Natuurlijk zou een punt onterecht zijn geweest, maar die beslissing om hem niet te geven was echt een enorme foutquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het breekpunt geweest ja.
Pun intended?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef Rikketik het volgende:
Goede openingswedstrijd van AZ. Gespeeld als een ware kampioen. Rustig blijven, geen overbodige kaarten pakken en laten zien dat je doelpunten kan maken.
Wat denk je zelf?quote:
Mounir heeft goed afgekeken bij Cristiano Ronaldo: als het niet gaat, de scheids sarren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Die El-Hamlap had wel rood mogen krijgen zeg. Belachelijk gefloten die Wiedemeijer.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Goh wat mis ik Louis straks bij de persconferentie!!
Lowietjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is weer de zoveelste keer dat AZ wordt benadeeld door de scheids. Ja, LACH ER MAAR OM. Ik heb gewoon weer eens gelijk. Dit is een SCHANDE.
1 zwaluw.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
AZ staat 17e. Dat staat goed zeg
Sparta heeft de meest drama voorbereiding ooit. geluk voor Twente dat ze nu al Sparta-uit moesten spelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Rikketik het volgende:
Eindstand Sparta - Twente: 0 - 2.
thanks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Het grote Koeman moet worden ontslagen topic #1
Met een prachtige goal van Ruiz.quote:
Zegt toch niets, kijk AZ.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Sparta heeft de meest drama voorbereiding ooit. geluk voor Twente dat ze nu al Sparta-uit moesten spelen.
AZ heeft ook geen goede voorbereiding gehad. alleen tegen een nog zwakker Heerenveen deden ze het goed.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grote Ronald Koeman moet worden ontslagen topic #1
Als Ajax morgen gelijkspeelt of verliest mag je het Jol moet ontslagen worden topic #1 openen, oke?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom op man iedereen weet dat de kans 50/50 is dat hij de winterstop haalt
En morgen het hardste juichen als De Zeeuw een hatrick maaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Schaars![]()
Hoe durf je bij de actie van Swerts nog de nodige vraagtekens te zetten? Idioot.
Gek hè, juichen voor je teamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En morgen het hardste juichen als De Zeeuw een hatrick maakt
Ben ik nou de enige die je opmerking niet snapt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee hoor. Palmboom zit duidelijk in een moeilijke fase, heeft zware issues.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die je opmerking niet snapt?
HIJ GHEB GHEB!!!!quote:
Wat moet ik anders? Tot half 5 pitten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik volg 'm ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die je opmerking niet snapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |