Als je dat vergelijkt met vorig jaarquote:Rob van Dijk, Tim de Cler, Denny Landzaat, Luigi Bruins, Kelvin Leerdam, Jonathan de Guzman, Diego Biseswar.
dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
Als je dat vergelijkt met vorig jaar
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik dacht dat Ajilore (oid) niet zou spelen vandaag
Als Jol praat en ik kijk niet heb ik het gevoel dat Storm van Debiteuren Crediteuren hoor praten![]()
Dat is één van de sterkste banken van de eredivisie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
De sterkste bank moet straks Verhoeven tillen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is één van de sterkste banken van de eredivisie.
Ik twijfel ook nog steeds... Ik denk toch Groningen - Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm weet niet wie ik moet gaan kijken, gr - ajax of feyenoord - nec
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Hup Groningen
Ik begin met Groningen-Ajax, als dat niets is dan stap ik over naar Feyenoord-NEC.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm weet niet wie ik moet gaan kijken, gr - ajax of feyenoord - nec
Vorig jaar hebben we periodes gehad dat die spelers de basiself vormdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
Mensen staan denk ik op de omloop ivm de regen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een hoop lege plekken in de Euroborg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |