waar weggeplukt?
Pffffquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Alles als je wiedemijer omkoopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Volgens mij zit er een fles azijn in zijn achterste en heeft hij een citroen in z'n mondquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zijn haat jegens Ajax is inderdaad iets te triest
Dat is inderdaad wel het breekpunt geweest ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef Trickeyrick het volgende:
had die knakker gewoon die pingel gegeven dan was er niets aan de hand geweest...
Zelfs twee doelpunten in 1 minuut. Dikke restecp voor AZ.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef Rikketik het volgende:
Goede openingswedstrijd van AZ. Gespeeld als een ware kampioen. Rustig blijven, geen overbodige kaarten pakken en laten zien dat je doelpunten kan maken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
PffffEn dan nog geen kampioen kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk zou een punt onterecht zijn geweest, maar die beslissing om hem niet te geven was echt een enorme foutquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het breekpunt geweest ja.
Pun intended?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef Rikketik het volgende:
Goede openingswedstrijd van AZ. Gespeeld als een ware kampioen. Rustig blijven, geen overbodige kaarten pakken en laten zien dat je doelpunten kan maken.
Wat denk je zelf?quote:
Mounir heeft goed afgekeken bij Cristiano Ronaldo: als het niet gaat, de scheids sarren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Die El-Hamlap had wel rood mogen krijgen zeg. Belachelijk gefloten die Wiedemeijer.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Goh wat mis ik Louis straks bij de persconferentie!!
Lowietjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is weer de zoveelste keer dat AZ wordt benadeeld door de scheids. Ja, LACH ER MAAR OM. Ik heb gewoon weer eens gelijk. Dit is een SCHANDE.
1 zwaluw.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
AZ staat 17e. Dat staat goed zeg
Sparta heeft de meest drama voorbereiding ooit. geluk voor Twente dat ze nu al Sparta-uit moesten spelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Rikketik het volgende:
Eindstand Sparta - Twente: 0 - 2.
thanks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Het grote Koeman moet worden ontslagen topic #1
Met een prachtige goal van Ruiz.quote:
Zegt toch niets, kijk AZ.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Sparta heeft de meest drama voorbereiding ooit. geluk voor Twente dat ze nu al Sparta-uit moesten spelen.
AZ heeft ook geen goede voorbereiding gehad. alleen tegen een nog zwakker Heerenveen deden ze het goed.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grote Ronald Koeman moet worden ontslagen topic #1
Als Ajax morgen gelijkspeelt of verliest mag je het Jol moet ontslagen worden topic #1 openen, oke?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom op man iedereen weet dat de kans 50/50 is dat hij de winterstop haalt
En morgen het hardste juichen als De Zeeuw een hatrick maaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Schaars![]()
Hoe durf je bij de actie van Swerts nog de nodige vraagtekens te zetten? Idioot.
Gek hè, juichen voor je teamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En morgen het hardste juichen als De Zeeuw een hatrick maakt
Ben ik nou de enige die je opmerking niet snapt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee hoor. Palmboom zit duidelijk in een moeilijke fase, heeft zware issues.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die je opmerking niet snapt?
HIJ GHEB GHEB!!!!quote:
Wat moet ik anders? Tot half 5 pitten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik volg 'm ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die je opmerking niet snapt?
Moet verboden worden.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor. Palmboom zit duidelijk in een moeilijke fase, heeft zware issues.
Eerst de Tour, nu in VBL. Hell nooo.
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Tot half 5 pitten?
En ja wazige opmerking inderdaad.![]()
Wat een schande. Vieze Duitsers ook, altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet verboden worden.![]()
Sowieso erg raar, toen vanmiddag Köln scoorde en er allemaal Kölners begonnen te juichen in de thuisvakken werd daar helemaal niks van gezegd of tegen gedaan.
Granqvist is weer fit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet verboden worden.![]()
Sowieso erg raar, toen vanmiddag Köln scoorde en er allemaal Kölners begonnen te juichen in de thuisvakken werd daar helemaal niks van gezegd of tegen gedaan.
Pleonasmequote:
Smeerlapperij, de supporters mochten ook gewoon met de auto komen en tussen het thuispubliek door de ingangen en hetzelfde bier bestellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een schande. Vieze Duitsers ook, altijd hetzelfde.
En die niet gegeven penalty?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo terug van het Polman Stadion.
Wat een wedstrijd van Heracles, pff...
Totaaal niet verwacht, en gewoon smerig die 2 overtredingen.
Heb je btw mobiel internet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet gezienvan Heracles of AZ ?
kan schelen...quote:
Begrijp hem wel. AZ moet natuurlijk blijven ontkennenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Schaars![]()
Hoe durf je bij de actie van Swerts nog de nodige vraagtekens te zetten? Idioot.
Omdat ik je in de rust hier ook zagquote:
aah idd kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat ik je in de rust hier ook zag
Wij zijn Ajax, wij moeten daarboven staanquote:Ajax AZ heeft verloren, vlug de TV aanzetten en genieten gniffel gniffel gniffel
en gelukkig afgelopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Wat een bagger wedstrijd is RKC - Utrecht..
Geen pleonasme!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pleonasme. Tot morgen lieverds, dan begint het echt
.
En Paul wil o zo graag dat FC Utrecht landskampioen wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Wat een bagger wedstrijd is RKC - Utrecht..
Je bent zwemmen nog vergeten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor. Palmboom zit duidelijk in een moeilijke fase, heeft zware issues.
Eerst de Tour, nu in VBL. Hell nooo.
Is dat nieuw dit seizoen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Voorbeschouwing begint bij NOS
Nee dat doen ze toch al jarenquote:
Nee, al tijden niet meer.quote:
quote:Aissati buiten basis bij Ajax
GRONINGEN - Ismaïl Aissati is door trainer Martin Jol buiten de basis van Ajax gelaten voor het uitduel tegen FC Groningen. De middenvelder kreeg tijdens de voorbereiding van de Amsterdammer wel telkens een plaats bij de eerste elf toebedeeld. Eyong Enoh speelt op de positie van de Utrechter.
In Groningen wordt de voorhoede bij de Amsterdammers gevormd door Miralem Sulejmani en Luis Suarez.
Ik heb het jaren niet gezien, maar ik ben inmiddels overgeschakeld naar de voorbeschouwing bij Eredivisie Live, aangezien ik die zender prefereer boven Studio Sport.quote:
Het plenst hoorde ik...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
Die kop van Barbara, het is echt net Frits met een rode pruik.
Vinkquote:
En ook nog De Guzman en Biseswar op de bankquote:
Ik ben alleen bang dat Vlaar weer gebleseerd raaktquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
En ook nog De Guzman en Biseswar op de bank. Wel fijn dat we nu eens wat ruimer in onze spelers zitten.
Ja, ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Vlaar weer gebleseerd raakt
Wie, De Zeeuw?quote:
Als je dat vergelijkt met vorig jaarquote:Rob van Dijk, Tim de Cler, Denny Landzaat, Luigi Bruins, Kelvin Leerdam, Jonathan de Guzman, Diego Biseswar.
dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
Als je dat vergelijkt met vorig jaar
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik dacht dat Ajilore (oid) niet zou spelen vandaag
Als Jol praat en ik kijk niet heb ik het gevoel dat Storm van Debiteuren Crediteuren hoor praten![]()
Dat is één van de sterkste banken van de eredivisie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
De sterkste bank moet straks Verhoeven tillen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is één van de sterkste banken van de eredivisie.
Ik twijfel ook nog steeds... Ik denk toch Groningen - Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm weet niet wie ik moet gaan kijken, gr - ajax of feyenoord - nec
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Hup Groningen
Ik begin met Groningen-Ajax, als dat niets is dan stap ik over naar Feyenoord-NEC.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm weet niet wie ik moet gaan kijken, gr - ajax of feyenoord - nec
Vorig jaar hebben we periodes gehad dat die spelers de basiself vormdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
Mensen staan denk ik op de omloop ivm de regen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een hoop lege plekken in de Euroborg?
vakantietijd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
Het is maar waterquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mensen staan denk ik op de omloop ivm de regen.
Want het is uitverkocht.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
Even quoten hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
dat zijn ajax supporters,bang voor de slachtpartij
En jij zit lekker op Fok!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
dat zijn ajax supporters,bang voor de slachtpartij
Plaatsen onderin zijn sowieso minder populair. Bij Roda is dat ook zo, daardoor lijkt het vaak minder vol dan het is, aangezien je op tv alleen de onderste rijen ziet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mensen staan denk ik op de omloop ivm de regen.
Want het is uitverkocht.
Jammergenoeg welquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Is dit Reitsma op Eredivisie Live bij Ajax? Wat een mongool.
Hij stottert, weet niet wat die moet zeggen en zegt daarom maar onzin.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Wessiej het volgende:
Nu al in slaap gevallen van het commentaar.
Heeft bovendien de hele voorbereiding gespeeld. Maar misschien dat Jol er zoveel wedstrijden voor nodig had om tot het besef te komen dat hij liever Enoh ziet spelen...quote:
....verliezenquote:
quote:
Jullie met een armzalige selectie wat is erger?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHA Die Ajacieden zitten met Reitsma
Nu nog scoren hequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Opstelling van FC Groningen ziet er veel mannelijker uit dan die van die Joden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Opstelling van FC Groningen ziet er veel mannelijker uit dan die van die Joden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar blijft die user met z'n gele kaart smilie?
Dat lijkt me in het nadeel van Ajax.quote:
Boriszquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Opstelling van FC Groningen ziet er veel mannelijker homo's uit dan die van die Joden
Boriz zal wel op vakantie zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aissati die wereld doelpunten maakt @ A'dam tournamentquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jullie met een armzalige selectie wat is erger?
Hitler tegen de joden ojeequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het nadeel van Ajax.²
Ik lig dubbel!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aissati die wereld doelpunten maakt @ A'dam tournament![]()
![]()
Armzalige selectie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jullie met een armzalige selectie wat is erger?
Lolquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het nadeel van Ajax.²
gaf hij "rugdekking" ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
Aissati zat gisteren in 1 van de Gay Parade bootjes ,daarom is hij wissel gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |